TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Topic pomocy dla osob, ktorym ukradziono konta
Dopiero chcesz zacząć grę albo dopiero co ją zainstalowałeś? Masz jakieś pytania dotyczące świata Guild Wars? Zajrzyj koniecznie tutaj. Dział czyszczony okresowo.

Moderator: Moderatorzy Piaskownicy

Regulamin forum
Bardzo prosimy używać przycisku SZUKAJ. Gwarantujemy, że na część swoich pytań znajdziesz w ten sposób odpowiedź.

Jeśli odpowiednio otagujesz swój temat łatwiej uzyskasz potrzebną Ci odpowiedź.
maciek6789
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: maciek6789 » 1 sty 2011, o 15:44

Hello Maciej,

Thank you for contacting the NCsoft Customer Support Team.

After investigating the reported issue, we can confirm that your account has been blocked as a security measure.

In order to prevent your Guild Wars account from being compromised or even hacked in the future, please check our Security FAQ article that includes important information on how to keep your Guild Wars account secure: http://uk.support.ncsoft.com/cgi-bin/nceurope_eng.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=2034.

As far as items, characters, or gold that were lost due to your account being hacked, we are unable to replace any of them. We highly recommend following the suggestions listed in the article mentioned above to avoid such an inconvenience.

If you have also lost control of your email account we recommend you contact your email provider to attempt to get control of that again.

If you have lost control of your Guild Wars account or your NCsoft account, please update this message with the following information so we can assist you further:

- The 25-digit Access Key(s) used for each campaign in your Guild Wars account
- A scan or digital picture showing your 25-digit access key(s)
- The postal address registered in the account
- The complete creation date of your Guild Wars account (even if approximate)

Please be so kind as to send us as much of the information as possible in one message. This will help us to deal with your request faster.

Regards,
GM Alec
NCsoft Customer Support


podalem im te informacje i wyslaili mi taki.

Hello Maciej,

Thank you for providing with this information.

According to our records your game account has been linked to a NCsoft Master account (which happens automatically as soon as you visit the Guild Wars Ingame-Store).

In order to help you further, we would ask you to visit the NCsoft web site under the following link https://secure.ncsoft.com/cgi-bin/playncCreate.pl?language=en-gb and to create a new NCsoft Master account. Please use only valid and correct information.

After the creation of the NCsoft account, please send us the following details:

*Your NCsoft login
*What first and last name did you use when you created the account?
*What physical address did you use when you created the account?
* What birth date did you use when you created the account?

Regards,
GM Alec
NCsoft Customer Support
Ostatnio zmieniony 1 sty 2011, o 15:49 przez maciek6789, łącznie zmieniany 1 raz

Tom Stone
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 30
Lokalizacja: Neverwhere
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Tom Stone » 1 sty 2011, o 16:56

Masz założyć konto na NCSoft i wysłać im mailem dane tego konta:
- login,
- imię i nazwisko,
- adres,
- data urodzenia

Dane wysłane w mejlu muszą zgadzać się z danymi, jakie podasz podczas tworzenia konta NCSoft. Konto zakładasz po kliknięciu w ten link - klik

maciek6789
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: maciek6789 » 1 sty 2011, o 17:20

zrobiłem konto już 3 dni temu coś nie pasowało im i kazali skan jakiegoś dokumentu tożsamości
The date of birth registered in your account "maciek67890" does not match the one you have provided. As this is an important detail to retrieve your NCsoft password, we would need to change it manually. In order to do this, we would ask you to provide us with a scan or photograph of some form of ID proof (passport, driving license, birth certificate, etc.) showing your name and date of birth.

Xsior
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 4
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Xsior » 1 sty 2011, o 17:42

Podałeś inną datę urodzenia... Masz im pokazać dowód tożsamości z datą, aby ją potwierdzili.
Obrazek

maciek6789
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: maciek6789 » 1 sty 2011, o 17:57

pokazałem im dowód tożsamości 2 dni temu i co teraz ?? mam czekać bo nic nie piszą

Czarny Murzyn
Awatar użytkownika
Charr Shaman
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Czarny Murzyn » 1 sty 2011, o 18:12

Tak. Jest nowy rok... nie licz ze tak szybko odpisza bo oni nigdy sie nie spiesza, no chyba ze chodzi o moje reporty (taki sprawy zalatwiaja dla mnie w pare godzin)

maciek6789
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: maciek6789 » 1 sty 2011, o 18:40

a będę musiał coś jeszcze podawac itp. czy teraz odzyskam już konto i ile to może zająć??

Tom Stone
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 30
Lokalizacja: Neverwhere
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Tom Stone » 1 sty 2011, o 19:03

Jest pierwszy stycznia - do tego sobota - dzień roboczy zaczyna się za dwa dni, dwa i pół na Zgniłym Zachodzie, bo oni się dopiero pobudzili po sylwestrze. Do tego przekopanie się przez dane może trochę im zająć - obstawiam do tygodnia, dwóch, o ile nie pojawią się jeszcze jakieś wątpliwości. Wiem, sprawa niby paląca, ale, pomimo tego co mówi Czarny, raportów za handel kontami jest 70% mniej niż zgłoszeń o kradzieży/odzyskiwaniu konta - dlatego proponuję zacisnąć poślady i poczekać jeszcze troszkę ;)

maciek6789
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: maciek6789 » 1 sty 2011, o 19:18

a będę musiał podać dodatkowe informacje??

Tom Stone
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 30
Lokalizacja: Neverwhere
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Tom Stone » 1 sty 2011, o 19:26

O ile nie pojawią się jeszcze jakieś wątpliwości to pewnie nie. Z tego co mówisz podałeś im wszystkie dane konta zarówno Gw jak i PlayNC - o ile dane te będą zgodne z tymi, które zostały podane przy rejestracji/instalacji gry to wszystko powinno być ok.

maciek6789
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: maciek6789 » 1 sty 2011, o 19:28

dziękuje za pomoc w razie jakichkolwiek problemów zapytam :D :)

Gam3r
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Gam3r » 1 sty 2011, o 23:39

Trochę po zimie, postanowilem odpoczac sobie i zrobic przerwe od gw na 2 tyg. Ta przerwa niestety sie przedluzyla :frust: . Na wakacje zlapala mnie nuda, postanowilem wrocic.. I nagle... Nigdy tak sie jeszcze nie wk*rwilem :madmad: :cold: :blubber: . Dane konta nieprawidlowe... Znalalem ten temat. Napisałem PIERWSZY support. Nic, zadnej odpowiedzi. Po jakis 2 miesiacach napisalem znow. Teraz juz bylo lepiej... rozmawialem z ktoryms z administratorow. Wyslalem zdjecia kart aktywacyjnych. Poprosili mnie o podanie dokladniejszych danych. Podalem wiek, mowia ze nieprawidlowe, i prosza o potwierdzenie nazwiska, na ktore zostalo zarejestrowane konto. Wyslalem zdjecie legitymacji szkolnej. 1 dzien, nic. 2 dzien, nic. 3 dzien, nic. Stracilem calkowicie nadzieje. Znow naszla mnie okropna chec grania w Guild Wars. Mam zamiar w poniedzialek do nich napisac, zeby rozmawiac z nimi na bierzaco przez ten caly tydzien. A tak w ogole, to oni pracuja tez w swieto trzech kroli ? Czy mam jeszcze jakas szanse na odzyskanie konta ? Widze, ze tutaj ludzie po tygodniu odzyskuja konto, ale pol roku to juz chyba przesada... Bede mowil co i jak.

Trzymajcie kciuki.. :byebye:

Xsior
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 4
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Xsior » 2 sty 2011, o 14:18

3 dni... To jest bardzo krótko. P.S Wpisałeś nazwę postaci?
Obrazek

Gam3r
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Gam3r » 3 sty 2011, o 18:16

Tak, wpisywałem wielokrotnie. W dodatku jest tam mozliwosc "usuniecia hasła". Gdybym tak zrobil, powinno wyslac sie nowe na moj stary email na ktorym jest zarejestrowane gw. Niestety, nic. Pusto.
Ostatnio zmieniony 3 sty 2011, o 18:17 przez Gam3r, łącznie zmieniany 1 raz

maciek6789
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: maciek6789 » 4 sty 2011, o 15:43

As the password was changed by an unauthorised person, please provide us with a new email address that you have not used in an NCsoft Master account before so that we can assist you further. This is a necessary security measure to protect your account.
takie coś dostałem po podaniu wszystkich danych osobowych, czyli mam im podac nowy e-mail??

tazer
Awatar użytkownika
Bone Dragon
 
Wiek: 29
Lokalizacja: jestem na nie.
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: tazer » 4 sty 2011, o 16:29

tak. ktorego nie uzywales na koncie NCsoft.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

maciek6789
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: maciek6789 » 4 sty 2011, o 21:02

dziękuję wszystkim za pomoc odzyskałem konto, szkoda tylko że skrzynka pusta :(
Ale mam do was pytanie ponieważ z tego co zauważyłem gracz ten nie był zbyt rozgarnięty zostawił u mnie w ekwipunku swoją księgę "Podręcznik Bohatera" przypisaną do tego gracza więc co mogę z tym zrobić???

Eld
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Underworld

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Eld » 5 sty 2011, o 16:35

Kilka dni temu zhackowali mi konto. Zdążyłem już zgłosić to na stronie NCsoftu i wysyłając emaila do supportu. Ostatnio dostałem poniższy email, rozumiem, że mam teraz czekać aż ktoś się ze mną skontaktuje? Jak nie będę czegoś pewny będę pytał się w tym wątku. Po prostu chcę odzyskać jak najszybciej konto(zapewne jak większość poszkodowanych...).

Hello Mikolaj,

In order to better assist you with this account, I will transfer this question to our Account Support Team. Someone will be in contact with you as soon as possible.

Regards,
GM Kenrich
The Guild Wars Support Team

tazer
Awatar użytkownika
Bone Dragon
 
Wiek: 29
Lokalizacja: jestem na nie.
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: tazer » 5 sty 2011, o 16:41

mhm, przeniesli cie do supportu od kont.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

nAAAn
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: nAAAn » 21 sty 2011, o 20:11

Witam,

Kiedys ktos mi ukardl konto i pozniej je odzyskalem i pozniej znowu ktos mi je ukradl. Teraz moge zresetowac haslo ale musze podac obecne, a jako ze go nie znam bo ktos je zmienil, to moge cos z tym zrobic? Napisalem do Supportu tylko nie wiem czy mi pomoga, bo jak pierwszy raz odzyskalem konto to napisali mi ze to jest "jednorazowa pomoc".

PoprzedniaNastępna

Wróć do Pytania i Odpowiedzi



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości