World of Warcraft

Jeśli chcesz pogadać o różnych grach, a może nie wiesz co zrobić w jednej z nich, to tutaj masz do tego święte prawo.

Moderator: Moderatorzy OT

mard
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: mard » 2 lip 2006, o 15:08

ta evi zadaje tym wiecej dmg im wiecej masz cp, dlatego z premeditation mozna zrobic cos w rodzaju
premed -> cs -> bs -> evis za 5 ptk
tylko trzeba sie modlic o krytyka bo bez tego evi zadaje zalosny dmg - lepiej sie wychodzi na kidney shocie w takiej sytuacji :S

dlatego cold blood jest takim fajnym talentem :P z cb evi za 5 ptk zadasz, zaleznie od armoru celu, 1k - 2k, bez krytyka moze 500-900. jeden krytyk backstabem zadaje z high endowym sprzetem 1k++ i nie wymaga 5 cp ^^

Love, life and liberty, Hate, death and captivity
Like a stain of starless darkness, across the canvas of space


Mardragg lvl 70 Rogue, Argent Dawn
http://ctprofiles.net/949771

SebaL
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: SebaL » 2 lip 2006, o 15:11

Evoren pisze :Jak wyjdzie Burning Cusade to tam ma być poprawiony engine no i będą krwawe elfiki :P

Hmm? AFAIK nie bedzie zadnych zmian w engine, a jedyne ulepszenia w grafice (oprocz nowych itemow/lokacji/mobow, ktore byc moze beda wygladaly lepiej) to zwiekszenie o 20% ilosci polygonow dla modeli Krwawych Elfow i Draenei (w porownaniu do ilosci polygonow przypadajacych na modele pozostalych grywalnych ras).

"Globalne" polepszenie grafy (engine'u) nastapi raczej pozniej. Jak jednak Blizz twierdzi, gra i developerzy sa na to przygotowani, bo od samego poczatku prac nad WOW'em wiedzieli, ze kiedys beda musieli zmienic grafe. (Nie, nie przez to, ze robili crap, tylko dlatego, ze w ciagu kilku lat grafa stanie sie z pewnoscia zupelnie przestarzala. :) )


A co do znerfowania Rogue'ow - jak cos jest blatantly overpowered na poczatku, to trzeba to znerfowac. :)
(W mysl tej zasady, przesadzono niegdys z Warlock'ami. Przede wszystkim: dodano Soul Shardy, zmieniono armor ze Skin na Cloth...)

mard
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: mard » 2 lip 2006, o 15:14

jak cos jest blatantly overpowered na poczatku, to trzeba to znerfowac.


sie zgadza - sinned pisal wyzej ze z tego co wie rogue nie ruszali w kolejnych patchach - no otoz wlasnie ruszali :P az za bardzo powiedzialbym ale kazdy zawsze uwaza ze to jego klasa jest najslabsza :P ( z wyjatkiem lockow :P oni sami przyznaja ze sa overpowered :) )

Love, life and liberty, Hate, death and captivity
Like a stain of starless darkness, across the canvas of space


Mardragg lvl 70 Rogue, Argent Dawn
http://ctprofiles.net/949771

Evoren
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 30
Lokalizacja: Lothlorien
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Evoren » 2 lip 2006, o 18:32

Co do Burning Crusade to było pisane, że będzie ulepszony engine tyczy się grafiki zresztą taka jak jest teraz mi pasuje.Grałem w WoW’a i wiem, jaka to jest radość i klimat.Bardzo się mi podoba.Nie, którzy się zastanawiali i ja również jak by wyglądał WoW na Unreal Engine 3.0 :P Czy grywalność była by jeszcze większa czy może nie.Co do wymagań to wiadomo, że były by dość duże, ale czy gra miałaby ten klimat, co ma teraz? Raczej nie, ale za kilka lat i tak musi nastąpić jakaś zmiana, bo jeżeli nic nie zmienią liczba graczy może, ale nie musi spaść.Co do pre-paid’ów to mogliby zrobić też na 30 dni oraz takie na 15 zwiększyłoby to grywalność moim zdaniem.Nie każdego stać wywalić 109 -120zł na abonament a te 50 zł czy nawet 25 zawsze by się znalazło.
Pozdrawiam

sinned
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 11
Lokalizacja: The Big Szczecin Postów: 8631
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: sinned » 2 lip 2006, o 18:47

Wróciłem z new pytaniem ;d.

Wiele razy natknąłem się na słowo "mod", który w przypadku WoW oznacza coś innego niż w przypadku D2. Z tego, co się domyślam, chodzi o jakieś bajery typu ile sekund będzie się jakiś skill odnawiał itp.

Moglibyście podać nazwy siakichś przydantch modów i po krótce je opisać?
Jaka jest polityka Blizza wobec modów?
To samo co do makr (makrów?) - jaka polityka, jakie są przydatne?

Lubię Was męczyć nubowskimi questionami ~~.
Ostatnio zmieniony 2 lip 2006, o 18:48 przez sinned, łącznie zmieniany 1 raz

mard
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: mard » 2 lip 2006, o 19:05

http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons.html

za duzo zeby wymieniac i opisywac, ale jesli bedziesz gral roguem to na pewno bedziesz chcial :


stunwatch / ccwatch - timery pokazujace ile sekund jeszcze potrwa stun,

spellallert - ostrzega kiedy cel zaczyna casting,

DamageMeters - wiadomo :P

ScrollingCombatText - wyswietla info podczas walki, co bedzie wyswietlal mozna sobie poustawiac ale np. krytyki, dmg otrzymany, dmg zadany, heal otrzymany i od kogo, combo pointy, buffy, info o koncu buffa itp itd.

do raidow bedziesz musial miec tez CTRA tzw. czyli CTRaidAssist - pokazuje paski life / mana wszystkich osob w raidzie ( normalnie widzisz tylko te w swojej grupie ) + sporo roznych bajerow ale to juz dla raid leadera raczej.

te sa w zasadzie "must have" reszta juz zalezy co komu pasuje.

polityka blizza = "co nas to interesuje", nie ma modow grajacych za ciebie / haxow / wtvr wiec mozesz miec co chcesz i ile chcesz.


edit : zapomnialem o najwazniejszym ^^ - modami / addonami mozna zmienic oczywiscie caly interface :P
Ostatnio zmieniony 2 lip 2006, o 19:12 przez mard, łącznie zmieniany 1 raz

Love, life and liberty, Hate, death and captivity
Like a stain of starless darkness, across the canvas of space


Mardragg lvl 70 Rogue, Argent Dawn
http://ctprofiles.net/949771

sinned
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 11
Lokalizacja: The Big Szczecin Postów: 8631
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: sinned » 3 lip 2006, o 04:35

Mój pewien kumpel mówi, że daggery sux i miecze zadają znacznie większy dmg. To czego się trzymać wg Was/Ciebie, Mard?~~ Jakiś kontrargument?

Moldar
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Moldar » 3 lip 2006, o 11:07

Nie, nie przez to, ze robili crap, tylko dlatego, ze w ciagu kilku lat grafa stanie sie z pewnoscia zupelnie przestarzala.


Nie do końca, grafa w WoWie już jest przestarzała, ale jest baśniowa i nawet za 10 lat ona się raczej nie zmieni, problem będa mieć panowie z innych gier, gdzie stawiają na fotorealizm. WoW ma piękną grafikę inaczej i prawdę mówiąc nie widze powodu jej zmiany.

mard
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: mard » 3 lip 2006, o 11:11

miecze sa najlepsze do levelowania, combat swords w raidach i ogolnie w pve zmiata wszystko rowno z gleba, az do czasu kiedy combat daggers dostaje high endowe epickie itemy - wtedy combat daggers > cala reszta jesli chodzi o raidowy dmg.

dobre miecze sa latwiejsze do zdobycia niz dobre noze, generalnie itemization sux, a rogue itemization sux straszliwie. do 60 lvl bezstresowo leveluj sobie z mieczami z 20/31/0, a potem sam zobaczysz co wolisz.

co do sux / rox - miecze maja staly dmg - caly czas jedziesz mniej wiecej tak samo, daggery to burst - bardzo wysokie krytyki backstabami i ambushami i niski dmg z normalnych atakow. co wolisz.
no i to nie zalezy od mieczy / daggerow jak takich tylko od buildu, tak jak wczesniej pisalem :

combat daggers : najwyzszy dmg w pve, slabe w pvp
seal fate daggers : rox w pvp, niezle w pve
combat swords : rox w pve, daje rade w pvp
hemo swords : slabe w pve, rox w pvp

dopasuj sobie build do tego co chcesz robic i tyle :)
Ostatnio zmieniony 3 lip 2006, o 11:14 przez mard, łącznie zmieniany 1 raz

Love, life and liberty, Hate, death and captivity
Like a stain of starless darkness, across the canvas of space


Mardragg lvl 70 Rogue, Argent Dawn
http://ctprofiles.net/949771

sinned
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 11
Lokalizacja: The Big Szczecin Postów: 8631
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: sinned » 3 lip 2006, o 18:48

No mi rogue się kojarzy tylko z daggerami ~~. Dlatego pewnie na 60 się respecuje na seal fate. Jeszcze raz thx za odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 4 lip 2006, o 21:01 przez sinned, łącznie zmieniany 1 raz

SebaL
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: SebaL » 4 lip 2006, o 17:16

Moldar pisze :(...) grafa w WoWie (...) nawet za 10 lat ona się raczej nie zmieni
(...) prawdę mówiąc nie widze powodu jej zmiany.

Dev'owie WOW'a nie podzielaja tej opinii. :)

Info czerpalem z jakiegos wywiadu albo posta na ktoryms z oficjalnych forów. :)

A kiedy pisalem "Nie, nie przez to, ze robili crap, tylko dlatego, ze w ciagu kilku lat grafa stanie sie z pewnoscia zupelnie przestarzala", to chodzilo mi o to, ze gdy ZACZYNALI prace nad silnikiem gry, grafa przestarzala nie byla, a ponadto - crapu nie robili i nie zrobili. :]

Zeby nie bylo watpliwosci: grafa w WOW'ie jest, jak dla mnie, wspaniala, taka, jaka byc powinna w universum WarCraft'a. :)

sinned
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 11
Lokalizacja: The Big Szczecin Postów: 8631
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: sinned » 5 lip 2006, o 00:16

Ne chcę zaczynać kłótni, po prostu coś śmiesznego znalazłem ;d.


http://www.gram.pl/upl/artykul/20060704220604.jpg
co ma kwadratowy królik do klimatu?~~ w uniwersum Wara są kwadratowe króliki? ^.^
dla równowagi: w gw są kijowe armory ~~

Helvete
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 38
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

World of Warcraft

Post autor: Helvete » 5 lip 2006, o 09:20

mard pisze :z wyjatkiem lockow :P oni sami przyznaja ze sa overpowered :)

Szkoda Mard, ze nie gramy razem, troche zjeb......lismy. Ale bym Cie czesal teraz moim lockiem :P
1500-1900 crity bez zadnego epickiego itemu.
SM/Ruin ownzzz all.

SebaL
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: SebaL » 5 lip 2006, o 13:02


Za to pieski preriowe (w Mulgore, krainie Taurenow) sa cute. ^^

mard
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: mard » 5 lip 2006, o 15:09

helv nie uwierzysz T_T

byla migracja z ad na wildhammera i moglismy grac razem :P
problem w tym ze cos sie zrypalo z www blizza i nie moglem przeniesc chara, a gm stwierdzil ze moge sobie isc pobiegac (oczywiscie byl tak mily i slodki ze mi sie niedobrze od tego robilo, no ale jednak ... Tt).

zostaje czekanie na platne migracje :P


a co do sm/ruin - zrob sobie soul link spec - cala reszta nie jest taka zla ale tego to juz sie po prostu nie da zabic :P

Love, life and liberty, Hate, death and captivity
Like a stain of starless darkness, across the canvas of space


Mardragg lvl 70 Rogue, Argent Dawn
http://ctprofiles.net/949771

sinned
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 11
Lokalizacja: The Big Szczecin Postów: 8631
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: sinned » 5 lip 2006, o 15:46

Hm, skoro lock jest taki megawypas, to why wszyscy nim ne grają? ;0
Jakie ma minusy?~~

mard
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: mard » 5 lip 2006, o 16:03

nie ma ^^

moze tyle ze to cloth i ma stosunkowo niski armor, ale z self buffem i tak ma wiecej niz rogue ktory nosi leather armor tt

Love, life and liberty, Hate, death and captivity
Like a stain of starless darkness, across the canvas of space


Mardragg lvl 70 Rogue, Argent Dawn
http://ctprofiles.net/949771

sinned
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 11
Lokalizacja: The Big Szczecin Postów: 8631
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: sinned » 5 lip 2006, o 16:56

Znowu mam problem ~~.

Ne wiem na jakim servie grać o.O.
Na Burning Legion mam dwóch kumpli, ale inni mi mówią, że tam jest dużo lamek co są chamskie, robią roll nawet jak ne needują itemu itd. ;0
Na Emeriss grają dwaj inni kumple, ale alliance, a ja wolę hordę ~~.
Na Sylvanas również grają i już hordą, ale tam high population.

note: tylko servy pvp mnie interesują :)

Macie jakieś zdanie o wyżej wymienionych lub o innych, np. gdzie są nubki do pk-owania xD?

mard
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: mard » 5 lip 2006, o 18:28

burning legion to bardzo stary serwer, ludzie lataja z prostuffem itp itd wiec to raczej ty bedziesz nubkiem do pkowania :P

o pozostalych dwoch nie wiem nic ;P

Love, life and liberty, Hate, death and captivity
Like a stain of starless darkness, across the canvas of space


Mardragg lvl 70 Rogue, Argent Dawn
http://ctprofiles.net/949771

SebaL
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: SebaL » 6 lip 2006, o 12:46

sinned pisze :Hm, skoro lock jest taki megawypas, to why wszyscy nim ne grają? ;0

Zaczeli. Warlockowie stali sie pseudooficjalnym "Flavor of the Month" z chwila wprowadzenia nowego DeathCoil'a. :)
A potem sie okazalo, ze jednak "cos tu nie gra". :D

Niewielu ludzi ma cierpliwosc i sklonnosci masochistyczne wymagane do osiagniecia lvl'u, na ktorym Lock staje sie "megawypas". Zapewne glownie za sprawa Soul Shard'ow i braku redukcji threat'a. A, no i tego, ze grajac Warlock'iem niczym Magiem (na niskich poziomach), mozna zginac nieco zbyt szybko, aby walka mogla zostac uznana za zwycieska. :D

No, i nie nalezy zapominac, ze "megawypas" (glownie wg nie-lockow, ale jest spora grupka wyjatkow :) ) to lockowie sie stali dokladnie po tym, jak zmieniono Deah Coil'a. (Jedyna "escape ability", ktorej wszyscy Warlock'owie - niealeznie od profesji - moga uzyc pod mocnym ostrzalem, a to z tego powodu, ze jest insta-cast.)
Dokladnie przed ta zmiana byli wsrod wszystkich innych klas (moze oprocz srednio i kiepsko grajacych druidow) szeroko znani jako "Free Hono(u)r Points" albo"Free Kill"...

...a przynajmniej takie wrazenie mozna bylo odniesc na forach wszystkich klas ZANIM nie wprowadzono w/w zmiany DC (cooldown z 10 min (!) na 2 min, dodanie Horror Effect'u = 3 sec fear, bez mozliwosci przerwania, ale mozliwy do zresistowania, nie powodujacy diminishing returns z prawdziwych Fear/Seduce). x)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Gry komputerowe



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron