Odzyskiwanie konta

Masz jakieś pytania dotyczące Guild Wars 2 i nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi? Spróbuj tutaj!

Moderatorzy: Moderatorzy Piaskownicy, Moderatorzy PvE

Regulamin forum
Bardzo prosimy używać przycisku SZUKAJ. Gwarantujemy, że na część swoich pytań znajdziesz w ten sposób odpowiedź.

Jeśli odpowiednio otagujesz swój temat łatwiej uzyskasz potrzebną Ci odpowiedź.
Guen
Awatar użytkownika
Ice-cold Witch
Ice-cold Witch
 
Wiek: 37
Płeć: Kobieta

Odzyskiwanie konta

Post autor: Guen » 22 gru 2012, o 14:02

Jak odzyskać konto - instrukcja.

Najwygodniej skontaktować się z supportem używając formularza na stronie https://en.support.guildwars2.com/app/ask/. Do odzyskania konta (bez względu na to czy po kradzieży, czy zwykłych problemach z hasłem) będziecie musieli podać następujące dane:
  • imię:
  • nazwisko:
  • data urodzenia:
  • adres:
(powyższe dane muszą być tymi, których użyliście przy zakładaniu konta.)
  • Login GW2:
  • GW2 ID:(chodzi o tą nazwę z czterema cyframi, która jest tworzona po założeniu konta)
  • klucz seryjny z karty (lub emaila, jeśli kupowaliście wersję cyfrową)
  • nazwa jednej z postaci


Jeśli posiadacie emaile potwierdzające założenie konta przesłane przez ArenaNet można je dołączyć do wiadomości.

W przypadku osób, które posiadają kartę z kluczem seryjnym najlepiej zrobić skan tejże karty i również dołączyć go do wiadomosci.
WAŻNE: Jeżeli straciliście dostęp do emaila będącego loginem (czy to na skutek kradzieży danych do emaila, czy z powodu wygaśnięcia adresu) po odzyskaniu możliwości zalogowania się, wejdźcie na stronę https://account.guildwars2.com/login?re ... /the-game/, zalogujcie się i w danych konta zmieńcie email do korespondencji na działający. Takiego emaila najlepiej nie używać do rejestracji na forach internetowych. Dzięki temu wszelka korespondencja dotycząca Waszego kotna (np. powiadomienia o probie zmiany hasła) będzie ocierać na email inny niż login.

Ponieważ widzę, że sporo osób miewa problemy z językiem angielskim przy kontakcie z supportem poniżej kilka standardowych treści emaila w przypadku problemów z kontem.


Sytuacja 'zapomniałem hasła/nie mogę zresetować hasła'
Hello

I have a problem with resetting my password. Could you be so kind and assist me with this? Below I am sending you the data of my account.
GW2 Login: (tutaj wpisać login do konta GW2)
GW2 ID: (tutaj wpisać identyfikator z cyferkami)
Character name: (tutaj wpisać nazwę swojej postaci)
Name: (tutaj wpisać swoje imię)
Lastname: (tutaj wpisać swoje nazwisko)
Date of birth: (tutaj wpisać swoją datę urodzenia)
Address: (tutaj wpisać swój adres)
Serial code: (tutaj wpisać klucze seryjne)
Thank you in advance for your consideration.
Regards


Sytuacja 'ukradli mi konto/konto zostało zablokowane z powodu stwierdzenia próby kradzieży'
Hello

My Guild Wars 2 account was stolen and I would like to get it back. Could you be so kind and reset my password and unlock my account? Below I am sending you the data of my account.
GW2 Login: (tutaj wpisać login do konta GW2)
GW2 ID: (tutaj wpisać identyfikator z cyferkami)
Character name: (tutaj wpisać nazwę swojej postaci)
Name: (tutaj wpisać swoje imię)
Lastname: (tutaj wpisać swoje nazwisko)
Date of birth: (tutaj wpisać swoją datę urodzenia)
Address: (tutaj wpisać swój adres)
Serial code: (tutaj wpisać klucze seryjne)
Thank you in advance for your consideration.
Regards



Jeśli Waszym zdaniem brakuje tutaj jakiejś powszechnie spotykanej sytuacji wyślijcie mi pw.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2012, o 14:41 przez Guen, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek

Guen
Awatar użytkownika
Ice-cold Witch
Ice-cold Witch
 
Wiek: 37
Płeć: Kobieta

Odzyskiwanie konta

Post autor: Guen » 21 kwie 2014, o 14:56

Nowy przypadek - osoba, która ukradła konto ustawiła autoryzację na SMS i chcielibyście przestawić autoryzację na email. W tym przypadku zalecana również byłaby prośba o zmianę emaila. Starajcie nie używać się emaili o wątpliwej reputacji jak chodzi o bezpieczeństwo (o2 czy wp).

Hello

My Guild Wars 2 account was stolen and the person who stole it has enabled SMS authorization. Concerning the situation I would like you to change my login and authorization email to (tutaj podać nowy email). Please be so kind and enable email authorization and reset my password. Below I am sending you the data of my account.
GW2 Login: (tutaj wpisać login do konta GW2)
GW2 ID: (tutaj wpisać identyfikator z cyferkami)
Character name: (tutaj wpisać nazwę swojej postaci)
Name: (tutaj wpisać swoje imię)
Lastname: (tutaj wpisać swoje nazwisko)
Date of birth: (tutaj wpisać swoją datę urodzenia)
Address: (tutaj wpisać swój adres)
Serial code: (tutaj wpisać klucze seryjne)
Thank you in advance for your consideration.
Regards


Nowy przypadek nr 2- osoba, która ukradła konto ustawiła autoryzację na SMS i chcielibyście przestawić autoryzację na inny numer telefonu. W tym przypadku zalecana również byłaby prośba o zmianę emaila. Starajcie nie używać się emaili o wątpliwej reputacji jak chodzi o bezpieczeństwo (o2 czy wp).

Hello

My Guild Wars 2 account was stolen and the person who stole it has enabled SMS authorization. Concerning the situation I would like you to change my login email to (tutaj podać nowy email) and the number to which SMS authorization is supposed to be send to (tu wstawić nowy numer z kierunkiem na odpowiedni kraj; +48 dla Polski). Please be so kind and enable new authorization number and reset my password. Below I am sending you the data of my account.
GW2 Login: (tutaj wpisać login do konta GW2)
GW2 ID: (tutaj wpisać identyfikator z cyferkami)
Character name: (tutaj wpisać nazwę swojej postaci)
Name: (tutaj wpisać swoje imię)
Lastname: (tutaj wpisać swoje nazwisko)
Date of birth: (tutaj wpisać swoją datę urodzenia)
Address: (tutaj wpisać swój adres)
Serial code: (tutaj wpisać klucze seryjne)
Thank you in advance for your consideration.
Regards
Ten temat został zamknięty przez Guen 22 gru 2012, o 14:02.
Obrazek


Wróć do Pytania i Odpowiedzi



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości