TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Topic pomocy dla osob, ktorym ukradziono konta
Dopiero chcesz zacząć grę albo dopiero co ją zainstalowałeś? Masz jakieś pytania dotyczące świata Guild Wars? Zajrzyj koniecznie tutaj. Dział czyszczony okresowo.

Moderator: Moderatorzy Piaskownicy

Regulamin forum
Bardzo prosimy używać przycisku SZUKAJ. Gwarantujemy, że na część swoich pytań znajdziesz w ten sposób odpowiedź.

Jeśli odpowiednio otagujesz swój temat łatwiej uzyskasz potrzebną Ci odpowiedź.
Kopar11
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Kopar11 » 17 lut 2010, o 14:43

Co do konta to odzyskałem, ale mam jeszcze jeden problem. Koledze też shackowali konto i po wysłaniu paru maili przyszło mu cos takiego:

Hello,

We appreciate your patience during our investigation. Your account was blocked because it was accessed by gold sellers. I recommend that you immediately scan your computer for viruses as this intrusion may have been caused by a keylogger being downloaded onto your computer. Make sure your anti-virus software is up to date before scanning, and then be sure to change the passwords to your NCsoft and Guild Wars accounts immediately after.

I have unblocked the account and you should now be able to log in as normal. Please let us know if you require assistance resetting your passwords.

Here are some tips to help you protect your account and keep your computer secure.

1. Never give your passwords to anyone, including family, friends, or guildmates.

Even if the person is normally trustworthy, you cannot guarantee that they will be following the same strong security precautions that you will follow. Also, there have been occasions when friends have deleted items or characters (often by accident) without the owner's knowledge or permission. If you believe someone may have learned your password, change it right away.

2. Do not re-use the same username and password on other accounts.

For example, if someone learns the e-mail address and password that you use for a certain message board, it will be easy for them to log into your game account if you use the same e-mail address and password. Use different passwords to improve your account security.

3. Do not install third-party software (i.e. software not created by NCsoft or ArenaNet).

Programs that claim to be item modifiers, cheat programs, or even harmless looking programs such as attribute, skill, or dye calculators might actually contain a harmful virus or keylogger that could allow someone to steal your account information. If you think you have accidentally installed a keylogger on your computer, you should:

a. Obtain anti-virus software, make sure it is updated with the latest files, and scan your system for viruses and key-loggers.
b. Change all the passwords for accounts that you may have accessed after installing the third party software, such as your Guild Wars game account, PlayNC master account, e-mail address account, fansite forum accounts, etc.
c. Never download any untrustworthy programs in the future! Even if you are confident that you can trust the third-party, please use extreme caution. Virus and keylogger creators rely on your trusting nature to help them steal your accounts from you.

4. Please review our Security FAQ at the following URL, which includes additional information for keeping your Guild Wars account secure:

link..........................................................................

Please contact us again if you have any question or comments regarding this or any other issue.

Regards,
GM ApplePython
The Guild Wars Support Team


z tego co ja rozumiem to NCsoft kazał mu przeskanowac kompa itp., kolega ich z 3 razy pytał czy mu zresetują hasło, ale oni ciągle mu nie odpisują i nie wiem co zrobić, żeby odpisali.

Proszę o pomoc, z góry dziękuje.

hipolymerr
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 26
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: hipolymerr » 17 lut 2010, o 20:45

Kopar11 napisał :nie wiem co zrobić, żeby odpisali.

Poczekać
Thaia Lightbringer pisze :pokazcie ze macie jaja i zrobcie DoA w 50 minut czy UW w 20 za pierwszym razem czy drugim - jesli nie - prosze o zaprzestanie pier******* bo g**** wiecie i w d**** byliscie

Obrazek
Obrazek

ryfx
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: ryfx » 18 lut 2010, o 18:49

Konto odzyskałem lecz było puste każdy armor skasowany wszystko opróżnione pisać do ncsoftu bo gdzies pisalo że 1 gość zajmuje sie takimi sprawami i odzyskuje?
[url=http://guildwars2.pl/][img]http://guildwars2.pl/signatures/7895/4ea7/03acbf47ce12d5ef46c0c78dc9e3eab8.png[/img][/url]

Hop do basenu
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Hop do basenu » 18 lut 2010, o 19:18

nie. już przepadło.
Obrazek

Tiki De Nihis'aervath
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Tiki De Nihis'aervath » 2 mar 2010, o 03:58

Witam, jestem na tym forum od bardzo nie dawna, właściwie to tak naprawdę od 5 min, dlatego też nie wiem czy piszę w właściwym miejscu. Jednakże mam bardzo poważny problem, mianowicie chodzi mi o nie możność grania w Guild Wars. W 2006 kupiłem Guild Wars, pograłem dosłownie parę godzin i stwierdziłem, że to nie jest gra dla mnie. Ostatecznie poszła w odstawkę na półkę i tak leżała kurząc się aż do niedawna. Myślałem nawet parokrotnie o sprzedaży, jednak zawsze zabrakło mi czasu i/lub chęci do takiegoż działania.
W końcu jednak na to forum przywiodła mnie miłość do opowiadań (otaku no fanfic mode on) a dokładniej do "siedmiu łez" - które to jest nawiasem mówiąc po prostu genialne. Jakoś po prostu po tej miłej lekturce doznałem nagłego przypływu weny i ochoty na ponowne rozpoczęcie przygody w GW - wszystko szło pięknie: odkurzyłem pudełko, nacieszyłem oczy i... przystąpiłem do instalacji gry, tu również wszystko szło dobrze - do czasu. Ponieważ okazało się, że gdy przy zakładaniu konta wpisywałem kod z Game Activation Card to wyskakiwało iż jest już używany przez inną osobę.
Obecnie korzystam z trialowego klucza aby sobie chociaż pograć 4fun jednak co to jest 10h ;P Na jeden raz prawię zużyłem ten limit.

Jeśli dobrze wywnioskowałem z lektury tego forum to do jednego cd-keya przypisane jest jedno konto, którego należy używać.
I to jest cała istota problemu, ponieważ ja zapomniałem jakie miałem hasło, maila nie wspominając nawet o nazwach postaci.

Jednak mimo tak dużego upływu czasu posiadam w nie naruszonym stanie pudełko, płyty,książeczki , Game Activation Card a nawet takie bonusiki jak płyta ze ścieżką dźwiękową oraz plakat ^^
I tu moje pytanie: Czy mając te wszystkie rzeczy jestem wstanie odzyskać moje konto lub założyć sobie nowe ? Myślałem nad napisaniem emailu i załączeniu po prostu zdjęć...
Ale byłbym wdzięczy za minimalną pomoc gdyż ja z angielskim to to trochę 2 różne sprawy gdyż dysponuje tak naprawdę tylko 2 językami: Polskim i Japoński ew. trochę niemiecki, rosyjski i łacina.
Ostatnio zmieniony 2 mar 2010, o 09:02 przez Tiki De Nihis'aervath, łącznie zmieniany 1 raz

tazer
Awatar użytkownika
Bone Dragon
 
Wiek: 29
Lokalizacja: jestem na nie.
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: tazer » 2 mar 2010, o 15:28

Czy mając te wszystkie rzeczy jestem wstanie odzyskać moje konto lub założyć sobie nowe ?

nowego konta zalozyc nie mozesz, gdyz CD Key jest juz zuzyty przez ciebie, ale odzyskac konto masz szanse.
akurat wszystkie rzeczy na pewno potrzebne nie beda, ale Game Activation Card sie niewatpliwie przyda ;) przy kontakcie z supportem na pewno zostaniesz poproszony o skan karty. pomocne moze sie okazac podanie chocby przyblizonej nazwy konta oraz daty zalozenia konta [jesli masz jeszcze paragon, mozesz to oszacowac]. mozesz tez zostac poproszony o podanie daty urodzenia, jesli podawales ja przy zakladaniu.
ogolnie rzecz biorac im wiecej informacji bedziesz mogl podac tym prawdopodobniejsze [i szybsze] stanie sie odzyskanie konta
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tiki De Nihis'aervath
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Tiki De Nihis'aervath » 2 mar 2010, o 18:43

Czy: GW06-EU-PL-SCA może świadczyć, że kupiłem grę w 2006 roku ? :P Cóż, wydaje mi się, że to było coś koło tejże daty jak tak sobie rozmyślam w co grałem w poszczególnych latach, ale pewności nie mam.
Konto na pewno założyłem w pierwszym dniu posiadania Guild Wars...
Co do dany urodzenia to nie wiem co mogłem wtedy podać ;P Ale wydaje mi się, że raczej bym nie kombinował.

Gucios
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Gucios » 3 mar 2010, o 09:09

Mam problem, a mianowicie po rozmowach z zespołem NC Soft odzyskałem konto w Guild Wars. Tu wystąpił problem, ponieważ przy próbie zalogowania wyskakuje mi okienko, w którym pisze:
" Twoje konto Guild Wars zostało zablokowane z powodu problemów z kontem. Więcej informacji można uzyskać w dziale obsługi klienta. (Kod = o45)"
Proszę o jak najszybszą odpowiedź, gdyż chciałbym wreszcie pograć w GW

hipolymerr
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 26
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: hipolymerr » 3 mar 2010, o 21:14

pisz do supportu, żeby ci odblokowali.
Thaia Lightbringer pisze :pokazcie ze macie jaja i zrobcie DoA w 50 minut czy UW w 20 za pierwszym razem czy drugim - jesli nie - prosze o zaprzestanie pier******* bo g**** wiecie i w d**** byliscie

Obrazek
Obrazek

lumu93
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: lumu93 » 4 mar 2010, o 17:56

takie coś mi wyskoczyło
Obrazek
więc pisze do nich i dostałem taka odpowiedź,a konto dalej nie odblokowane

Hello Lukasz,

Thanks for contacting the European support team.

I am transferring your ticket to the North-American Support Team to further assist you. The North-American Support Team can also be reached by visiting the following support website:

http://help.ncsoft.com

Someone will be in contact with you as soon as possible.

Regards,
GM Adam
Account Support

i co teraz ??

Czarny Murzyn
Awatar użytkownika
Charr Shaman
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Czarny Murzyn » 4 mar 2010, o 18:48

Czekac.

Artox
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Artox » 6 mar 2010, o 17:28

Witam. Jak sie latwo domyslic i mi skradziono konto. Moja sytuacja jest troche inna z tego wzgledu, ze ostatnio gralem w to jakies 1-2 lata temu... i nie mam pojecia kiedy zostalo konto skradzione, a tym bardziej nie wiem kiedy je zalozylem.
Wyslalem do nich oczywiscie wiadomosc, wypelniajac formularz zgodnie z instrukcja i po mniej wiecej 3h przyslali do mnie maila:

Hello Szymon,

Thanks for contacting the European support team.

At this time and in order to assist you, we would need to verify some details. Please provide us the following information:

*First and last name
*Postal address
*Email address
*Last 4 digits of the credit card used on your account

For your Guild Wars game account:
*The creation date of your Guild Wars Account (even if approximate)
*A scan or photograph the actual insert showing the access keys and the receipts of purchase as “jpg” attachments in a reply to this message

Please be so kind as to send us as much of the information as possible in one message. This will help us to deal with your request faster.

Regards,
GM Adam
Account Support


Troche glupia sytuacja, poniewaz prosza mnie tu o jakies ,,Last 4 digits of the credit card used on your account", ktore nie mam pojecia skad wytrzasnac... Czy przy rejestracji podawalo sie jakis numer karty kredytowej? Czy mam podac im swoj aktualny? Nie rozumiem tego, wiec prosze was o pomoc. A jest to istotne o tyle, ze przez ten czas juz zdazylem zalozyc wlasne konto bankowe, a jesli podalem przy rejestracji jakis numer mojej mamy, a teraz podam im swoj to wezma mnie za jakiegos debila. (Co mam zrobic? O co chodzi?
Jest tez taki problem (ktorego sie obawialem), ze poprosili mnie o date zalozenia konta o ile sie nie myle - a tego to juz kompletnie nie wiem.
PROSZE O POMOC! W razie czego piszcie gg: 10116928.

Pozdrawiam.
Szymon.

Xsior
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 4
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Xsior » 6 mar 2010, o 17:44

Artox napisał :Witam. Jak sie latwo domyslic i mi skradziono konto. Moja sytuacja jest troche inna z tego wzgledu, ze ostatnio gralem w to jakies 1-2 lata temu... i nie mam pojecia kiedy zostalo konto skradzione, a tym bardziej nie wiem kiedy je zalozylem.
Wyslalem do nich oczywiscie wiadomosc, wypelniajac formularz zgodnie z instrukcja i po mniej wiecej 3h przyslali do mnie maila:

Hello Szymon,

Thanks for contacting the European support team.

At this time and in order to assist you, we would need to verify some details. Please provide us the following information:

*First and last name
*Postal address
*Email address
*Last 4 digits of the credit card used on your account

For your Guild Wars game account:
*The creation date of your Guild Wars Account (even if approximate)
*A scan or photograph the actual insert showing the access keys and the receipts of purchase as “jpg” attachments in a reply to this message

Please be so kind as to send us as much of the information as possible in one message. This will help us to deal with your request faster.

Regards,
GM Adam
Account Support
Troche glupia sytuacja, poniewaz prosza mnie tu o jakies ,,Last 4 digits of the credit card used on your account", ktore nie mam pojecia skad wytrzasnac... Czy przy rejestracji podawalo sie jakis numer karty kredytowej? Czy mam podac im swoj aktualny? Nie rozumiem tego, wiec prosze was o pomoc. A jest to istotne o tyle, ze przez ten czas juz zdazylem zalozyc wlasne konto bankowe, a jesli podalem przy rejestracji jakis numer mojej mamy, a teraz podam im swoj to wezma mnie za jakiegos debila. (Co mam zrobic? O co chodzi?
Jest tez taki problem (ktorego sie obawialem), ze poprosili mnie o date zalozenia konta o ile sie nie myle - a tego to juz kompletnie nie wiem.
PROSZE O POMOC! W razie czego piszcie gg: 10116928.

Pozdrawiam.
Szymon.


Kupowałeś GW w in-game story, lub w sklepie NCSoftu? Czy kupowałeś coś w in-game story? Jeśli nie to nie pisz im kodu, jeśli tak, napisz im te których używałeś, czyli "twojej mamy"
Obrazek

Artox
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Artox » 6 mar 2010, o 19:36

Nie, nie kupowalem nic z zadnego NCsoftu... Ja poprostu kupilem gre i dodatek w empiku, pogralem 2 dni i na tym koniec. Nawet sie nie zglebialem w zadne story czy inne sklepy.
Czy mimo wszystko mam im nie podawac tego kodu?

PS. Jesli nie pamietam tej daty zalozenia to mam im napisac, ze nie pamietam, ale byl to chyba 2007rok?

KURDEEEEEEEE!!! Zaraz nie wytrzymam... odpisuje im, a oni daja cos takiego:

Hello,

We weren't able to receive your response because it was entered outside of the response lines. Please send your response again using the following instructions:

Click the "Reply" button on your e-mail client like you normally would when replying to an e-mail.
Enter your response between the, “Please enter your reply….” lines provided in this message. NOTE: The lines might not appear in the area where you would normally type a response. Go ahead and enter your reply between them anyway.
Click the "Send" button.
Your response is attached to this e-mail for reference.

Thanks!



**** Please enter your reply *below* this line ****

**** Please enter your reply *above* this line ****


Po czym robie dkoladnie jak w instrukcji... i przysylaja to samo! i tak mozna w kolko... co im sie nie podoba?
A moze najprosciej by bylo na stronie Supportu NCSoftu odpowiedziec i mzoe by nie bylo takich problemow tylko, ze kurde nie widze na tej stronie zadnej mozliwosci odpowiedzi. Ktos mi moze pomoc?! PROSZE.
Pozdrawiam.
Szymon.
Ostatnio zmieniony 6 mar 2010, o 20:42 przez Artox, łącznie zmieniany 1 raz

Czarny Murzyn
Awatar użytkownika
Charr Shaman
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Czarny Murzyn » 6 mar 2010, o 21:01


**** Please enter your reply *below* this line ****
<---- ODPISUJESZ IM TO TUTAJ ??
**** Please enter your reply *above* this line ****

Artox
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Artox » 6 mar 2010, o 21:09

Dzieki. Zobacze czy zadziala.

jesterpl
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: jesterpl » 7 mar 2010, o 13:28

Założyłem już wcześnije inny temat, ale zrozumiałem, że tu ktoś mi odpisze na moje pytanie. W skrócie: Jest możliwość odbanowania przez NCSoft konta GW, na którym był haker sprzedający złoto? Bo za to dostałem bana. Kto był w takiej, lub podobnej sytuacji?

Guen
Awatar użytkownika
Ice-cold Witch
Ice-cold Witch
 
Wiek: 37
Płeć: Kobieta

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Guen » 7 mar 2010, o 13:55

Jest taka możliwość. Trzeba napisać email. Powołać się na wcześniejsze i wyjaśnić, że to nie Ty sprzedawałeś, więc uprzejmie prosisz o odbanowanie konta. Nieraz się zdarzało, że banowali ludzi np za zachowanie podobne do bota (bo ktoś przykładowo wyklikał kilka stacków sweeta), po czym jednak zdejmowali bana.
Obrazek

Artox
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Artox » 7 mar 2010, o 16:00

No, a juz myslalem, ze szybko zalatwie sprawe z kontem, a jednak sie mylilem...
Napisalem wiadomosc, odpisal Admin Adam z Europy Team. Poprosil mni eo pare danych, wyslalem mu, a teraz cisza...
Co polecacie robic? Niby czekam dopiero 2 dzien, ale zaczynam sie niecierpliwić. Mam mu cos pisac czy moze jeszcze troche dac na wsztrzymanie?
Jestem ciekaw jak wyglada teraz moje konto. Moze jest czysciutkie, albo sprzedane, albo moze ktos sobie je przywlaszczyl i powbijal lvl :P
Prosze o odp.

hipolymerr
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 26
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: hipolymerr » 7 mar 2010, o 16:02

czekać. A konto pewnie czyściutkie.
Thaia Lightbringer pisze :pokazcie ze macie jaja i zrobcie DoA w 50 minut czy UW w 20 za pierwszym razem czy drugim - jesli nie - prosze o zaprzestanie pier******* bo g**** wiecie i w d**** byliscie

Obrazek
Obrazek

PoprzedniaNastępna

Wróć do Pytania i Odpowiedzi



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość