World of Warcraft

Jeśli chcesz pogadać o różnych grach, a może nie wiesz co zrobić w jednej z nich, to tutaj masz do tego święte prawo.

Moderator: Moderatorzy OT

sinned
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 11
Lokalizacja: The Big Szczecin Postów: 8631
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: sinned » 9 lis 2006, o 22:31

Patras pisze :Bugi? tzn? (nie jestem na bierzaco, wybacz Sin :*)

Np. chodzenie pod miastem Shattrath pod teksturami, wchodzi się tam obok schodów.

Przy okazji mogliby to też naprawić we Stormwind (chociaż w tym przypadku trudno się dostać pod tekstury).

No i newidzialne ściany w mieście BElfów. Ja chcę zeskakiwać i się zabić :C.

Dziecko z Lasu
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 109
Lokalizacja: Z Lasu :PPP Postów:14 i czy czwarte
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Dziecko z Lasu » 10 lis 2006, o 12:51

Ja niedługo zamierzam wyprowadzić się z GW i zacząć grać w WoWa na orgu, więc mam kilka pytań :)
-Jaki Realm wybrać? (tzn. na jakich wy gracie, bo raczej nie chcę grać bez nikogo, kto mógłby mi wytłumaczyć o so chozi ;) )
-Słyszałem, że na Realmach PvP nie można mieć na koncie postaci z Ally i Hordy naraz :( . To prawda?
-Interesuje mię gra Szamanem- jak rozłożyć talenty, żeby nadawał się na PvP?
-Jeżeli jednak zechcę grać Ally- jaką rasę polecacie dla wojownika?
-Czy na AMD Athlonie XP 2500+ 1,75 GHz i 768 mb RAMu gra będzie bardzo cięła?
-Jak dużo noobów jest w grze?
Z góry thx :sweat:

Patras
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Lokalizacja: mam wiedziec?
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Patras » 10 lis 2006, o 16:55

-jaki chcesz, z tego co wiem, to Sinned i aGi graja na Sylvanas, ja gram na Tarren Millu, wybor nalezy do Ciebie.
-prawda
-niedlugo patch z nowymi talentami, wiec nie ma co opowiadac.
-human (ja mam dwarfa, ale tylko dlatego ze wole dwarfow jako rase ;d)
-powinno byc dobrze, chociaz podczas wlotu (i wylotu) do SW/Org moze zachrupac
-sporo ^^

@Sinned: nie wiem, obecnie mam w wowie status off, a co dopiero beta bc :P
ten użytkownik nie zna regulaminu

/\ KTO TO ZROBIL?!

cziter: niszczyciel *kliklaklok* sygnatur

kozax
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 27
Lokalizacja: inąd
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: kozax » 10 lis 2006, o 20:40

Ja tak samo, chcę przed gwiazdką sobie kupić org WOWa i też parę pytań :)

lepiej grać na pvp czy nie? (wiem ze glupie)
Kogo najlepiej wziąść żeby grać Worlockiem?

sinned
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 11
Lokalizacja: The Big Szczecin Postów: 8631
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: sinned » 10 lis 2006, o 23:53

Na PvP jest trudniej bo często napotkasz na kogoś kto zechce z Tobą se powalczyć, a jak ne zechce to za ~20 sekund podejdzie od tyłu w stealth ^.^. Jak lubisz PvP to spróbuj pograć na PvP aż do Stranglethorn Vale (ok. lvl 32, massive PvP obok miejsca z zaliczaniem questów, bo to miejsce wspólne dla allie i hordy), jak wymiękniesz to lepszy będzie dla Ciebie Normal serv ~~.

Lockiem obojętnie kogo weźmiesz i tak będziesz ownować 1vs1 ~~. Jak grasz allie to hjumanem będziesz bić szybciej reputację w endgame (BARDZO przydatne), gnomy mają 5% bonus do int, czyli 5% więcej many i odrobinę większa szansa na crit. U hordy ork ma trochę szansy na uniknięcie stuna i jego pet (Twój demon) zadaje trochę więcej obrażeń, a forsaken mają imba racial, który przerywa fear, charm i sleep (BARDZO przydatne w PvP). Więcej info o rasach znajdziesz na warcraftworld.pl ^.^.
Ostatnio zmieniony 10 lis 2006, o 23:55 przez sinned, łącznie zmieniany 1 raz

shark1490
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: shark1490 » 11 lis 2006, o 00:21

No ja już czekam na WoWa aż mi prześlą.
Tylko mam pytanie jak będę grał na normal to będę mógł walczyć na pvp a jednocześnie grać pve?
Chodzi mi o to czy będę mogł chodzić na battlegrund,wypady do miast,bicie zawsze kogoś z jakiś stron itp?
Obrazek

sinned
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 11
Lokalizacja: The Big Szczecin Postów: 8631
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: sinned » 11 lis 2006, o 11:36

shark1490 pisze :No ja już czekam na WoWa aż mi prześlą.
Tylko mam pytanie jak będę grał na normal to będę mógł walczyć na pvp a jednocześnie grać pve?
Chodzi mi o to czy będę mogł chodzić na battlegrund,wypady do miast,bicie zawsze kogoś z jakiś stron itp?

Battlegroundy zawsze są dostępne (jeśli masz powyżej lvl 10), obojętnie czy serv jest norm, rp czy pvp.
O wypadach na wrogie miasta możesz też pomyśleć, ale większość czasu będziesz walczył tylko z NPC strażnikami, aż ktoś zawoła kumpli 60 lvl, którzy przyjdą Cię zownować ~~. Na servie normal można zaatakować innego Gracza tylko jeśli sam wejdzie w tryb PvP, czyli wpisze /pvp, zaatakuje kogoś, kto ma włączone PvP, lub wejdzie na Arenę (w dodatku jest takich kilka).

Best Ama
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 30
Lokalizacja: Częstochowa
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Best Ama » 11 lis 2006, o 16:48

ja wlasnie zasysam triala, sam przekonam sie na wlasnej skorze czy warto kupic pelna wersje :P Co jak co ale ANET nie wypelnila zalozen gry, a GW nie spelnilo moich oczekiwan. Trzeba poszukac jakiejs alternatywy :P

Patras
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Lokalizacja: mam wiedziec?
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Patras » 11 lis 2006, o 16:59

^ i prawidlowo ^^
ten użytkownik nie zna regulaminu

/\ KTO TO ZROBIL?!

cziter: niszczyciel *kliklaklok* sygnatur

Best Ama
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 30
Lokalizacja: Częstochowa
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Best Ama » 13 lis 2006, o 06:35

10 lvl troll rogue, server Dentarg
mam juz caly eq zielony =p Ogolnie gram z kumplem ktory tez zrobil nowa postac (gra juz w wowa dosyc dlugo) i dzieki temu sie nie gubie ;]

co do gry, no coz jest to najlepszy mmorpg na rynku, jesli drugi raz mialbym placic za gw 200 zl za podst i gwf i teraz jeszcze kolejne 100zl za gwn to puknal bym sie w leb (tak tak gw to nie mmorpg, a le masz pvp masz pve, jest to gra online - mozna porownac ~~). W pelni rozumie wasze zainteresowanie nia. Mimo ze nie oczarowala mnie jakos niesamowicie (gw mnie rozczarowalo na poczatku) i napewno jej odrazu nie kupie (mam jednak wazniejsze wydatki niz gra ktora jest "fajna") to pewnie tracil swoj czas przez okres trwania triala :P

co do rozgrywki - sama walka melee w ktorej nie naciskasz na cel a pozniej tylko postac lata za celem a ty wciskasz 123 123 123 mi sie bardziej podoba. Tutaj to 1v1 pomimo ze nie zbalansowane daje jakas frajde.

no to tyle.

Dziecko z Lasu
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 109
Lokalizacja: Z Lasu :PPP Postów:14 i czy czwarte
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Dziecko z Lasu » 14 lis 2006, o 11:12

Lvl?? Tauren Shaman, serwer Khadgar (Normal- Gram z kolegą z klasy ;P ).
Na razie gra się jeszcze nie rozkręciła, ale wiem że się rozkręci za pare leveli ;)
Po wyjściu TBC zamierzamy się przenieść na jakiś nowy serwer pvp, ktoś idzie z nami :sweat: ?
Ostatnio zmieniony 14 lis 2006, o 11:13 przez Dziecko z Lasu, łącznie zmieniany 1 raz

Thorin Steelshield
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Thorin Steelshield » 14 lis 2006, o 16:51

Chcesz grać pvp?
FOR THE HORDE

w Ally gra wielu idiotów którzy nie rozumieją że na wsg chodzi o złapanie flagi albo na AB gdzie trzeba zdobyć pozycje...
Obrazek

pyra
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: pyra » 14 lis 2006, o 17:16

Thorin Steelshield pisze :FOR THE HORDE

wszystkim w morde!!

GloriaVictis
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 29
Lokalizacja: NOWY JORK
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: GloriaVictis » 14 lis 2006, o 17:20

kozax, ja gram warlockiem HUMAN, mam lv 31 i jak do tej pory jestem zadowolny. hehe,serdecznie polecam granie po stronie ALLIANCE jesli chcesz w kolko przegrywac w WG czy AB. Zgadzam sie ze Thorinem. Eh
offtop ale co tam, wczoraj udalo mi sie 2 razy pokonac Mage na lv 37 w duelu, *zadek* powiedzial ze warlocki sa do d..., hehe, w dodatku byl to koles z mojej gildii. pozdro
FOR THE ALLIANCE! HEADVY DESTRUCTION+RUIN FTW!
aha, przenoszenie postaci z serwera na serwer kosztuje.
Gnomeregan- Human Warlock lv 70
link do mojego profilu
GloriaVictis

xboxlive: maciekroman



zapraszam do wspolnej gry w gears of war, call of duty 4

Patras
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Lokalizacja: mam wiedziec?
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Patras » 14 lis 2006, o 17:38

2 razy pokonac Mage na lv 37 w duelu, *zadek* powiedzial ze warlocki sa do d...,


Mage w walce z warlockiem jest z gory spisany na straty, mimo takiej roznicy lvl (no, moze trocha spora roznica, co wyjasnia, ze mage to debil/7latek).

PS. Zapraszam wszystkich na Tarren Mill (od grudnia sluze aktywna pomoca).

For the Honor of Ally!
ten użytkownik nie zna regulaminu

/\ KTO TO ZROBIL?!

cziter: niszczyciel *kliklaklok* sygnatur

Los Emilos
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

World of Warcraft

Post autor: Los Emilos » 14 lis 2006, o 18:18

Czy jest mi ktoś w stanie podać jak najlepsze darmowe serwery do WOW-a? Chce sprawdzić grę a kasy nie chce wydawać nawet jak mi się spodoba (60zł) na PW.
Bo czasami prawda to za mało, ludzie czasem zasługują na coś więcej. Na to, by ich wiara została wynagrodzona.

pyra
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: pyra » 14 lis 2006, o 18:43

nie ma dobrych priv serverow (wiem bo gralem). proponuje zassac wersje trialowa.

kozax
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 27
Lokalizacja: inąd
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: kozax » 16 lis 2006, o 10:07

może głupie pytanie: czy swiat w Wowie to jedna wielka mapa, czy tak jak w GW, jest podzielony na małe mapki? :)

Moldar
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Moldar » 16 lis 2006, o 11:45

Mozna powiedzieć że dwie mapy, są dwa kontynenty i loadingi doświadczysz przechodząc z jednego na drugi. No i idąc na Battlegroundy i Instance jeszcze, ale to juz normalne. To jest naprawdę wielki plus, nie tracimy czasu na czekanie i świat jest o wiele bardziej realniejszy, ponieważ możesz łazić sobie wszędzie.
Ostatnio zmieniony 16 lis 2006, o 11:47 przez Moldar, łącznie zmieniany 1 raz

kozax
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 27
Lokalizacja: inąd
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: kozax » 16 lis 2006, o 12:01

a to fajnutko :) czekam tylko, aż będę miał kasę, bo wow leży na poczcie a kasy nie ma :/ :)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Gry komputerowe



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość