Regulamin turnieju Random Cup 2

Makonde
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 37
Lokalizacja: 50°05' N, 19°89' E
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gunnar’s Hold

Regulamin turnieju Random Cup 2

Post autor: Makonde » 6 mar 2009, o 23:50

Regulamin turnieju Random Cup 2
  1. Informacje ogólne
    1. Organizatorem turnieju jest forum guildwars2.pl, reprezentowane przez Makonde.
    2. Turniej przeznaczony jest dla polskich gildii (min. czterech graczy w każdym meczu, wykluczając gości, musi być polakami z tej samej gildii).
    3. Osoba kontaktowa ma obowiązek zarejestrować się na forum guildwars2.pl i sprawdzać regularnie nowe informacje w forum dotyczącym turnieju.
    4. Turniej planowany jest na 8-16 drużyn (w zależności od zainteresowania); w wypadku większej ilości chętnych decyduje kolejność wpłacenia wpisowego.
    5. Moderatorzy oraz administratorzy portalu guildwars2.pl, poza Makonde, mogą brać udział w turnieju.
  2. Zapisy i organizacja
    1. Turniej rozgrywany jest systemem pucharowym, do dwóch zwycięstw w rundzie, z systemem drugiej szansy.
    2. Bezzwrotne wpisowe wynosi 15 z-keys za drużynę, należy je wpłacić do organizatora lub osoby wyznaczonej przez organizatora. Zostanie ono przeznaczone na nagrody dla zwycięzców.
    3. Na rozegranie początkowych rundy będą wyznaczone trzydniowe terminy, kolejne rundy (bliżej finałów) będą miały krótsze, dwudniowe, terminy.
    4. W każdej rundzie zostanie ustalony ostateczny termin, w którym ma zostać rozegrany mecz - nieobecność w tym terminie oznacza walkower.
    5. Drużyny między sobą mogą ustalić (na forum) inny termin (w ramach dopuszczalnego wyznaczonego dwu-trzydniowego terminu).
    6. Skład drużyny (nicki z GW, maksymalnie 12 osób) należy zgłosić organizatorom - zostaną one opublikowane na forum. Zgłoszone osoby mogą należeć do maksymalnie dwóch różnych gildii (patrz punkt 3.7).
    7. Jeśli będzie więcej miejsc niż chętnych gildia może wystawić drugi skład (pierwszeństwo mają jednak inne gildie).
  3. Rozgrywki - informacje ogólne
    1. W rozgrywkach biorą udział drużyny gildiowe (min 4 osoby w każdym meczu muszą być polakami z tej samej gildii, zgłoszonymi przed turniejem).
    2. W każdym z meczów można skorzystać z pomocy dwóch gości (guestów), wymaga to jednak zgłoszenia ich (podania ich nicków) w odpowiednim wątku na forum co najmniej godzinę przed spotkaniem.
    3. Użycie Bohaterów (Hero) jest niedozwolone.
    4. Użycie Najemników (Henchman) jest dozwolone pod warunkiem że ich klasa zgadza się z klasą postaci, którą zastępują.
    5. Osiem zestawów profesji podstawowych i pobocznych przypisanych będzie do każdej z par w każdej rundzie; zestawy zostaną wylosowane i podane do publicznej wiadomości przed rozlosowaniem miejsc.
    6. Początkowe rozstawienie par zostanie rozlosowane:
      • osoba kontaktowa dla każdej drużyny będzie wykonywać
        Die Kod rzutu prawidłowy. Podgląd wyniku niedostępny :P
        na forum (rzut kostką 100 ścienną, odpowiednik /roll100 z GW);
      • rezultat takiego rzutu jest niemodyfikowalny;
      • drużyna z najmniejszą wartością zajmie pierwsze miejsce startowe, drużyna z drugą wartością miejsce 2 itd;
      • w wypadku identycznych wyników losowania dla kilku drużyn nastąpi ponowne losowanie tylko dla nich, w celu ustalenia ich wzajemnej kolejności;
    7. Osoby zgłoszone w składzie drużyny nie są liczone jako goście. Ma to na celu umożliwić tworzenie łączonych zespołów dwóm różnym gildiom (np. gildii głównej + smerf) bez konieczności przenoszenia się graczy miedzy gildiami.
  4. Rozgrywki - przebieg i dokumentowanie spotkań
    1. Kolejność rzucania wyzwań jest ustalana przed każdą rundą (osoby kontaktowe robią
      Die Kod rzutu prawidłowy. Podgląd wyniku niedostępny :P
      w temacie dotyczącym ich meczu i osoba z wyższym wynikiem wybiera kolejność rzucania wyzwań).
    2. W każdej rundzie walka toczy się do dwóch zwycięstw, remisy się nie liczą.
    3. Jeżeli po rozegraniu 1-2 walk remisowych obie drużyny stwierdzą, że nie są w stanie wygrać, należy wystąpić do organizatora o nowy zestaw klas postaci.
    4. Jeśli po dwóch zwycięstwach nie nastąpi rozstrzygnięcie (czyli jest remis 1:1) to w trzecim meczu profesje podstawowa i poboczna zostają zamienione miejscami (czyli np. Ł/Mn staje się Mn/Ł).
    5. Wszystkie ustalenia terminów spotkań, wyniki, ew. zgłoszenia naruszeń zasad, etc., uważane są za "wniesione" tylko po umieszczeniu ich na forum.
    6. Potwierdzeniem wyniku meczu jest screen wrzucony na forum - każda ze stron jest zobowiązana wrzucić screen, lub potwierdzić prawdziwość screena wrzuconego przez przeciwników.
  5. Nagrody
    1. Łączna pula nagród to 640 z-keys
    2. Podział nagród:
      • miejsce 1 - 280 z-keys;
      • miejsce 2 - 160 z-keys;
      • miejsce 3 - 120 z-keys;
      • miejsce 4 - 80 z-keys;
    3. Nagroda zostanie przekazana przez organizatora, lub osobę wyznaczoną przez organizatora, osobie kontaktowej ze zwycięskiej drużyny
  6. Terminarz
    • 7-10.III potwierdzanie wpisów i zbieranie wpisowego;
    • 11.III rozpisanie drabinki i rozlosowanie buildów;
    • 12.III losowanie par;
    • 13-27.III turniej;
    • 28-29.III wręczenie nagród;
  7. Postanowienia końcowe
    1. Gildie biorące udział w turnieju zgadzają się na zaproszenie organizatora jako członka gildii, celem ewentualnego nagrania spotkań.
    2. Gildie mogą dobrowolnie udostępnić również nagrania z TSa/Venta organizatorom (lub umożliwić nagranie spotkań).
    3. Wpłacenie wpisowego jest równoważne z zaakceptowaniem regulaminu.
    4. Wszystkie kwestie nieujęte w tym regulaminie rozstrzygane są przez organizatora.
    5. Organizator zastrzega sobie prawo dodania do regulaminu kwestii w nim nieujętych, które będą wymagać regulacji podczas rozgrywania turnieju.
    6. Złamanie regulaminu, oszustwa, próby oszustwa oraz wulgarne zachowanie mogą skutkować: słownym upomnieniem, przegraniem rundy lub wykluczeniem z turnieju, wedle uznania organizatora.
Ostatnio zmieniony 7 mar 2009, o 23:55 przez Makonde, łącznie zmieniany 1 raz

Makonde
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 37
Lokalizacja: 50°05' N, 19°89' E
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gunnar’s Hold

Regulamin turnieju Random Cup 2

Post autor: Makonde » 7 mar 2009, o 23:55

Jedak nie wszystko udało mi się uwzględnić w regulaminie - kompletnie zapomniałem o gildiach mających smerfy oraz nie przewidziałem przypadku gdzie dwie gildie mogą chcieć zrobić wspólny team. Zatem mała modyfikacja:
  • punkt 2.6 zmienia treść z:
    • Skład drużyny (nicki z GW, maksymalnie 12 osób) należy zgłosić organizatorom - zostaną one opublikowane na forum.
    na
    • Skład drużyny (nicki z GW, maksymalnie 12 osób) należy zgłosić organizatorom - zostaną one opublikowane na forum. Zgłoszone osoby mogą należeć do maksymalnie dwóch różnych gildii (patrz punkt 3.7).
  • dochodzi nowy punkt 3.7:
    • Osoby zgłoszone w składzie drużyny nie są liczone jako goście. Ma to na celu umożliwić tworzenie łączonych zespołów dwóm różnym gildiom (np. gildii głównej + smerf) bez konieczności przenoszenia się graczy miedzy gildiami.
.
Powyżej ujednolicony tekst regulaminu, poniżej oryginalny.


Makonde Fasc pisze :Regulamin turnieju Random Cup 2
  1. Informacje ogólne
    1. Organizatorem turnieju jest forum guildwars2.pl, reprezentowane przez Makonde.
    2. Turniej przeznaczony jest dla polskich gildii (min. czterech graczy w każdym meczu, wykluczając gości, musi być polakami z tej samej gildii).
    3. Osoba kontaktowa ma obowiązek zarejestrować się na forum guildwars2.pl i sprawdzać regularnie nowe informacje w forum dotyczącym turnieju.
    4. Turniej planowany jest na 8-16 drużyn (w zależności od zainteresowania); w wypadku większej ilości chętnych decyduje kolejność wpłacenia wpisowego.
    5. Moderatorzy oraz administratorzy portalu guildwars2.pl, poza Makonde, mogą brać udział w turnieju.
  2. Zapisy i organizacja
    1. Turniej rozgrywany jest systemem pucharowym, do dwóch zwycięstw w rundzie, z systemem drugiej szansy.
    2. Bezzwrotne wpisowe wynosi 15 z-keys za drużynę, należy je wpłacić do organizatora lub osoby wyznaczonej przez organizatora. Zostanie ono przeznaczone na nagrody dla zwycięzców.
    3. Na rozegranie początkowych rundy będą wyznaczone trzydniowe terminy, kolejne rundy (bliżej finałów) będą miały krótsze, dwudniowe, terminy.
    4. W każdej rundzie zostanie ustalony ostateczny termin, w którym ma zostać rozegrany mecz - nieobecność w tym terminie oznacza walkower.
    5. Drużyny między sobą mogą ustalić (na forum) inny termin (w ramach dopuszczalnego wyznaczonego dwu-trzydniowego terminu).
    6. Skład drużyny (nicki z GW, maksymalnie 12 osób) należy zgłosić organizatorom - zostaną one opublikowane na forum.
    7. Jeśli będzie więcej miejsc niż chętnych gildia może wystawić drugi skład (pierwszeństwo mają jednak inne gildie).
  3. Rozgrywki - informacje ogólne
    1. W rozgrywkach biorą udział drużyny gildiowe (min 4 osoby w każdym meczu muszą być polakami z tej samej gildii, zgłoszonymi przed turniejem).
    2. W każdym z meczów można skorzystać z pomocy dwóch gości (guestów), wymaga to jednak zgłoszenia ich (podania ich nicków) w odpowiednim wątku na forum co najmniej godzinę przed spotkaniem.
    3. Użycie Bohaterów (Hero) jest niedozwolone.
    4. Użycie Najemników (Henchman) jest dozwolone pod warunkiem że ich klasa zgadza się z klasą postaci, którą zastępują.
    5. Osiem zestawów profesji podstawowych i pobocznych przypisanych będzie do każdej z par w każdej rundzie; zestawy zostaną wylosowane i podane do publicznej wiadomości przed rozlosowaniem miejsc.
    6. Początkowe rozstawienie par zostanie rozlosowane:
      • osoba kontaktowa dla każdej drużyny będzie wykonywać
        Die Kod rzutu prawidłowy. Podgląd wyniku niedostępny :P
        na forum (rzut kostką 100 ścienną, odpowiednik /roll100 z GW);
      • rezultat takiego rzutu jest niemodyfikowalny;
      • drużyna z najmniejszą wartością zajmie pierwsze miejsce startowe, drużyna z drugą wartością miejsce 2 itd;
      • w wypadku identycznych wyników losowania dla kilku drużyn nastąpi ponowne losowanie tylko dla nich, w celu ustalenia ich wzajemnej kolejności;
  4. Rozgrywki - przebieg i dokumentowanie spotkań
    1. Kolejność rzucania wyzwań jest ustalana przed każdą rundą (osoby kontaktowe robią
      Die Kod rzutu prawidłowy. Podgląd wyniku niedostępny :P
      w temacie dotyczącym ich meczu i osoba z wyższym wynikiem wybiera kolejność rzucania wyzwań).
    2. W każdej rundzie walka toczy się do dwóch zwycięstw, remisy się nie liczą.
    3. Jeżeli po rozegraniu 1-2 walk remisowych obie drużyny stwierdzą, że nie są w stanie wygrać, należy wystąpić do organizatora o nowy zestaw klas postaci.
    4. Jeśli po dwóch zwycięstwach nie nastąpi rozstrzygnięcie (czyli jest remis 1:1) to w trzecim meczu profesje podstawowa i poboczna zostają zamienione miejscami (czyli np. Ł/Mn staje się Mn/Ł).
    5. Wszystkie ustalenia terminów spotkań, wyniki, ew. zgłoszenia naruszeń zasad, etc., uważane są za "wniesione" tylko po umieszczeniu ich na forum.
    6. Potwierdzeniem wyniku meczu jest screen wrzucony na forum - każda ze stron jest zobowiązana wrzucić screen, lub potwierdzić prawdziwość screena wrzuconego przez przeciwników.
  5. Nagrody
    1. Łączna pula nagród to 640 z-keys
    2. Podział nagród:
      • miejsce 1 - 280 z-keys;
      • miejsce 2 - 160 z-keys;
      • miejsce 3 - 120 z-keys;
      • miejsce 4 - 80 z-keys;
    3. Nagroda zostanie przekazana przez organizatora, lub osobę wyznaczoną przez organizatora, osobie kontaktowej ze zwycięskiej drużyny
  6. Terminarz
    • 7-10.III potwierdzanie wpisów i zbieranie wpisowego;
    • 11.III rozpisanie drabinki i rozlosowanie buildów;
    • 12.III losowanie par;
    • 13-27.III turniej;
    • 28-29.III wręczenie nagród;
  7. Postanowienia końcowe
    1. Gildie biorące udział w turnieju zgadzają się na zaproszenie organizatora jako członka gildii, celem ewentualnego nagrania spotkań.
    2. Gildie mogą dobrowolnie udostępnić również nagrania z TSa/Venta organizatorom (lub umożliwić nagranie spotkań).
    3. Wpłacenie wpisowego jest równoważne z zaakceptowaniem regulaminu.
    4. Wszystkie kwestie nieujęte w tym regulaminie rozstrzygane są przez organizatora.
    5. Organizator zastrzega sobie prawo dodania do regulaminu kwestii w nim nieujętych, które będą wymagać regulacji podczas rozgrywania turnieju.
    6. Złamanie regulaminu, oszustwa, próby oszustwa oraz wulgarne zachowanie mogą skutkować: słownym upomnieniem, przegraniem rundy lub wykluczeniem z turnieju, wedle uznania organizatora.


Wróć do Archiwum



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości