Rusza Guild Wars 2: Heart of Thorns

Czy na pewno wiesz już o wszystkich najnowszych plotkach na temat GW2? Najświeższe informacje na ten temat - i to nie tylko wybierane przez ekipę portalu, ale również przez czytelników, czyli Was!

Moderator: Redaktorzy

Crazy23
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Płeć: Nie podano

Rusza Guild Wars 2: Heart of Thorns

Post autor: Crazy23 » 3 lis 2015, o 10:17

Dodatek tak szybko klejony, że nie mieli czasu na wprowadzenie wszystkich zmian w WvW po 3 latach. Nowa mapa jest za duza, jak na dzisiejszą populacje WvW. Mam nadzieje, że te zmiany pojawią się w pierwszym kwartale 2016, a nie za 2 lata.
Colin:
That being said, I’d also add one of the goals of Heart of Thorns was to address every major game system to ensure they had all the core components we need for the future of the game. Our goal was to ensure we didn’t really need to tweak any major game system again after this expansion and our focus could be entirely on adding new content, and building on top of – rather than expanding outward systemically. WvW is the one major feature I’d say we didn’t end up accomplishing this goal, the project is so large it didn’t end up fitting into the scope of the expansion and we still have work to do to address core fundamental issues like population balance, rewards, scoring, night capping, etc. As always we don’t discuss features in development until they are far enough along to share meaningful details, so for now we’ll just say WvW is the final big game system on our radar – and we’ve had a lot of great conversations with our players about what they’d love to see from epic large scale PvP combat.


http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... tml/page/1

Hyper Chan
Awatar użytkownika
.: Moderator :.
.: Moderator :.
 
Wiek: 28
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gandara

Rusza Guild Wars 2: Heart of Thorns

Post autor: Hyper Chan » 3 lis 2015, o 15:21

Jeszcze połowy rzeczy zapowiedzianych w dodatku nie widzieliśmy na oczy, a już się zaczęło bajerowanie na najbliższe miesiące/lata. Normalnie jak nasi politycy! ;)
Obrazek

Lord_J@RO
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 27
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Underworld

Rusza Guild Wars 2: Heart of Thorns

Post autor: Lord_J@RO » 3 lis 2015, o 17:00

To uczucie gdy na lapku wymieniłeś dysk, postawiłeś nowy system, wgrałeś wszelkie aktualizacje z nadzieją,że GW2 będzie mykać aż miło.

Miej crasha OOM po 15 minutach gdziekolwiek ,z wcale nie najwyższymi ustawieniami grafiki.

Super optymalizacja, bulwo.

riot
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Aurora Glade

Rusza Guild Wars 2: Heart of Thorns

Post autor: riot » 3 lis 2015, o 17:46

Mi też gra crashuje na całkowicie nowym gejmingowym laptopie i wywala jakiś ''network error'' np.wczoraj na samym końcu metaeventu z Dragon's Stand
Obrazek

DawYd
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 21
Płeć: Mężczyzna

Rusza Guild Wars 2: Heart of Thorns

Post autor: DawYd » 3 lis 2015, o 19:52

Właśnie, ostatnio myślałem, że to mój komp pada. Wyobrażcie sobie moment, w którym tequatl zostaje zabity ( w tym czasie spawnuja sie skrzynki, kosc, masa ludzi zaczyna biec, nagrody za eventy) i wywala z gry. Na szczęście dało się dobiec po nagrodę po restarcie.
God Walking Amongst Mere Mortals

GrubySzymek
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 28
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gunnar’s Hold

Rusza Guild Wars 2: Heart of Thorns

Post autor: GrubySzymek » 4 lis 2015, o 09:00

Anet na reddicie napisała, że ich środowisko programistyczne i testowe to WinXP 32 bit. Po tej informacji powinniśmy chyba zaliczać się do szczęściarzy, że gra w ogóle uruchamia się na nowych systemach. To jest bardzo żenujące, ale też wyjaśnia wiele kwestii.

Przy dużych eventach proponuję ustawić grafikę na Best Performance i wyłączyć wyświetlanie nicków graczy. Gra wygląda wtedy jak pasztet z wątróbki, ale w moim przypadku pozwoliło to na ukończenie DS bez crasha.

Rifky Rayn
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 30
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Aurora Glade
Nick w GW2: Rifky Rayn

Rusza Guild Wars 2: Heart of Thorns

Post autor: Rifky Rayn » 4 lis 2015, o 13:02

Kheldorn pisze :Anet na reddicie napisała, że ich środowisko programistyczne i testowe to WinXP 32 bit.

Już to zostało zweryfikowane.
This turned out to be wrong; our test crew uses fairly low spec machines to verify performance, but run 64-bit Windows 7, except for a few min-spec test machines.

GrubySzymek
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 28
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gunnar’s Hold

Rusza Guild Wars 2: Heart of Thorns

Post autor: GrubySzymek » 4 lis 2015, o 13:14

Rifky Rayn napisał :
Kheldorn pisze :Anet na reddicie napisała, że ich środowisko programistyczne i testowe to WinXP 32 bit.

Już to zostało zweryfikowane.
This turned out to be wrong; our test crew uses fairly low spec machines to verify performance, but run 64-bit Windows 7, except for a few min-spec test machines.


hahaha to jest nawet zabawniejsze, że nie wiedzą co się dzieje u nich :) tym bardziej najwyższy czas na naprawienie tego problemu z crashami, bo po premierze hot jest tylko gorzej

riot
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Aurora Glade

Rusza Guild Wars 2: Heart of Thorns

Post autor: riot » 4 lis 2015, o 14:34

Po ustawieniach na medium nie mialem crasha, ale czy to mialo jakos wpływ czy mj sie pofarcilo to nie wiem.
Obrazek

Quise
Awatar użytkownika
.: Administrator :.
.: Administrator :.
 
Wiek: 25
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Aurora Glade
Nick w GW2: Quise

Rusza Guild Wars 2: Heart of Thorns

Post autor: Quise » 4 lis 2015, o 17:26

ArenaColin 204 points 47 minutes ago
We are rolling out a beta version of a 64 bit client today if all goes well - please give this a shot if youre having crash issues and let us know if that does the trick!


Obrazek
Obrazek

GrubySzymek
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 28
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gunnar’s Hold

Rusza Guild Wars 2: Heart of Thorns

Post autor: GrubySzymek » 4 lis 2015, o 18:04

Wzruszyłem się bardziej niż na Titanicu :byebye:

Lex
Awatar użytkownika
Charr Shaman
 
Lokalizacja: Włóczni Wściekłości (Obrony) i innym badziewiom tego typu mówię stanowcze nie.
Płeć: Nie podano

Rusza Guild Wars 2: Heart of Thorns

Post autor: Lex » 4 lis 2015, o 18:53

Już nie raz było powiedziane/napisane, że crashe nie są wina klienta, tylko tego, że GW2 nie potrafi porządnie gospodarować pamięcią. Uruchomienie klienta 64bit bez naprawienia memory leaks spowoduje jedynie to, że będziecie mogli grać nieco dłużej bez crasha (bo gra dostanie nieco więcej pamięci do zapchania) ale nie oznacza, że błędy OOM (out of memory) nie będą wcale występowały. To będzie działało tak samo jak zmniejszenie ustawień gry zmniejsza tempo w jakim się dostaje crashe (bo pamięc wypełnia się wolniej). Co więcej, jak zostało potwierdzone, w chwili obecnej to co napisałem wyżej będzie sie istotnie odnosiło jedynie do większej ilości pamieci, bo sam silnik zarządzający plikami itp zostanie póki co 32bit. Dodatkowo po 64bit kliencie pewnie nalezy spodziewac się dodatkowych bugów. Tak więc łatanie crashy OOM tworzeniem 64bit to jak próba rozwalenia muru strzelbą bo pistolet miał za mały kaliber - dość mało efektywne a rany z odprysku mogą być większe.
Ostatnio zmieniony 4 lis 2015, o 18:57 przez Lex, łącznie zmieniany 1 raz
A kuku.

DraQin
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Toruń
Płeć: Nie podano
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Bonwor Mózgotrzep

Rusza Guild Wars 2: Heart of Thorns

Post autor: DraQin » 4 lis 2015, o 19:45

To ja sobie z powrotem do gw2 poczekam aż będzie bardziej sprawna wersja 64bit, która powinna lepiej zarządzać zasobami i być zoptymalizowana jakośś do gry na słabszym sprzęcie - cóż, nie ukrywajmy że to ta optymalizacja stoi za ilością graczy, trochę jakby porównywać się z csgo albo wowem (ale podobno po ostatnich dodatkach nawet wow zaczął ciut mulić :/ ) .
Looknij na this car, standing na streecie. :)
Nadgorliwość gorsza od faszyzmu...

DawYd
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 21
Płeć: Mężczyzna

Rusza Guild Wars 2: Heart of Thorns

Post autor: DawYd » 4 lis 2015, o 20:05

Sprawa ma duże powiązanie z wgraniem dodatku? Ja szczerze mówiąc, pierwszego crasha zaliczyłem kilka dni przed premierą, wcześniej 0 problemów. Teraz od 2-3 również się nie pojawiają, chociaż może to ja ciut mniej gram 8-)
God Walking Amongst Mere Mortals

Lex
Awatar użytkownika
Charr Shaman
 
Lokalizacja: Włóczni Wściekłości (Obrony) i innym badziewiom tego typu mówię stanowcze nie.
Płeć: Nie podano

Rusza Guild Wars 2: Heart of Thorns

Post autor: Lex » 4 lis 2015, o 22:10

Z mojego doświadczenia: crashe mają jakies powiązanie z ilością tekstur. Mogę grać godzinami na jednej mapie, ale wystarczy że zacznę grać zmieniając często mapy i/lub grać eventy z dużą ilościa graczy - wtedy prawdopodobieństwo crasha rośnie. Nie dziwię się więc, że po wejściu dodatku crashe graczy się nasiliły, bo gracze siedzą razem w duźych ilościach na paru mapach dość wymagających pod wględem budowy (wielopiętrowość). U mnie tego typu crashe pojawiły się pierwszy raz po wejściu LS z wieżą w Kessex Hills (ale wówczas same w sobie były bardzo rzadkie, co nie zmienia faktu, że dla ANet może byc to jakiś trop, więc zastanawiam się czy do nich o tym nie napisać).
A kuku.

riot
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Aurora Glade

Rusza Guild Wars 2: Heart of Thorns

Post autor: riot » 4 lis 2015, o 23:30

A u mnie nigdy nie wystepowaly na starym laptopie, nowego kupilem kilka dni przed hot i wystepuja w dragon's stand... Co dziwne, czesto mam tak, ze po prostu gra sie wiesza i mam "brak odpowiedzi" bez jakiegokolwiek komunikatu, w centralnej tyrii problemu nie ma. Moze to wina win 10..
Ostatnio zmieniony 4 lis 2015, o 23:32 przez riot, łącznie zmieniany 2 razy
Obrazek

Lex
Awatar użytkownika
Charr Shaman
 
Lokalizacja: Włóczni Wściekłości (Obrony) i innym badziewiom tego typu mówię stanowcze nie.
Płeć: Nie podano

Rusza Guild Wars 2: Heart of Thorns

Post autor: Lex » 5 lis 2015, o 00:43

Odpal starego, będziesz miał pewnie to samo. W centralnej Tyrii nie ma, bo nie ma tam teraz aż tylu ludzi...
A kuku.

riot
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Aurora Glade

Rusza Guild Wars 2: Heart of Thorns

Post autor: riot » 5 lis 2015, o 18:27

http://www.gram.pl/artykul/2015/11/03/r ... orns.shtml

polska recenzja :).....

Mogą unikać ciosów, więc kiedy mamy mało życia i nie możemy zrobić uniku ani się wyleczyć, po prostu jesteśmy bezsilni.


Tak jakoś śmiesznie to napisała xD
Obrazek

Lex
Awatar użytkownika
Charr Shaman
 
Lokalizacja: Włóczni Wściekłości (Obrony) i innym badziewiom tego typu mówię stanowcze nie.
Płeć: Nie podano

Rusza Guild Wars 2: Heart of Thorns

Post autor: Lex » 5 lis 2015, o 18:56

No ale to niby co innego mielibyśmy robić? Nie rozumiem intencji tego zdania...
A kuku.

DawYd
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 21
Płeć: Mężczyzna

Rusza Guild Wars 2: Heart of Thorns

Post autor: DawYd » 5 lis 2015, o 19:10

Nowych map jest niewiele - ale może to i lepiej, gdyż kojarzą mi się głównie z błądzeniem po labiryntach pełnych irytujących przeciwników, jak również z żebraniem o pomoc przy Hero Challenges. Aby odblokować dostęp do wszystkich miejsc, potrzebne są Mastery, a rozwija się je przez żmudne zbieranie doświadczenia.

Czasen zastanawiam się, czego ludzie tak właściwie oczekują od gier mmorpg.
God Walking Amongst Mere Mortals

PoprzedniaNastępna

Wróć do Newsy



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość