TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Topic pomocy dla osob, ktorym ukradziono konta
Dopiero chcesz zacząć grę albo dopiero co ją zainstalowałeś? Masz jakieś pytania dotyczące świata Guild Wars? Zajrzyj koniecznie tutaj. Dział czyszczony okresowo.

Moderator: Moderatorzy Piaskownicy

Regulamin forum
Bardzo prosimy używać przycisku SZUKAJ. Gwarantujemy, że na część swoich pytań znajdziesz w ten sposób odpowiedź.

Jeśli odpowiednio otagujesz swój temat łatwiej uzyskasz potrzebną Ci odpowiedź.
bleee
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: bleee » 4 lut 2010, o 17:55

nie mam karty kredydowej...



Edit:// a tak wogole to dzieki

Edit:// a i nie dostalem maila z id
Ostatnio zmieniony 4 lut 2010, o 18:10 przez bleee, łącznie zmieniany 1 raz

Vegetarianin
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Vegetarianin » 5 lut 2010, o 11:36

Jeśli kogoś to interesuje konto odzyskałem po trzech tygodniach. Złodziejem okazał się totalny bezmózgowiec, który wyczyścił mi storage, w którym nic nie było wartościowego, a wszystkie wartościowe itemki znajdowały się na postaci.
Obrazek

bleee
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: bleee » 5 lut 2010, o 13:56

to mnie raczej nie interesuje ja chce odzyskac konto

Katryos
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 20
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Katryos » 5 lut 2010, o 15:48

Hello Alan,

Thanks for contacting the European support team.

At this time and in order to assist you, we would need to verify some details. Please provide us the following information:

For your NCsoft account:

*First and last name
*Postal address
*Date of Birth

For your Guild Wars game account:
*The creation date of your Guild Wars Account (even if approximate)
*A scan or photograph the actual insert showing the access keys and the receipts of purchase as “jpg” attachments in a reply to this message

Please be so kind as to send us as much of the information as possible in one message. This will help us to deal with your request faster.

Regards,
GM Andre
Account Support

Dostałem taką odpowiedż (automatyczną :glare: ) i teraz jak mam odpisać?

eszaj
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: eszaj » 6 lut 2010, o 10:06

Katryos, jeśli masz NCSoft Master Account, to musisz im podać:
* imię i nazwisko, którego użyłeś do tworzenia owego konta (dlatego zaleca się podawanie prawdziwych danych personalnych)
* adres pocztowy, również ten, który został przez Ciebie podany
* no i datę Twoich urodzin

jeśli nie masz konta NCSoft Master, to musisz takowe założyć prędzej czy później bo będą wymagać go w dalszej części procesu odzyskiwania konta.

dalej

Dla konta w grze:
* data, kiedy aktywowałeś swoje konto (nawet przybliżona)
* jeśli kupowałeś oryginały to porób im skany (najlepiej w jeden obrazek wszystko) kart aktywacyjnych, które miałeś w pudłach/pudle.

A odpisać im to chyba wiesz jak ;)

Katryos napisał :For my NCsoft account:
*First and last name: np. Jan Kowalski
*Postal address: Twoj adres
*Date of Birth: urodziny po angieskiemu

For my Guild Wars game account:
*The creation date of my Guild Wars Account: zbliżona data utworzenia konta
*I added a photograph the actual insert showing the access keys as attachment


A ja mam takie pytanie, dostałem wczoraj odpowiedź od jednego z GMów,

Hello Marcin,

Apologies for my response in Spanish. (po hiszpańsku mi wpierw odpisali o_O :frusty: )

In order for us to change the login of your GW account could you please send us a new e-mail address?
For security reasons we will not accept any web-based e-mails such as hotmail, msn or gmail. Could you please send us a new e-mail address never used before as a Guild Wars login, if possible the one given by your Internet Service Provider?

Thank you for your cooperation.

Regards,

GM Ricardo


W każdym razie, chodzi o adres e-mail, który mogę dostać od dostawcy internetu or wtf? :o

Anyway, jeśli mój dostawca nie ma takiego czegoś jak skrzynki mailowe, to jaką polecacie?
Ostatnio zmieniony 6 lut 2010, o 10:14 przez eszaj, łącznie zmieniany 1 raz

Katryos
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 20
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Katryos » 6 lut 2010, o 13:44

a mam to wysłać na uksupport@ncsoft.com?

eszaj
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: eszaj » 6 lut 2010, o 15:17

Katryos napisał :a mam to wysłać na uksupport@ncsoft.com?


No słuchaj, jeśli wysłałeś zgłoszenie i otrzymałeś od nich taką odpowiedź, to musisz dalej "ciągnąć" ten topic na Twoim koncie na podanej przez Ciebie stronie, masz tam opcję update question czy coś w tym rodzaju.

tomal94
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: tomal94 » 7 lut 2010, o 12:02

Mam pytanko. Dzisiaj zaczyna lecieć trzeci tydzień od momentu, kiedy otrzymałem ostatnią(i jedyną) odpowiedź od supportu. Mam czekać dalej, czy napisać nowy(lub zupdatować stary) question z ponowieniem prośby o zrobienie czegoś w kierunku oddania mi mojego konta?

Proszę o odpowiedź.
Obrazek

ryfx
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: ryfx » 7 lut 2010, o 12:22

Dziś moje konto zostało skradzione gdy chciałem odzyskać przekierowało mnie do strony ncsoftu gdzie powiniem sie zalogować, lecz zapomniałem loginu i hasła wysłałem im wiadomość i dostałem w odpowiedzi to: We received your support request. To add additional information, reply to this e-mail and include any new information between the green lines below.



**** Please enter your reply *below* this line ****

**** Please enter your reply *above* this line ****


To avoid e-mail delays, you can click this link to update your question using our support site.
Discussion Thread
Auto-Response 02/07/2010 01:47 AM
Lukasz,

Our support department will handle your request as soon as possible.

The Answers below were automatically selected and shown to you by RightNow SmartAssistant when you submitted your question. This is simply a log for your records of what you were presented with.


Title: Forgot NCsoft Account Name and Password
Link: http://help.ncsoft.com/cgi-bin/ncsoft.cfg/...ated=1151420641

Title: Forgot NCsoft Account Name
Link: http://help.ncsoft.com/cgi-bin/ncsoft.cfg/...ated=1151420674

Title: NCsoft Password Isn't Working
Link: http://help.ncsoft.com/cgi-bin/ncsoft.cfg/...ated=1153236814

Title: Forgot PlayNC Login Name
Link: http://help.ncsoft.com/cgi-bin/ncsoft.cfg/...ated=1153235450

Title: Phishing Scams FAQ
Link: http://help.ncsoft.com/cgi-bin/ncsoft.cfg/...ated=1183041612

wiecie co zrobić żebym to odyskał już 2 raz wysyłam o odzyskanie za pierwszym nic nie odpowiedzieli a teraz dostalem to, prosze o pomoc.
[url=http://guildwars2.pl/][img]http://guildwars2.pl/signatures/7895/4ea7/03acbf47ce12d5ef46c0c78dc9e3eab8.png[/img][/url]

edziocullen
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: edziocullen » 7 lut 2010, o 16:49

JA NAPISAŁEM TAK JAKI BYŁ WZÓR I MI PRZYCHODZI OD NICH TAKA WIADOMOŚĆ

Hello,

We weren't able to receive your response because it was entered outside of the response lines. Please send your response again using the following instructions:


Click the "Reply" button on your e-mail client like you normally would when replying to an e-mail.
Enter your response between the, “Please enter your reply….” lines provided in this message. NOTE: The lines might not appear in the area where you would normally type a response. Go ahead and enter your reply between them anyway.
Click the "Send" button.

Your response is attached to this e-mail for reference.

Thanks!

o CO W TYM CHODZI ???
PROSZĘ POMOŻCIE MI

Titanius Anglesmith
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Lokalizacja: ja się wziąłem w tej opowieści?
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Titanius Anglesmith » 7 lut 2010, o 16:59

Odpowiadasz na maila i nie zamieszczasz odpowiedzi pomiędzy liniami wskazanymi w mailu. Masz odesłać odpowiedź odpowiadając na ich maila (nie pisząc nowy) i umieszczając swoją odpowiedź w miejscu pomiędzy liniami:


**** Please enter your reply *below* this line ****

tu piszesz o co Ci chodzi

**** Please enter your reply *above* this line ****
chullo napisał :Gdybym nie umiał zachować kultury, to by co drugie słowo poprzedzała łacina.
TigerOfCantha napisał :Titanius...wszystko krytykujesz bo jesteś ZAZDROSNY.
Kurd napisał :pamietalem ze mam sobie zapisac nazwy postaci ale zapomnialem ze mialem to zrobic :/

ryfx
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: ryfx » 8 lut 2010, o 12:59

Dziś dostałem taką odpowiedź mam nadzieję że coś z tego będzie:

Discussion Thread
Response (Christopher) 02/07/2010 05:12 PM
Hello,

I am escalating your ticket for further assistance, and someone will be in contact with you as soon as possible.

Thanks,
Chris
NCsoft Account Support
[url=http://guildwars2.pl/][img]http://guildwars2.pl/signatures/7895/4ea7/03acbf47ce12d5ef46c0c78dc9e3eab8.png[/img][/url]

Czarny Murzyn
Awatar użytkownika
Charr Shaman
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Czarny Murzyn » 8 lut 2010, o 13:16

Twoj ticket zostal przekazany dalej. Skontaktuja sie z Toba najszybciej jak to mozliwe.

Czyli pozostaje Ci czekac.

Lazash
Awatar użytkownika
.: Team Speak Crew :.
.: Team Speak Crew :.
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Desolation
Nick w GW2: Lazash Is Too Sweet

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Lazash » 8 lut 2010, o 14:52

Michaldinho X pisze :Za to szybko banują.


Stary zgadzam się z tobą w 100% do banowania to pierwsi. Ale żeby później odbanować, lub ba zrobić co kolwiek innego. To wielki problem..

ryfx
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: ryfx » 8 lut 2010, o 15:06

Dowiedziałem sie nawet kto mi ukradł to konto Nathan Wolfman uważajcie na niego

Dowiedziałem sie nawet kto mi ukradł to konto Nathan Wolfman uważajcie na niego pytanie tylko czy to konto bedzie puste :glare:
[url=http://guildwars2.pl/][img]http://guildwars2.pl/signatures/7895/4ea7/03acbf47ce12d5ef46c0c78dc9e3eab8.png[/img][/url]

tomal94
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: tomal94 » 8 lut 2010, o 17:14

tomal94 pisze :Mam pytanko. Dzisiaj zaczyna lecieć trzeci tydzień od momentu, kiedy otrzymałem ostatnią(i jedyną) odpowiedź od supportu. Mam czekać dalej, czy napisać nowy(lub zupdatować stary) question z ponowieniem prośby o zrobienie czegoś w kierunku oddania mi mojego konta?

Proszę o odpowiedź.



Nie otrzymałem odpowiedzi. Nie wierzę w to, że nikt nie może mi pomóc w tej sytuacji. Ponawiam pytanie i liczę na waszą wszechstronną wiedzę :)
Obrazek

hipolymerr
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 26
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: hipolymerr » 8 lut 2010, o 17:49

pisz do supportu, może ruszą dupe.
Thaia Lightbringer pisze :pokazcie ze macie jaja i zrobcie DoA w 50 minut czy UW w 20 za pierwszym razem czy drugim - jesli nie - prosze o zaprzestanie pier******* bo g**** wiecie i w d**** byliscie

Obrazek
Obrazek

ryfx
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: ryfx » 9 lut 2010, o 14:40

W kolejnej odpowiedzi dostalem nr telefonu do ncsoft w takiej wiadomości jak poparzednia: I am escalating your ticket for further assistance, and someone will be in contact with you as soon as possible.

Thanks,
Brad
Guild Wars Account Support

Billing and Technical Support can be reached via phone,
Monday - Friday, 12pm - 5pm Central at (512) 225-6359.
Dzwonić do nich czy czekać dalej?
[url=http://guildwars2.pl/][img]http://guildwars2.pl/signatures/7895/4ea7/03acbf47ce12d5ef46c0c78dc9e3eab8.png[/img][/url]

Titanius Anglesmith
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Lokalizacja: ja się wziąłem w tej opowieści?
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Titanius Anglesmith » 9 lut 2010, o 14:42

Napisali ze ktoś się z Tobą skontaktuje, więc pewnie czekać ;)
chullo napisał :Gdybym nie umiał zachować kultury, to by co drugie słowo poprzedzała łacina.
TigerOfCantha napisał :Titanius...wszystko krytykujesz bo jesteś ZAZDROSNY.
Kurd napisał :pamietalem ze mam sobie zapisac nazwy postaci ale zapomnialem ze mialem to zrobic :/

ryfx
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: ryfx » 9 lut 2010, o 15:44

Niby tak ale to już 2 taka sama wiadomość i w tej dodali tylko nr telefonu do nich.
[url=http://guildwars2.pl/][img]http://guildwars2.pl/signatures/7895/4ea7/03acbf47ce12d5ef46c0c78dc9e3eab8.png[/img][/url]

PoprzedniaNastępna

Wróć do Pytania i Odpowiedzi



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość