TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Topic pomocy dla osob, ktorym ukradziono konta
Dopiero chcesz zacząć grę albo dopiero co ją zainstalowałeś? Masz jakieś pytania dotyczące świata Guild Wars? Zajrzyj koniecznie tutaj. Dział czyszczony okresowo.

Moderator: Moderatorzy Piaskownicy

Regulamin forum
Bardzo prosimy używać przycisku SZUKAJ. Gwarantujemy, że na część swoich pytań znajdziesz w ten sposób odpowiedź.

Jeśli odpowiednio otagujesz swój temat łatwiej uzyskasz potrzebną Ci odpowiedź.
Qlink
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Qlink » 20 sie 2006, o 15:09

"...We have not heard from you concerning your request for support in the 72 hours since we sent you a response. Consequently, our system has automatically changed the status of your question to CLOSED. If you feel that this question has been closed in error, please simply reply to this email as described below, or update your incident on the web via the link provided below.

To update this question by email, please reply to this message in the designated space below. Text entered into any other part of this message will be discarded..."

Czekam już koło miesiąca i narazie dostałem trzy, gówniane automatyczne maile... Co mam zrobić? Po raz kolejny wypełnić formularz zgłoszeniowy?... Czy ktoś mógłby mnie poinstruować Co konkretnie napisać, bo mój "inglisz" słaby i sam sobie nie poradzę...

iowa
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: iowa » 20 sie 2006, o 20:50

sprawdź dobrze, co to były za maile, bo wg nich dostałeś odp na którą nie odpisałeś, dlatego twoja sprawa została zmknięta
jeśli rzeczywiście nic nie dostałeś, to kliknij na link który ci podali, żeby zaktualizować status swojej prośby, chyba, że wolisz napisać do nich maila ;]
gl
the foregoing post may contain explicit content and may not be suitable for all audience, viever discrecion is adviced // Hell was full...so they send me back...
--------------------
Obrazek

Słońik
Awatar użytkownika
Hydra
 
Lokalizacja: z Marsa
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Słońik » 30 sie 2006, o 12:17

heh mam bardzo smieszna sytulacje okolo 2 tygodni tem,u ktos do mnie napisal na gg i tak to bzmialo oto haslo do twojego konta do GW polecam GMAIL I wyjdz sobie na powietrze swait jest piekny ZEGNAJ ta tresc doszla dzis do mnie i omal niespadlem z krzesla teraz sciagamGW i instaluje i czkweam zeby spraewdzic czy wszystko dziala i czy wogule moge sie zalogowac HEH
Obrazek
Obrazek

Duchu
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Inąd
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Duchu » 30 sie 2006, o 21:51

Ja moze już konto i odzyskałem, jednak zastanawia mnie wciąż jedna rzecz. Jest to pytanie do każdego, kto miał kiedykolwiek związek ze starym (tym 10 miesięcy temu) gw.pl

Czy wiesz/wiecie może kto miał e-mail, który brzmiał mniej więcej tak (przepraszam, to było dawno, nie mam tak super pamięci): elvis@coś.tam

Osoba ta byłaby odpowiedzialna za dział download, który niegdyś się na gw.pl znajdował. Po ściągnięciu jednego pliku (dye mixer zdaje się zwał...) na moim kompie zainstalował się keylogger. Dla ułatwienia dodam, iż ten Elvis, to był Polak. Okradł mnie z mojego konta mailowego a także GW. Jeśli to ty, to przyznaj się... Naprawdę nie jestem mściwy ani nic, bo odzyskałem to konto przez twoją nieuwagę, więc nie martw się, nic ci nie zrobię... ale jeśli podasz mi swoje dane osobowe...

Wielka prośba - proszę nie żartować sobie z tego co tutaj napisałem. Chcę wiedzieć kogo kadra gw.pl zatrudniła wtedy, gdyż ten ktoś niestety, ale jest bardzo niemiłym kolesiem...

Aha dodam jedynie, że miał konszachty z panem Uglyface'm, który to był odpowiedzialny za dodawanie polskich gildii do spisu.

Tyle mojego, dziękuję za uwagę.

EDIT: Co do tego, skąd wiem, że miał z panem Uglyface'm znajomości - miał go we Friendliście... Jako jedynego, moją całą resztę wykasował.
Ostatnio zmieniony 30 sie 2006, o 21:53 przez Duchu, łącznie zmieniany 1 raz
szukam gildii, najlepiej by byli w niej sami polacy, by była lepsza komunikacja. Czego oczekuję: chęci grania gvg, brak wulgaryzmów podczas rozmów, chęć pomocy, cierpliwości, humoru oraz ogólnego pojęcia, że GW to tylko gra i nie należy się z jego powodu zabijać... (spoko ;) ). Co oferuję: potrafię się bardzo szybko zgrać z drużyną, mam mikrofon, moja poprzednia gildia (grałem zawsze w 1 składzie) zajmowała najlepiej 167 miejsce, niestety ostatni mecz w grudniu. Potrafię wcielić się praktycznie w każdą postać pvp, również pve, jednak tam jest większy problem :P . Wprawdzie GW mam już 13 miesięcy, jednak przez 10 nie grałem, gdyż miałem skradzione konto (przez polaka, który pracował z gw.pl i był odpowiedzialny za dział download - proszę adminów o wyrozumiałość), co nie znaczy, że nie potrafię grać, wręcz przeciwnie :). Jedynie problemy mogą być ze skillami, runami i upgrade'ami (ale mam ich coraz więcej, więc proszę się nie martwić), zaznaczam, iż nie poszukuję pr0 gildii, w której na wstępie podliczany jest fame oraz fb. Jeśli jesteście tacy chętni by wiedzieć ile mam, proszę bardzo: 2 fame, około 60k fb. dlaczego nie szukam takich gildii? bo oni oceniają po głupich cyferkach kto jest dobry, a kto nie. powtarzam, jak mnie z tego powodu nie przyjmiecie, to tylko sobie wyrobicie u mnie zdanie o was (jakie to już się domyślacie). Dziękuję za uwagę, po resztę zapraszam na gg - 2701411 oraz PW.

Aktualnie komp mi nie działa :( - krótka przerwa.

Vaan
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 29
Lokalizacja: Otwock
Płeć: Nie podano
Serwer GW2: [EU] Aurora Glade

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Vaan » 30 sie 2006, o 21:56

Duchu pisze :Po ściągnięciu jednego pliku (dye mixer zdaje się zwał...) na moim kompie zainstalował się keylogger.

Oho to juz wiem jak to sie stalo ze mi ukradli wtedy konto. :dry:

pabloxxl
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 27
Lokalizacja: Bielsko Biała
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: pabloxxl » 12 wrz 2006, o 14:51

Mam problem ze zmianą e maila. Gy chce go zmienić w grze, odsyła mnie do PlayNC, gdzie takiej opcji po prostu nie ma. Na stronie pisze , że maila nie moge zmienić jezeli mam maila z koncowka *@ncsoft albo dokonowyłałem zmian na koncie w guild warsowym sklepie online, z czego nie przypominam sobie żebym coś takiego robił. Jak w takim razie mozna zmienic maila?
Obrazek
Obrazek
Pokolenie bravo n/c

sferis
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: sferis » 15 wrz 2006, o 22:12

Konto mi ukradli !! Juz napisalem do NCSoft :-(
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Rondel
Awatar użytkownika
.: Przecinek :.
.: Przecinek :.
 
Lokalizacja: Ze słownika
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Rondel » 15 wrz 2006, o 22:43

Przykro mi.

To nie jest temat do oznajmiania "ukradli mi konto", tylko do pomocy w razie problemów z jego odzyskaniem >_<
Ostiego Undead pisze :kiedyś chciałem puścić bąka i się posrałem

Zaonor
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Zaonor » 17 wrz 2006, o 23:10

pabloxxl pisze :Mam problem ze zmianą e maila. Gy chce go zmienić w grze, odsyła mnie do PlayNC, gdzie takiej opcji po prostu nie ma. Na stronie pisze , że maila nie moge zmienić jezeli mam maila z koncowka *@ncsoft albo dokonowyłałem zmian na koncie w guild warsowym sklepie online, z czego nie przypominam sobie żebym coś takiego robił. Jak w takim razie mozna zmienic maila?

Ile razy jeszcze mam pisać, że po zarejestrowaniu konta na stronce PlayNC(np. via wirtualny sklep) nie da się zmienić mejla... Jedyna nadzieja w ładnych listach do supportu.

Los Emilos
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Los Emilos » 17 wrz 2006, o 23:16

A hasło, w jaki sposób można zmienić?

PS. Co się stanie, jeśli zarejestruje grę na PlayNC?
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2006, o 00:03 przez Los Emilos, łącznie zmieniany 1 raz
Bo czasami prawda to za mało, ludzie czasem zasługują na coś więcej. Na to, by ich wiara została wynagrodzona.

Zyzio
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 27
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Zyzio » 18 wrz 2006, o 16:00

hmmm... po kupnie slota nie można zmienić maila... fajnie :) jeśli ktoś w takim razie włamie się na twoje konto nie będzie mógł zmienić loginu dzięki czemu[o ile nie włamie się także na skrzynkę email(rada - wyłączacie sobie przypominajki haseł ;) )] wystarczy wcisnąć reset password i voila... mamy konto w swoich rękach :)
wtedy tylko zmiana hasła na jakieś 'przesadzone' 32 znakowe z niespotykaną ilością znaków niestandardowych - wtedy nikt nie powinien się włamać :)

sferis
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: sferis » 18 wrz 2006, o 16:09

Ja jakos mialem zarejestrowane Guild Wars na PlayNC i zlodziej zmienil maila !! Ludzie pomozcie, napisalem juz dawno do nich, a oni nic nie pisza :-(
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zyzio
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 27
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Zyzio » 18 wrz 2006, o 16:44

to w takim razie napisz od nich ponowie i dodaj do białej listy support@guildwars.com - możliwe że listy wylądowały w spamie...

Zaonor
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Zaonor » 18 wrz 2006, o 19:23

Jesli złodziej zmienił mejla, mimo że miałeś zarejstrowane konto na PlayNC.com, są 2 wyjścia:

a) tylko ci się wydawało, że konto było podpięte pod account PlayNC
b)złodziej miał dostęp do twojego mejla i pisał do supportu, podając się za ciebie, w sprawie zmiany adresu i usuwał korespondencję(ekstrema, nigdy się nie spotkałem z takim przypadkiem, samemu trudno zminić adres, a co dopiero złodziej...)

W przypadku kradzieży konta, można zmienić adres, niezależnie czy konto było na PlayNC, czy nie. To nawet ułatwia odzyskanie konta. Nie zmienia to faktu, że brak możliwości zmiany GW account name po resjstracji na sklepie jest małym(ba, nawet dużym) skandalem. Zwłaszcza, że nikt o tym nie uprzedza.

Polecam operę i funkcję "różdżki" do logowania się na mejla i uruchamianie gry z linii komend.

sferis
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: sferis » 21 wrz 2006, o 13:41

A ja Wam powiem ze mnie zaraz ku*** weźmie !!!!!!! Zgadnijcie co mi Ci idioci wczoraj odpisali ??!! To co wiedzialem sam jzu tydzien temu ! Powiedzieli, ze nie moga odzyskac konta bo jest podpiete pod plaync i zebym sobie skorzystal z opcji "przypomnienie hasła" :| OMG !!!!! Gdyby to sie dalo zrobic to bym do nich w ogole nie pisal !! Tylko ciekawe jak mam odzyskac hasło skoro złodziej zmienil sekretne pytanie ;/ Wczesniej mialem "ulubiona książka" a teraz jest "do u want you account ?" Wczoraj im odpisalem i na razie nic mi nie odpisali !!! Cos czuje ze to sa kompletni amatorzy !! I cos czuje ze chyba maja w planach mnie olac bo sami nei wiedza co zrobic. A przeciez to wszystko ejst tkaie banalne !!! U nich sa wszystkie zrodla, czy to tak trudno zmienic haslo i login ? :| Oczywiscie u nich. Co mi radzicie ?

Oto ich "genialny mail":
Dear Patryk,

Thanks for your patience.

We can see that you have already linked your Guild Wars account to your PlayNC Master account. Therefore it will not be possible to change your Guild Wars login name. However, you will be able to change your password yourself.

Login to your PlayNC account at https://secure.plaync.com/cgi-bin/plaync_login.pl . From here, you can click the "ACCOUNT DETAILS" for each game account you have added to your PlayNC account. On the next page, click on "RESET PASSWORD". You will then be prompted to enter the birth date you used when you created your account. Enter this information and hit the “Submit” button. You will then be able to enter a new password for your Guild Wars account.

At this time, we recommend that your update the contact information in your PlayNC Master account. Please change your PlayNC password and the password hint question, and if you believe that someone may have access to the email address associated with your PlayNC account, you should also change the email used at this time.

To change your password and hint question, please click on "Edit Account Info" from the account management page. You will be asked to enter your new password twice, and to enter your new hint question and answer. Please remember to click on "Update" to save any changes.

To change the email address used by your PlayNC account, click on "Edit Contact Info" from the Account Management page. On the following page, enter your new email address, and again, remember to click on "Update" to save any changes.

Furthermore, we would like to direct you to the following Knowledge Base article regarding account security: http://support.plaync.com/cgi-bin/plaync.c...ated=1114528906

If you require any further assistance, please do not hesitate to contact us again.

Kind Regards
The Guild Wars Support Team


Pozdrawiam,
sferis
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2006, o 13:44 przez sferis, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zyzio
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 27
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Zyzio » 21 wrz 2006, o 14:18

wydaje mi się że powinieneś spróbować odzyskać... hmmm konto email ?
fax z 2 dokumentami potwierdzajacymi tożsamosć i masz emaila...
ludzie jedna rada - używanie przypominajki[lub tzw. sekretnego pytania]to jak danie pierwszemu lepszemu "hackerofi" swojego hasła na tacy...
a jak już wymaga tego pytania wpisz własne np. 32[lub więcej] znakowy kod w pytaniu i inny 32[lub więcej] znakowy w odpowiedzi...
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2006, o 14:20 przez Zyzio, łącznie zmieniany 1 raz

sferis
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: sferis » 21 wrz 2006, o 18:37

Oto cała moja korespondencja z NCSoft ... Wnioski wyciągnijcie sami .... I mi doradźcie ....

Customer (Patryk Stępniewski) 09/15/2006 07:35 PM
9pm CET, 15th september 2006, today someone stole my email account, gaining acces to my guild wars account. this person has changed both my email password and guild wars password. this happened 9pm CET, 15th september 2006.

so the important data: 15th september 2006
time: 9pm
personal data: Patryk Stępniewski
account address: patrykstepniewski@gmail.com
date of registering my gw account: 2 May 2006 (GW: Prophecies), 4 May 2006 (GW:Factions)
email used to create guild wars account: patrykstepniewski@gmail.com

Please fast help :-(


Response (Tony) 09/16/2006 09:14 AM
Dear Patryk,

Thanks for your interest in Guild Wars.

In order to assist you in this issue, could you please send us the following information:
• Your access key
• The email address used to create your account as well as all possible email addresses you could have used to create a Guild Wars account
• Do you share the email address used to create your Guild Wars account with any other member of your family?
• A fax of your access key (copy of the original)
• A fax of your proof of purchase, if still available

Please also send us a new and secure email address, which has not been used for a Guild Wars account yet, preferably coming from your Internet Service Provider.

Our fax number is: 0044 8451275614. Please, indicate the reference number of this incident.

Kind regards
The Guild Wars Support Team.



Customer (Patryk Stępniewski) 09/16/2006 09:53 AM
Hi :-)
My keys:
- GW: Prophecies: xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx
- GW: Factions: xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx
- The email address used to create your account as well as all possible email addresses you could have used to create a Guild Wars account: patrykstepniewski@gmail.com
- Do you share the email address used to create your Guild Wars account with any other member of your family? - No
- A fax of your access key (copy of the original)- I send
- A fax of your proof of purchase, if still available - I send

Thank you,
see you


Customer (Patryk Stępniewski) 09/16/2006 09:55 AM
A secure adress e-mail: patryksferis@gmail.com

Thank you,
see you



Customer (Patryk Stępniewski) 09/18/2006 12:19 PM
Can You faster sent responsed ? Please :-( I will play :-(


Customer (Patryk Stępniewski) 09/18/2006 01:57 PM
Hello!

MY REFERENCE NUMBER OF INCIDENT: 060915-001483

On Monday (15.09.06), near 9pm (GMT +2) I've wrote an e-mail to You about left of my Guild Wars account. On Saturday morning ( 16.09.06) I received reply from You, when I was asked to send my serial number and my proof of purchase by fax. I've sent these informations near 12:00 am (GMT +2) to number given from You. I hoped, I'll get reply today, but i don't have it. If it possible, please reply as quickly, as it is possible. If it's possible, please also restore my characters and items. Guild Wars is my
passion and I hope, I'll get my account before Guild Wars Nightfall World Preview Event.



Goodbye,

Patryk Stępniewski



Response (Dominic) 09/19/2006 10:03 AM
Dear Patryk,

Thank you for your fax.

In order for us to reset your GW account could you please send us a new e-mail address?
For security reasons we will not accept any web-based e-mails such as hotmail, msn or gmail. Could you please send us a new e-mail address never used before as a Guild Wars login, if possible one given by your Internet Service Provider?

Thank you for your cooperation.

The Guild Wars Support Team



Customer (Patryk Stępniewski) 09/19/2006 11:59 AM
Hi.
My new secure e-mail address: tajemnica@bezpieczenstwo.pl
If it's possible, please also restore my characters and items.

Thank You,
Patryk Stępniewski



Response (Dominic) 09/20/2006 10:30 AM
Dear Patryk,

Thank you for your kind update. We are looking into your problem and we will get back to you as soon as possible. However, our investigation may take some working days. Please note: even though the status of your ticket may change to "Closed", we will be able to recall this enquiry and reply to you as soon as we troubleshoot your issue.

In the meantime, we thank you for your time and patience.

Kind regards

NCsoft Europe
Billing & Account Support


Response (Dominic) 09/20/2006 11:20 AM
Dear Patryk,

Thanks for your patience.

We can see that you have already linked your Guild Wars account to your PlayNC Master account. Therefore it will not be possible to change your Guild Wars login name. However, you will be able to change your password yourself.

Login to your PlayNC account at https://secure.plaync.com/cgi-bin/plaync_login.pl . From here, you can click the "ACCOUNT DETAILS" for each game account you have added to your PlayNC account. On the next page, click on "RESET PASSWORD". You will then be prompted to enter the birth date you used when you created your account. Enter this information and hit the “Submit” button. You will then be able to enter a new password for your Guild Wars account.

At this time, we recommend that your update the contact information in your PlayNC Master account. Please change your PlayNC password and the password hint question, and if you believe that someone may have access to the email address associated with your PlayNC account, you should also change the email used at this time.

To change your password and hint question, please click on "Edit Account Info" from the account management page. You will be asked to enter your new password twice, and to enter your new hint question and answer. Please remember to click on "Update" to save any changes.

To change the email address used by your PlayNC account, click on "Edit Contact Info" from the Account Management page. On the following page, enter your new email address, and again, remember to click on "Update" to save any changes.

Furthermore, we would like to direct you to the following Knowledge Base article regarding account security: http://support.plaync.com/cgi-bin/plaync.c...ated=1114528906

If you require any further assistance, please do not hesitate to contact us again.

Kind Regards
The Guild Wars Support Team



Customer (Patryk Stępniewski) 09/20/2006 01:23 PM
Hi, I've tried to login at https://secure.plaync.com/cgi-bin/plaync_login.pl , but also my password plaync and hint question plaync were changed. What can I do now?

Please fast help,
Patryk Stępniewski



Customer (Patryk Stępniewski) 09/21/2006 11:51 AM
Can you faster responsed ?? Please :-( Help me.

Goodbye,
Patryk Stępniewski



Customer (Patryk Stępniewski) 09/20/2006 08:26 PM
Hi :-)

PlayNC master account name: sferis
First and last name: Patryk Stępniewski
Physical Address: Bezpieczna 1/1; 00-000 Tajemnicowo
Date of birth: 01 May 1991
Serial codes/access keys:
- GW: Prophecies: xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx
- GW: Factions: xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx

Goodbye,
Patryk Stępniewski





Tyle wiadomości a nic nie jest załatwione ... Oni sobie zartuja chyba .... A myślałem, że to porządna firma ....

Pozdrawiam,
Patryk
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2006, o 18:39 przez sferis, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Hakner
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 25
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Hakner » 21 wrz 2006, o 19:18

oni sobie w chu*a leca! napisalem im ze haslo mam zmienione a maila nie dostalem o tym ze haslo zmieniono, pisza do mnie zebym czekal, ale 3tyg to chyba przesada!
Obrazek

sferis
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: sferis » 21 wrz 2006, o 20:20

Szkoda gadac ... Ehhh. Traktują nas jak smieci.


Pozdrawiam,
Patryk
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PogromcaPL
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 20
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: PogromcaPL » 22 wrz 2006, o 13:17

sferis pisze :Szkoda gadac ... Ehhh. Traktują nas jak smieci.
Pozdrawiam,
Patryk

Zgadzam Się :dry:

PoprzedniaNastępna

Wróć do Pytania i Odpowiedzi



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości