Regulamin Turnieju

Tom Stone
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 30
Lokalizacja: Neverwhere
Płeć: Mężczyzna

Regulamin Turnieju

Post autor: Tom Stone » 24 lip 2009, o 20:04

Regulamin turnieju Zbijak 4 vs 4
  1. Informacje ogólne
    1. Organizatorem turnieju jest portal guildwars.pl, reprezentowany przez Toma Stone’a oraz forum guildwars2.pl, reprezentowane przez Makonde.
    2. Turniej przeznaczony jest dla polskich graczy (wszyscy grający w turnieju muszą być polakami).
    3. Lider drużyny ma obowiązek zarejestrować się na forum grupy w której będzie grała jego drużyna, czyli guildwars.pl lub guildwars2.pl, i sprawdzać regularnie nowe informacje w forum dotyczącym turnieju.
    4. Turniej planowany jest na 8-16 drużyn (w zależności od zainteresowania) - w wypadku większej ilości chętnych decyduje kolejność wpłacenia wpisowego.
    5. Członkowie ekipy portalu guildwars.pl oraz guildwars2.pl mogą brać udział w turnieju.
  2. Zapisy i organizacja
    1. Turniej rozgrywany jest systemem każdy z każdym, z podziałem na 2 (lub 4 w zależności od ilości zgłoszeń) grupy, półfinały i finały natomiast odbędą się systemem pucharowym.
      Dla 10 zgłoszonych drużyn powstaną 2 grupy, 11 lub więcej drużyn stworzone zostaną 4 grupy (po dwie na forum).
    2. Bezzwrotne wpisowe wynosi 12 kluczy Zaishen za drużynę, należy je wpłacić do Tom Stone'a (najlepiej łapać go na PW). Zostanie ono przeznaczone na nagrody dla zwycięzców.
    3. Faza grupowa podzielona będzie na dwie rundy. W każdej rundzie zostanie ustalony ostateczny termin, w którym ma zostać rozegrany mecz - nierozegranie meczu do tego czasu oraz nieobecność w tym terminie oznacza walkower.
    4. Na rozegranie pierwszej serii meczów drużyny otrzymują nieprzekraczalny termin 7 dni, który upłynie w niedzielę, 9 sierpnia, o 20:00.
      Na rozegranie drugiej serii meczów drużyny będą miały czas od niedzieli, 9 sierpnia, od 20:00 do niedzieli, 16 sierpnia, do 20:00.
      Terminy rund półfinałowych i finałowych zostaną określone po rozegraniu eliminacji grupowych.
    5. Drużyny między sobą mogą ustalić (na forum) inny termin (w ramach dopuszczalnego wyznaczonego siedmiodniowego terminu).
    6. Skład drużyny (nicki z GW, 4 osoby) oraz nazwę drużyny należy zamieścić w zgłoszeniu na forum. Zgłoszone osoby mogą należeć do różnych gildii.
    7. Jedna osoba może być członkiem tylko jednej drużyny.
    8. Gildie mogą wystawić kilka drużyn, pod warunkiem zachowania zasady, iż jedna osoba może grać tylko w jednej drużynie.
    9. Drużyny mogą dodatkowo dopisać do swojego głównego skłądu jedną osobę rezerwową, spełniającą wszystkie warunki regulaminu. Wpisanie rezerwowego zawodnika nie jest konieczne.
  3. Rozgrywki - informacje ogólne
    1. W rozgrywkach biorą udział drużyny 4 osobowe (gracze nie muszą należeć do tej samej gildii).
    2. Użycie Bohaterów (Hero) oraz Najemników (Henchman) jest niedozwolone.
    3. Buildy oraz ekwipunek w postaci szablonu znajdują się w postanowieniach końcowych. Korzystanie z jakichkolwiek innych buildów lub ekwipunku (nie dotyczy wyglądu zbroi) podczas gry będzie karane dyskwalifikacją drużyny.
    4. Docelowo otwarte zostaną dwie lub cztery grupy, jedna (dwie) na forum guildwars.pl, jedna (dwie) na forum guildwars2.pl. Członkowie poszczególnych grup walczyć będą między sobą o wyjście z grupy i walkę w półfinale (lub ćwierćfinale w przypadku czterech grup).
    5. W przypadku dwóch grup:
      • Mecze odbywać się będą według wzoru: guildwars.pl grupa A, guildwars2.pl grupa B.
        Pierwszą miejsce z grupy A (A1) vs drugie miejsce z grupy B (B2)
        Pierwszą miejsce z grupy B (A1) vs drugie miejsce z grupy A (A2)
    6. W przypadku czterech grup:
      • Mecze odbywać się będą według wzoru: guildwars.pl grupy A, B, guildwars2.pl grupy C, D.
        Pierwsze miejsce grupy A (A1) vs. drugie miejsce grupy D (D2)
        Pierwsze miejsce grupy C (C1) vs. drugie miejsce grupy B (B2)
        Pierwsze miejsce grupy D (D1) vs. drugie miejsce grupy A (A2)
        Pierwsze miejsce grupy B (B1) vs. drugie miejsce grupy C (C2)
    7. Skład grup zostanie jawnie rozlosowany.
    8. Podział na grupy oraz drabinka finałowa zostanie rozpisana po zakończeniu zapisów, a przed rozpoczęciem rozgrywek.
  4. Rozgrywki - przebieg i dokumentowanie spotkań
    1. W ramach rozgrywek grupowych, każda para drużyn rozegra dwa mecze.
    2. Mecze rozgrywane są w GH poszczególnych drużyn.
    3. Podczas walki, pod groźbą dyskwalifikacji, zabrania się:
      • wchodzenia do bazy przeciwnika
      • dotykania flagi
      • kampienia we własnej bazie
      • atakowania NPC
      • używania jakichkolwiek urządzeń na mapie (typu Katapulta, czy przełączniki).
    4. Walki trwają przez 15 minut lub do chwili nabicia przeciwnej drużynie 60% DP.
    5. W przypadku zakończenia walki po 15 minutach o zwycięstwie decyduje ilość nabitych DP określona na wykresie morale. Wygrywa drużyna, której wykres przedstawia wyższą wartość.
    6. Za każde zwycięstwo (każdy mecz w dwumeczu) drużyna otrzymuje dwa punkty, za remis jeden punkt. Do półfinałów/ćwierćfinałów przechodzą po dwie drużyny z każdej z grup, które uzyskały największą ilość punktów.
    7. W przypadku gdy kilka drużyn uzyska tą samą ilość punktów decyduje bezpośredni bilans, lub dogrywka gdy nie można ustalić pozycji w inny sposób.
    8. Ćwierćfinały, półfinały i finał rozgrywane są do dwóch punktów przewagi w co najmniej dwóch meczach (przykładowe scenariusze dające awans: wygrana - remis (3pkt vs 1pkt), wygrana - wygrana (4pkt vs 0pkt), przegrana - wygrana - wygrana (4pkt vs 2pkt)). GH pierwszego meczu jest losowane między kapitanami drużyn, kolejne mecze odbywają się na zmianę.
    9. Wszystkie ustalenia terminów spotkań, wyniki, ew. zgłoszenia naruszeń zasad, etc., uważane są za "wniesione" tylko po umieszczeniu ich na forum.
    10. Potwierdzeniem wyniku meczu jest oświadczenie liderów obu drużyn. W wypadku rozbieżnych oświadczeń wymagane będzie potwierdzenie wyniku screenem.
  5. Nagrody
    1. Przewidywana łączna pula nagród to 200 z-keys
    2. Podział nagród:
      • miejsce 1 - 100 z-keys
      • miejsce 2 - 60 z-keys
      • miejsce 3 - 40 z-keys
    3. Nagroda zostanie przekazana przez organizatora, lub osobę wyznaczoną przez organizatora, osobie kontaktowej ze zwycięskiej drużyny
    4. Pula nagród może ulec zmianie w zależności od ilości zgłoszonych drużyn oraz datków od sponsorów.
  6. Terminarz
    • 27-31 lipiec: potwierdzanie wpisów i zbieranie wpisowego
    • 1-2 sierpień: rozpisanie drabinki
    • 3-22 sierpień: turniej
      • 9 sierpnia 20:00: Koniec pierwszej serii gier
      • 16 sierpnia 20:00: Koniec drugiej serii gier
    • 23-24 sierpień: ogłoszenie wyników, wręczenie nagród
  7. Postanowienia końcowe
    1. Szablon umiejętności: [Me/E;OQZSAYEHljUhDUCAAAAAA]
    2. Szablon ekwipunku: PkZlFMHJTmWMHpSIQMHZTaAMHpSsKMH5SA
      czyli 5 run Fast Casting + 5*Radiant Insygnia, bez broni (jakiejkolwiek), bez bonusów do hp/armora, 105hp/60armor.
    3. Wpłacenie wpisowego jest równoważne z zaakceptowaniem regulaminu
    4. Wszystkie kwestie nieujęte w tym regulaminie rozstrzygane są przez organizatora.
    5. Organizator zastrzega sobie prawo dodania do regulaminu kwestii w nim nieujętych, które będą wymagać regulacji podczas rozgrywania turnieju.
    6. Złamanie regulaminu, oszustwa, próby oszustwa oraz wulgarne zachowanie mogą skutkować: słownym upomnieniem, przegraniem rundy lub wykluczeniem z turnieju, wedle uznania organizatora.
Ostatnio zmieniony 1 sie 2009, o 08:50 przez Tom Stone, łącznie zmieniany 1 raz

Tom Stone
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 30
Lokalizacja: Neverwhere
Płeć: Mężczyzna

Regulamin Turnieju

Post autor: Tom Stone » 1 sie 2009, o 15:16

Zmianie uległ terminaż turnieju. Nowa wersja terminarza:

Terminarz
  • 27 lipiec - 7 sierpień: potwierdzanie wpisów i zbieranie wpisowego
  • 8-9 sierpień: rozpisanie drabinki
  • 10-29 sierpień: turniej
    • 16 sierpnia 20:00: Koniec pierwszej serii gier
    • 23 sierpnia 20:00: Koniec drugiej serii gier
  • 23-24 sierpień: ogłoszenie wyników, wręczenie nagród
Ostatnio zmieniony 1 sie 2009, o 15:17 przez Tom Stone, łącznie zmieniany 1 raz


Wróć do Archiwum



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Yahoo [Bot] i 3 gości

cron