TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Topic pomocy dla osob, ktorym ukradziono konta
Dopiero chcesz zacząć grę albo dopiero co ją zainstalowałeś? Masz jakieś pytania dotyczące świata Guild Wars? Zajrzyj koniecznie tutaj. Dział czyszczony okresowo.

Moderator: Moderatorzy Piaskownicy

Regulamin forum
Bardzo prosimy używać przycisku SZUKAJ. Gwarantujemy, że na część swoich pytań znajdziesz w ten sposób odpowiedź.

Jeśli odpowiednio otagujesz swój temat łatwiej uzyskasz potrzebną Ci odpowiedź.
Titanius Anglesmith
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Lokalizacja: ja się wziąłem w tej opowieści?
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Titanius Anglesmith » 21 sty 2010, o 14:06

Skoro odzyskałeś konto, to powinieneś mieć je już połączone z kontem NCSfotu, żeby teraz odzyskać hasło wystarczy wejść na to konto i je zmienić. Tak mi się wydaje, VooDoo.
chullo napisał :Gdybym nie umiał zachować kultury, to by co drugie słowo poprzedzała łacina.
TigerOfCantha napisał :Titanius...wszystko krytykujesz bo jesteś ZAZDROSNY.
Kurd napisał :pamietalem ze mam sobie zapisac nazwy postaci ale zapomnialem ze mialem to zrobic :/

Goha
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Lokalizacja: Stary Kaineng
Płeć: Kobieta

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Goha » 21 sty 2010, o 14:07

eszaj napisał :I znów 3 tyg. czekani nim te młoty z NCSoft odpiszą, a najbardziej żenujące jest to, że w startowym poście do nich podałem im WSZYSTKO, a tu mi podsyłają jakieś auto wiadomości z prośbą podania skanu keyów, ID konta itd.. no ludzie... :wacko:


Zrozum, że muszą potwierdzić twoje dane za każdym razem, kiedy zgłaszasz się do supportu. Napisanie czegoś po raz drugi nie jest aż tak problematyczne, więc jeśli chcesz nadal grać, spokojnie zastosuj się do wskazówek.

Osoby piszące do supportu powinny też mieć świadomość tego, że takie sytuacje (powtórna utrata konta po krótkim czasie) mogą mieć miejsce po części z ich winy - wiadomo że nie każdy jest komputerowym maniakiem i nie musi potrafić pozbyć się syfu z kompa (albo syfu z kompa kolegi, z którego być może korzystano), ale jeśli użytkownik zdaje sobie z tego sprawę, kieruje się do osoby, która zna się na rzeczy.

Jesteśmy tu po to, żeby pomóc, a nie rozczytywać narzekania.

eszaj
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: eszaj » 21 sty 2010, o 15:31

Titanius Anglesmith pisze :Skoro odzyskałeś konto, to powinieneś mieć je już połączone z kontem NCSfotu, żeby teraz odzyskać hasło wystarczy wejść na to konto i je zmienić. Tak mi się wydaje, VooDoo.


Jeśli chodzi o mnie to current password nie pasuje, więc nie da rady nic zrobić :angry:

@ Goha: niech zatrudnią więcej pracowników i po krzyku bo założę się, że niewielu ich tam jest :detective2:

Akashi
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Akashi » 21 sty 2010, o 15:47

Wcześniejsze problemy udało mi się rozwiązać, i teraz otrzymałem takiego maila:

Hello,

Because your date of birth puts you under the age of 17 we are going to need your parent/guardian to create a NCsoft account using their information. Once they have completed this, please reply with the account login name they've created so we may resolve this matter.

Title: NCsoft Master Account Creation
URL: http://help.ncsoft.com/cgi-bin/ncsoft.cfg/...php?p_faqid=929

Please note: Although creating a NCsoft master account does not require that you enter personal information such as your name and address or verify the e-mail address entered on your account, we do require that you enter all of your personal information completely, including your name and address as well as verifying your e-mail address to resolve this account issue. If you created your NCsoft master account without this information or have not yet verified your e-mail address on it, please refer to the following articles on how to do this.

Title: Verifying E-mail Address in your NCsoft Master Account
URL: http://help.ncsoft.com/cgi-bin/ncsoft.cfg/...hp?p_faqid=5889

Title: Updating Contact Information in your NCsoft Master Account
URL: http://help.ncsoft.com/cgi-bin/ncsoft.cfg/...hp?p_faqid=6977

Please reply back with the login name of the NCsoft master account that a parent has created.

I look forward to your response.

Thank you,
Ray
Guild Wars Account Support


I teraz nie za bardzo wiem, co zrobic... Chcą zgody rodziców, ale jak im mam ją pokazać? Też przez skan/fotografię? :(

hipolymerr
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 26
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: hipolymerr » 21 sty 2010, o 17:00

Twoi rodzice mają zrobić konto na ncsoft. Jak już je zrobią (tzn. jak ty je zrobisz wpisując ich dane), masz im wysłać nazwę tego konta.
Thaia Lightbringer pisze :pokazcie ze macie jaja i zrobcie DoA w 50 minut czy UW w 20 za pierwszym razem czy drugim - jesli nie - prosze o zaprzestanie pier******* bo g**** wiecie i w d**** byliscie

Obrazek
Obrazek

Akashi
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Akashi » 21 sty 2010, o 21:51

Zrobiłem tak jak mówiłeś i wysłali mi takiego maila:
Reviewing the NCsoft master account you provided, I see that it was created with your information. As Ray mentioned, since you are under the age of 17, we will need you to have a parent create a NCsoft master account with their real and correct information.

Once they have done this for you, could you please update this support ticket with the name of the account they created?

Thanks,
Steve S.
Guild Wars Account Support


Nie za bardzo rozumiem, co oni chcą? :< :( Pomóżcie. Przecież mój rodzic ma tam konto i podałem jego login.
Ostatnio zmieniony 21 sty 2010, o 21:55 przez Akashi, łącznie zmieniany 1 raz

hipolymerr
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 26
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: hipolymerr » 21 sty 2010, o 22:25

Na koncie ncsoft powinny być dane jednego z rodziców, a ty podałeś swoje... Jak założysz konto maswz im wysłać jego nazwę.
Thaia Lightbringer pisze :pokazcie ze macie jaja i zrobcie DoA w 50 minut czy UW w 20 za pierwszym razem czy drugim - jesli nie - prosze o zaprzestanie pier******* bo g**** wiecie i w d**** byliscie

Obrazek
Obrazek

MasterOfShadowKa
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: MasterOfShadowKa » 21 sty 2010, o 22:55

email doszedł 30min temu i nic mi nie zniknęło nawet 1g

tomal94
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: tomal94 » 22 sty 2010, o 17:24

po napisaniu do NC Support dostałem odpowiedź :
Hello Tomasz,

Thanks for contacting the European support team.

At this time and in order to assist you, we would need to verify some details. Please provide us the following information:

For your NCsoft account:

*NCsoft account Login (if possible)
*Postal address
*Email address
*Date of Birth
*Unique account ID: (This was sent to you via email on the date your game account was activated, with a subject header of “Game Account Activated.”)
*Last 4 digits of the credit card used on your account

Please be so kind as to send us as much of the information as possible in one message. This will help us to deal with your request faster.

Regards,
GM Alec
Account Support



problemy są 2 :
- nie używałem karty kredytowej
- po przetrzepaniu skrzynki emailowej stwierdziłem, że nie mam wiadomości z tym "Unique account ID", czy to możliwe ?

no i jeszcze pytanie : jak mam dać odpowiedź ? wejść na konto ncsupport i napisać na nowo Question, czy zupdatować stary ?
Ostatnio zmieniony 22 sty 2010, o 17:31 przez tomal94, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek

hipolymerr
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 26
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: hipolymerr » 22 sty 2010, o 17:48

tomal94 pisze :- nie używałem karty kredytowej
- po przetrzepaniu skrzynki emailowej stwierdziłem, że nie mam wiadomości z tym "Unique account ID", czy to możliwe ?

Jak nie używałeś karty, to im to napisz. Jak nie masz wiadomości z acc ID to też im napisz. Konto i tak odzyskasz bez tych "pierdół".
Thaia Lightbringer pisze :pokazcie ze macie jaja i zrobcie DoA w 50 minut czy UW w 20 za pierwszym razem czy drugim - jesli nie - prosze o zaprzestanie pier******* bo g**** wiecie i w d**** byliscie

Obrazek
Obrazek

pory12
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: pory12 » 22 sty 2010, o 18:37

Witam.
Mam ten sam problem co eszaj , czyli gdy chce na stronie NCsoft-u zmienić moje hasło, wyskakuje mi komunikat, że "current password" jest zły.

Hello,
Thank you for your patience.
Your Guild Wars game account is now listed on your "xxx" NCsoft master account.
Additionally, we have reset your Guild Wars game account "xxx" password; the automatically generated password has been sent to your xxx e-mail address.
You will need to enter one of your Guild Wars character names to log into your Guild Wars game account. Please use "xxx" for your character name.
The following instructions should assist you with resetting your game account password, should you need to do so:
Please let us know if you need any further assistance with this issue.
Thank you,
Mikala
Guild Wars Account Support


To ostatni e-mail, który otrzymałem od NCsoft-u. Może ktoś poradzić co mam dalej zrobić?

Akashi
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Akashi » 22 sty 2010, o 20:39

hipolymerr napisał :Na koncie ncsoft powinny być dane jednego z rodziców, a ty podałeś swoje... Jak założysz konto maswz im wysłać jego nazwę.


Podałem ich dane... dzisiaj dostałem wiadomośc, że się pomylilli i jest już OK. Mam konto, mam nowe hasło. Odzyskałem je wreszcie! 8)

pory12
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: pory12 » 23 sty 2010, o 09:52

Po niecałych 2 tygodniach odzyskałem konto...więc chciałem od razu zobaczyć czy coś mi zostało. Otwieram skrzynkę ...i ku mojemu zdziwieniu złodziej farmił sobie na mojej postaci i zarobił gdzieś z 50k :P Miła niespodzianka...

Lethal Death T M
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Lokalizacja: Tyria
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Lethal Death T M » 31 sty 2010, o 11:32

A ja mam pytanko. Jak wypełniam tą stronę i podanie i to klikam na dole continiue. Tylko potem zamiast wysłać tego maila do nich to mnie odsyła do tworzenia nowego konta w którym nic nie moge zrobić. Cokolwiek nie wpisze to wyświetla mi coś takiego

Account Creation Failed
The email address you provided is already in the database.
If you have forgotten your username or password please visit Account Assistance

Pomocy

Bednar
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 23
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Bednar » 31 sty 2010, o 12:32

Bo na pierwszą zazwyczaj odpisuje bot :)

Titanius Anglesmith
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Lokalizacja: ja się wziąłem w tej opowieści?
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Titanius Anglesmith » 31 sty 2010, o 13:38

Bo używasz maila, którego już użyłeś ;)
chullo napisał :Gdybym nie umiał zachować kultury, to by co drugie słowo poprzedzała łacina.
TigerOfCantha napisał :Titanius...wszystko krytykujesz bo jesteś ZAZDROSNY.
Kurd napisał :pamietalem ze mam sobie zapisac nazwy postaci ale zapomnialem ze mialem to zrobic :/

kret
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 23
Lokalizacja: • Wrocław •
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: kret » 31 sty 2010, o 15:23

wczoraj mi konto za***ongo i od razu napisalem do supportu. wrzucilem zdjecia wszystkich szesciu cdkeyow. ciekawe kiedy odzyskam... swoj droga, ciekawe jak to sie stalo... nawet jakbym mial keylogga to tylko haslo by sie zapisalo, a co z loginem i nickiem postaci? ;/
[url=http://www.enjin.com][img]http://sigs.enjin.com/sig-gw2/580678041cf5c58c.png[/img][/url]

kret
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 23
Lokalizacja: • Wrocław •
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: kret » 4 lut 2010, o 13:16

no i odzyskanie konta trwalo 4 dni. dostalem dzis o 3:30 wiadomosc z nowym haslem :]
[url=http://www.enjin.com][img]http://sigs.enjin.com/sig-gw2/580678041cf5c58c.png[/img][/url]

bleee
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: bleee » 4 lut 2010, o 16:33

Witam

Kiedyś kiedy jeszcze hardkorowo grałem w GW ktoś mi zhakował acc, mój kolega który się znał na tych żeczach odzyskał je w 3h jednak po 2 hacku miałęm dość i przestałem grać w GW. Kiedy niedawno mój kolega kupił sobe FC pomyślałem nad odzyskaniem konta wysłałem im tego maila z fotkami cd-key-ów.
dostałem w opd takie cuś:



Hello Krystian,

Thanks for contacting the European support team.

At this time and in order to assist you, we would need to verify some details. Please provide us the following information:

For your NCsoft account:

*First and last name
*Postal address
*Email address
*Date of Birth
*20-digits Serial codes/25-digit Access keys
*Unique account ID: (This was sent to you via email on the date your game account was activated, with a subject header of “Game Account Activated.”)
*Last 4 digits of the credit card used on your account

For your Guild Wars game account:
*The creation date of your Guild Wars Account (even if approximate)
*A scan or photograph the actual insert showing the access keys and the receipts of purchase as “jpg” attachments in a reply to this message

Please be so kind as to send us as much of the information as possible in one message. This will help us to deal with your request faster.

Regards,
GM Adam
Account Support

co mam teraz zrobić?

hipolymerr
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 26
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: hipolymerr » 4 lut 2010, o 17:23

bleee napisał :co mam teraz zrobić?

Przeczytaj pare postów w tym temacie. Pińset razy było pisane, co masz im napisać.

Ale, że mam dobry dzień to ci napisze


imię i nazwisko
Adres
email
data urodzenia
cd-keye
unique account id-jakaś pierdółka co ją na maila przysyłają (temat maila:Game Account Activated)
4 ostatnie cyfry karty kredytowej

datę utworzenia konta gw
skany cd-keyi i dowodów zakupu(w formacie .jpg)
Ostatnio zmieniony 4 lut 2010, o 17:25 przez hipolymerr, łącznie zmieniany 1 raz
Thaia Lightbringer pisze :pokazcie ze macie jaja i zrobcie DoA w 50 minut czy UW w 20 za pierwszym razem czy drugim - jesli nie - prosze o zaprzestanie pier******* bo g**** wiecie i w d**** byliscie

Obrazek
Obrazek

PoprzedniaNastępna

Wróć do Pytania i Odpowiedzi



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość