TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Topic pomocy dla osob, ktorym ukradziono konta
Dopiero chcesz zacząć grę albo dopiero co ją zainstalowałeś? Masz jakieś pytania dotyczące świata Guild Wars? Zajrzyj koniecznie tutaj. Dział czyszczony okresowo.

Moderator: Moderatorzy Piaskownicy

Regulamin forum
Bardzo prosimy używać przycisku SZUKAJ. Gwarantujemy, że na część swoich pytań znajdziesz w ten sposób odpowiedź.

Jeśli odpowiednio otagujesz swój temat łatwiej uzyskasz potrzebną Ci odpowiedź.
Pizza Pie!
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Pizza Pie! » 28 lip 2006, o 14:01

Oznacza to, że status się zmienił. Btw - może to ile lepiej, że nie możesz grać w gw, bo jakbym wylądował na ra z takim dzieciakiem/krzykaczem jak Ty, to bym sobie strzelił w bańkę ~~
RIP [BSP]
To jak reaktywujemy BSP?

Słońik
Awatar użytkownika
Hydra
 
Lokalizacja: z Marsa
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Słońik » 28 lip 2006, o 14:17

~~' dziekx ~~ ale co to zanczy ze status sie zmienil to znaczy: ?? jest CLOSED czyli zamkniete a konta nie odzyskalem .... ~~
Obrazek
Obrazek

Qlink
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Qlink » 29 lip 2006, o 10:20

Tydzień temu posłałem AreaNet e-maila, stosując się dokładnie do tego co było napisane na początku.

I nic... Żadnego odezwu! Żadnego e-maila! NIC! Czy AreaNet zawsze tak sobie olewa klientów?
W emailu było wszystko co trzeba, łącznie ze zdjęciami kart rejestracyjnych... :/

Słońik
Awatar użytkownika
Hydra
 
Lokalizacja: z Marsa
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Słońik » 29 lip 2006, o 10:32

ty amsz poslac maila PlayNC ~~ :P LOL
Obrazek
Obrazek

Qlink
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Qlink » 29 lip 2006, o 10:38

Ej nie... Serio (ironia)? Żeś walnął jak łysy o beton.
Napisałem przecież, że zastosowałem się do WSZYSTKICH punktów. OMG...

Słońik
Awatar użytkownika
Hydra
 
Lokalizacja: z Marsa
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Słońik » 29 lip 2006, o 10:45

napisales ze napisales do ArenaNEt ale to trza wyslac do PLayNC a ja mam STATUS CLOSED i niewiem czmu a sprawa niewyjasniona kto wie czmu tak jest..?
Obrazek
Obrazek

Qlink
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Qlink » 30 lip 2006, o 17:23

"...UWAGA! Bardzo wazna informacja!!!
Odzyskiwanie konta (resetowanie loginu/hasla) to usluga JEDNORAZOWA!..."

Tzn. że jak, nie daj Boże, ukradną mi konto po raz drugi, to mogę się tylko "cmoknąć" i już nie będzie możliwości odzyskania?

Słońik
Awatar użytkownika
Hydra
 
Lokalizacja: z Marsa
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Słońik » 30 lip 2006, o 18:44

tak jak napisales ~~
Obrazek
Obrazek

Tyrion
Awatar użytkownika
 

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Tyrion » 1 sie 2006, o 14:05

Witam

Niestety ukradziono mi konto z o2. :/

Postęppowalem zgodnie ze wszystkimi instrukcjami. Zostalem poproszony o faks, przefaksowalem to co trzeba było, następnie poprosili mnie o nowego maila. Tego też podałem. Było to 21 lipca, od tego momentu cisza jak makiem zasiał. Zero odpowiedzi ze strony supportu. Wysłałem wiec maila jeszcze raz i nie pomogło. 27 lipca upomniałem się, że maila wysyłałem, a od nich głucho. Do dziś nie odpowiedzieli... co mam zrobić? Czekac dalej cierpliwie? Czy męczyć ich mailami?

losior
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: losior » 1 sie 2006, o 14:09

Ja bym męczył, ale to tobie ukradli konto.
Ostatnio zmieniony 1 sie 2006, o 14:11 przez losior, łącznie zmieniany 1 raz

Qlink
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Qlink » 1 sie 2006, o 19:08

"Wszystkiego najlepszego"...

...Mam podobną sytuację. Męcz i męcz, to ci w końcu tylko pozostało.

Qlink
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Qlink » 2 sie 2006, o 18:16

Dobra... Czekam już czwarty dzień i prócz "Thank you for contacting us. We are escalating your ticket to a Senior Account Support Representative to further assist you. Someone will contact you as quickly as possible" nie dostałem nic... Ponieważ mój angielski jest conajmniej kiepski, prosiłbym o treść e-maila "ponaglającego" panów z pomocy technicznej (prośba skierowana do wsyzstkich, z angielskin na Ty ;) ).

...Ale wiem jak zacząć... WTF (What The *ojej*)?! ;)

Pchla Szachrajka
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 32
Lokalizacja: through the looking glass
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Pchla Szachrajka » 4 sie 2006, o 02:33

Słońik pisze :napisales ze napisales do ArenaNEt ale to trza wyslac do PLayNC a ja mam STATUS CLOSED i niewiem czmu a sprawa niewyjasniona kto wie czmu tak jest..?
To znaczy, że uznają sprawę za zakończoną, a jeśli uważasz inaczej, masz odpowiedzieć na tego e-maila. Radzę sprawdzać spam, bo tam często lądują maile z supportu. Po 72 godzinach od ich ostatniego e-maila, jeśli nie dostaną od Ciebie odpowiedzi, uznają sprawę za zamkniętą, otworzyć ją możesz ponownie odpowiadając na ostatniego e-maila i oznaczonym miejscu.
Obrazek

Tyrion
Awatar użytkownika
 

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Tyrion » 4 sie 2006, o 08:18

A może support ma jakąś przerwe, czy cos.... No bo takie traktowanie ludzi jest nie na miejscu moim zdaniem. Nie wiem ile jeszcze musze się upominać, żeby się odezwali :(

Edit...

Dobre ponagliłem ich troche. Napisalem nowe zapytanie i opierdzieliłem ze mi na moje problemy nie odpisują... Szybko odpowiedzieli... Tyle, że mało mnie to ustatysfakcjonowało.

"We are closing this ticket as it appears this issue has been previously reported or addressed in another ticket. All correspondence about this issue will be done on ticket # 060716-001871. Please do not reply to this email or submit another duplicate request as that will only cause further delay. We will be assisting you as soon as possible."

Czyli mam czekać aż odpiszą mi w tym topicu gdzie zgłaszalem problem.... I znowu zapewniaja ze sie szybko skontaktują... Ehe... a jedzie mi tu czołg.... Oby to pomogło. Szkoda, że nawet nie stać ich na słowa wyjaśnienia czemu to trwa juz prawie 2 tyg.
Ostatnio zmieniony 4 sie 2006, o 18:22 przez Tyrion, łącznie zmieniany 1 raz

Słońik
Awatar użytkownika
Hydra
 
Lokalizacja: z Marsa
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Słońik » 6 sie 2006, o 17:26

sluchajcie mam taka sama sprawe jak Tyrion od kogos sie dowiedzielem ze gdy napisze sie MAILA DO ARENANET a nie do PLAYNC to to cos pomoze wiec hmmm...... mam dosc czekania trza sie brac w garsc i nawalac do nich tyle mail ze servery im padna ~~" moze na stronie ArenaNet jest jakis arkusz czy cus..? radze poszukac ja wlasnei zaczynam to robic !!

EDIT: tu podaje link w ktorym mozna skontaktowac sie z ArenaNet : http://arena.net/about/contact.html
Ostatnio zmieniony 6 sie 2006, o 17:30 przez Słońik, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek
Obrazek

Keltar
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 23
Lokalizacja: Poland
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Keltar » 6 sie 2006, o 21:42

mozna zmniejszyc ryzyko stracenia konta poprzez uzywanie komndy do linii polecen
jak to zrobic - odsylam tutaj
ale takze nalezy skanowac kompa przed spyware - przez ktore najczesciej sie traci konta
jest ich nawet duzo do wyboru - ale ja polecam ad-aware - ego najnowsza wersje
mozna to sciagnac razem ze spolszczeniem- tutaj
Ostatnio zmieniony 6 sie 2006, o 21:42 przez Keltar, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek

Tyrion
Awatar użytkownika
 

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Tyrion » 9 sie 2006, o 20:07

No dziś odzyskałem konto Z tego wynika ze poprostu trzeba czekać. Wreszcie sie udalo.

Gratuluje zlodziejowi. Podejzewam ze ktos opchnal moje konto na allegro bo postać na nim byla dość młoda. Elemental 11 lvl. Postać moja stara jest ale kompletnie goła i wesoła. No nic wreszcie moge pograć od dłuższego czasu. Ciekawe czy długo :P

Słońik
Awatar użytkownika
Hydra
 
Lokalizacja: z Marsa
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Słońik » 11 sie 2006, o 13:46

ile czekales..?? a jaki mailes status przed odzyskaniem konta..??
Obrazek
Obrazek

Zaonor
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Zaonor » 12 sie 2006, o 22:24

ile czekales..?? a jaki mailes status przed odzyskaniem konta..??


Pchla Szachrajka pisze :To znaczy, że uznają sprawę za zakończoną, a jeśli uważasz inaczej, masz odpowiedzieć na tego e-maila. Radzę sprawdzać spam, bo tam często lądują maile z supportu. Po 72 godzinach od ich ostatniego e-maila, jeśli nie dostaną od Ciebie odpowiedzi, uznają sprawę za zamkniętą, otworzyć ją możesz ponownie odpowiadając na ostatniego e-maila i oznaczonym miejscu.


Jeśli ukradli ci konto, to tylko w twoim interesie jest żeby je odzyskać. Jeśli nie załączyłeś czegoś, powinienneś dostać odpowiedź z prośbą o załaczeni cd-keya, zdjęcia pudełka z grą czyczego tam. Jeżeli masz status closed, to prawdopodobnie stało się tak jak napisała Pchla, tzn. twój problem został uznany za rozwiązany, bo od czasu wysłania poprzedniego twojego maila minęły 3 doby. Wyobraź sobie, że Arana Net nie zajmuje się tylko i wyłącznie twoją sprawą i nie będzie dzwonić/pisać do ciebie i pytać "is it OK now?". Także radzę skuteczniej upominać się o swoje. Jeśli chcesz odzyskać konto, wypadałoby podręczyć firmę dalej(emailami).
Czytając twoje powyższe posty, o ile angielskim posługujesz się równie biegle jak polskim, wydaje mi się też wysoce prawdopodobne, że pracownicy supportu mogli błyskawicznie zejść po przeczyatniu twojej wiadomości.

Gaxim
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Gaxim » 14 sie 2006, o 12:16

1. Mam pytanie dotyczace faksowania... Co dokladnie trzeba podać w tresci faksu żeby support wiedzial że to "od tego nooba co mu konto ukradli" ?
2. Jesli nie znam (nie pamietam) daty rejestrecji gw to mam nadal szanse na odzyskanie konta?

PoprzedniaNastępna

Wróć do Pytania i Odpowiedzi



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości