World of Warcraft

Jeśli chcesz pogadać o różnych grach, a może nie wiesz co zrobić w jednej z nich, to tutaj masz do tego święte prawo.

Moderator: Moderatorzy OT

Zhai
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 29
Lokalizacja: Z półobrotu
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Zhai » 18 wrz 2005, o 21:29

A WoW ile w sumie kosztuje? około 500 pln/ rok bez podstawki, sam abonament... Ludzie, to i tak jest tanie.
Obrazek

SpookySnake
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: SpookySnake » 18 wrz 2005, o 21:41

Cóż za dobre trzeba płacić. Jak nie chcecie płacić kupcie sobie Arcanum Pl za 13 zeta. Super rozbudowana gra, mnóstwo skilli i góra tydzień nim się wam znudzi. A WoW? 50 zeta to troche za dużo kasy jak na polskie warunki. Na pewno lepszy od GW, przy tym droższy. Ekonomia się kłania.
Obrazek
Shella Vanilla R/E lvl 19
Strom Ginger E/Me lvl 8
Yasmin Hufriya Mo/W lvl 7
Shell Vanilla R/Me PVP

BartosH
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 29
Lokalizacja: Ząbki k. Warszawy
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: BartosH » 18 wrz 2005, o 22:13

Spooky nie porownoj GW z WoW'em. GW nie jest lepsze od WoW'a i WoW nie jest od GW.
Meet Your Doom
X Texas Ranger X

SpookySnake
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: SpookySnake » 18 wrz 2005, o 23:28

Spooky nie porownoj GW z WoW'em. GW nie jest lepsze od WoW'a i WoW nie jest od GW.


Nie jest? W Wow nie ma ograniczen jak w GW 8 skilli. Poza tym jest wiekszy wybor, zauwaz ze w GW grasz tylko jedna strona konfliktu a w WoW dwoma. Masz jedna rase do wybory i 6 klas. A w Wowie? Rozne rasy, rozne klasy. No i grafika blizzardowska. Nie chce narzekac bo mi sie gw naprawde podoba, ale gdyby kostowaly tyle samo wybralbym wowa. Poza tym nie rozumiem dlaczego mialbym nie porownywac tych dwoch gier !! :< nie wiem, moze zaspany byles jak to pisales??

1 vs 1 byloby ciekawe i mozna by dodac. jestem na tak.
Obrazek
Shella Vanilla R/E lvl 19
Strom Ginger E/Me lvl 8
Yasmin Hufriya Mo/W lvl 7
Shell Vanilla R/Me PVP

BartosH
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 29
Lokalizacja: Ząbki k. Warszawy
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: BartosH » 18 wrz 2005, o 23:35

Dlatego masz nie porownywac tych gier bo GW to CORPG, a WoW to MMORPG. Innymi slowy to zupelnie dwa inne typy gier. Ograniczenie do skilli do 8 w GW jest piekne. Trzeba myslec, kombinowac, a nie walniesz sobie wszystkie dobre naraz.
Masz jedna rase do wybory i 6 klas
Bo Gw jest glownie nastawione na PvP.
le gdyby kostowaly tyle samo wybralbym wowa

To zalezy od czlowieka. Lubisz zwykle MMO - ciagle bicie mobow itp. itd. wybierz WoW'a. Lubisz genialny Tryb PvP i zupelnie cos innego od MMO - wybierz GW.
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2005, o 23:36 przez BartosH, łącznie zmieniany 1 raz
Meet Your Doom
X Texas Ranger X

Darku
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 29
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Darku » 18 wrz 2005, o 23:39

1) 1vs1 w GW nie ma sensu...
2)WoW to MMoRPG a GW to CoRPG
3)to ze nie ma roznych ras to nie jest wcale minus GW a plus WoW`a ze sa..w GW jet tylko jedna rasa bo tylko miedzy nimi rozpetala sie wojna o wladanie nad swiatem i tytulowe walki gildi (poczytaj troche historie Tyrii)
4)tutaj tez masz rozne klasy a nie jak mowisz " Rozne rasy, rozne klasy"..natomiast w WoW`ie moze masz rozne rasy ale za to klasy sie powtarzaja
5)moze i w WoW`ie jest konflikt pomiedzy Horde i Alliance ale od kiedy pamietam to o to zawsze chodzilo w warcraftach wiec dziwne by bylo gdyby tego knfliktu nie wprowadzili w WoW`ie
6)to ze mozna miec 8 skilli na pasku to wielki + dla GW....chodzi o to zeby dobrac odpowiednia taktyke..zgrac sie z druzyna i pomgac innym jej czlonkom a nie tak jak w WoW`ie naciskasz skille od 1 do 10 pokoleji zeby tylko zrobic jak najwiekszy dmg a potem przechodzisz na nastepny pasek i znowu od 1-10....tam nie ma wogole taktyki..kto ma lepsze lvl i jest ich wiecej ten wygrywa....nie mowie ze takie wojny Horde vs Aliance sa zle...ale dobre tez nie sa

EDITE/
gdybym mial juz wybierac MMO w ktorego bym chcial grac to wybral bym Lineage II....ta gra mnie uzekla ;)
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2005, o 23:40 przez Darku, łącznie zmieniany 1 raz

Helvete
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 38
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

World of Warcraft

Post autor: Helvete » 19 wrz 2005, o 09:31

Rhuidean pisze:gdybym mial juz wybierac MMO w ktorego bym chcial grac to wybral bym Lineage II....ta gra mnie uzekla ;)

Nic dodac, nic ujac.
Gdyby nie ten handel adena na eBay to bylby najpiekniejszy mmo w jakiego gralem. Tam wszystko jest cudne. Ehhh stare, dobre BnB i xaxaxax grekow :(

A co do GW i WoW.
To sa dwie calkiem rozne gry i porownac sie ich nie da wogole. Gralem w WoW w dwie bety i nie zauwazylem tam wielu podobienstw. Juz sama idea obydwu gier odbiega od siebie tak bardzo ze nie mamy wogole o czym gadac. Kazdy z odlamow Blizzarda poszedl w innym kierunku. WoW to przedluzenie Warcrafta z jego watkami rpg w ostatniej czesci a GW to nic innego jak krok postawiony dalej tuz po duelach w Diablo. Nie wiem czy to tylko moje odczucie, ale te dwie gry skierowane sa dla calkiem innych odbiorcow. Gram w GW, nie znosze WoW - nie wiem czemu ale tak jest. Kochalem Lineage, lubilem Mu, tu nie bylo problemow, ale jakos do WoW'a mnie nie ciaganie wogole. Podobnie jest z moim znajomym namietnie grajacym w WoW a wogole nie ciagnie go do GW. W sumie wydaje mi sie, ze same w sobie obydwie gry sa na bardzo wysokim poziomie. Nie moge jednak zrozumiec dlaczego kiedy czytam recenzje WoW - porownuje sie go z GW i odwrotnie. Wolalbym czytac o WoW w porowniu z na przyklad Lineage a o GW w porownaniu z ....................... no wlasnie, i to jest piekne, tej gry nie ma z czym porownac ;)

Praga
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Praga » 19 wrz 2005, o 10:18

...bo GW to coś zupełnie nowego i nowatorskiego. Dlatego ciężko ją do czegokolwiek porównać.

Zauważyłem też, że dużo graczy widzi w GW tańszego WoWa. Kupują potem zaczynają się burzyć, że nie ma ras, tylko 20 level, nie ma karczmy itp. itd. Ale to chyba tylko syndrom polskiego gracza. Na zachodzie jak chce się poodgrywać i ponabijać levele to kupuje się przecież MMO wszechczasów ;)

GW kupiłem świadomie bo w poprzednim MMO (9 miechów gry) wkurzało mnie to ciągłe nudne levelowanie. W graniu liczy się przecież zabawa, a mnie styl nabijania leveli na durnych MOBach przestał od jakiegoś czasu bawić.
Obrazek

Maxencius Pius
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Maxencius Pius » 19 wrz 2005, o 12:08

Faktycznie obie gry można porównać i każdy z nas to zrobił co najmniej raz. Choćby kupując tę a nie inną grę. Dla mnie duze znaczenie miał fakt, ze za GW nie musze bulic abonamentu, a sama gra jest tansza (choć jak ją kupiłem, to wydałem tyle samo kasy, co wydalbym na WoW). Ale jak juz kupiłem, to się zorientowałem, że a) nie ma otwartych krain, co dla mnie jest mimo wszystko wadą b) nie musze grac parę miesiecy, żeby dojechać do poziomu, w którym mogę z sukcesem nastukać innemu graczowi (co jest zaletą). Póki co, gram w PvE i konia z rzędem temu, który mi pokaże, że w tym trybie w GW nie ma zabijania mobów (choć nie wszystkie są durne, taka ich mać :) )
Oak Leaves of Darkness
Maxencius Pius W/Me, Yanina Qwalsky Me/R, Pale Ognisko E/Mo (PvP)

Praga
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Praga » 19 wrz 2005, o 12:27

W trybie RPG zabija się MOBy (niektóre durne inne nie) ale nie jest to cel sam w sobie tylko ich śmierć wynika z innego celu (przejście misji, zrobienie questa). W wyniku ten 20 levelik przychodzi w sposób znacznie przyjemniejszy (poznaje się historię, bierze udział w cut scenkach :D )

Ale przejście drugi raz fabuły już nie jest takie zabawne.

Expowanie charakterystyczne dla MMO w GW ograniczono (na szczęście) do minimum. Dlatego tak mi się to podoba :)
Obrazek

MacOSek
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: MacOSek » 19 wrz 2005, o 13:22

SpookySnake pisze:Poza tym nie rozumiem dlaczego mialbym nie porownywac tych dwoch gier !!

porównywać WoW to sobie możesz co najwyżej do Lineage2 - to ten sam gatunek... a porównywanie go do GW to mniej więcej to samo jakbyś porównał NFS:Undreground z GTA:San Andreas - niby tu i tu samochody, a jednak...
"A jeśli Polska, to właśnie ta oszczana klapa?"

Zhai
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 29
Lokalizacja: Z półobrotu
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Zhai » 21 wrz 2005, o 14:38

onet.pl pisze:Zaraza sieje spustoszenie w "World of Warcraft"
(20-09-2005)

Wielbiciele gry online "World of Warcraft" mają duże kłopoty. Odgrywane przez nich postacie może zabić, coraz szybciej rozprzestrzeniająca się po wirtualnym świecie gry zaraza.

"World of Warcraft" jest jedną z najpopularniejszych gier typu MMORPG (Wieloobosobowe Gry Online). Skupia przed komputerami tysiące graczy z całego świata. Niedopatrzenie ze strony programistów firmy Blizzard pociągnęło za sobą dramatyczne dla graczy skutki, na które jak na razie nie znaleziono antidotum.

Plaga szybko się rozprzestrzenia i zaraża coraz większą liczbę wirtualnych postaci. Za jej powstanie odpowiedzialna jest jedna z istot w grze - potężny bóg krwi, Hakkar, który zamieszkuje niedawno odkryte ruiny Zul'Gurub. Mimowolnie może przyczynić się do zniszczenia świata gry.

Śmiałków, którzy zapuszczą się na tereny zamieszkałe przez Hakkara, czeka niechybna walka z potworem. Podczas niej, bóg krwi rzuca potężny czar zwany Corrupted Blood. Zadaje on spore obrażenia i zaraża bohaterów oraz ich towarzyszy. Jednostki, którym udało się przeżyć walkę z Hakkarem wyniosły skażenie poza tereny ruin. W ten sposób zarażono innych mieszkańców świata. Plaga wyjątkowo szybko rozniosła się po całym Azeroth a wejście do niektórych miast wiąże się z ryzykiem natychmiastowej wirtualnej śmierci.

Rozprzestrzeniania się zarazy nie mogą powstrzymać nawet mistrzowie gry. Próbowali oni objąć kwarantanną zakażonych graczy, lecz ci uciekali, kontynuując roznoszenie plagi. Nie wiadomo co teraz zrobi Hakkar i czy komuś, choćby twórcom gry, uda się unieszkodliwić zabójczego wirusa.

Filmik przedstawiający zarazę "w akcji" można pobrać z tego adresuHuh


Ale dali ciała! Powinni zamknąć zarażonych graczy, nawet przez blokadę wyjścia z miasta przez graczy(o ile nie przenikają przez siebie). Chcieli realistyczny MMO, to mają :)
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2005, o 14:51 przez Zhai, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek

BartosH
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 29
Lokalizacja: Ząbki k. Warszawy
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: BartosH » 21 wrz 2005, o 15:12

To nie jakas sciema przypadkiem ? Takie cos jest mozliwe ?
Edit: Link do filmiku nie dziala.
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2005, o 15:12 przez BartosH, łącznie zmieniany 1 raz
Meet Your Doom
X Texas Ranger X

jar_on
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 34
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: jar_on » 21 wrz 2005, o 15:41

Nie dosć że jest możliwe to jeszcze Corrupted Blood zadaje 50 + 5%max hp obrażeń na sekundę....

Słabsi gracze <poniżej mniej więcej 40lvl> giną jak muchy, a Ci z lvl60 biegają stadami i zarażają wszystkie słabsze postacie :-/ ...

Jak na razie zaraza nie dotarła w ogóle do Hordy i niszczy tylko Alliance...
Jar'On exposed
Obrazek
Your game and your rules but it doesn't mean I have to play.

BloodSuicide
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 28
Lokalizacja: From Abyss
Płeć: Mężczyzna

World of Warcraft

Post autor: BloodSuicide » 21 wrz 2005, o 16:45

WoW dał ciała.. buuuuuu.. ale takie fajne potworki i inne eventy w stylu " atakują twoje miasto" byłyby ciekawe w GW ;] tylko może bez tej plagi ;] hehehehe
Założyciel Circle of Polish Bards [Bard]
Dumny Legionista IX Kohorty.

Nil
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Kraina podziemnych pomarańczy
Płeć: Mężczyzna

World of Warcraft

Post autor: Nil » 21 wrz 2005, o 17:28

I jak myślicie błąd w grze czy chwyt marketingowy??? A tak to chyba przesrane mają jak ta klątwa którą rzucił na nich potwór trzyma się tak długo (przez całe życie?) zresztą ja tam WoW'a nie rozumiem - za dużo ostrego nawalania w moby ;/

EDIT: Z resztą tam w komentarzach już se chyba wszystko wymyslili - EVENT zabijający cały świat ^^, a tak btw co się dzieje w WoW'ie jak umrzesz swoją postacią - bo raczej się nie budzą 200m dalej z DP :>
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2005, o 17:31 przez Nil, łącznie zmieniany 1 raz

Yellow
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

World of Warcraft

Post autor: Yellow » 21 wrz 2005, o 18:09

hm...

jak się umrze to:
a) budzisz się na cmentarzu czy gdzieś tam i jeżeli chcesz odzyskać ekwipunek to biegniesz sobie jako duch (chyba się nawet kolorystyka świata wtedy zmienia) do miejsca gdzie cię utłukli...
b) odradzasz się niewiemgdzie od razu z ekwipunkiem, ale nadpsutym...

mogę się mylić bo w WoW'a nigdy nie grałem... kiedyś tylko czytałem...

całkiem fajny event
I'm never coming back
I'm never giving in
I'll never be the shine in your spit
I disconnect the act
I disconnect the dots
I disconnect the me in me

BartosH
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 29
Lokalizacja: Ząbki k. Warszawy
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: BartosH » 21 wrz 2005, o 18:13

Budzisz sie jako duch i musisz dobiec do swoich zwlok.
Meet Your Doom
X Texas Ranger X

SebaL
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: SebaL » 21 wrz 2005, o 18:43

Nieco pelniej opisze (ale tylko nieco ;) ). :D

Pojawiasz sie, jako duch, obok Spirit Healer'a - takiej sporej, niebieskoskorej anielicy w luznych szatach i kapturze. Rozlozone skrzydla, swiecace na niebiesko oczy, i te sprawy. :P

Zmieniaja sie nie tylko kolory, ale i muzyka. ;) I niebo.

Mozna sobie chodzic gdzie sie chce (zwiekszona szybkosc nawet :) ), za wyjatkiem glebokiej wody (ponizej szelfu, czyli tam, gdzie postacie, nawet plynac na powierzchni, cierpia od zmeczenia i w koncu gina od niego - pewnie silne prady morskie :D ). Z tym, ze nie widac mob'ow ani innych graczy (za wyjatkiem tych, ktorzy rowniez sa duchami).

Aby powrocic do zycia, nalezy:
A) pogadac ze Spirit Healer'em (wlasciwie Healer'ką, ale co tam :) ) i poprosic o wskrzeszenie; dwa razy zostaniesz poinformowany o konsekwencjach (wskrzeszenie dokladnie w tym miejscu gdzie stoisz, ale wszystkie itemy - wyekwipowane i w plecaku - zostana troche nadpsute => koszty naprawy);
B) isc do zwlok (cmentarzy jest oczywiscie wiele, wiec zazwyczaj bieg do ciala nie zajmuje duzo czasu, ale wystarczajaco duzo, zeby nie oplacalo sie umierac ;) ); kiedy znajdzie sie w ogolnie rozumianym "pobllizu" (kilkadziesiat metrow zapewne... moze 100...), zaczynaja byc widoczne moby i gracze; kiedy podejdzie sie na kilka metrow od ciala (przewaznie wystarcza, zeby nie miec na sobie wrogow od razu po wskrzeszeniu), zostajesz zapytany, czy chcesz sie wskrzesic - mozna o zrobic w dowolnym punkcie i w dowolnym momencie odpowiadajac na pytanie twierdzaco (o ile jest nadal jest wyswietlane - a jest tak tylko w pewnym promieniu od ciala ;) ).

Po wskrzeszeniu, w wypasny sposob przywracane sa kolory swiata i normalne tlo dzwiekowe (cos jakby sferyczna, biala, lekko rozmazana nova, po przejsciu ktorej ukazuja sie kolory - jak pierwszy raz zobaczylem, to chcialem umrzec i wskrzesic sie jeszcze raz :P ). Przez jakis czas (zalezny od lvl'u chyba), postac cierpi na Resurrection Sickness, ktory to stan zmniejsza wszystkie statystyki (lacznie z armorem, HP, jesli postac posiada to i MP...) i dmg.


BTW, co do eventu zabijania swiata - takie byly zakonczenia finalnych bet: ponowna inwazja Plonacego Legionu (Infernal zajmujacy CALA Talon Gate w miescie Orgrimmar robil wrazenie :D ), wielgachne smoki w niektorych miastach, postacie losowo zmieniajace sie w kurczaki, itp... xD
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2005, o 18:47 przez SebaL, łącznie zmieniany 1 raz

Nil
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Kraina podziemnych pomarańczy
Płeć: Mężczyzna

World of Warcraft

Post autor: Nil » 21 wrz 2005, o 19:34

Tak po namysle ż eto będzie coś jak zerowanie laddera - epidemia opanowuje cały świat, najsilniejsi mają prawo zrobić mega uber trudnego questa dzięki któremu mogą zdobyć antidotum i mega uber nowe itemki - jak zdobędą antidontum to okaże się ż było już za późno - ccały świat umarł zostali tylko oni i paru niedobitków, no to oni zostają w hali sławy są nowymi herosami a gracze którzy zmarli robią nowe postacie a w fabul;e są potomkami mega uber herosów którzy znaleźli anidotum i utrzymali rase ^^

O kurde Blizz powinien mnie do pisania scenariuszy zatrudnić ^^

Ale mega uber rare itemki wymiatają w wowie ^^

PoprzedniaNastępna

Wróć do Gry komputerowe



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron