Przywitaj się i napisz o sobie

To tu mówimy cześć i przedstawiamy się
Czyli rozmowy na każdy temat.

Moderator: Moderatorzy OT

Zhai
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 29
Lokalizacja: Z półobrotu
Płeć: Nie podano

Przywitaj się i napisz o sobie

Post autor: Zhai » 20 wrz 2005, o 11:08

Ponieważ co jakiś czas powstają tematy z powitaniem, pozwoliłem sobie stworzyć osobny(temat) przeznaczony tylko do tego celu. Jak ktoś jeszcze założy topic z powitaniem - poleci do kosza.

Do wszystkich nowych - siemka 8-)

(sin edit: pozwoliłem sobie zmienić nazwę tematu, poza przywitaniem się, możemy napisać cuś o sobie ~~)
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2005, o 23:16 przez Zhai, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek

aGi
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Nie podano

Przywitaj się i napisz o sobie

Post autor: aGi » 20 wrz 2005, o 11:18

Zhai Hardbone pisze:Ponieważ co jakiś czas powstają tematy z powitaniem, pozwoliłem sobie stworzyć osobny(temat) przeznaczony tylko do tego celu. Jak ktoś jeszcze założy topic z powitaniem - poleci do kosza.


'Bardzo inteligentnie', że tak to podsumuję :/ A gdzie jest temat "Cześć i czołem", na który właśnie chciałam odpowiedzieć? Nie mogłeś przenieść tych postów do nowego tematu? Jeśli nie umiałeś trzeba było poczekać na kogoś kto to potrafi :/ Jestem zła. W końcu to dział OT!
Obrazek

Zhai
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 29
Lokalizacja: Z półobrotu
Płeć: Nie podano

Przywitaj się i napisz o sobie

Post autor: Zhai » 20 wrz 2005, o 11:35

Przepraszam, poniosło mnie, juz nie będę kasował niczego, to może załóżmy go jeszcze raz? :)
Obrazek

Kuniarz
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 44
Lokalizacja: Śrem
Płeć: Nie podano

Przywitaj się i napisz o sobie

Post autor: Kuniarz » 20 wrz 2005, o 12:10

cześć :P

(poprzednia wypowiedź była bardziej rozwinięta, ale ktoś ją skasował :P )
Za duża sygna

mestoph
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Lokalizacja: Leszno City
Płeć: Nie podano

Przywitaj się i napisz o sobie

Post autor: mestoph » 20 wrz 2005, o 12:43

Nie chce mi sie pisac znowu tego samego, takze w wielkim skrocie - witam wszystkich. (Zhai Hardbone - do rosolu wole makaron)
Obrazek

Zhai
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 29
Lokalizacja: Z półobrotu
Płeć: Nie podano

Przywitaj się i napisz o sobie

Post autor: Zhai » 20 wrz 2005, o 12:46

Cześć i czołem, kluski z rosołem:P
Obrazek

pyra
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Nie podano

Przywitaj się i napisz o sobie

Post autor: pyra » 20 wrz 2005, o 15:24

siem :P . lepszy jest żólwik. żólwik downik albo żólwik szatanista :D .

sinned
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 11
Lokalizacja: The Big Szczecin Postów: 8631
Płeć: Nie podano

Przywitaj się i napisz o sobie

Post autor: sinned » 20 wrz 2005, o 23:17

Pozwoliłem sobie zmienić nazwę tematu, poza przywitaniem się, możemy napisać cuś o sobie ~~. Będzie kreatywniej niż "cześć", "joł", "ano siema" itd. ~~

Taver Devilseer
Awatar użytkownika
.: Księgowy Mafii :.
.: Księgowy Mafii :.
 
Lokalizacja: ポーランド
Płeć: Nie podano

Przywitaj się i napisz o sobie

Post autor: Taver Devilseer » 21 wrz 2005, o 01:18

sinned pisze:możemy napisać cuś o sobie ~~. Będzie kreatywniej
Dzień dobry, cześć i czołem!
Pytacie skąd się wziąłem?!
Jestem Wesoły Romek!
Mam na przedmieściu domek,
a w domku wodę, światło, gaz!
Powtarzam zatem jeszcze raz:
jestem Wesoły Romek!
Mam...

:twisted:

(sin edit: ne mówiłem, już wiersze komponują, kreatywność i do przodu ~~)
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2005, o 05:39 przez Taver Devilseer, łącznie zmieniany 1 raz
"In the brave new world of the year 2000, a kiss can still break your heart." - Program from Cirque du Soleil's Alegria
Nad tymi gwiazdami jest wszechświat szybujących potworów! Wiedziałaś?

Obrazek

Zhai
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 29
Lokalizacja: Z półobrotu
Płeć: Nie podano

Przywitaj się i napisz o sobie

Post autor: Zhai » 21 wrz 2005, o 10:38

Taver Devilseer pisze:
sinned pisze:możemy napisać cuś o sobie ~~. Będzie kreatywniej
Dzień dobry, cześć i czołem!
Pytacie skąd się wziąłem?!
Jestem Wesoły Romek!
Mam na przedmieściu domek,
a w domku wodę, światło, gaz!
Powtarzam zatem jeszcze raz:
jestem Wesoły Romek!
Mam...

:twisted:

(sin edit: ne mówiłem, już wiersze komponują, kreatywność i do przodu ~~)



To akurat nie jest własna kompozycja Tavera:) :holloween: :pirate:
Obrazek

Taver Devilseer
Awatar użytkownika
.: Księgowy Mafii :.
.: Księgowy Mafii :.
 
Lokalizacja: ポーランド
Płeć: Nie podano

Przywitaj się i napisz o sobie

Post autor: Taver Devilseer » 21 wrz 2005, o 15:00

sinned - byś się wstydził - Misia nie oglądałeś? :>
"In the brave new world of the year 2000, a kiss can still break your heart." - Program from Cirque du Soleil's Alegria
Nad tymi gwiazdami jest wszechświat szybujących potworów! Wiedziałaś?

Obrazek

Sir OsaX
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 29
Lokalizacja: Pierwsza Sfera Materialna
Płeć: Nie podano

Przywitaj się i napisz o sobie

Post autor: Sir OsaX » 28 wrz 2005, o 20:21

Coz....
Pseudo me nickiem również zwane brzmi - Sir OsaX, aczkolwiek przyjaciele zowią mnie po prostu OsaX.
W szlachętną grę Guild Wars grywam od niedawna, przez pewnego jegomościa skuszony zostałem, tako więc grę tę w swoje ręce dostałem.
Zainteresowania pytacie? Ano, troszku ich jest...
Wprzódy Kraj Kwitnącej Wiśni, mi najukonańszy
Następnie muzyka zacna, metalu odmiany wszelakie
Książką zacną nie pogardzę, maszyny piekielne komputerami zwane to moja pasja.
Tako więc, przywitałem się, mam nadzieję, z Wami.

kolega
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

Przywitaj się i napisz o sobie

Post autor: kolega » 12 paź 2005, o 21:15

yyyyyyyyyyy........

elo wszyst ziom

joł...
Jak sie bawicieeeeeee......
imprrreeeeeeeeezzka sieeee rooooooozkreeeeecaaaa.....
normalnie..... tego.... no...... kreci..... mnie yyyyy..... muza... tego .... jak mu tam ..... hopina freda..... cuull... ziomal z kolesia
iiiii.... yy..... jeszcze granie..... yyyyy... tego.... na skszyyypcah..., fortepianieee...
yyyy..... gitarrrrzze... organkah.... i tego yyyy... noooo.. kompie... o kompie no .... tego to .... kurde... wazne na .... kompie....
w interrrneeecie noooo..... yyyyy... siedzeeee..... sorx surwuje....
jakieeeś laski .... yyyy..... czajee....noooo czsem....
przyyy tym..... kurcze.... odhamiam.... sie yyyyyy.... przy tych .... no ...... papierowych.... yyyyy. jak ...im tam...... no .... ksionrzkah.... hhhhhyyyy....
takkk... takkk.... hhyhhy... ksionszkah....
hoce... do szkołyyy..... yyyyyy... no ...... czasem........ jak.... chcemmmm....
z... yyyy... moimi ..... kumplamiiii... tego noooo... sie hajtniemyyy... nnoooo... na cityy.... *zadziotrata*.... wyrywać.... hyhyhyhyhy.... zabafne..... hyhyhy...
i fogóle .... tegooo... rock'n roll.... to moje... yyyyyy. drrugie ja.... noooo i .... tego .... ogólnie tak..... rock... klasyka.... metal... noooo... to zasuwista .... nooo... sprafa......
i jesttt.... zarombissssscieeee.... noooo.... nieee chopaki.....



[taki no..... tego .... kufa... jak ... yyyyy.... mu ..... tam...... no ..... kurka......miałeeemmm...... tooo..... czekajjj.... rzyciozarys.... tooo... mójjjj.... normalnie.......]

:shifty:

Mort
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

Przywitaj się i napisz o sobie

Post autor: Mort » 12 paź 2005, o 21:42

przerazasz mnie :P
Obrazek
tak naprawde jestem boot'em -.-

pyra
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Nie podano

Przywitaj się i napisz o sobie

Post autor: pyra » 12 paź 2005, o 22:37

sklej żólwia ziom :matrix:

Mort
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

Przywitaj się i napisz o sobie

Post autor: Mort » 13 paź 2005, o 07:02

sklej? o matko tego jeszcze nie slyszalem ^.^
Obrazek
tak naprawde jestem boot'em -.-

Zhai
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 29
Lokalizacja: Z półobrotu
Płeć: Nie podano

Przywitaj się i napisz o sobie

Post autor: Zhai » 13 paź 2005, o 07:27

za treść posta "-", za avatar "+', bom żeglarz :)
Obrazek

stoprocent
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Płeć: Nie podano

Przywitaj się i napisz o sobie

Post autor: stoprocent » 13 paź 2005, o 07:52

pyra pisze:sklej żólwia ziom :matrix:


No To SklEjAm ZIoMaLu

Obrazek
.:użytkownik zbanowany:.

kolega
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

Przywitaj się i napisz o sobie

Post autor: kolega » 13 paź 2005, o 08:44

Tak czytam mój "RZYCIOZARYS" i myśle że wyszedł mi całkiem ciekawie.

:D

Tak na serio to faktycznie gram na tych czterech instrumentach, chodze na imprezy/miasto, słucham metalu/rocka/rock'n rolla, a z okna mojego domu widać miejsce urodzenia F. Chopina. ;)

Co do żeglarstwa to obok kompa moja największa pasja...

nie znosze hiphopu, dressów :lol:





no to joł ziom.....
:/
Ostatnio zmieniony 13 paź 2005, o 08:45 przez kolega, łącznie zmieniany 1 raz

Taver Devilseer
Awatar użytkownika
.: Księgowy Mafii :.
.: Księgowy Mafii :.
 
Lokalizacja: ポーランド
Płeć: Nie podano

Przywitaj się i napisz o sobie

Post autor: Taver Devilseer » 13 paź 2005, o 10:56

Kolejny ziom w naszej parafii, tey :D
"In the brave new world of the year 2000, a kiss can still break your heart." - Program from Cirque du Soleil's Alegria
Nad tymi gwiazdami jest wszechświat szybujących potworów! Wiedziałaś?

Obrazek

Następna

Wróć do Off Topic



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości