World of Warcraft

Jeśli chcesz pogadać o różnych grach, a może nie wiesz co zrobić w jednej z nich, to tutaj masz do tego święte prawo.

Moderator: Moderatorzy OT

Yellow
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

World of Warcraft

Post autor: Yellow » 16 paź 2006, o 21:34

nie... to tylko Sin sobie reklamę zrobił i czeka na oklaski :P


EDIT: notabene - jestem z siebie dumny... czuję się winny tego, że Sin nie zrobił strony na jPortalu, ani innym gotowcu, oraz ze jest ona w większości zgodna z W3B :D
Ostatnio zmieniony 17 paź 2006, o 19:30 przez Yellow, łącznie zmieniany 1 raz
I'm never coming back
I'm never giving in
I'll never be the shine in your spit
I disconnect the act
I disconnect the dots
I disconnect the me in me

Asil
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 27
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Kobieta

World of Warcraft

Post autor: Asil » 16 paź 2006, o 22:04

Bah! Grałam kiedyś w WoW'a i powiem szczerze, że wolę GW :)
Nigdy juz nie wróce do WoW'a chociaż mam Night Elf Priestess 60 lvl tier2 + naramienniki tier3 :) (Server Argent Dawn- orginalny... nie żadne piraty bądź prywatne serwery jak to ludzie zwykli mawiać).
Pozdrowienia dla wielbicieli WoW'a :)
[i]Fair is foul and foul is fair...[/i]

Taran
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 32
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Taran » 17 paź 2006, o 19:57

25 powodów by rzucić WoW'a
szczególnie spodobał mi się 21 i 25 :D
Pozdrawiam graczy WOW-a :)

Szalona Franciszka
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 25
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Szalona Franciszka » 18 paź 2006, o 12:14

Y Omam problem na tym smierdzacym forum wowa (www.worldofwarcraft.com.pl ) modowie to jakies przy***y centralnie ; P,Mam problem bo tam nie chce mi pomoc,mam AMD SEMPRON 2600 ale to nie jest doslownie,ustawione mam 1500 mhz,Radeon 9550 i 256 mb ram ( : ( ) czy z takim sprzetem xD mogekupic sobie wowa,bo wow teraz kosztuje 99 zl :D .Jak to bedzie lagi nie lagi itp.Ktos kto gral w wowa lub sie zna na kompie neich mi pomoze :D .Nie mam karty kredytowej.Kupilem przykladowo ten pack na www.gram.pl za 200 zł gra + prepaid.Zakladam konto,aktywuje tym prepaidem i mam 90 dni za darmo i moge grac,nie uzywajac wogle karty kredytowej ktorej nie mam.Wogle karta nie bedzie mi potrzebna kredytowa oczywisce skoro mam prepaida prepaidem moge aktywowac no nie ? :D :D .Pomozcie bo ja jestme ciemny zlasowany mozg mam :D .Czekam na odpowiedz :D I P O Z D R A W I AM

Giovan
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Giovan » 18 paź 2006, o 12:58

Że zlasowany mózg to widac z ortografi i stylu pisania. A co do tego czy mozesz grac, lagi to sprawa neta a fps to osobna sprawa. WoW nie ma az tak duzych wymagan, tylko ramu dużo, żeby te wielkie lokacje jakoś sie ładowały i komp nie dławił przy przetwarzaniu.

Moldar
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Moldar » 19 paź 2006, o 00:06

512 ram to absolutne minimum, na nich da się w miare spokojnie pograć, aczkolwiek cudów nie oczekuj, ja mam 768 i gra się dobrze, 80 osobowe battlegroundy nie tną jak na 512 ramach.

Tak więc na 256 sobie po prostu nie pograsz, twoim problemem będzie wejście do miasta gdzie jest masa ludzi, ja jak mialem 256, wszedłem i prosiłem kolege o wyjście, bo po prostu się nie dało.

VeXaN
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 29
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: VeXaN » 19 paź 2006, o 07:18

Szalona Franciszka pisze :ja jestme ciemny


Twoje pierwsze mądre słowa na tym forum ;)
Cziter mi zabronil pisac posty :(

Szalona Franciszka
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 25
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Szalona Franciszka » 19 paź 2006, o 09:42

ale jesli dokupie 512 to wszystko bedzie git :D

Selv
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Lokalizacja: Co skąd?
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Selv » 19 paź 2006, o 12:25

@UP Do mózgu chyba te 512 :/

Z przykrością musze stwierdzić, ze 512 to za mało jesli chodzi o standardowa gre. Zwłaszcza poźniej. Mam radka 9600pro, podobny procek 512 ramu. Z początku sobie ustawiłem wszystko na high, gdy koczyłem z wowem po 3 mcach, ustawienia były na low.
Battlegroundy ciely jak cholera, zwłaszcza te powyżej 50 lv. Przez pierwsze 5 min nie dało się grać. Na ustawieniach low potworny koszmar w ogrimmar/ironforge/stormwind. Latanie gryfem to skoki klatek, pokaz różnych obrazków.
Uważam ,że 1GB ramu jak ktoś chce dłużej pograć w wowa to minimum, inaczej traci się duzo przjemności z gry i pojawia się flustracja.
Ostatnio zmieniony 19 paź 2006, o 12:26 przez Selv, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek

Szalona Franciszka
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 25
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Szalona Franciszka » 19 paź 2006, o 12:28

oficjalna poslka strona na forum,ludzie graja z slabym sprzetem nawet nawet modowie i opisuja ze nei tak zle sie gtra,a wiadomoze w stolicy zawsze sa lagi :D

wow ma poltorej roku najwiekszym wymaganiem wowwa to ram ram ram

Selv
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Lokalizacja: Co skąd?
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Selv » 19 paź 2006, o 12:48

Jak chcesz pobiegać sobie od tak to graj nawet na 128 ram.
Ja Ci napisałem jakie mialem odczucia jak starałem się w tamtej grze coś osiągnać.
Obrazek

Szalona Franciszka
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 25
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Szalona Franciszka » 19 paź 2006, o 13:42

z 750+ ramu chyba bedzie dobrze no nie

Moldar
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Moldar » 19 paź 2006, o 16:37

Wystarczy, przynajmniej mnie wystarcza bo gierka mi nie tnie, na mieście chrupnie jak przylece gryfem, ale gra się całkiem komfortowo.

Szalona Franciszka
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 25
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Szalona Franciszka » 19 paź 2006, o 17:33

raidy,battlegroundy nabijanie lvl jakies wypady da sie grac,wiadomo ze w stolicy lagi sa bo tyle osob ;D.Sciagam free traiala mam 10 days quest keya i zobacze ja kto jest,nie ma co w ciemno kupowac ani ryzykowac

BioOrc
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 28
Lokalizacja: Grudziądz
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: BioOrc » 19 paź 2006, o 22:39

Szalona Franciszka pisze :Y Omam problem na tym smierdzacym forum wowa (www.worldofwarcraft.com.pl ) modowie to jakies przy***y centralnie ; P,Mam problem bo tam nie chce mi pomoc,mam AMD SEMPRON 2600 ale to nie jest doslownie,ustawione mam 1500 mhz,Radeon 9550 i 256 mb ram ( : ( ) czy z takim sprzetem xD mogekupic sobie wowa,bo wow teraz kosztuje 99 zl :D .Jak to bedzie lagi nie lagi itp.Ktos kto gral w wowa lub sie zna na kompie neich mi pomoze :D .Nie mam karty kredytowej.Kupilem przykladowo ten pack na www.gram.pl za 200 zł gra + prepaid.Zakladam konto,aktywuje tym prepaidem i mam 90 dni za darmo i moge grac,nie uzywajac wogle karty kredytowej ktorej nie mam.Wogle karta nie bedzie mi potrzebna kredytowa oczywisce skoro mam prepaida prepaidem moge aktywowac no nie ? :D :D .Pomozcie bo ja jestme ciemny zlasowany mozg mam :D .Czekam na odpowiedz :D I P O Z D R A W I AM


Musisz mieć MINIMUM 512DDR aby jako tako pograć (w Stolicach, na Raidach i Alterac Valley będzie się cięło... nie mówiąc już co będzie przy lataniu)... a mając 1GB będzie śmigać. Karta wystarczy GF4 MX 64MB.

Ja obecnie gram na sprzęcie AMD 64 3000+, MSI K8N Neo2 nforce3, 1GB DDR, GF6600 GT 128MB/bit, Dysk BARACUDA SATA 120GB, neo 512 i w WoW gram na MAXYMALNYCH detalach i gierka ani troche się nie tnie!
Ostatnio zmieniony 19 paź 2006, o 22:41 przez BioOrc, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek
Obrazek

shark1490
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: shark1490 » 25 paź 2006, o 13:09

Ma ktoś może dać CD-Keya Trial 10dni-go ?
Obrazek

wodny
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 28
Lokalizacja: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

World of Warcraft

Post autor: wodny » 26 paź 2006, o 04:01

shark1490 pisze :Ma ktoś może dać CD-Keya Trial 10dni-go ?

http://teaser.wow-europe.com/ Link do wersji trial. :)
Ostatnio zmieniony 26 paź 2006, o 04:05 przez wodny, łącznie zmieniany 1 raz
.................

Szalona Franciszka
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 25
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Szalona Franciszka » 26 paź 2006, o 17:46

gw to inan gra niz wow wiem bo gram w triala wowa ;) zupelnioe 2 inne gry a znajda sie glupcy ktorzy je porwonoja nie grajac np w gw lub w wowa :D

Selv
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Lokalizacja: Co skąd?
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Selv » 26 paź 2006, o 18:33

Trial oszukuje, pokazuje grę z super strony. Potem dopiero sie robi kicha (45+).
Po prostu wieje farma już na ekranie logowania. Z portalu tego :) )
Obrazek

Best Ama
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 30
Lokalizacja: Częstochowa
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Best Ama » 26 paź 2006, o 18:43

chcialbym ci tylko wspomniec ze takie jest ogolne zalozenie kazdego mmorpg.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Gry komputerowe



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości