TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Topic pomocy dla osob, ktorym ukradziono konta
Dopiero chcesz zacząć grę albo dopiero co ją zainstalowałeś? Masz jakieś pytania dotyczące świata Guild Wars? Zajrzyj koniecznie tutaj. Dział czyszczony okresowo.

Moderator: Moderatorzy Piaskownicy

Regulamin forum
Bardzo prosimy używać przycisku SZUKAJ. Gwarantujemy, że na część swoich pytań znajdziesz w ten sposób odpowiedź.

Jeśli odpowiednio otagujesz swój temat łatwiej uzyskasz potrzebną Ci odpowiedź.
Makonde
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 37
Lokalizacja: 50°05' N, 19°89' E
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gunnar’s Hold

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Makonde » 26 wrz 2011, o 13:51

Czekać

Onek
Awatar użytkownika
.: Blessed by Fate :.
 
Wiek: 23
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Onek » 26 wrz 2011, o 14:04

Dzięki ;)

Szymon75
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Szymon75 » 26 wrz 2011, o 15:17

Ok działa już, przysłali mi e-mail ,ze po prostu opóźnienie mieli.

Onek
Awatar użytkownika
.: Blessed by Fate :.
 
Wiek: 23
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Onek » 27 wrz 2011, o 08:35

Ile mniej więcej się czeka na sprawdzenie kodów, które podałem (z kart)

Czarny Murzyn
Awatar użytkownika
Charr Shaman
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Czarny Murzyn » 27 wrz 2011, o 10:59

max do tygodnia

yoh asakuraa
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: yoh asakuraa » 31 paź 2011, o 17:38

Siemka
Proszę o pomoc, po dłuższej przerwie wróciłem do gry w GW, ale niestety zapomniłem hasła. użyłem funkcji wyczyść hasło, czekam już drugi dzień ale nowego hasła nie widać. Wiecie może dlaczego ? Mam email na wp.pl . utworzyłem nawet profil na stronie NCsoftu jednak nie mogę tam nawet dodać Games account, gdy próbuje wyskakuje "None" Czy konieczne będzie wysyłanie do nich mail'a czy jeszcze czekać ?/
jak coś mam tylko jedną kartę z kodem , reszta gdzieś mi się zapodziała. Tak to mam wszystko, pudełka, płyty i manuskrypty, gry kupiłem legalnie w sklepie ;p
Proszę pomóżcie.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2011, o 18:16 przez yoh asakuraa, łącznie zmieniany 1 raz

ragons
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: ragons » 2 gru 2011, o 10:43

Witam mam podobny problem co -yoh asakuraa i nie bardzo wiem co mam zrobić :oops: .

Derv Of Peace
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Derv Of Peace » 20 sty 2012, o 18:13

Miałbym prośbę do kogoś ogarniętego. Polega ona na tym, by napisać coś dopewnej osoby z gw, dlatego, że mnie hack'li a chciałbym im coś przekazać ... Jeśli ktoś chętny do pomocy to proszę o PW.

willy1224
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 20
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: willy1224 » 6 lut 2012, o 12:05

mógł by mi ktoś pomóc co mam robic napisalem do nich i mi przysłali wiadomosać


Thanks for contacting NCsoft Support. Someone will be reviewing your ticket shortly. If you would like to add to or update your support ticket, please reply to this e-mail and include any new information between the lines provided below. We appreciate your patience and will reply shortly.



**** Please enter your reply *below* this line ****

**** Please enter your reply *above* this line ****

Discussion Thread
Auto-Response 02/06/2012 04:54 AM
,

Our support department will handle your request as soon as possible.

The Answers below were automatically selected and shown to you by RightNow SmartAssistant when you submitted your question. This is simply a log for your records of what you were presented with.

The following answers might help you immediately. (Answers open in a separate window.)

Title: Phishing Scams FAQ
Link: https://help.ncsoft.com/app/answers/detail/a_id/5962

Title: NCsoft Phishing Scam Alert
Link: https://help.ncsoft.com/app/answers/detail/a_id/5711

Title: NCsoft Password Isn't Working
Link: https://help.ncsoft.com/app/answers/detail/a_id/4592

Title: Forgot Guild Wars Character Name
Link: https://help.ncsoft.com/app/answers/detail/a_id/7638

Title: NCsoft Master Account Creation
Link: https://help.ncsoft.com/app/answers/detail/a_id/929
Customer By Web Form 02/06/2012 04:54 AM
Hello

I have a problem with resetting my password. Could you be so kind and assist me with this? Below I am sending you the data of my account and in attached files scans of the serial codes.
........... (moje dane)
Thank you in advance for your consideration.
Regards

[---001:001593:26263---]

co mam i odpisac i na jaki mail

Makonde
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 37
Lokalizacja: 50°05' N, 19°89' E
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gunnar’s Hold

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Makonde » 6 lut 2012, o 12:07

Masz czekać na informację od nich.

willy1224
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 20
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: willy1224 » 6 lut 2012, o 12:09

to jest właśnie od nich wiadomość mam rozumieć że przyślą jeszcze jedną??

Makonde
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 37
Lokalizacja: 50°05' N, 19°89' E
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gunnar’s Hold

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Makonde » 6 lut 2012, o 12:13

tak, właśnie napisali Ci, że ktoś wkrótce zajmie się Twoim problemem.

Google translator, mimo że kaleczy, daje obraz tego co Ci napisali:
Dziękujemy za skontaktowanie się z pomocą techniczną NCsoft. Ktoś będzie przegląd bilet w najbliższym czasie. Jeśli chcesz dodać lub zaktualizować zgłoszenie do pomocy technicznej, należy odpowiedzieć na ten e-mail i zawierają żadnych nowych informacji pomiędzy liniami podanych poniżej. Dziękujemy za cierpliwość i odpowie wkrótce.

willy1224
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 20
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: willy1224 » 6 lut 2012, o 12:15

wielkie dzieki nie moge sie doczekac zeby po 2 latach przerrwy znowu zagrac w gw

willy1224
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 20
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: willy1224 » 6 lut 2012, o 19:51

Thank you for your support request. Our response is included below. If you have other questions, please reply to this e-mail with your questions between the lines provided below.



**** Please enter your reply *below* this line ****

**** Please enter your reply *above* this line ****


Subject
problem

Discussion Thread
Response Via Email (Arthur) 02/06/2012 05:10 AM
Hello Wojciech,

Thank you for contacting NCsoft Account Support.

We are in the process of investigating this issue for you and you should receive an update as soon as we have more information to provide. We may need more time if you contacted us on a weekend or holiday, but someone will respond to this support ticket as soon as possible.

Thank you,
Arthur
NCsoft Account Support
Auto-Response 02/06/2012 04:54 AM
,

Our support department will handle your request as soon as possible.

The Answers below were automatically selected and shown to you by RightNow SmartAssistant when you submitted your question. This is simply a log for your records of what you were presented with.

The following answers might help you immediately. (Answers open in a separate window.)

Title: Phishing Scams FAQ
Link: https://help.ncsoft.com/app/answers/detail/a_id/5962

Title: NCsoft Phishing Scam Alert
Link: https://help.ncsoft.com/app/answers/detail/a_id/5711

Title: NCsoft Password Isn't Working
Link: https://help.ncsoft.com/app/answers/detail/a_id/4592

Title: Forgot Guild Wars Character Name
Link: https://help.ncsoft.com/app/answers/detail/a_id/7638

Title: NCsoft Master Account Creation
Link: https://help.ncsoft.com/app/answers/detail/a_id/929
Customer By Web Form 02/06/2012 04:54 AM
Hello

I have a problem with resetting my password. Could you be so kind and assist me with this? Below I am sending you the data of my account and in attached files scans of the serial codes.
dane
Thank you in advance for your consideration.
Regards

[---001:001869:54416---]

cos takiego napisali w odpowiedzi

Makonde
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 37
Lokalizacja: 50°05' N, 19°89' E
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gunnar’s Hold

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Makonde » 6 lut 2012, o 20:22

zróbmy taki mały test - wrzuć to w http://translate.google.com i daj znać czy rozumiesz o co chodzi

Rainbow Negro
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 22
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Rainbow Negro » 1 mar 2012, o 19:40

Ja jestem w trakcie odzyskiwania konta po raz 4. Uważam się już za weterana w tej kwestii mógłbym napisać jakiś poradnik Mogę pocieszyć zainteresowanych: posiadam tylko cd-keye. Żadnych paragonów itp. I zawsze dołączałem je w formie zdjęć zrobionych aparatem. Mimo moich wątpliwych zdolności co do języka angielskiego, zawsze konto odzyskiwałem Ostatnio straciłem je z własnej głupoty. Wiadomość wysłałem już pare dni temu, ale nie mam najmniejszych wątpliwości, że je odzyskam. Pozdrawiam!

Eld
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Underworld

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Eld » 22 kwie 2012, o 11:27

Właśnie próbowałem się zalogować na moje konto, jednak nie rozpoznaje moich danych. Kiedy resetuję hasło, pojawia się informacja, jakoby "ta usługa była aktualnie niedostępna" i polecają skorzystania z forum supportu. To jest jakieś chwilowe czy moje konto rzeczywiście mogło być skradzione. Przy zmianie hasła nie powinna czasem przyjść informacja na mój email?


Quise
Awatar użytkownika
.: Administrator :.
.: Administrator :.
 
Wiek: 24
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Aurora Glade
Nick w GW2: Quise

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Quise » 22 kwie 2012, o 22:28

W GW1 regularnie co kilka miesięcy wysyłałem maila do supportu bo zapominałem hasła, po czasie już nawet wysyłałem to samo za każdym razem i za każdym razem odzyskiwałem hasło w przeciągu jednego maksymalnie dwóch dni.

Eld
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Underworld

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Eld » 23 kwie 2012, o 17:07

Myślałem, że jednak nikt nie zwróci uwagi na mój post, tym bardziej, że przez cały dzień został bez odpowiedzi :).
Wieczorem próbowałem zalogować się aktualnie używanymi hasłami i trafiłem. Pass prawdopodobnie zmienił się w momencie, kiedy zmieniłem go na stronie NCsoftu lub ustawiłem do strony konta GW2. Myślałem, że hasło do GW1 zmienię tylko w grze, bo kiedyś miałem inne do GW1 i strony NCsoft.
W każdym bądź razie konto odzyskałem! uf...

PoprzedniaNastępna

Wróć do Pytania i Odpowiedzi



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość