Guild Wars 2: Path of Fire!

Wszelkie dyskusje na temat drugiego dodatku do GW2
Czy na pewno wiesz już o wszystkich najnowszych plotkach na temat GW2? Najświeższe informacje na ten temat - i to nie tylko wybierane przez ekipę portalu, ale również przez czytelników, czyli Was!

Moderator: Redaktorzy

Pie
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 22
Lokalizacja: Boat
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Far Shiverpeaks

Guild Wars 2: Path of Fire!

Post autor: Pie » 23 wrz 2017, o 21:56

Nie zrobiłem daily a Balthazar spalił serwery. :unsure:

DraQin
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Toruń
Płeć: Nie podano
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Bonwor Mózgotrzep

Guild Wars 2: Path of Fire!

Post autor: DraQin » 23 wrz 2017, o 22:08

To prawdziwe path of fire. Szkoda że ANET'a nie przewidziała swoich poza growych konsekwencji igrania z bogiem wojny :> .
Looknij na this car, standing na streecie. :)
Nadgorliwość gorsza od faszyzmu...

riot
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Aurora Glade

Guild Wars 2: Path of Fire!

Post autor: riot » 24 wrz 2017, o 09:09

Ktos wie jak dlugie jest story?
Obrazek

DawYd
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 21
Płeć: Mężczyzna

Guild Wars 2: Path of Fire!

Post autor: DawYd » 24 wrz 2017, o 11:21

3 akty po 4 misje
God Walking Amongst Mere Mortals

riot
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Aurora Glade

Guild Wars 2: Path of Fire!

Post autor: riot » 26 wrz 2017, o 19:26

Ok moje podsumowanie w kilku zdaniach:

Story spoko, bardzo miło mi sie w to grało. Zagrałem swoim altem Rangerem, żeby odpocząć trochę od elementalisty i w sumie dobrze zrobiłem - polecam :). Za 130zl może i troche za mało, ale poczekam na 1 odc LS4 do oceny. Jeżeli dostaniemy content LS na pdoobnym poziomie co PoF to dam 8/10.

SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER


Spoiler: pokaż
Czy z zakończenia dobrze wnioskuje? Zabilismy boga, reszta odeszła. Mamy Aurene, która wypełnia lukę po zabitych smokach.. ale co z Kalkiem? Bedziemy go zabijać czy tym razem znowu wymyślą jakąś wmówkę, żeby unikac modelowania smoków i tworzenia bitw z nimi ;P?

SPOILER END SPOILER END SPOILER END SPOILER ENDSPOILER END SPOILER END
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2017, o 23:31 przez Hyper Chan, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek

marcelbombka
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

Guild Wars 2: Path of Fire!

Post autor: marcelbombka » 4 paź 2017, o 13:18

Około 15h wciągającego Story, duuuże i ciekawe mapy, a prowadzenie mounta nigdy nie było tak satysfakcjonujące! Props dla ANet za ten dodatek, najlepszy kawał kontentu jaki udało im się zaserwować graczom.

DawYd
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 21
Płeć: Mężczyzna

Guild Wars 2: Path of Fire!

Post autor: DawYd » 7 paź 2017, o 14:54

Na jakim mouncie najbardziej lubicie śmigać? Ja z trailerów wywnioskowałem, że będę używał prawie tylko jackala, ale zmieniło się to :P. Po pograniu moim ulubionym jest mimo wszystko raptor- fajnie wygląda i mega mobilny. Drugi to o dziwo skimmer- trochę wolniejszy, ale chyba wniósł dla mnie najwięcej w przełamywaniu tych starych barier ruchu :D.
God Walking Amongst Mere Mortals

DraQin
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Toruń
Płeć: Nie podano
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Bonwor Mózgotrzep

Guild Wars 2: Path of Fire!

Post autor: DraQin » 7 paź 2017, o 17:50

To chyba mamy to samo - nawiasem, ale spamuje po forum, najwięcej najnowszych postów to ode mnie :/ - na reklamach chciałem wilka, a raptor najlepszy się okazał. Zwykły dobry raptor :> .

Nawiasem, ciekawe są rozmowy o zephyrites w desiny gorge na mapie crystal oasis - "może znaleźli sobie gdzieś nowy dom" :) .
Looknij na this car, standing na streecie. :)
Nadgorliwość gorsza od faszyzmu...

DawYd
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 21
Płeć: Mężczyzna

Guild Wars 2: Path of Fire!

Post autor: DawYd » 7 paź 2017, o 18:35

Takie smaczki są najlepsze z zephyritami.
Zbiór pytań i odpowiedzi developerów na "premierę" PoF-->https://www.reddit.com/r/Guildwars2/comments/74re46/pof_developer_ama_summary/
Szkoda, że cisza w kwestii rozwijania gildii. Samo dodanie GH to za mało, nawet dodanie opcji do tych nowych bounty na pustyni jako gildyjne byłoby już jakimś ruchem. Nie mówiąc o tym, że wojny gildii tej grze się należą jak psu buda, a aż tak trudne do realizacji by nie było.
Ostatnio zmieniony 7 paź 2017, o 18:46 przez DawYd, łącznie zmieniany 1 raz
God Walking Amongst Mere Mortals

DraQin
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Toruń
Płeć: Nie podano
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Bonwor Mózgotrzep

Guild Wars 2: Path of Fire!

Post autor: DraQin » 7 paź 2017, o 19:44

Ktoś na reddicie pamiętam pisał że ciężko będzie canthe wciągnąć bo to sama historia ludzi, a oni robią wszystko wielorasowo żeby połączyć. A ja tam sobie myślę że canthańczycy i kodanie mieliby wiele tematów do rozmów :) . A skoro kodanie to i Norny, i poleci cała litania...
A co do twojego linku - dużo to oni nie napisali, ale przynajmniej wiemy że skupiają się na joko. Może jakieś odbicie elony i dosłowne odkopanie łopatami starej instancji doa ze zjednoczeniem do elony i dalej do świata tyrii. Tylko nadal nasi skośnoocy przyjaciele zostają...

Z drugiej strony to by było dobre, zeph'owie nagle mogliby okazać się zalążkiem rebelii w starciu z cesarskim smokiem, albo odwrotnie, pełniliby tam funkcję zakonu cieni, która w vabbi powoli zmienia opinię tubylców o joko, tak oni powoli zmienialiby opinię o cesarstwie i obecnej komunie.
Looknij na this car, standing na streecie. :)
Nadgorliwość gorsza od faszyzmu...

Pie
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 22
Lokalizacja: Boat
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Far Shiverpeaks

Guild Wars 2: Path of Fire!

Post autor: Pie » 8 paź 2017, o 01:31

Nie wyobrażam sobie Guild Warsa bez Kintaju i trzymam kciuki gorąco za to, żeby umiejętnie wpletli Imperium Smoka do gry, nie zważając na tyryjskie multikulti, ta gra od początku była zbudowana na dorobku ludzkiej cywilizacji, która rządziła Tyrią, zatem nic dziwnego, że młodziutkie Sylvari byłby raczej egzotyczną ciekawostką "wschodniego" świata. Logistycznie, w związku z tym, że nie ma osobnych kampanii jak w jedynce (nad czym ubolewam, bo chciałbym 'urodzić się' jako Eloniańczyk osoba pochodzenia eloniańskiego z Elony) to też nie ma żadnej przeszkody, żeby inne rasy w Cesarstwie dopiero zawitały, nowe sojusze powstawały na naszych oczach a wraz z nimi mnożące się tematy do rozmowy :P

DraQin
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Toruń
Płeć: Nie podano
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Bonwor Mózgotrzep

Guild Wars 2: Path of Fire!

Post autor: DraQin » 8 paź 2017, o 21:18

Wiecie co... Tak się zastanawiam że polityka tworzenia map i assetów składowych anety jest dziwna, nastawiona na przyzwyczajanie i urabianie. Że bo pierwszych dodatkach do gry i mapach już mogliśmy domyślać się czego możemy się spodziewać - przykład chociażby z silverwastes albo dry top, skały i piach, no i proszę, mamy crystal desert.
Mnie bardziej zastanawia że mamy "jednak", assety które oswajają nas z możliwym wyglądem kintaju lub mapami canthopodobnymi, czyli cały fragment instancji pod waypointem destiny's gorge, stare lokum zephyrów. Do tego ta aktywność z wyścigiem po bambusach też jest obecna, ale tutaj mamy więcej lampionów i samych domków.

To trochę wygląda jakbyśmy mieli się oswajać - patrzcie, za dwa lata dostaniecie to co chcecie, a wyglądać będzie coś na tej podstawie!.


Dwa lata - tfu tfu odpukać w niemalowane, chyba nie mam zdrowia żeby znowu tyle czekać :/ .
Looknij na this car, standing na streecie. :)
Nadgorliwość gorsza od faszyzmu...

Eld
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Underworld

Guild Wars 2: Path of Fire!

Post autor: Eld » 9 paź 2017, o 09:35

DraQin pisze :Wiecie co... Tak się zastanawiam że polityka tworzenia map i assetów składowych anety jest dziwna, nastawiona na przyzwyczajanie i urabianie. Że bo pierwszych dodatkach do gry i mapach już mogliśmy domyślać się czego możemy się spodziewać - przykład chociażby z silverwastes albo dry top, skały i piach, no i proszę, mamy crystal desert.
Mnie bardziej zastanawia że mamy "jednak", assety które oswajają nas z możliwym wyglądem kintaju lub mapami canthopodobnymi, czyli cały fragment instancji pod waypointem destiny's gorge, stare lokum zephyrów. Do tego ta aktywność z wyścigiem po bambusach też jest obecna, ale tutaj mamy więcej lampionów i samych domków.

To trochę wygląda jakbyśmy mieli się oswajać - patrzcie, za dwa lata dostaniecie to co chcecie, a wyglądać będzie coś na tej podstawie!.


Dwa lata - tfu tfu odpukać w niemalowane, chyba nie mam zdrowia żeby znowu tyle czekać :/ .


Też przyszło mi to do głowy. Chociaż ciężko nazwać potwierdzeniem teorii tylko jeden przykład, Dry Top xd, to właśnie z tego powodu czuję, że następny będzie kintaj. Specyficzne assety, które się tutaj pojawiły.

Ktoś wie kiedy startuje Halloween i czy zapowiadali już coś ciekawego?
Obrazek

DraQin
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Toruń
Płeć: Nie podano
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Bonwor Mózgotrzep

Guild Wars 2: Path of Fire!

Post autor: DraQin » 9 paź 2017, o 12:25

Możliwy spojler: https://www.youtube.com/watch?v=DxmkAoL ... be&t=2m40s .
wychodzi na to że kormir nie zmieniła się od jedynki. Bezużyteczna do końca ona i to co z nią jest związane, szkoda :/ .

edit: Tak jeszcze podpowiem że na dobrą sprawę balthazar i grenth (najsilniejszy i najsłabszy) odwalali najwięcej roboty z całej szóstki ludzkich bogów. Z czego baltek tylko dokładał roboty grenthowi więc to on ma najbardziej przekichane z całej szóstki, najsłabszy, i najwięcej roboty ma, a pod sobą ma tylko dhuuma i paru reaperów.
Balthazar w tym czasie bawi się w wojownika, a baby jak to baby, uciekły jak tylko zagrożenie się pojawiło, z kormir na czele.

W ogóle tym jednym pof pokazali że ludzcy bogowie, mimo posiadanej potęgi większej od większości bóstw charrów czy duchów zwierząt nornów są nadal o wiele słabsi od smoków. Głupie to trochę bo pokazuje w sumie że balthazar robił dobrze z osłabianiem smoka i wysysaniem jego energii - tylko że to jest bóg wojny i w jego wypadku wchłonięta moc nie posłużyłaby dobrym celom :/ .
W zasadzie z tym czekaniem na canthe odechciewa mi się grać, a że nie mam nic innego to gram w gw2 na siłę i z nudów, i tak to się łączy wszystko w całość :< .
Ostatnio zmieniony 9 paź 2017, o 13:27 przez DraQin, łącznie zmieniany 1 raz
Looknij na this car, standing na streecie. :)
Nadgorliwość gorsza od faszyzmu...

DawYd
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 21
Płeć: Mężczyzna

Guild Wars 2: Path of Fire!

Post autor: DawYd » 9 paź 2017, o 15:49

Ja tam mówię, że możesz skończyć grę, bo i tak się nie doczekasz :) Nie po drodze im z tworzeniem tak ogromnego regionu na raz, a pustynia to nie będzie. Jescze nie ten czas, że muszą chwytać się brzytwy żeby cokolwiek ugrać. Teraz mam nadzieję, że LS4 mocno rozwinie te sprawy nightfalla, a potem? Na pewno łatwiej im będzie robić akcję na jormaga i primordusa niż wracać do canthy. Ale z drugiej strony nie mogą całego wątku opierać tylko na smokach i tym bardziej ich zabijaniu, co wiadomo, że na razie nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem, więc może jakiś egzotyczny wątek się wplącze :)
God Walking Amongst Mere Mortals

DraQin
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Toruń
Płeć: Nie podano
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Bonwor Mózgotrzep

Guild Wars 2: Path of Fire!

Post autor: DraQin » 9 paź 2017, o 16:00

@Dawyd
Samą elonę zawarli na dobrą sprawę w dwóch instancjach i pewnie nie doczekamy się więcej, chyba że zniszczonych terenów pod walkę z joko. Więc canthę pewnie też tak zrobią... W sumie byłoby po drodze, bo jeśli vabbi zajmuje jedną instancję, a po staremu to tam jest z 4-5 starych instancji z czego wiele zniszczonych, to wyspa shing jea byłaby do tego idealna. Cała instancja z esencją canthy, która w jedynce miała z 7-8 instancji, byłaby jednolitą wyspą oddzieloną od innych wodą. No i mogła uniknąć zalania w większości powierzchni bo hej, przecież oni są na skałach, woda się podniesie ale dużo to nie zmieni, to już prędzej kaineng zamieni się w Wenecję.

I to byłby dobry pomysł na jednoczesne dodanie canthy i zawiązanie z deep sea dragon, rzekłem wymyślając w parę sekund.

chociaż i tak ja tylko bym na tej wyspie z klasztorem siedział :) .
Looknij na this car, standing na streecie. :)
Nadgorliwość gorsza od faszyzmu...

DawYd
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 21
Płeć: Mężczyzna

Guild Wars 2: Path of Fire!

Post autor: DawYd » 9 paź 2017, o 21:43

No dobra, ale shing jea to był tylko wycinek dla początkujących zaczynających kampanię, najważniejsze rzeczy działy się na kontynencie... Nie widzę powrotu tam bez krążenia po tych slumsach czy odwiedzenia jade sea i kurzicków... Faktycznie mogą to połączyć z DSD, ale tego smoczka chyba zostawią na koniec, nawet nie znamy jego imienia..
Co do elony to jestem pewien, że w ls4 mocno będzie łączyć się z eksploracją elony, choćby w ślad za smokiem
God Walking Amongst Mere Mortals

DraQin
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Toruń
Płeć: Nie podano
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Bonwor Mózgotrzep

Guild Wars 2: Path of Fire!

Post autor: DraQin » 9 paź 2017, o 22:31

ls4 mocno będzie łączyć się z eksploracją elony, choćby w ślad za smokiem

Nawet wiem gdzie dotrzemy - nad morze :> . A które morze to jest dopiero pytanie... No i co dalej, nadal smok jest skośny strasznie, więc może być smokiem sterującym innymi smokami jako smok energii, kryształów i chaosu. Kralkatorrik może być ostatnim nemesis, więc sorry rytunlock, jeszcze nie teraz :< .
ls3 miało dużo gadania okołosmokowego więc tutaj też pewnie coś takiego będzie, plus palawa joko.

edit: newsflash - GURU SIĘ ZAMYKA!
http://www.guildwars2guru.com/topic/101 ... this-year/

edit2: Jeśli mój charr wojownik z legionu popiołu doczekał się sztyletów w specjalizacji po pięciu latach - to na canthe jeszcze drugie tyle sobie poczekam. Sorry folks :/ .
Ostatnio zmieniony 12 paź 2017, o 16:06 przez DraQin, łącznie zmieniany 3 razy
Looknij na this car, standing na streecie. :)
Nadgorliwość gorsza od faszyzmu...

Poprzednia

Wróć do Newsy



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości