Testy ATS - dzień drugi

relacja
PunkSkeleton
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 32
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Płeć: Nie podano

Testy ATS - dzień drugi

Post autor: PunkSkeleton » 7 kwie 2007, o 23:57

Wczoraj być nie mogłem, więc dopiero dzisiaj testowałem...
Zaczęło się nerwowo gdyż do outpostu HB wszedłem dopiero 40 po a zapisy miały niby być do 30 po. Niestety -image nie chciało mi się robić, a downloady outpostów + przejście tutotrialu zajęło 40 minut (przez 21 nie dało się zalogować). Trochę denerwujące z uwagi na to, że to nie nam powinno zależeć na tym by zagrać tylko ArenaNet... Na szczęście cała sprawa się opóźniła, zresztą to w końcu ArenaNet ;P . Gaile Gray była w outposcie ale nie grała, grał Andrew Patrick. Pozatym grali na pewno Izzy i Joe, ale tego ostatniego nie kojarzę. Wszyscy w mojej grupie ;].
Zacznę może od screenów. Testerów nie obowiązuje NDA więc mogę je zamieścić, wrzucam wszystkie spakowane zipem. http://rapidshare.com/files/24842704/Screens.zip.html
Nie będę pisał o problemach z lagami, bo to kwestia testowego serwera oraz o samych grach bo zaraz jakiś Bear wyskoczy mi z dziwnymi tekstami. Zresztą wyniki widać na screenach, a Izzy zaprezentował chyba najlepszy i najbardziej oryginalny build na HB jaki widziałem.
Po zarejstrowaniu nicka można było zarejestrować się do turnieju przez wybranie odpowiedniej opcji podczas startowania HB. Niestety tego nie mam na screenie, ale jako ciekawostkę podam fakt iż po zarejstrowaniu się można grać gry zwykłe gry rated i unrated co zresztą widać na pierwszym SS. Instancje turnieji były 3 po max 32 graczy. Dwie pierwsze były pełne, reszta trafiła do III. Jak wygląda ekran informacji o pozycjach w turnieju można zobaczyć na wielu screenach. Jest przejrzysty i czytelny, przedstawia liczbę punktów, win/lose/draw i status każdego z graczy. System losowania został już od wczoraj naprawiony (czytałem, że wybierało losowych przeciwników bez względu na dotychczasowe wyniki i nawet to czy gracze już ze sobą grali). Pozostał niestety jeszcze "forfeit bug", ale wg zapewnień developerów w poniedziałek ma on już być naprawiony. Gdy "time to start" dobiegło do 0 pojawił się nowy timer o długości 3 minut zachęcający do kliknięcia join. Z powodu pewnych bugów podobno nie wszyscy go widzieli... Z innych ciekawostek to po pierwszej walce dowiedziałem się o tajnych komendach odblokowujących wszystkich hero i wszystkie itemy (UAS już był) i robiących różne inne bajery w stylu dawanie XP. Komendy są dość intuicyjne, jednak wpisywanie przez "/." a nie zwykłe "/" i oczywiście nie działają na live serverach ;].
Po wygranej (albo przegranej) walce pokazuje się informacja o tym ile czasu zostało do zakończenia trwających meczy i tym samym ile czasu zostało do zakończenia danej rundy. Po zakończeniu rundy znowu mamy 3 minuty na przygotowanie. Nick przeciwnika też jest wtedy podawany, więc można ew. dostosować swój build ;]. Trochę denerwujący jest dla mnie układ ekranu po kliknięciu join - ekran z nickiem przeciwnika (nie da się go jeszcze przesuwać) wchodzi mi pod party window i inventory...
Zwykle takie turnieje mają mieć po 6 rund, ten miał 5 ze względu na opóźnienie, pozatym to tylko test.
Po zakończeniu piątej rundy, która przypomniała mi, że to naprawdę nie jest mój dzień, pojawił się standardowy timer. Gdy dobiegł do 0 niestety nie stało się kompletnie nic. Wszystko zniknęło jakby nie było żadnego turnieju, jedynie wyniki turnieju były możliwe do obejrzeniu u "tournament NPC". Nie pozostało mi więc nic jak tylko się pożegnać i obiecać odwalenie tej roboty ponownie w poniedziałek.
Ostatnio zmieniony 7 kwie 2007, o 23:59 przez PunkSkeleton, łącznie zmieniany 1 raz
Angry Punk

Zhai
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 29
Lokalizacja: Z półobrotu
Płeć: Nie podano

Testy ATS - dzień drugi

Post autor: Zhai » 8 kwie 2007, o 00:09

Dobra, znowu nie zdążyłem, ale w poniedziałek na pewno już zagram.
BTW. TPSA właśnie upgrejdowała mi neo 128 do 256 ;)

Komendy przydatne testującym:
/.allitems - full unlock itemów
/.allheroes - full unlock bohaterów
/.factions 0 10000 - daje 10000 kurzick factions o_O

Gaile:
Obrazek
GM:
Obrazek
Izzy:
Obrazek
Tak jak pisze Punk, w lokacji startowej stoi cały czas Gaile i rozmawia z graczami, zachęcając ich do gry, a nie pisania dowcipów o Chucku Norrisie.

EDIT: Prawdopodobnie za udział w turniejach będzie pobierana opłata - 1000 factionów balthazara(trzeba kupić token).
Ostatnio zmieniony 8 kwie 2007, o 00:24 przez Zhai, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek

Polon
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 34
Płeć: Nie podano

Testy ATS - dzień drugi

Post autor: Polon » 8 kwie 2007, o 00:22

a gdzie gvg ..... ja myślałem że te testy będą dotyczyć gvg właśnie .
HB lol no lify fdw już gosciu na 1 miejscu ma 160 wygranych i 9 chyba przegranych .

Coś mi się wydaje że poczekamy sobie jeeeeeeeeszcze troche o ile w cale
Ostatnio zmieniony 8 kwie 2007, o 00:23 przez Polon, łącznie zmieniany 1 raz
Co za bladz mi skasowała sygne ?? :D

PunkSkeleton
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 32
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Płeć: Nie podano

Testy ATS - dzień drugi

Post autor: PunkSkeleton » 8 kwie 2007, o 11:04

Ten system jest testowany w HB bo tak jest zdecydowanie łatwiej. W przypadku GvG różnic praktycznie nie będzie, więc nie macie co się niepokoić. A ten gość z pierwszego miejsca grał wczoraj w pierwszej grupie i nie poszło mu najlepiej (na pewno nie wygrał). Poprostu zawsze na początku każdego laddera grind działa, szczególnie przy k=5.
Angry Punk

Zhai
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 29
Lokalizacja: Z półobrotu
Płeć: Nie podano

Testy ATS - dzień drugi

Post autor: Zhai » 8 kwie 2007, o 11:07

Zresztą gdyby chcieli testować AT na GvG to musieliby zapraszać całe gildie, a z tym wiadomo jak jest, to ten nie może, to żona rodzi :)
Obrazek

Padme
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 29
Lokalizacja: Pierwsza stolica
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gandara

Testy ATS - dzień drugi

Post autor: Padme » 8 kwie 2007, o 11:10

troche lipa ja myslalem ze to "te" At a nie jakies takie.......

Yellow
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

Testy ATS - dzień drugi

Post autor: Yellow » 8 kwie 2007, o 11:35

widzę po screenach, że Avatar of Izzy dokonał masakry
I'm never coming back
I'm never giving in
I'll never be the shine in your spit
I disconnect the act
I disconnect the dots
I disconnect the me in me

PunkSkeleton
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 32
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Płeć: Nie podano

Testy ATS - dzień drugi

Post autor: PunkSkeleton » 8 kwie 2007, o 12:19

Padme: ???

Yellow: tak, dokonał. Szczególnie, że miał pewnie z 5 ping xDDD.
Angry Punk

Quetzacotl
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 29
Płeć: Mężczyzna

Testy ATS - dzień drugi

Post autor: Quetzacotl » 8 kwie 2007, o 14:09

to czym grał izzy bo nie widze
klękaj i ziewaj!

PunkSkeleton
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 32
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Płeć: Nie podano

Testy ATS - dzień drugi

Post autor: PunkSkeleton » 8 kwie 2007, o 14:46

D/W z YAA, on na Crippling Slashu z BS przewracającym mnie pół aggro od niego, R/A od capowania solo, Mo/A. Build wyglądający na losowy dobór skilli, ale bardzo dobry. Nawet przy równym pingu i braku błędów z mojej strony byłoby bardzo ciężko, a zagrał znacznie lepiej odemnie.
Ostatnio zmieniony 8 kwie 2007, o 14:52 przez PunkSkeleton, łącznie zmieniany 1 raz
Angry Punk

ktostam
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

Testy ATS - dzień drugi

Post autor: ktostam » 8 kwie 2007, o 15:30

Czym on sie bronil przed hexami? Monk byl na divercie?

PunkSkeleton
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 32
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Płeć: Nie podano

Testy ATS - dzień drugi

Post autor: PunkSkeleton » 8 kwie 2007, o 15:48

Interruptami z rangera zapewne. Ja się broniłem tylko interruptami na wojach (teraz mam 2 rangerów ale obaj tylko distract bez savage) i posiadaniem healera, a nie prota. Pozatym zanim wrzuciłbyś hexy to już byś padł, taki miał power w ofensie. Jeśli chodzi o te holdingi + As to jestem pewien, że poprostu capował rangerem, a resztą teamu ganiał assasina olewając całkowicie środek. Pozatym hexy na HB sux, to zabija zbyt wolno, przy dobrym movemencie przeciwnika i postaciach z self healem nie ma szans nic ubić.
Ostatnio zmieniony 8 kwie 2007, o 15:50 przez PunkSkeleton, łącznie zmieniany 1 raz
Angry Punk

kiri
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 25
Lokalizacja: POLSKA
Płeć: Nie podano

Testy ATS - dzień drugi

Post autor: kiri » 8 kwie 2007, o 18:58

A ile to wszystko trwało?

Wajdos
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Nie podano

Testy ATS - dzień drugi

Post autor: Wajdos » 8 kwie 2007, o 19:21

Od 21 naszego czasu do okolo 23 10. Potem poszlismy sobie to Ha i była niezła zabawa.

Tomkow
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 37
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Nie podano

Testy ATS - dzień drugi

Post autor: Tomkow » 8 kwie 2007, o 21:06

Może Wam podać komendę na crashowanie serwera? Albo 5000 HP?

Ja bym miał prywatną prośbę do któregoś testera, żeby porobił trochę zrzutów grając na polskiej wersji (powinna być dostępna).

Shadow The Reploid
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

Testy ATS - dzień drugi

Post autor: Shadow The Reploid » 8 kwie 2007, o 21:55

A ja mam informację z prośbą o potwierdzenie bądź zaprzeczenie przez testerów:
Otóż wygląda na to, że ludzie na ATS mogą zobaczyć niektóre skille z EotN:

MESMER @ 6 fast cast 12 illusion 11 inspiration
Aneurysm 10e 1c 20r - Spell. Target foe regains all Energy. For each point of energy gained in this way, that foe takes 1 damage. Dom Magic
Power Lock 10e 1/4c 15r - Spell. If target is casting a Spell, that Spell is interrupted and disabled for an additional 1 second. Dom Magic
Signet of Distraction 1/4c 20r - Signet. If target foe is casting a Spell, that Spell is interrupted and disabled for 1 second for each signet you have equipped. Dom Magic
Calculated Risk 10e 2c 10r - Hex Spell. For 17 seconds, target foe has 50% chance to miss with attacks but does +10 damage.
Inadequacy 10e 1c 8r - Hex Spell. For 9 seconds, the next time target foe attacks, that attack is interrupted and all nearby foes take 46 damage.
Illusion Magic
Logic Bomb 10e 1c 10r - Hex Spell. For 10 seconds, target foe suffers from -3 health degeneration. When this Hex ends that foe has Cracked Armor for 17 seconds. Illusion Magic
Sum of All Fears 10e 2c 20r - Hex Spell. For 25 seconds, target foe moves, attacks, and casts Spells 20% slower. Illusion Magic
Signet of Recall 1c 20r - Signet. You lose all Energy. For 10 seconds, you have -4 energy regeneration. When this effect ends, you gain 12 Energy. Inspiration Magic.
Wastrel's Feast 5e 1/4c 20r - Spell. If target foe is not casting a spell or attacking you gain 12 energy. Inspiration Magic

NECROMANCER @ 11 blood 6 soul reaping 12 curses
Masochism 5e 1c 10r - Spell. Steal 16 health from target foe for each Condition you are suffering from (maximum 60). Blood Magic
Cacophany 10e 2c 15r - Hex Spell. For 17 seconds, whenever target foe uses a shout or Chant, that foe takes 119 damage. Curses
Entropy's Grasp 5e 1c 3r - Enchantment Spell. For 5 seconds, target ally's attacks cause Weakness for 5 seconds. Death Magic
Putrid Bile 10e 1c 12r - Hex Spell. For 5 seconds target foe suffers -1 health degenration. If that foe dies while under the effect of this Hex, all nearby foes take 25 damage. Death Magic

MONK @ 12 healing 12 divine
Balthazar's Signet 1c 20r - Signet. Target foe takes 10 holy damage. If that foe was attacking you gain 1 energy. Smiting Prayers
Purifying Veil -1regen(maintained) 5e 1c 8r - Enchantment Spell. While you maintain this Enchantment, Conditions expire 25% faster on target ally. When this Enchantment ends, one Condition is removed from that ally. Smiting Prayers
Smite Condition 5e 1c 8r - Spell. Remove one Condition from target ally. If a Condition was removed. Foes in the area take 5 damage. Smiting Prayers
Cure Hex 10e 1c 12r - Spell. Remove one Hex from target ally. If a Hex was removed that ally is healed for 102 Health. Healing Prayers

ASSASSIN @ 12 dagger, 12 crit, 2 deadly
Lotus Strike 10e 12r - Off-Hand Attack. Must follow a lead attack. If it hits, this attack strikes for +22 damage and you gain 17 energy. Dagger Mastery
Assassin's Thirst 5e 8r - Dual Attack. Must follow an off-hand attack. If this attack hits, you steal 14 Health. Deadly Arts
Misery Signet 1c 8r - Signet. You gain 14 health for each Condition on target foe. Deadly Arts
Shadow's Embrace 10e 1/4c 45r - Hex Spell. Shadow step to target foe. For 10 seconds, this Hex does nothing. When this Hex ends, you return to your original location and that foe suffers a Deep Wound for 7 seconds. Deadly Arts.

RANGER @ 0 marks 6 beast
Rapid Fire 10e 2c 12r - Preparation. For 3 seconds, you attack 25% faster. Marksmanship

ELEMENTALIST @ 0 attributes
Glyph of Swiftness 5e 1c 10r - Glyph. For 15 seconds, projectiles from your next 2 Spells moves 66% faster.
Winter's Embrace 5e 1/4c 10r - Hex Spell. For 4 seconds, you and target touched foe move 66% slower. Water Magic
Glyph of Immolation 5e 1c 10r - Glyph. For 15 seconds, your next 3 spells that target a foe also cause burning for 3 seconds. Fire Magic (note this is listed as fire magic despite the fact none of the numbers scale with fire attribute)
Grasping Flames 10e 2c 15r - Hex Spell. For 5 seconds, target foe moves 66% slower while Burning. Earth Magic.
Ward of Weariness 10e 2c 20r - Ward Spell. You create a Ward of Weariness at your current location. For 5 seconds, foes within that location become Weakened for 5 seconds whenever they take elemental damage. Earth Magic
Shell Shock 10e 1c 10r - Spell. Target foe takes 10 damage and has Cracked Armor for 5 seconds. Air Magic

RITUALIST
Pure Was Li Ming 10e 1c 30r - Item Spell. Hold Li Ming's ashes for 5 seconds. Whilst you hold her ashes, Conditions on you expire 10% faster. When you drop her ashes all allies within earshot lose 1 Condition. Restoration Magic
Energetic Was Lee Sa 10e 2c 30r - Item Spell. Hold Lee Sa's ashes for 5 seconds. while you hold her ashes, you gain +1 energy regeneration. WHen you drop her ashes, you gain +1 energy. Spawning Power

http://gw.gamewikis.org/wiki/Talk:Guild_Wa..._skills_preview - źródło informacji.

Bardzo proszę o szybką odpowiedź.

Wajdos
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Nie podano

Testy ATS - dzień drugi

Post autor: Wajdos » 8 kwie 2007, o 22:17

Powiem ci po nastepnym tescie w poniedziałek

PunkSkeleton
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 32
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Płeć: Nie podano

Testy ATS - dzień drugi

Post autor: PunkSkeleton » 8 kwie 2007, o 23:34

Tomkow pisze :Może Wam podać komendę na crashowanie serwera? Albo 5000 HP?

Ja bym miał prywatną prośbę do któregoś testera, żeby porobił trochę zrzutów grając na polskiej wersji (powinna być dostępna).

A dlaczego? Nie wiem do czego ci to potrzebne, wątpię zresztą że jest to już wszystko przetłumaczone.

Co do nowych skilli to nawet nie spojrzałem, bo ładowałem templaty. Ale w poniedziałek oblookam.
Angry Punk

Deadly Force
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

Testy ATS - dzień drugi

Post autor: Deadly Force » 9 kwie 2007, o 10:13

Shadow The Reploid pisze :Logic Bomb 10e 1c 10r - Hex Spell. For 10 seconds, target foe suffers from -3 health degeneration. When this Hex ends that foe has Cracked Armor for 17 seconds. Illusion Magic
Shell Shock 10e 1c 10r - Spell. Target foe takes 10 damage and has Cracked Armor for 5 seconds. Air Magic


Co to niby jest? Nowy stan/kondycja? Wogóle brac te skille na poważnie btw xD?

Mitsurugi
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 26
Płeć: Nie podano

Testy ATS - dzień drugi

Post autor: Mitsurugi » 9 kwie 2007, o 11:14

cracked armor - chyba obniżenie arma np z 80 do 60

Następna

Wróć do Archiwum



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość