TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Topic pomocy dla osob, ktorym ukradziono konta
Dopiero chcesz zacząć grę albo dopiero co ją zainstalowałeś? Masz jakieś pytania dotyczące świata Guild Wars? Zajrzyj koniecznie tutaj. Dział czyszczony okresowo.

Moderator: Moderatorzy Piaskownicy

Regulamin forum
Bardzo prosimy używać przycisku SZUKAJ. Gwarantujemy, że na część swoich pytań znajdziesz w ten sposób odpowiedź.

Jeśli odpowiednio otagujesz swój temat łatwiej uzyskasz potrzebną Ci odpowiedź.
Drizbach5
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Drizbach5 » 1 wrz 2011, o 18:32

Mi też ukradli konto; i w grze i e-mail na ktory było to konto -_- Z tym że nie wiem kiedy bo miałem ok 1,5 roczną przerwe.. Napisałem do NCsoftu, poprosili o klucze więc im je wysłałem, poprosili tez o jakies dane z konta NCsoftu..z. tym że ja nigdy takiego konta nie zakładałem (przynajmniej sobie nie przypominam) więc podałem im moje dane osobowe, a oni na to że dane się nie zgadzają i nie mogą mi w związku z tym pomóc na tą chwile : / O co chodzi z tym całek kontem NCsoftu połączonym z kontem do gry? Moglo być tak, ze to ten hacker je założył?

Szymon75
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Szymon75 » 21 wrz 2011, o 21:04

Hello Szymon,

Thank you for verifying that information.

So that we can secure this Guild Wars account, we will need to enter a new email address. Could you please send us a new and secure email address that you have not previously registered with Guild Wars?

Here are the ways you can get your account compromised or even hacked (i.e. username/password stolen):

1) Giving out your email address, and using the same password for things such as your email account and accounts on forums.
2) Installing 3rd party software (i.e. software not created by NCsoft or Arena.net) -- these could be programs that claim to be item modifiers, cheat programs, or even harmless looking programs such as attribute/skill calculators or dye calculators. These programs often contain a virus and/or key-logger that steals your account information.
3) Giving your username/password to friends. Even though you may think you can trust them, there are cases in which friends take items, delete characters, etc. without your permission.
4) Entering your username/password into any website not run by NCsoft.
5) Using gold / item selling services (please see http://uk.guildwars.com/support/article/faq_rmt for details).

So, if you think you may have key-logger installed you should take several steps to remedy the situation:
1) First get some sort of current anti-virus software and scan your system for virus and key-loggers.
2) Change all the passwords for accounts your may have accessed after installing the 3rd party software. This would include your Guild Wars account, email addresses, forums accounts, etc.
3) Never download these sorts of programs in the future! Even if you think you can trust the site you are getting them from.
4) We also highly recommend you take a look at this Security FAQ that includes more information regarding keeping your Guild Wars account secure: https://uk.support.ncsoft.com/app/answers/detail/a_id/2034

As far as items, characters, or gold that were lost due to your account being hacked, we are unable to replace any of those things. We highly recommend following the above steps to avoid such an inconvenience.

Thank you for your cooperation.

Regards,

GM Ricardo
NCsoft Customer Support
Customer (Entered by Johnson)
Customer 18/09/2011 07:20

My Guild Wars account was stolen and I would like to get it back. Could you be so kind and reset my password and unlock my account? Below I am sending you the data of my account and in attached files scans of the serial codes.
GW Login: ********
Character name: ********
NCS account login: ******
Name:*******
Lastname: *******
Date of birth: *******

My GW account was approximately created on .... (years ago)
Serial codes: (Eye of the north-*************
prophecies-**************
factions-***************8
Thank you in advance for your consideration.
Response Via Email (Adam)
Hello Szymon,

Unfortunately, some information is missing, and without those details we will not be able to assist you with your issue. Please be so kind and send us the missing data:

- The 25-digit Access Key(s) used for each campaign in your Guild Wars account
- A scan or digital picture showing your 25-digit access key(s)
- The name, surname and postal address registered in the account

Regards,
GM Adam
NCsoft Customer Support
Response Via Email (Alec) 16/09/2011 15:40
Hello,

Thanks for contacting the European support team.

After investigating the reported issue, we can confirm that your account has been blocked as a security measure.

In order to prevent your Guild Wars account from being compromised or even hacked in the future, please check our Security FAQ article that includes import_ant information on how to keep your Guild Wars account secure: https://uk.support.ncsoft.com/app/answers/detail/a_id/2034.

As far as items, characters, or gold that were lost due to your account being hacked, we are unable to replace any of them. We highly recommend following the suggestions listed in the article mentioned above to avoid such an inconvenience.

If you have also lost control of your email account we recommend you contact your email provider to attempt to get control of that again. If you have lost control of your Guild Wars account or your NCsoft account, please update this message with as much of the following information as possible, so we can assist you further:

- The 25-digit Access Key(s) used for each campaign in your Guild Wars account
- A scan or digital picture showing your 25-digit access key(s)
- The name, surname and postal address registered in the account

Note that NCsoft will never ask you for your password or security questions while trying to help you. Please never give out your password to anyone.

Regards,
GM Alec
NCsoft Customer Support
Auto-Response 16/09/2011 14:23
,

Our support department will handle your request as soon as possible.

The Answers below were automatically selected and shown to you by RightNow SmartAssistant when you submitted your question. This is simply a log for your records of what you were presented with.

The following answers might help you immediately. (Answers open in a separate window.)

Title: Forgotten Guild Wars Password
Link: https://uk.support.ncsoft.com/app/answers/detail/a_id/2077

Title: Guild Wars E-mail Address Change
Link: https://uk.support.ncsoft.com/app/answers/detail/a_id/2075

Title: No Guild Wars Confirmation E-mail
Link: https://uk.support.ncsoft.com/app/answers/detail/a_id/1594

Title: Guild Wars In-Game Store: Access Key Purchase
Link: https://uk.support.ncsoft.com/app/answers/detail/a_id/4754

Title: No Option to Change Guild Wars E-mail Address
Link: https://uk.support.ncsoft.com/app/answers/detail/a_id/6497
*-dane których nie moge wam podać
czy może mi ktoś powiedzieć co moge zrobić

Rvik
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 27
Lokalizacja: Kraków :)
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gandara

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Rvik » 21 wrz 2011, o 21:49

Jak wynika z maila, teraz wystarczy, że prześlesz im nowy i bezpieczny adres e-mail :) Jednak wcześniej zainstaluj jakiś np. Spyware Terminator i sprawdź czy nie masz keyloggera :)
Obrazek
Obrazek

Szymon75
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Szymon75 » 22 wrz 2011, o 19:58

Dziękuję bardzo :).

Szymon75
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Szymon75 » 23 wrz 2011, o 17:19

to otrzymałem w odpowiedzi;
Hello,

We weren't able to receive your response because it was entered outside of the response lines. Please send your response again using the following instructions:
Click the "Reply" button on your e-mail client like you normally would when replying to an e-mail.
Enter your response between the, “Please enter your reply….” lines provided in this message. NOTE: The lines might not appear in the area where you would normally type a response. Go ahead and enter your reply between them anyway.
Click the "Send" button.
Your response is attached to this e-mail for reference.

Thanks!

Rvik
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 27
Lokalizacja: Kraków :)
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gandara

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Rvik » 23 wrz 2011, o 18:50

Musisz umieścić swoją odpowiedź pomiędzy liniami “Please enter your reply….”. Inaczej jej nie odczytają ;)
Obrazek
Obrazek

Szymon75
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Szymon75 » 24 wrz 2011, o 09:25

Dzięki wielkie. :)

Szymon75
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Szymon75 » 25 wrz 2011, o 18:01

jak umieszczam pomiędzy tymi napisami;

**** Please enter your reply *below* this line ****

**** Please enter your reply *above* this line ****
to nie działa proszę o pomoc

Szymon75
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Szymon75 » 25 wrz 2011, o 18:09

jak umieszczam pomiędzy tymi napisami;

**** Please enter your reply *below* this line ****

**** Please enter your reply *above* this line ****
to nie działa proszę o pomoc

Rvik
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 27
Lokalizacja: Kraków :)
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gandara

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Rvik » 25 wrz 2011, o 18:13

Co konkretnie nie działa?

I jeszcze raz:
Hello,

We weren't able to receive your response because it was entered outside of the response lines. Please send your response again using the following instructions:
Click the "Reply" button on your e-mail client like you normally would when replying to an e-mail.
Enter your response between the, “Please enter your reply….” lines provided in this message. NOTE: The lines might not appear in the area where you would normally type a response. Go ahead and enter your reply between them anyway.
Click the "Send" button.
Your response is attached to this e-mail for reference.

Thanks!


Witamy,

Nie mogliśmy otrzymać Twojej odpowiedzi, ponieważ została wprowadzona poza wyznaczonymi liniami. Prosimy, abyś wysłał swoją odpowiedź jeszcze raz, kierując się poniższymi wskazówkami:
Kliknij na przycisk "Odpowiedz" w Twoim kliencie poczty tak, jak zwykle robisz, gdy chcesz odpowiedzieć na e-mail.
Wprowadź swoją odpowiedź pomiędzy liniami “Please enter your reply….”, załączonymi do wiadomości. UWAGA: Linie mogą być w innym miejscu niż to, w którym normalnie wprowadzasz odpowiedź. Jednakże mimo wszystko umieść między nimi swoją odpowiedź. Naciśnij przycisk "Wyślij".
Twoja odpowiedź jest załączona do tego maila jako odwołanie.

Dzięki!
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2011, o 18:23 przez Rvik, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek
Obrazek

Szymon75
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Szymon75 » 25 wrz 2011, o 18:42

robiłem tak ,ale niewiem dlaczego to nie działa?

Rvik
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 27
Lokalizacja: Kraków :)
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gandara

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Rvik » 25 wrz 2011, o 18:45

Ale co konkretnie nie działa?
Obrazek
Obrazek

Szymon75
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Szymon75 » 25 wrz 2011, o 18:49

jak wstawiam email pomiędzy tym poniżej i wysyłam
Please enter your reply *below* this line ****

**** Please enter your reply *above* this line ***

Rvik
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 27
Lokalizacja: Kraków :)
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gandara

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Rvik » 25 wrz 2011, o 18:53

Co konkretnie Ci nie działa?
Nie wiem. Czy ja źle formułuje pytanie? Opisz mi co Ci nie działa. Nie wysyła Ci? Wysłałeś i dostałeś taką samą odpowiedź? Wysłałeś i nie dostałeś odpowiedzi? Określ się. Piszesz mi cały czas, że wpisywanie między liniami Ci nie działa, ale co Ci w tym nie działa? Opisz swój problem.

Spoiler: pokaż
To, że mi napiszesz, że wpisywanie pomiędzy liniami Ci nie działa to mi gówno, za przeproszeniem, mówi.
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2011, o 18:57 przez Rvik, łącznie zmieniany 2 razy
Obrazek
Obrazek

Szymon75
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Szymon75 » 25 wrz 2011, o 18:59

Wysyłam im i cały czas przysyłają wiadomość aby podał adres e-mail.
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2011, o 19:32 przez Szymon75, łącznie zmieniany 1 raz

Rvik
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 27
Lokalizacja: Kraków :)
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gandara

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Rvik » 25 wrz 2011, o 20:30

Możesz podać jaką dokładnie dostałeś zwrotną wiadomość tym razem?
Obrazek
Obrazek

Szymon75
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Szymon75 » 26 wrz 2011, o 06:56

tą co poprzednio czyli;Hello,

We weren't able to receive your response because it was entered outside of the response lines. Please send your response again using the following instructions:
Click the "Reply" button on your e-mail client like you normally would when replying to an e-mail.
Enter your response between the, “Please enter your reply….” lines provided in this message. NOTE: The lines might not appear in the area where you would normally type a response. Go ahead and enter your reply between them anyway.
Click the "Send" button.
Your response is attached to this e-mail for reference.

Rvik
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 27
Lokalizacja: Kraków :)
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gandara

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Rvik » 26 wrz 2011, o 11:08

Bardzo dziwne. A jaką wiadomość im wysłałeś?
Wklej całą z cenzurą ;)
Obrazek
Obrazek

Czarny Murzyn
Awatar użytkownika
Charr Shaman
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Czarny Murzyn » 26 wrz 2011, o 11:44

No *bimbom* rzeczywiscie ...

We weren't able to receive your response because it was entered outside of the response lines

moze nie trafiasz ?
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2011, o 13:35 przez Czarny Murzyn, łącznie zmieniany 1 raz

Onek
Awatar użytkownika
.: Blessed by Fate :.
 
Wiek: 23
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Onek » 26 wrz 2011, o 13:18

Discussion Thread
Auto-Response 26/09/2011 11:56
,

Our support department will handle your request as soon as possible.

The Answers below were automatically selected and shown to you by RightNow SmartAssistant when you submitted your question. This is simply a log for your records of what you were presented with.

The following answers might help you immediately. (Answers open in a separate window.)

Title: Characters with Offensive Names
Link: https://uk.support.ncsoft.com/app/answe ... /a_id/1850

Title: Forgot Guild Wars Character Name
Link: https://uk.support.ncsoft.com/app/answe ... /a_id/7638

Title: Reusing Guild Wars Character Names
Link: https://uk.support.ncsoft.com/app/answe ... /a_id/1201

Title: Online Access Key/Upgrade Purchase from NCsoft
Link: https://uk.support.ncsoft.com/app/answe ... /a_id/4757

Title: Securing My Account After Being Compromised
Link: https://uk.support.ncsoft.com/app/answe ... /a_id/7925


Mi to tylko to wysłali i nie wiem co dalej mam robić ;<

EDIT:
We received your support request. To add additional information, reply to this e-mail and include any new information between the lines provided below.



**** Please enter your reply *below* this line ****

**** Please enter your reply *above* this line ****

Jeszcze było to.
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2011, o 14:08 przez Onek, łącznie zmieniany 1 raz

PoprzedniaNastępna

Wróć do Pytania i Odpowiedzi



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości