World of Warcraft

Jeśli chcesz pogadać o różnych grach, a może nie wiesz co zrobić w jednej z nich, to tutaj masz do tego święte prawo.

Moderator: Moderatorzy OT

papski
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: papski » 30 cze 2007, o 22:54

A tak, kolejny fan boy.... Myślisz, że taka firma jak Blizzard boi się GW? Przecież to nawet MMO nie jest. Jak ty porównujesz WoW'a czy Linage II do Tibii to szczerze ci współczuję.
Ostatnio zmieniony 30 cze 2007, o 22:57 przez papski, łącznie zmieniany 1 raz
GW Mode: OFF

Tobiasz Czart
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Tobiasz Czart » 1 lip 2007, o 10:08

Tibia, MU, Knights, Kal, Silkroad, WoW i Lineage należą do tego samego gatunku. GW ma wiele cech gry MMORPG, lecz nie jest grą MMORPG bo tylko w miastach są ludzie, a poza miastem są tylko NPC.
Ostatnio zmieniony 1 lip 2007, o 10:10 przez Tobiasz Czart, łącznie zmieniany 1 raz

Moldar
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Moldar » 1 lip 2007, o 13:40

Ludzie odchodzą bo się nudzą, w kółko robi się to samo, Azeroth umarło, kochane stare rajdy odeszły w niepamięć, zabicie Illidana zajęło innej gildi tydzień czy dwa ( nie pamiętam ), wystarczająco widać że TBC szybko się zaczęło i szybko się skończyło. Rep, rep rep i jeszcze raz rep. Tak było i jest i to się w końcu zaczęło nudzić, ale Blizzard to Blizzard i pewnie w następnych łatkach możemy oczekiwać jakiś nowości, chodzą głosy o heroicznych starych dungeonach ( deadmines itp ) co byłoby bardzo ciekawym pomysłem, następnie są jakieś pomysły na temat Gnomeregan, moze gnomy odzyskają miasto ;) albo po prostu nowa instacja w tym cudownym mieście :]

Nawet jeśli liczba ludzi spadnie do 5 mln to i tak WoW będzie typowym trzepaniem kasy, bo to ogromna liczba, ale spowoduje to zapewne wyłączenie kilkudziesiąt serwerów bo utrzymywanie ich będzie stawać się mało opłacalne.

Czas pokaże jak się sprawa uformuje, ja póki co jestem już gra znudzony, te same eventy, bez żadnych zmian, dodatek mnie osobiście zawiódł trochę i brak jakiś poważniejszych zmian w systemie gry i człowiek taki jak ja, grajacy od premiery jest po prostu zmęczony :]

Marmur
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 82
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Marmur » 1 lip 2007, o 19:15

WoW zapewne jeszcze długo będzie najpopularniejszym MMO, jednak wiadomo, że liczba graczy powoli będzie spadać. Raz, że ma on już swoje lata, dwa end-game do najciekawszych znowu nie należy i farmienie instancji każdemu prędzej czy później się znudzi, a po trzecie rośnie konkurencja. Wspominany był już Lotro, dużo większym zagrożeniem dla WoWa będzie jednak AoC i Warhammer Online.
[url=http://imageshack.us][img]http://img66.imageshack.us/img66/4719/703fd2.gif[/img][/url]

[color=#000099]"The wrath of the lion is
the wisdom of God"[/color]

GloriaVictis
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 29
Lokalizacja: NOWY JORK
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: GloriaVictis » 1 lip 2007, o 20:08

Age of conan= AMen! na tą gre czekam
Gnomeregan- Human Warlock lv 70
link do mojego profilu
GloriaVictis

xboxlive: maciekroman



zapraszam do wspolnej gry w gears of war, call of duty 4

Feargus
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

World of Warcraft

Post autor: Feargus » 1 lip 2007, o 21:05

Marmur pisze :Wspominany był już Lotro, dużo większym zagrożeniem dla WoWa będzie jednak AoC i Warhammer Online.

Tak tylko, ze AoC wyjdzie MOŻE jakos pod koniec roku, a Warhammer Online w 2008 - ale tez nigdy nie wiadomo jak sie to potoczy.

A co do WoWa.. musialo sie tak w koncu stac. I nawet watpie, zeby przy WoWie pozostalo te 5 milionow po premierach AoC i WO. No ale to tylko gdybanie niepotrzebne.

ConayR
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 34
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

World of Warcraft

Post autor: ConayR » 2 lip 2007, o 07:18

Marmur pisze :WoW zapewne jeszcze długo będzie najpopularniejszym MMO, jednak wiadomo, że liczba graczy powoli będzie spadać. Raz, że ma on już swoje lata, dwa end-game do najciekawszych znowu nie należy i farmienie instancji każdemu prędzej czy później się znudzi, a po trzecie rośnie konkurencja. Wspominany był już Lotro, dużo większym zagrożeniem dla WoWa będzie jednak AoC i Warhammer Online.

Niby dlaczego AoC czy WHO miałyby stanowić większą konkurencję dla WoW niż LotR:O? Władca... to jedna z najsilniejszych na rynku marek, symbol, który przyciągnie od groma fanów. Jak to miłośnicy Tolkiena - będą psioczyć, że nie jest to ICH wizja Śródziemia, ale grać będą i tak. Milion preorderów też robi swoje a Turbine to słabych twórców nie należy.

AoC stawia na goliznę i posokę, więc może chwycić, a może nie chwycić. Graficznie nie zachwyca (czy może: otoczenie jest wypasione, potworki ciekawe, ale modele postaci już słabują) a gameplay nie jest specjalnie rewolucyjny: żeby uniknąć powielania schematów z WoW jest trochę budowania własnych włości. W zasadzie taki sam wyróżnik jak rzemiosło w LotR:O ale o ile rzemiosło już wiadomo, że chwyciło, o smaczkach AoC i tym czy chwycą dopiero się przekonamy.

Warh mnie nigdy nie interesował to i nie wiem czym ma zaskoczyć. Zresztą i tak jeszcze przynajmniej rok na niego poczekamy...

Osobiście mam nadzieję, że GW2 stanie się tym wielkim graczem, który zachwieje równowagą w świecie gier MMO. GW ma doskonały competitve gameplay - coś, z czego "uciekinierzy" z Blizzarda są znani. Pozostaje (tylko, hehe) opracowanie wciągającej rozgrywki cooperativem żeby przyciągnąć graczy grających w WoW dla raidów. :)

Marmur
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 82
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Marmur » 2 lip 2007, o 09:38

Lotro jest dobrą grą, jednak póki co nie oferuje specjalnie nic ponadto co mamy już w WoW. Premiera miała miejsce 2 miesiące temu więc trzeba będzie jeszcze poczekać, żeby zobaczyć jak długo będzie w stanie utrzymać graczy. Nie przeceniał bym też marki "władcy...". W DDO ma jakieś 50 tys. graczy mimo, że fanów D&D też przecież nie brakuje.
Natomiast co do AoC i WAR to wzbudzają one większe zainteresowanie niż te, które towarzyszyło LOTRO przed jego ukazaniem się, ale zgadzam się, że należy poczekać do ich premiery aby przekonac się co tak naprawdę oferują.

edit:
Pamiętajmy też, że WoW nadal ma spory potencjał i zobaczymy co Blizzard zaoferuje graczom w kolejnym dodatku ;)
Ostatnio zmieniony 2 lip 2007, o 09:43 przez Marmur, łącznie zmieniany 1 raz
[url=http://imageshack.us][img]http://img66.imageshack.us/img66/4719/703fd2.gif[/img][/url]

[color=#000099]"The wrath of the lion is
the wisdom of God"[/color]

ConayR
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 34
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

World of Warcraft

Post autor: ConayR » 2 lip 2007, o 10:24

Tyle że LotR:O jest solidną grą a DDO nie. To rozróżnienie wystarczy. Sprzeczałbym się też, czy markę Tolkiena i Gygaxa można w ogóle porównywać - nie ta liga produktów na bazie koncepcji obu panów. Wystarczy porównać film "Władcę..." i dwie dedekowe paskudy. D&D sprawdza się na papierze (dosłownie) ale kiedy przychodzi do wykorzystania licencji to od czasu upadku SSI nie było chyba dobrej gry komputerowej na tej mechanice.

I jasne, że Blizzard nie skończy bitwy na tarczy. Przy tak gigantycznym przypływie kasy, jaki ma miejsce z racji popularności WoW nie ma mowy o odpuszczeniu. Zresztą nawet stabilne 5mln na przestrzeni kilku lat byłoby gigantycznym sukcesem, który ciężko komukolwiek powtorzyć.

Moldar
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Moldar » 2 lip 2007, o 11:37

imo sukcesu WoWa chyba już nikt nie powtórzy, no chyba że wyjdzie MMO Diablo albo Starcraft xD


BTW. Polecam te 3 filmiki, pokazują scenerie w WoWie i w tle bardzo ładne utwory muzyczne, świetnie zrobione filmy, warto obejrzeć.

http://www.myndflame.com/index.php?categor...mp;p803_js_on=1

http://www.myndflame.com/index.php?categor...mp;p803_js_on=1

http://www.myndflame.com/index.php?categor...mp;p803_js_on=1
Ostatnio zmieniony 2 lip 2007, o 12:14 przez Moldar, łącznie zmieniany 1 raz

Feargus
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

World of Warcraft

Post autor: Feargus » 2 lip 2007, o 14:08

Moldar pisze :imo sukcesu WoWa chyba już nikt nie powtórzy, no chyba że wyjdzie MMO Diablo albo Starcraft xD


No raczej juz nie. Rzadko zdarzają sie gry tak dobre, a jednoczesnie bazujace na tak popularnych markach (Blizzard + Warcraft).
Widze, ze ostatnio w tym temacie sporo razy padla nazwa Lord of the Rings Online. Nie ma jej co porownywac do DDO, na pewno bedzie slawniejsza od poprzedniej gry studia Turbine Enterteinment. Jest to gra ze wspaniala grafika, muzyka, bardzo dopracowany i ciekawy Crafting, olbrzymi swiat (choc na pierwszy rzut oka wydaje sie niezbyt duzy, to jednak jak sie po nim chodzi to mapa jest narysowana w bardzo malej skali i zarazem jest bardzo duzo miejsc do zwiedzania). Wielkim plusem tej gry jest MASA QUESTÓW. Jest ich po prostu nieprawdopodobna ilosc, i naszczescie nie polegaja one na zabiciu 50 stworkow w lesie (tylko co najwyzej 10), a raczej na dostarczeniu jakiegos przedmiotu (zdarzyc sie moze, ze nie bedzie trzeba w ogole wyjac miecza, aby wykonac questa, trzeba jednak do tego troszke sprytu :P). No i bardzo wazna sprawa, nabijanie poziomow rzadko polega na farmieniu, bo jest tyle questow, ze lepiej zrobic zadania, niz nudzic sie zabijajac stworki, no ale jak kto chce.
Chwilowo jest malo instancji dla levelow 40+, ale ma sie to zmienic w sierpniu przy wydaniu Book 10 (kolejnego darmowego dodatku, ktorych jest juz zapowiedziana pokazna liczba). A w pazdzierniku pojawic ma sie housing, bedzie mozna kupic domek i go ustroic jak sie zywnie podoba, w dodatku zarobi na tym crafting, gdyz pojawi sie mozliwosc tworzenia krzesel, stolow, itp. i ustawiania ich w domu, a to wszystko bedzie mozna "wystrugac" samemu, albo zakupic u innych graczy. Duzą wada tej gry jest jednak brak jako takiego PvP. Tworcy jednak mowia, ze raczej nie wprowadza otwartego PvP, gdyz nie kazdy gracz sobie tego by zyczyl. No coz, za to jednak mamy cos ala Battlegrounds z WoWa. Tutaj nazywa sie to Player vs Monster Player, czyli po prostu Gracz stojacy po stronie dobra walczy z graczami, ktorzy staneli po stronie zla (tylko na czas bitwy mozna grac potworem). Narazie mamy tylko jedna mape (ma sie to zmienic), jest ona jednak spora, na niej ok. 7-9 miast, o ktore walczymy. Na serwerze jest bardzo duzo osob (raz jak gralem bylo ok. 250) i gdy gralem na trialu nie bylo zadnego laga (jednak komp troche przycinal, musialem zmniejszyc jakosc cieni :P).

Teraz sie sami zastanowcie czy ta gra moze byc konkurencja dla WoWa. Biorac pod uwage ponad milion pre-orderów oraz ok. 10 serwerow podczas niecalych 2 miesiecy istnienia gry, mozna byc optymista, ze tak dobry produkt nie zostanie zmarnowany.

No to tyle. :)
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 2 lip 2007, o 14:19 przez Feargus, łącznie zmieniany 1 raz

Allanon
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Lokalizacja: Zielona Góra
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Allanon » 2 lip 2007, o 15:19

Tak, PvP w WoW to najbardziej niezbalansowane PvP jakie powstało. I powie to każdy, kto pograł trochę więcej niż parę miesięcy.

Battlegroundy to jest śmiech na sali. Jedyna ciekawa rzecz jaką można tam zrobić to zostać na starcie, iść na kawę, od czasu do czasu kliknąć W, aby nie dostać AFK i zgarniać punkty.

Na arenach sprawa wygląda nieco lepiej, ale nadal są zespoły, z którymi nie da się wygrać. Postacie ze zdolnością Stealth (feral druid, rogue, Night Elf) mają startowego boosta. Balans nie istnieje.

Zanim ktoś zacznie się sprzeciwiać, polecam poczytać oficjalne forum, gdzie setki, setki osób wyrażają swoje opinie o tym trybie. Przykro to stwierdzić, ale nie są one pochlebne.

Co najważniejsze - gracze koreańscy, którzy stawiają Arenki ponad End-Game-Instance, również przyznają, że Blizzard chciał dobrze, ale dobór klas w World of Warcraft nie daje szans na zbalansowanie rozgrywki.

Częściowy balans to stworzenie oddzielnych aren dla postaci premadowych. Każda postać jest ubrana na zbliżonym poziomie. Jednak Blizzard nadal utwierdza się w przekonaniu, że nie jest to potrzebne.

Do wszystkich krzykaczy, którzy podniosą głos: Zabijcie rogala w full tier5 mając sprzęt szarego gracza, a dopiero mówcie o balansie na arenach.

Best PvE : WoW
Best PvP : jeszcze GW, chociaż ich dni są policzone. Niech tylko wyjdzie Fury.
Obrazek
Burning Legion:
Zdolniacha: Warlock - Undead, Female

Administrator:
http://silkroad-online.pl -- Byłe dobre MMO
http://guildwars.pl -- Czyli jak popsuć świetny tytuł :)
http://runesofmagic-online.pl -- Najlepszy darmowy MMO na rynku.

Feargus
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

World of Warcraft

Post autor: Feargus » 2 lip 2007, o 15:59

Tja.... Co nie zmienia faktu, ze WoW ma najlepsze PvP sposrod wszystkich MMO na rynku.

Moldar
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Moldar » 2 lip 2007, o 16:52

balans balansem, są problemy i to każdy wie, ale mnie osobiscie to nie rusza, bo już wolę mieć kiepski balans z pvp niż nie mieć w ogóle pvp. Tłumaczenie że część graczy nie chciałaby otwartego pvp jest bez sensu i raczej pokazuje że im się po prostu tego robić nie chciało. Bo w takim WoW istnieje cos takiego jak serwery PVE gdzie tryb pvp włączamy sobie sami, samoczynnie włącza się tylko jak wchodzimy do miasta innej frakcji. Poza tym LOTRO jest małym skrawkiem prawdziwego Śródziemia i to jest główny tego powód, po prostu nie wyrobili się z czasem.

A WoW ma po prostu jak powiedział poprzednik, imo najlepsze pvp, są 4 BG, jeszcze jeden jest w przygotowaniu ( widziałem jak stworzyłem swój własny prywatny serwerek ;) )

Jedynie nie podoba mi się to że przes BG, areny, ludzie olewają już open pvp, bo to nie jest opłacalne, a mógłby blizzard dawać do honoru specjalne punkty za zabijanie strażników w miastach, dzięki czemu powróciłyby te wspaniałe walki, gdzie w jednym mieście bije się 300 chłopa, wielki lag, crash serwera, to były czasy ;)

Allanon
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Lokalizacja: Zielona Góra
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Allanon » 2 lip 2007, o 20:00

Tja.... Co nie zmienia faktu, ze WoW ma najlepsze PvP sposrod wszystkich MMO na rynku.

Dopisz z łaski swojej -- WEDŁUG CIEBIE, bo nie dla wszystkich całkowicie niezbalansowana rozgrywka jest najlepsza.
Obrazek
Burning Legion:
Zdolniacha: Warlock - Undead, Female

Administrator:
http://silkroad-online.pl -- Byłe dobre MMO
http://guildwars.pl -- Czyli jak popsuć świetny tytuł :)
http://runesofmagic-online.pl -- Najlepszy darmowy MMO na rynku.

Feargus
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

World of Warcraft

Post autor: Feargus » 2 lip 2007, o 20:31

Nie zamierzam dopisywać "Według mnie" bo PvP w WoWie jest najlepsze jakie mozna znalesc w MMORPGach. Jest to fakt, a nie moje zdanie :/
Najwiecej trybow i w sumie najciekawiej rozwiazane, ale...
WoW w sumie nie ma wielkiej konkurencji, no moze oblezanie zamkow w LII, albo PvMP w LotRO, ale jest tego malo, a rozgrywki sa rownie niezbalansowane.

Biore pod uwage to, ze GW NIE JEST MMORPGiem, bo zreszta nie jest. A Fury ? Fury jeszcze nie ma, wiec nie biore pvp z tej gry pod uwage.
Ostatnio zmieniony 2 lip 2007, o 20:33 przez Feargus, łącznie zmieniany 1 raz

Allanon
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Lokalizacja: Zielona Góra
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Allanon » 3 lip 2007, o 07:57

hehehe :D

poprawiłeś mi humor :)

W WoW możesz:
- duelować: średnio przyjemne, z niektórymi klasami nie sposób wygrać bez odpowiedniego buildu, niektóre klasy kładą całą resztę bez większego problemu
- battlegroundy: chaos + bezmyślna sieczka
- areny: trochę lepiej, ale nadal za dużo klas mających olbrzymią przewagę nad innymi

Co do Twoich wypowiedzi o GW, to no comment. GW i WoW to gry MMO. Przedrostki i przyrostki mnie nie interesują. I jak widzę ciężko jest Ci przyjąć to, że WoW na polu PvP prezentuje się marnie.
Obrazek
Burning Legion:
Zdolniacha: Warlock - Undead, Female

Administrator:
http://silkroad-online.pl -- Byłe dobre MMO
http://guildwars.pl -- Czyli jak popsuć świetny tytuł :)
http://runesofmagic-online.pl -- Najlepszy darmowy MMO na rynku.

papski
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: papski » 3 lip 2007, o 10:59

Czy ja wiem Allanon czy wiele klas jest złych na arenach? Mnie osobiście forma bg pasuje :P Zapomniałeś jeszcze o mini raidach na miasta, które są całkiem przyjemne. Pamiętam taki tekst z guild chata:
-"why there isn't any low level raid?!"
-"that's why the croosroads was made for :) "
Ostatnio zmieniony 3 lip 2007, o 11:04 przez papski, łącznie zmieniany 1 raz
GW Mode: OFF

Abedeus
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 26
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Abedeus » 3 lip 2007, o 11:46

Jakiekolwiek PvP, gdzie jedna klasa jest wyraźnie lepsza, nie ma sensu. To się tyczy Ragnarok Online, WoWa, Lineage 2... Ostatnia gra, poza GW, w której wszyscy mają szansę ze wszystkimi, to... Diablo 2?
V Chodzi raczej o ,,online roleplaying''. Czyli ogół gier RPG przez internet, niezaleznie czy Guild Wars czy MMORPG.
Ostatnio zmieniony 3 lip 2007, o 12:02 przez Abedeus, łącznie zmieniany 1 raz

Feargus
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

World of Warcraft

Post autor: Feargus » 3 lip 2007, o 11:47

Allanon pisze :Co do Twoich wypowiedzi o GW, to no comment. GW i WoW to gry MMO. Przedrostki i przyrostki mnie nie interesują. I jak widzę ciężko jest Ci przyjąć to, że WoW na polu PvP prezentuje się marnie.

O tych przedrostkach to powiedz to tworcom Guild Warsa... nie moja wina, ze ich gra nie jest MMORPGiem.

Ja dobrze o tym wiem, ze WoW na polu pvp prezentuje sie marnie (miedzy innymi dlatego w ta gre nie gram), co nie zmienia faktu, ze w SWOIM GATUNKU jest najlepsze na rynku i basta. Wiem, wiem, zaraz fani Lineage powiedza, ze oblezanie zamkow jest fajniejsze, i tez moga miec racje, ale L][ nie ma tylu trybow rozgrywk co WoW, zreszta sa one rownie niezbalansowane.

Poza tym, ja mowie o tym, ze WoW ma najlepsze PvP na rynku MMORPGów, a ty mi mowisz, ze ten tryb jest slabo dopracowany i Guild Wars ma lepszy. A ja sie ciebie spytam: Co ma Guild Warsa do World of Warcraft ? Ten temat byl wielokrotnie walkowany, a jako Admin forum GW powinienes wiedziec, ze te dwie gry nie naleza do tego samego gatunku.

EDIT:
@up.
Ale ja caly czas mowie o MMORPGach. W zyciu bym nie porownywal PvP Guild Warsa do PvP z WoWa, bo nawet nie ma czego porownywac. Guild Wars ma bez dwoch zdan najlepsze PvP sposrod RPGowych sieciowek, ale jako, ze MMORPGiem nie jest...
Ostatnio zmieniony 3 lip 2007, o 12:11 przez Feargus, łącznie zmieniany 1 raz

PoprzedniaNastępna

Wróć do Gry komputerowe



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron