NAGRODY

czyli to co każdy lubi najbardziej
Yawg
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

NAGRODY

Post autor: Yawg » 6 wrz 2007, o 22:30

Do mnie nadal nic nie doszło, żałosne żarty, ile mam jeszcze czekać? rok? dwa? A może jakieś rozsądne wyjaśnienie?

Bsp Kain
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Płeć: Nie podano

NAGRODY

Post autor: Bsp Kain » 7 wrz 2007, o 01:32

Hmmm?

Yawg pisze :Do mnie nadal nic nie doszło, żałosne żarty, ile mam jeszcze czekać? rok? dwa? A może jakieś rozsądne wyjaśnienie?


GW Observer pisze :reszta penow juz do mnie doszla i wszyscy co jeszcze nie dostali dostana najpozniej do wtorku. Podobnie z reklamowanymi paczkami.
Obrazek

Davos_devilos
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 40
Lokalizacja: Praga Południe
Płeć: Nie podano

NAGRODY

Post autor: Davos_devilos » 7 wrz 2007, o 09:25

Ta jest -

GW Obserwer - to złodziej najpierw naciagnął sponsorów, a potem was drodzy przyjaciele. GWO nie spodziewałem się że jesteś taką kanalią - najpierw organizujesz na polskiej scenie najlepszy kącik dotyczący gvg potem udaje sie ci zebrać niezłe nagrody a na końcu - co?
kradniesz pendriva - załość.

GWO - Wyciągasz tych biednych ludzi od pracy, nauki marnujesz ich talenty mącąc w głowie pierwszymi w miarę poważnymi nagrodami za grę, a na koniec zjaebałeś yawg'owi i paru jeszcze gościom (podarowane im przez ciebie czyli juz ich) pendrivy - GWO jesteś żałosnym oszustem - niechcemy cię na polskiej scenie GW, bo ją tylko niszczysz tym swoim mąceniem.

Jesteśmy zapalonymi ideowcami twój sponsornig zniszczył w nas nutę sportu - rywalizacji - godności.

Brawo Yawg, że potrafiłes powiedziec co myślisz.

PS. Szkoda tylko Yawg, że nie potrafisz czytac ze zrozumieniem mam nadzieje że Kain ci wyjasnił o co chodzi?
come back to school ale tym razem pójdź do innej Yawg, bo w tej ostatniej cię oszukiwali.

@Beast ty też idź z yawgiem do szkoły bo w tej ostatniej cie oszukiwali - moze zrozumiesz takie pojecia jak ironia i sarkazm gówniarzu a na razie wracaj do swojej piaskownicy.
Ostatnio zmieniony 7 wrz 2007, o 19:47 przez Davos_devilos, łącznie zmieniany 1 raz

Beast
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 30
Płeć: Nie podano

NAGRODY

Post autor: Beast » 7 wrz 2007, o 15:15

Davos devilos - zawsze wiedzialem ze jestes idiota.
Obrazek

Cały życie grasz, co ty z tego masz ?

Pęczul
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Komnata nad Yellowem
Płeć: Nie podano

NAGRODY

Post autor: Pęczul » 8 wrz 2007, o 00:49

Wybacz davos, jeśli Cię to dotknie, ale dawno (tak się mówi) się tak nie uśmiałem xD.
... i nie odsyłaj mnie do innej szkoły, bo i tak to mi nic nie pomoże.
嘻唰唰,嘻唰唰!

Ksl
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Lokalizacja: krk
Płeć: Nie podano

NAGRODY

Post autor: Ksl » 8 wrz 2007, o 11:45

Yawg pisze :Do mnie nadal nic nie doszło, żałosne żarty, ile mam jeszcze czekać? rok? dwa? A może jakieś rozsądne wyjaśnienie?


masz czekać miliard U_n

czy kisielek tez bedzie uznany w losowaniu em pe truji? bo mi siem stara popsuła!
Obrazek

When stupidity gets a new meaning...

Bsp Kain
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Płeć: Nie podano

NAGRODY

Post autor: Bsp Kain » 8 wrz 2007, o 13:41

Kisiel w losowaniu mieli brać tylko ludzie z gildii, które dotrwały do końca i nie oddały ani jednego meczu. :P
Obrazek

Ksl
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Lokalizacja: krk
Płeć: Nie podano

NAGRODY

Post autor: Ksl » 8 wrz 2007, o 13:43

o kurczę =O
no to się porobiło ;]
Obrazek

When stupidity gets a new meaning...

tava
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie podano

NAGRODY

Post autor: tava » 8 wrz 2007, o 18:07

mam nadzieje, ze do konca ligi, a nie do losowania :>
Obrazek

GW Observer
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

NAGRODY

Post autor: GW Observer » 10 wrz 2007, o 12:43

Davos - rewelacja, dawno mi się tak humor nie poprawił :)

Yawg - już spieszę z wyjaśnieniami.

Heniek podał mi dane wysyłkowe koło 25 lipca ze względu na to że wygraliście dodatkowe peny i miało iść razem. Paczki wyszły kilka dni później . Niestety Poczta Polska nie jest cudowna a ja nie jestem jasnowidzem aby wiedzieć czy do kogoś paczka dotarła czy też nie. Wiedziałęm od Tavy i Henka że do nich doszły. Więc zakładałem że skoro nic do mnie na PM nie piszesz to wszystko ok. Dopiero 2 tygodnie później Heniek mi dał znać że coś jest nie tak więc złożyłem reklamacje. Poczta odpowiedziała mi w ciągu 9 dni zwracając paczkę z adnotacją podwójnego awizowania . Podobną sytuacje mam z Avaraxem gdzie na wszystkie paczki wysłane do MSI ta jedna wróciła znowu do mnie. Tylko że w tamtym przypadku dostałem chociaż info o tym od zainteresowanego.

Podsumowując - paczka poszła do Ciebie - numer przesyłki wyśle Ci na PM za sekunde.Powinna jutro być u Ciebie .

Pozdrawiam
Obrazek

Myz Lagrange
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Płeć: Nie podano

NAGRODY

Post autor: Myz Lagrange » 10 wrz 2007, o 13:36

A czy moglbys jakos spowodowac aby Oculus sie odezwal w sprawie jego puli nagrod, jak sie sprawy maja etc. ?
The Ancalentari [Anc]
Obrazek Obrazek
Zhai pisze :Mnie rozbawia, że takie siusiaki, jak Beka i Light Raven(...) które w stanie wojennym i PRLu, albo nawet nie byli w wersji beta, albo na kupę mówili papu, osądzają ludzi za działalność z tamtego okresu. Dla Was chłopaki to jest science-fiction! Kartki znacie pewnie z opowiadań rodziców. Tak samo SB - Wy nie wiecie jak się wtedy żyło. (...). Jesteście pokoleniem NINTENDO, a nie kolejek po ocet i kartek na kaszankę.

GW Observer
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

NAGRODY

Post autor: GW Observer » 10 wrz 2007, o 14:56

Myz Lagrange pisze :A czy moglbys jakos spowodowac aby Oculus sie odezwal w sprawie jego puli nagrod, jak sie sprawy maja etc. ?


Postaram się.
Obrazek

Saulot
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 33
Płeć: Nie podano

NAGRODY

Post autor: Saulot » 11 wrz 2007, o 14:57

GW Observer pisze :
reszta penow juz do mnie doszla i wszyscy co jeszcze nie dostali dostana najpozniej do wtorku. Podobnie z reklamowanymi paczkami.



chyba Poczta troche nawala... jakoś się dzisiaj nie doczekałem

FuKs
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Płeć: Nie podano

NAGRODY

Post autor: FuKs » 11 wrz 2007, o 15:02

to wtorek sie juz skonczyl? oO

Kicia
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 29
Płeć: Nie podano

NAGRODY

Post autor: Kicia » 11 wrz 2007, o 15:27

Coś czuje, że z gram.pl możemy się pożegnać :)

Makonde
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 37
Lokalizacja: 50°05' N, 19°89' E
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gunnar’s Hold

NAGRODY

Post autor: Makonde » 11 wrz 2007, o 15:35

Saulot pisze :chyba Poczta troche nawala... jakoś się dzisiaj nie doczekałem

Wujek Dobra Rada mówi: weź od GWO numer nadania i zadzwoń na pocztę - możliwe że "paczkowy" był i nie zostawił awizacji (u mnie tak się dzieje w 99% przypadków jak kogoś nie zastanie), a potem przekazując taką paczkę na pocztę zaznacza, że awizację zostawiono, co znaczy że kolejne info o paczce (druga awizacja) dostaniesz od listonosza za ok. tydzień.

Oculus
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

NAGRODY

Post autor: Oculus » 13 wrz 2007, o 23:32

hmm pisałem tu juz sam nie wiem czemu mojego posta niema.

Cuż sprawa się ma tak że liste osób które mają otrzymać nagrody wysłąlem pod koniec sierpnia.
Pisałem 2 razy do Cd-projektu z pytaniem jak tam się sprawy mają ...
hmm będe pisał więcej razy... w poniedziałek wysłym kolejnego maila sprubuje się też dodzwonic .
Nikt nie otrzymał nagrody jeszcze?

Zabardzo nie mam czasu żeby tu zaglądać przepraszam za to ale zmieniło się troszku moje życie zawodowe i rodzinne :P
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2007, o 23:33 przez Oculus, łącznie zmieniany 1 raz

GW Observer
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

NAGRODY

Post autor: GW Observer » 14 wrz 2007, o 15:16

Mam OLBRZYMIĄ prośbę.

Osoby które czegoś nie dostały : oprócz Nolana i Avaraxa bo to juz wyjasniłem .

Proszę o kontakt na PM !!!!! nie na forum bo ja mam Wasze real nazwiska i adresy a nie nicki z forum i często nie mam pojęcia KTO JEST KIM. A że 2 wspaniałe osoby próbowały wyłudzić nienależne im nagrody pisząc mi cuda na GG. dlatego Od teraz jedyna formą wyjaśnien jest PM przez to forum. Tak jak Mak napisał jak nie wiem kto ma problem trudno mi cokolwiek wyjasnić z pocztą. A że musiałem nadać około 37 paczek jest co sprawdzać. Piszcie do mnie jesli jeszcze coś nie doszło na PM - pisząc real imie i nazwisko, adres, NICK z forum i nazwe gildii. Z góry dzieki za zrozumienie
Obrazek

Myz Lagrange
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Płeć: Nie podano

NAGRODY

Post autor: Myz Lagrange » 1 paź 2007, o 23:04

Dwa tygodnie minely od ostatniej wiadomosci w tym topicu...nadal jak mniemam nikt nic nie wie i mamy czeski film ?
The Ancalentari [Anc]
Obrazek Obrazek
Zhai pisze :Mnie rozbawia, że takie siusiaki, jak Beka i Light Raven(...) które w stanie wojennym i PRLu, albo nawet nie byli w wersji beta, albo na kupę mówili papu, osądzają ludzi za działalność z tamtego okresu. Dla Was chłopaki to jest science-fiction! Kartki znacie pewnie z opowiadań rodziców. Tak samo SB - Wy nie wiecie jak się wtedy żyło. (...). Jesteście pokoleniem NINTENDO, a nie kolejek po ocet i kartek na kaszankę.

Heniek
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 46
Lokalizacja: Hożuf
Płeć: Nie podano

NAGRODY

Post autor: Heniek » 1 paź 2007, o 23:34

Oculus podobnoż niestety ciągle na Kanarach.
Obrazek

PoprzedniaNastępna

Wróć do Archiwum



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 1 gość