TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Topic pomocy dla osob, ktorym ukradziono konta
Dopiero chcesz zacząć grę albo dopiero co ją zainstalowałeś? Masz jakieś pytania dotyczące świata Guild Wars? Zajrzyj koniecznie tutaj. Dział czyszczony okresowo.

Moderator: Moderatorzy Piaskownicy

Regulamin forum
Bardzo prosimy używać przycisku SZUKAJ. Gwarantujemy, że na część swoich pytań znajdziesz w ten sposób odpowiedź.

Jeśli odpowiednio otagujesz swój temat łatwiej uzyskasz potrzebną Ci odpowiedź.
Aramis
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 24
Lokalizacja: warszawa
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Aramis » 9 sie 2010, o 12:52

o ile dobrze rozumiem,chodzi o to żeby nowego maila tylko przesłać tak?

Duraximus Elto
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 28
Lokalizacja: Black Citadel
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Duraximus Elto

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Duraximus Elto » 9 sie 2010, o 12:57

Dokładnie to ci napisał Czarny, załóż nowy mail i wyślij im adres.
Obrazek

Aramis
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 24
Lokalizacja: warszawa
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Aramis » 9 sie 2010, o 18:30

skoro już wszystko napisałem,to teraz wystarczy tylko czekać? :hurra:

Czarny Murzyn
Awatar użytkownika
Charr Shaman
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Czarny Murzyn » 9 sie 2010, o 19:06

Tak. Zapewne zajmie im to ze 2-3 dni.

Aramis
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 24
Lokalizacja: warszawa
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Aramis » 12 sie 2010, o 19:16

i czekam już 3 dzień i nic :( może to przez aktualizacje servera gw?

Czarny Murzyn
Awatar użytkownika
Charr Shaman
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Czarny Murzyn » 12 sie 2010, o 19:36

Czasami lubia nie odpisywac czorty :D Uzbroj sie w cierpliwosc bo mozesz nawet tydzien czekac

Aramis
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 24
Lokalizacja: warszawa
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Aramis » 13 sie 2010, o 18:27

Jest,konto udało sie odzyskać ale niestety puste ^^

Czarny Murzyn
Awatar użytkownika
Charr Shaman
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Czarny Murzyn » 13 sie 2010, o 18:42

No dziwne by bylo gdyby dorzucili Ci jeszcze pare itemow (chociaz i taki przypadek sie zdazyl xD). Grunt ze jest ;)

Sh4d3
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Sh4d3 » 18 sie 2010, o 12:36

Witam.
Ostatnio napisałem do supportu o pomoc z kradzieżą mojego konta. Ostatnio otrzymałem taki e-mail:

Thank you for providing with this information.

According to our records your game account has been linked to a NCsoft Master account (which happens automatically as soon as you visit the Guild Wars Ingame-Store).

In order to help you further, we would ask you to visit the NCsoft web site under the following link https://secure.ncsoft.com/cgi-bin/playn ... uage=en-gb and to create a new NCsoft Master account. Please use only valid and correct information.

After the creation of the NCsoft account, please send us the following details:

*Your NCsoft login
*What first and last name did you use when you created the account?
*What physical address did you use when you created the account?
* What birth date did you use when you created the account?

Regards,
GM Alec
NCsoft Customer Support

Angielski nie opanowałem w 100% i nie rozumiem jeszcze wszystkiego. Korzystałem do tej pory z translatora ale tłumacząc ten list napotkałem wiele niejasności. Dlatego pisze tutaj o pomoc w tłumaczeniu. Prosiłbym najlepiej napisać w punktach jak powinienem dalej postępować.
Z góry wielkie dzięki :)

Dr A Kula
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 38
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Far Shiverpeaks

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Dr A Kula » 18 sie 2010, o 12:52

Tłumaczenie tego maila oraz jak na niego odpowiedzieć znajdziesz dokładnie w tym temacie: czy choć trochę samodzielności to za dużo?? 8-)

Sh4d3
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Sh4d3 » 18 sie 2010, o 14:53

Dobra znalazłem. 39 stron dokładnego przeglądania potrafi przerazić :P Trza było poświęci trochę czasu...

Gallar
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Gallar » 19 sie 2010, o 01:14

Ile sie srednio czeka na odpowiedz od Senior Account Support Representative ?
Wyslalem im full danych tj paragony, keye oraz swój dokument tozsamosci (czasami maja jazdy ze chac potwierdzac date urodzenia i imie/nazwisko) i czekam już ze 3 dni, troche smiechawa, bo jak dawno temu jakies stare konto odzyskiwalem to czekalem 3 dni ale zalaczajac tylko keye na poczatek a potem stopniowo dosylajac reszte ;/

Dr A Kula
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 38
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Far Shiverpeaks

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Dr A Kula » 19 sie 2010, o 07:37

Tak dla spokoju spójrz do folderu Spam: niekiedy tam lądują wiadomości z ich supportu pomimo, że wcześniej z nimi gadałeś. :/

Gallar
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Gallar » 19 sie 2010, o 15:12

nie mam nic niestety, zreszta sprawdzalem tez przez nc support stronę :P

Pozostaje mi tylko czekać, troche to smutne że zadzwonić do nich nie można.

Sercio55
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 22
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Sercio55 » 22 sie 2010, o 09:35

Moje konto zostało zhakowane rok temu w grudniu, i to była moja wina, cały czas pisali, żeby zmienić hasła, ale lałem na to. No i stało się, ktoś mi zmienił hasło do gry (jakiś chiniol :Oo: ).
Tego samego dnia napisałem do supportu, a że nie miałem klucza aktywacyjnego, to mnie olali, dałem sobie spokój...
Ale od paru dni, po obejrzeniu tysięcy filmików Guild Wars 2, naszła mnie oczywiście ochota na gierkę, wziąłem się w garść.
Wiem że moje konto było połączone z ncsoftem na tej stronce, więc odzyskanie nie wydaje się jako tako trudne, zwłaszcza że "zakupiłem" tam darmowe sloty do Xunlai, w maju tamtego roku.
Napisałem do nich w sprawie hasła do tego konta, bo zapomniałem, albo ktoś jest zmienił, sam już nie wiem.
Napisałem im wszystkie informacje, a odpowiedź dostałem jeszcze parę godzin później. Moja data urodzenia się nie zgadzała, nie mam pojęcia co ja tam wtedy dałem, ale poprosili mnie o skan dokumentu, na którym powinny być informacje o mnie (imię, data urodzenia itd.), do niczego innego się nie przyczepili więc byłem i wciąż jestem pewny, że odzyskam hasło, i zmienię na stronce hasło do samej gry. Skan wysłałem im wczoraj więc teraz czekam, jak co to napisze potem co i jak, trzymam kciuki że się uda!!

Ciekawe jak tam moje konto... :lol:

Budo
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 31
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Budo » 22 sie 2010, o 10:30

Czarny Murzyn napisał :No dziwne by bylo gdyby dorzucili Ci jeszcze pare itemow (chociaz i taki przypadek sie zdazyl xD). Grunt ze jest ;)


Hakerzy czasami zostawiają postacie, albo nawet armory w spokoju, więc nic dziwnego, gdyby coś na tym koncie było.

ps. niezłe *klikklak* ktoś wypisał parę miechów temu (hipolymerr)- nawet kupując klucze na allegro nie ma problemu, żeby odzyskać konto, mam nadzieję, że tamten kolo co pytał się nie zraził i coś zwojował.
Ostatnio zmieniony 22 sie 2010, o 10:30 przez Budo, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek

Sercio55
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 22
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Sercio55 » 24 sie 2010, o 21:01

To się dziś zaskoczyłem. Dostałem od nich maila gdzie znajdowało się hasło.
Wszystko działa, napisałem nowe hasło i tak dalej, oraz zresetowałem hasło do samej gry.
Już pełny ekscytacji, włączam grę, wpisuję dane i bum, code=045. Co gorsza, nie mam żadnych kluczy do gry (wyrzuciłem :frust: ) i paragonów. Napisałem im tak i zobaczymy dalej:

**** Please enter your reply *below* this line ****

Thank you so much for reset my NCsoft password. I finally changed my Guild Wars password, but when I'm trying to log in to game, i have CODE=045. Could you unlock it please?

Account Name: ****************
Password: ************

Thank you anyway.

**** Please enter your reply *above* this line ****

Aragorn999
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 22
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Aragorn999 » 26 sie 2010, o 20:41

Witam, mam taki problem, otóż pisałem wcześniej do NCsoftu z prośbą o oddanie mi konta, ale po tym jak dostałem takiego maila nie wiem co robić.

A support account was created for you at the time you e-mailed NCsoft Support (support@ncsoft.com). This account is required to correspond with support.

NOTE: This is not your NCsoft or game account login! It is only for support purposes.

Your support account username is: email
Your registered email address is: email

Click the following link to choose your new support account password.
link

Please note that this link will expire 24 hours from the time it was sent.


Zrobiłem te konto na stronie NCsoftu, ale nie wiem co dalej do nich pisać.

Adams
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 23
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Underworld

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Adams » 17 wrz 2010, o 15:26

Jak to możliwe że ukradli mi konto po kilku dniach grania, hasło miałem z DUŻYMI literami, małymi, znaki specjalne i cyfry.
Wczoraj po 22 jeszcze grałem dzisiaj nie potrafię się zalogować. Konta nie mam na ncsoft a opcja resetuj hasła nie posyła nowego na mój mail mimo że pisze że zostało na ten adres wysłane.
Po 2 skąd mam wziąć jak coś skan keya czy rachunku jak klucz zakupiłem na keye.pl i dostałem jedynie ten klucz podany na maila ?

Uda mi się jakoś odzyskać konto czy nie bardzo? Postać jakby usunął złodziej to przeżyje bo to dopiero nowa postać ale szkoda kasy a gra zacna :(

Budo
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 31
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Budo » 17 wrz 2010, o 17:25

Pisz do supportu i tyle. Będą chcieli jak najwięcej informacji o Twoim koncie, np imiona postaci, albo dane jakie podawałeś przy tworzeniu konta (adres itd).
Obrazek

PoprzedniaNastępna

Wróć do Pytania i Odpowiedzi



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość