TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Topic pomocy dla osob, ktorym ukradziono konta
Dopiero chcesz zacząć grę albo dopiero co ją zainstalowałeś? Masz jakieś pytania dotyczące świata Guild Wars? Zajrzyj koniecznie tutaj. Dział czyszczony okresowo.

Moderator: Moderatorzy Piaskownicy

Regulamin forum
Bardzo prosimy używać przycisku SZUKAJ. Gwarantujemy, że na część swoich pytań znajdziesz w ten sposób odpowiedź.

Jeśli odpowiednio otagujesz swój temat łatwiej uzyskasz potrzebną Ci odpowiedź.
Czarny Murzyn
Awatar użytkownika
Charr Shaman
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Czarny Murzyn » 3 lut 2011, o 10:06

Shadowpl pisze :Pytanie(narazie) czysto teoretyczne:
Zakupiłem Trylogię na keye.pl. Sam kod bez pudełka, nie otrzymałem skanu. W przypadku kradzieży konta zostaje na lodzie?


Tak ;)

rudyPL
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 22
Lokalizacja: Poland / Polska
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: rudyPL » 4 lut 2011, o 23:54

Czarny Murzyn
a jeśli mam klucz tylko do Eye Of The North ?

Tony23
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Tony23 » 5 lut 2011, o 21:49

Witam. Mam klucz do nightfall'a (zapisany na kartce , gdyż kod zgubiłem) i mam normalny skan klucza eye of the north, propa i factions klucz zgubiłem.
Czy jeśli napiszę do supporta klucz nightfalla, dam skan eye of the north i podam dane typu: imie, nazwisko , nazwę postaci to odzyskam konto?

Mumia Pl
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 22
Lokalizacja: Siemiatycze
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Mumia Pl » 9 lut 2011, o 16:40

Mam pytanie otóż miałem dłuższą przerwę od GW(jakiś rok) niedawno w wakacje logowałem się i wszystko było ok. Gdy próbuję się dziś zalogować wyskakuje mi, że niepoprawne dane konta. Wziąłem wyczyść hasło i narazie nie doszło. I nie wiem właśnie co myśleć ktoś ukradł??? maila na którym mam konto nikt nie ukradł mam go cały czas i mogę się logować. Co może z tego wynikać??? Po prostu coś z hasłem???

UWAGA: Uważnie czytamy -.-
Ostatnio zmieniony 9 lut 2011, o 17:15 przez Mumia Pl, łącznie zmieniany 1 raz

krokos
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: krokos » 9 lut 2011, o 17:09

poczekaj aż hasło dotrze na email...o ile hacker Ci go nie zmienił ^^ Pisz do supportu czym prędzej.
Obrazek

tazer
Awatar użytkownika
Bone Dragon
 
Wiek: 29
Lokalizacja: jestem na nie.
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: tazer » 9 lut 2011, o 18:20

a wpisales nick postaci?
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Mumia Pl
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 22
Lokalizacja: Siemiatycze
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Mumia Pl » 9 lut 2011, o 18:33

Tak to chyba oczywiste. Chodzi mi czy prędzej coś zrobiło się z hasłem czy ktoś prędzej zwinął konto.

P.S. Jak się zalogować jeśli np. nie masz postaci na koncie?

tazer
Awatar użytkownika
Bone Dragon
 
Wiek: 29
Lokalizacja: jestem na nie.
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: tazer » 9 lut 2011, o 18:37

no to ciezko powiedziec, lepiej napisz do supportu.
a jak nie ma postaci, to z tego co wiem, nie trzeba wtedy tego wpisywac.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Rozmaryn007
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Rozmaryn007 » 8 mar 2011, o 11:12

Witam, mój problem jest dość skomplikowany, i na prawdę bardzo proszę o poświęcenie chwilki czasu.
Otóż w GW nie grałem z 2 lata, konto zostało skradzione i nie miałem motywacji odzyskiwać go, ale wczoraj stwierdzilem ,że co mi szkodzi a mam wielką ochotę powrócić do gry.
-W tym celu napisałem maila do Supportu zgodnie z planem zapodanym tutaj na forum. Dołączyłem także zdjęcia pudełek i kart z kluczami. W odpowiedzi dostałem co następuje:

Hello Marcin,


Thank you for contacting the NCsoft Customer Support Team.

After investigating the reported issue, we can confirm that your account has been blocked as a security measure.

In order to prevent your Guild Wars account from being compromised or even hacked in the future, please check our Security FAQ article that includes important information on how to keep your Guild Wars account secure: (link)

As far as items, characters, or gold that were lost due to your account being hacked, we are unable to replace any of them. We highly recommend following the suggestions listed in the article mentioned above to avoid such an inconvenience.

If you have also lost control of your email account we recommend you contact your email provider to attempt to get control of that again.

If you have lost control of your Guild Wars account or your NCsoft account, please update this message with the following information so we can assist you further:

- The postal address registered in the account
- Your NCsoft username (if your Guild Wars account is linked to a NCsoft account)
- The date of birth registered in the account
- Any email addresses you could have used in NCsoft
- Do you still have access to these email addresses?
- Unique account ID: (This was sent to you via email on the date your game account was activated, with a subject header of “Game Account Activated.”)

Please be so kind as to send us as much of the information as possible in one message. This will help us to deal with your request faster.

Regards,
GM Alec
NCsoft Customer Support


-------------
Więc mam im odpisać tylko na pytania które wyszczególnili? I czy mam napisać z stronu NCSoftu czy mogę z maila automatycznie?

A drugi problem trochę cięższy jest taki. Ja często zmienialem maila na GW w celu bezpieczeństwa. I wysłałem im ,że mail na którym mi skradziono konto to *******@**.pl ale nie jestem pewien czy to ten. Odzyskałem hasło do niego i nie ma wiadomości hackera którą wczesniej mialem, ale nie jestem pewien na 100% czy jej nie kasowałem. Ale rowniez moglem miec mail bardzo podobny tylko z innego serwisu i jak boga kocham nie pamietam ktory to byl. Co polecacie zrobic? Wielkie dzieki za pomoc.
---------------

nie dodałem jeszcze, że wcześniej pisało także:

Thank you for your support request. Our response is included below. If you have other questions, please reply to this e-mail with your questions between the lines provided.



**** Please enter your reply *below* this line ****

**** Please enter your reply *above* this line ****
Ostatnio zmieniony 8 mar 2011, o 12:04 przez Rozmaryn007, łącznie zmieniany 1 raz

Rozmaryn007
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Rozmaryn007 » 8 mar 2011, o 17:21

Odnawiam temat. Przepraszam za spam, ale zależy mi na czasie. Prosze o pomoc ;(
Dodam jeszcze, że przeszukując poprzednie strony nigdzie nie było podobnego maila do pierwszego którego wymieniłem.
Ostatnio zmieniony 8 mar 2011, o 17:23 przez Rozmaryn007, łącznie zmieniany 1 raz

Rozmaryn007
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Rozmaryn007 » 11 mar 2011, o 15:47

Dziękuję za pomoc, już odzyskałem konto.
To forum nie jest takie jak 1-2 lata temu. Albo po prostu nie ma tu już tylu pomocnych i inteligentnych ludzi co kiedyś. sajonara

Guen
Awatar użytkownika
Ice-cold Witch
Ice-cold Witch
 
Wiek: 37
Płeć: Kobieta

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Guen » 12 mar 2011, o 18:46

Jakbyś raczył odebrać pm, to wszystko byś wiedział.

Majki94
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Majki94 » 15 mar 2011, o 18:53

Hej forumowicze. Przejde odrazu do rzeczy.
Ktoś włamywał mi się na konto, NCsoft "dla bezpieczeństwa" zablokowało mi je i mam sie zgłośić do supportu.
Tylko czy moglibyście mi wytłumaczyć jak to dokładnie zrobić? Chciałbym wrócić do gry ale nie wiem jak sie za to zabrać.
Dodam że konto mi ukradziono z pół roku temu. Mam wszystkie płytki i kody.
Pozdrawiam.

krokos
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: krokos » 15 mar 2011, o 19:00

Majki94 pisze :Hej forumowicze. Przejde odrazu do rzeczy.
Ktoś włamywał mi się na konto, NCsoft "dla bezpieczeństwa" zablokowało mi je i mam sie zgłośić do supportu.
Tylko czy moglibyście mi wytłumaczyć jak to dokładnie zrobić? Chciałbym wrócić do gry ale nie wiem jak sie za to zabrać.
Dodam że konto mi ukradziono z pół roku temu. Mam wszystkie płytki i kody.
Pozdrawiam.

http://www.guildwars.com/support/

napisz im swoje dane osobowe użyte przy rejestracji+skan kodów (1 wystarczy) i nazwa konta.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2011, o 19:00 przez krokos, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek

Aramisek
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 23
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Aramisek » 26 mar 2011, o 10:26

a ja mam pytanie z innej kategorii, czy hosting konta mailowego ma znaczenie podczas kradzieży konta? chodzi mi o to ,że każdy serwis ma inne zabezpieczanie, np gmail.com lub o2.pl

Guen
Awatar użytkownika
Ice-cold Witch
Ice-cold Witch
 
Wiek: 37
Płeć: Kobieta

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Guen » 26 mar 2011, o 15:03

Ma znaczenie przy hacku poczty. W przypadku kradzieży konta do gry raczej nie bardzo.

Thaia
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Thaia » 26 mar 2011, o 16:03

Aramisek napisał:a ja mam pytanie z innej kategorii, czy hosting konta mailowego ma znaczenie podczas kradzieży konta? chodzi mi o to ,że każdy serwis ma inne zabezpieczanie, np gmail.com lub o2.pl

Niemniej jednak jeśli masz konto na o2 to wynoś się z niego czym prędzej - taka moja drobna rada
Obrazek

ZawieramMleko
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: ZawieramMleko » 27 kwie 2011, o 14:09

Witam, problem jak w temacie (prawie jak w temacie)
Jestem posiadaczem 3 kont GW a w zasadzie 2 (wszystkie 3 legalnie zakupione w sklepach lub od pierwszego właściciela po okazaniu faktur lub rachunków sklepowych) wracając do rzeczy 1 z 3 kont posiada moja była tzn jest przerzucone na jej mail i ma do niego hasła
nie dostała go jednak na własność i nie chce go oddać. jak je odzyskać ? posiadam wszystkie płyty i cd-key e
(z tym ze nie do konca jestem pewien które to cd-key e :frust:

Rvik
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 27
Lokalizacja: Kraków :)
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gandara

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Rvik » 27 kwie 2011, o 15:17

Nie jest to za bardzo miłe z Twojej strony.. -.-

Czy wszystkie 3 konta GW są zarejestrowane na jedno konto NCSoft czy na 2 czy 3 różne?

Z jednej strony mógłbyś napisać maila do supportu, że Twoje konto i e-mail zostały jakiś czas temu shackowane. Za nic się nie możesz przyznawać, ze jej to konto oddałeś, bo poskutkuje to perma banem na konto. Jeżeli jednak ona zacznie się tłumaczyć, że jej to konto oddałeś czy sprzedałeś to może to poskutkować również perma banem.

Rada? Ładnie poproś albo odpuść ;) A następnym razem ostrożniej rozdawaj konta ;)
Obrazek
Obrazek

Wardi
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 23
Lokalizacja: OSW
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Wardi » 9 cze 2011, o 07:45

A moje konto zostało zablokowane i nie wiem dlaczego. Napisałem do supportu:

Kod: Zaznacz cały
Hello NCSOFT, I had a quite long break in playing Guild Wars. Now, when I type account name, password and character name (I don't remember well, but I think i typed good name), this message appears: "You Guild Wars account has been blocked for an account issue. Please contact Support for information". I really don't know what happened - do you block accounts if they are inactive for a long time? I payed for having account in this game (I have all campaigns + expansion) and now this account is blocked for no reason. Please, let me play your game! :(

PS I dont remember well my character name... Is that mean that i won't log in?
PS2 Here are my Guild Wars account informations:
username (e-mail): XXXXXXXXXX
character name: XXXXXXXXX (I'm not sure about it, probably female ritualist)

contact e-mail: XXXXXXXXXXX


A oni odpisali tak:
Kod: Zaznacz cały
Hello Mateusz,

Thank you for contacting the NCsoft Customer Support Team.

After investigating the reported issue, we can confirm that your account has been blocked as a security measure.

In order to prevent your Guild Wars account from being compromised or even hacked in the future, please check our Security FAQ article that includes important information on how to keep your Guild Wars account secure: http://uk.support.ncsoft.com/cgi-bin/nceurope_eng.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=2034.

As far as items, characters, or gold that were lost due to your account being hacked, we are unable to replace any of them. We highly recommend following the suggestions listed in the article mentioned above to avoid such an inconvenience.

If you have also lost control of your email account we recommend you contact your email provider to attempt to get control of that again.

If you have lost control of your Guild Wars account or your NCsoft account, please update this message with the following information so we can assist you further:

- The 25-digit Access Key(s) used for each campaign in your Guild Wars account
- A scan or digital picture showing your 25-digit access key(s)
- The name, surname and postal address registered in the account
- The creation date of your Guild Wars account (even if approximate)
- Your NCsoft username (if your Guild Wars account is linked to a NCsoft account)
- The date of birth registered in the account
- Any email addresses you could have used in NCsoft
- Do you still have access to these email addresses?
- Unique account ID: (This was sent to you via email on the date your game account was activated, with a subject header of “Game Account Activated.”)

Please be so kind as to send us as much of the information as possible in one message. This will help us to deal with your request faster.

Regards,
GM Alec
NCsoft Customer Support


Na to ja:
Kod: Zaznacz cały
Hello
"Blocked as a security measure"? Why? Do You block accounts for long inactivity? I payed for this game, and You blocked my account for no true reason, and now I probably cannot retrieve it, because I do not have these 25-digit Access Keys that You require... Below are informations that I know:

-name: XXXXXXXXXX
-surname: XXXXXXXXXX
-adress: XXXXXXXXXX
-account has been created probably in March 2007, or February 2007.
-my date of birth is XXXXXXXXXX.
-e-mails used to my account could be:
>> XXXXXXXXXX (this is my account name login, this e-mail account has been deleted by server due to long inactivity, but I created this adress again, on same server, so I have access to it)
>> XXXXXXXXXX (I was using this e-mail account in the past, it could probably be earlier login account name; I do not have access to it, it was on the same server as e-mail adress above, it has been deleted).

I do not have Unique Account ID, because, as I said above, my e-mail adresses were lost.
I know I have made a very big mistake throwing out my 25-digit Access Keys. I thought it would not be needed. I am sorry.
Please, NCsoft, I do not want to lose my account! :(


I znowu oni:
Kod: Zaznacz cały
Hello Mateusz,

Thanks for providing that information.

We are escalating your ticket to a Senior Account Support Representative to further assist you. Someone will contact you as quickly as possible.

Regards,
GM Johnson
NCsoft Customer Support


Od tamtej chwili zero odpowiedzi. Dostałem tą wiadomość od nich w sobotę 4 czerwca, dzisiaj jest czwartek 9 czerwca. Dosłałem im jeszcze to:

Kod: Zaznacz cały
Hello NCsoft,

I am stll waiting for your response.

I managed to get on NCsoft Master Account (account: XXXXXXXXXXX), which my Guild Wars account was linked to. I also managed to create a trial account on it! But then I clicked on my e-mail adress that I have as my true Guild Wars account name ( XXXXXXXXXXX), and the information appeared: "NCsoft master account  XXXXXXXXXXX has been permanently blocked.". Now I cannot log in on Your site, but I am still able to play a new trial account (name:  XXXXXXXXXXX), even if my NCsoft Master Account is blocked.

I really do not know what is it for. I do not know reason of blocking my account. I did not use any cheats, did not insult anyone, did not have inappropriate character name.
Please, NCsoft, explain it.

Regards,
Mateusz  XXXXXXXXXXX, Wardi


Mam szansę na odzyskanie konta? Co to jest "Senior Account Support Representative"?

PoprzedniaNastępna

Wróć do Pytania i Odpowiedzi



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości