World of Warcraft

Jeśli chcesz pogadać o różnych grach, a może nie wiesz co zrobić w jednej z nich, to tutaj masz do tego święte prawo.

Moderator: Moderatorzy OT

Bambusek
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Bambusek » 23 lip 2006, o 21:33

iniside pisze :Hmm to nie paladyn, tylko Krwawy Rycerz ... Jak go przerobia na cos ala Shadow to da sie zyc..


... A mówiłem dziś do brata: "Zobaczysz, zaraz fani WoWa wyskoczą, że to Blood Knight a nie Paladyn". Kurde, jestem jasnowidzem. Blizzard zapowiedział, ze nie zrobi w dodatku nowej klasy. Blood Knight z Shadow to byłaby nowa klasa. Jeśli community nie wymuszą zmiany to Paladyni bedą w Hordzie i będa tacy sami, jak w Alliance.

iniside pisze :Przez dwa miechy to ty zes jeszcze o PvP w wow nic nie byl sie w stanie dowiedziec :P . Niestety ale na to trzeba duzzooo wiecej czasu niz w GW ;].


W GW i po roku możesz o PvP niewiele wiedzieć...
Ostatnio zmieniony 23 lip 2006, o 21:34 przez Bambusek, łącznie zmieniany 1 raz

SebaL
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: SebaL » 23 lip 2006, o 22:52

Ta. Krwawi Rycerze to po prostu zakon, tak jak Srebrna Reka.

IMHO zrobienie Draenei jako dawnych Eredarow (zwlaszcza ze znam niezle historie universum WarCraft'a od wypuszczenia w swiat WC3) bylo srednie do przyjecia, ale odwrocenie historii Plonacego Legionu do gory nogami - bylo ciosem. Sytiacja Draenei jako non-twisted forma the Broken (ktorzy w WC3: TFT i wczesniej, w lore, byli przedstawiani jako wlasciwi Draenei) jest dosc lipna, chociaz daloby sie to odkrecic normalnie - gdyby nie to, ze ksiazka z nowa lore jest juz w drodze. :]

Wczesniejsi Draenei (teraz nazywani the Broken) mieli kulture szamanska podobnie jak Orkowie. Nieobecnosc Szamanow po stronie Alliance'a miala byc usprawiedliwiona tym, ze ta klasa ma byc zarezerwowana dla Hordy. Trudno, historia powstania nowych Szamanow wg nowej lore wsrod Draenei jest dziwna, ale przynajmniej nieco łata rozerwanie miedzy kulturami przed i po revampie historii wszechswiata WC.

Powstanie Paladynow jako zabieranie przymusem mocy Naaru to jednak IMHO przegiecie.
Swiatlo, mimo ze jest nazywane czasem religia i ma cos nazywanego kosciolem, bylo w WC2 i WC3 (czy w WC1 - nie wiem) przedstawiane jako filozofia. Nawet ceremonia majaca zabrac moce Swiatla pewnemu Paladynowi, przeprowadzona przez samego Uther'a (nie pamietam w jakiej ksiazce :/ ), nie pomogla - wyrzutek Zakonu byl prawy i mial racje, w krytycznej chwili powolal sie na swe moce (ktore podobno mialy go opuscic) i wywolaly one zamierzony efekt. Zadna wiara nie jest potrzebna, potrzebna natomiast jest wiedza, przekonanie, i cnoty takie jak honor.
Swiatlo nie mialo wczesniej zrodla (choc mialo cos w stylu slug, np. ZapomnialemJakToSieNazywalo - Celestial moze, ktory wskrzeszal jednostki w WC3 po uzyciu zdolnosci przez Paladyna).
Wprowadzenie Naaru - OK. Ale jak tu jednoczesnie wysysac z takiego moc SIŁĄ i samemu pozostawac np. na innym kontynencie? Zreszta, nawet wg nowego lore oni rowniez nie sa zrodlem Swiatla, tylko bardzo wysokimi (najwyzszymi we wszechswiecie?) jego slugami. Skad wiec w nich tyle mocy przerabialnej na Swiatlo, dostepnej dla kazdego opetanego zadza mocy?

Mam nadzieje, ze ubiora to w jakas rozsadna lore. :/ Co innego, gdyby Krwawe Elfy zachowaly moce Swiatla, albo niegdysiejsi kaplani chcieli stac sie silniejsi... Po co Blizz dodal im to cholerne stworzenie? :|
Ostatnio zmieniony 23 lip 2006, o 22:56 przez SebaL, łącznie zmieniany 1 raz

Magistrus
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Magistrus » 24 lip 2006, o 00:24

iniside pisze :Przez dwa miechy to ty zes jeszcze o PvP w wow nic nie byl sie w stanie dowiedziec :P . Niestety ale na to trzeba duzzooo wiecej czasu niz w GW ;].
IMHO Mechanika PvP WoW > inne mmo


Twierdzisz , że 2 miesiące to za mało żeby stwierdzić że trybów jes mało ,a składy trudno zebrać.
I musze grać w jakąś gre powiedzmy rok żeby móc powiedzieć że gra mnie nudzi. :lol:

PS JAk zrozumiałem do moich odczuć z trybu pve nie masz zastrzeżeń. :)


iniside pisze :Marna prowokacja ;p

Nie bądź taki pewny siebie !! Pamiętaj że różnica między obiektywizmem a subiektywizmem jest subiektywna 8-)
Wisdom will lead you to knowladge, and knowladge will give you power...

Feargus
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

World of Warcraft

Post autor: Feargus » 24 lip 2006, o 00:36

BaH666 pisze :WoW ma Wy&#$@ny klimat, w ch^^ możliwości, trudno się lvl-up, WoW w CDA ( z tym pismem licze się bardziej niż z prezydentem :teehee: ) dostał ocene : 10 !!!
GW ma Hmm... No według mnie: fajny klimat, o wiele mniej możliwości, łatwo się lvl-up, GW w CDA (j/w) dostał 8+)
Teraz jak zrobiłem już 20lv w GW + dodatek.

Raczej zaczne znowu grać w WoW'a.
WOW jest miażdżący i tyle.

Mi się wydaje, że WoW jest dla tych graczy którzy lubia trud ( lv+ "jak tu zdobyć kase ^^'' ) i są ambitni.


Pamietaj, ze klimat to tylko odczucie osobiste. Mi naprzykład klimat w WoWie nie pasi. Grafika jest po prostu zbyt cukierkowa (i mi nie mow, ze przez to sie nie starzeje :P bo dla niektorych jest zwyczajnie szpetna). Duzo mozliwosci ? Po pewnym czasie zapominasz ze sa, choc zgodze sie - jest ich sporo, wiecej niz w GW. Lvl up jest trudny i nuzacy, polega jedynie na zabijaniu masy stworkow, albo wykonywaniu questow, ktore polegaja na ... zabijaniu stworkow :lol: A CDA postawilo 10, bo im sie gra bardzo spodobala, a to, ze sie z nimi liczysz bardziej niz z prezydentem ... wiesz, wcale ci sie nie dziwie :)
IMO(!) GW... klimat ma taki sobie - szczegolnie Factions. Mozliwosci jest mniej w trybie PvE, bo co do PvP to sie nie zgodze. LvL p jest prosty, bo tu level sie nie liczy, jedynie skill gracza. A co do oceny GW, a raczej jej recenzji... szkoda gadac. 50% recenzji, a potem 85% zapowiedzi Factions, to wymienianie zalet WoWa... co chyba sami zauwazyli, bo juz zaden ze stalych pracownikow redakcji nie opisuje MMO (Pozdro dla Draghmara ! :) ) (patrz recenzja GW F i Lineage ][ ).

Magistrus
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Magistrus » 24 lip 2006, o 00:50

BaH666 pisze :WoW ma Wy&#$@ny klimat, w ch^^ możliwości, trudno się lvl-up, WoW w CDA ( z tym pismem licze się bardziej niż z prezydentem :teehee: ) dostał ocene : 10 !!!
GW ma Hmm... No według mnie: fajny klimat, o wiele mniej możliwości, łatwo się lvl-up, GW w CDA (j/w) dostał 8+)
Teraz jak zrobiłem już 20lv w GW + dodatek.
Raczej zaczne znowu grać w WoW'a.
WOW jest miażdżący i tyle.
Mi się wydaje, że WoW jest dla tych graczy którzy lubia trud ( lv+ "jak tu zdobyć kase ^^'' ) i są ambitni.

:lol:
Wielki trud lvlowania zaznacz wroga wcisnij 1(moonfire)2(wrath) zamień sie w zwierzaka i nawalaj jakims tam dowolnym skilem, potem zlootuj zabitego moba.( filozofia ambitnej walki i zdobywania pieniędzy druidem)
Co do cda też czytam ale sie z recenzją WoW-a nie zgadzam. Uważam ,że autor nie uwzględnił tandetnej grafiki, problemów z lagami ( o których pisał eld w minifeliotonie), oraz słabiutkiego pvp ( w momencie pisania recenzji nie było battlegroundsów)

PS Tjaaa SMG miał racje, niektórzy fani myślą i czują jak antyfani.
PS2 Wiem że nieważne jest słownictwo, tylko to co chcesz Ku@%a przekazać. :twisted:
Ostatnio zmieniony 24 lip 2006, o 00:52 przez Magistrus, łącznie zmieniany 1 raz
Wisdom will lead you to knowladge, and knowladge will give you power...

mard
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: mard » 24 lip 2006, o 00:54

krwawi rycerze to najbardziej lame-bzdura o jakiej slyszalem : w skrocie different name, same shit.

co do pala on horde / shammy on ally - bardziej od tego czy to trzyma klimat interesuje mnie jak zbalansuja skille tych klas.

w tym momencie alliance w pve to EZmode (co juz nie raz bylo dowiedzione liczbami, zeby sobie zaraz ktos nie pomyslal ze gram na hordzie to placze ze druga strona ma lepiej :P ) wlasnie przez to ze ma paladynow, a buffy paladynow sa zdecydowanie lepsze niz buffy shamanow, healing paladynow > healing shamanow etc etc, ogolnie w pve pala > shammy. jesli jakos tego nie zbalansuja to skonczy sie tak ze kazdy raid bedzie mial 4-5 pala i moze gdzies tam wcisnie shamana, max dwoch.

na miejscu ludzi grajacych szamanami nie bylbym specjalnie zadowolony :P


Twierdzisz , że 2 miesiące to za mało żeby stwierdzić że trybów jes mało ,a składy trudno zebrać.


tryby, hym hym ... no wiec
10v10 warsong gulch - capture the flag
15v15 arathi basin - cos w rodzaju trybu domination z UT, utrzymywanie punktow kontrolnych
40v40 alterac valley - eliminowanie wrazego generala

+ duele ale to trudno nazwac kolejnym trybem pvp

gw? uh jak to bylo ...
4v4 ra / at
gvg
tomby / hoh / jak-to-sie-tam-teraz-zwie nie jestem na bierzaco
+ teraz cos chyba doszlo w exp secie ? 12v12 ?

1 tryb pvp mniej ... kolosalna roznica :P

a co do tego ze trudno team zebrac .... lolz po prostu.
to ze czasem trudno team zebrac wynika z :
- nie wszystkie serwery sa pvp - na non-pvp moze byc trudniej.
- braku balansu miedzy horda a alliance - na wiekszosci serwow ally jest wiecej, mniej ludzi w horde -> mniej chetnych do pvp w horde -> dluzsze kolejki po OBU stronach.

no ale o to ze wiekszosc ludzi rolluje alliance a nie horde to chyba juz trudno sama gre obwiniac ?

inna sprawa ze jak ktos wybiera wowa po to zeby grac pvp only to sie powinien mocna rabnac w glowe.

Love, life and liberty, Hate, death and captivity
Like a stain of starless darkness, across the canvas of space


Mardragg lvl 70 Rogue, Argent Dawn
http://ctprofiles.net/949771

Marmur
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 82
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Marmur » 24 lip 2006, o 01:15

BaH666 pisze :W 2 dni da się wyrobić zdanie. Pozatym niema co mówić bo ja płaciłem przez 4 miesiące abonament, stwierdziłem, że ta gra jest za nudna DLA MNIE.



BaH666 pisze :WoW ma Wy&#$@ny klimat, w ch^^ możliwości, trudno się lvl-up, WoW w CDA ( z tym pismem licze się bardziej niż z prezydentem :teehee: ) dostał ocene : 10 !!!
GW ma Hmm... No według mnie: fajny klimat, o wiele mniej możliwości, łatwo się lvl-up, GW w CDA (j/w) dostał 8+)
Teraz jak zrobiłem już 20lv w GW + dodatek.
Raczej zaczne znowu grać w WoW'a.
WOW jest miażdżący i tyle.
Mi się wydaje, że WoW jest dla tych graczy którzy lubia trud ( lv+ "jak tu zdobyć kase ^^'' ) i są ambitni.


;)
[url=http://imageshack.us][img]http://img66.imageshack.us/img66/4719/703fd2.gif[/img][/url]

[color=#000099]"The wrath of the lion is
the wisdom of God"[/color]

Moldar
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Moldar » 24 lip 2006, o 01:15

Jak wyjdzie patch 1.12 i połączone BG ze wszystkimi serverami, coś takiego jak czekanie w kolejce będzie raczej niewidoczne ;) bo nie ma nic gorszego niż oczekiwanie na BG, ide do IF, daję na WG i tak sobie biegam bez celu, mija 30 minut i nic, mija godz znalazłem party do Uldaman i już jestem przed wejsciem, mija godzina i jedna minuta, biją dzwony do walki i mozna do BG wejsc :down:

Lav
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Lokalizacja: /etc/
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Lav » 24 lip 2006, o 02:04

Dooobra. Podchodzilem do WoWa juz kiedys wiec podszedlem i znowu, jak juz wydawac opinie to na podstawie grania no nie? Wiec.. WoW tym razem pobil rekord, zapuscilem sobie triala i wytrzymalem.. 6 godzin.. nuuuda! Bij mobki bij mobki bij mobki. Albo ambitne questy.. idz zdobac x czegos tam, a zeby to zdobyc trzeba zabic x takich i takich mobow omg! A i nie gadac mi ze PvE sie nudzi za to PvP wymiata bo PvP tez gralem na Test Realm [mozesz sobie skopiowac dowolna postac na 60 lvl z bardzo dobrym ekwipunkiem i ciorac po battlegroundzie] i co?.. i to samo..
Oczywiscie nie powiem ze gra ta jest denna i debilna, bo wielu osobom sie podoba i to nie dziwi bo dopracowana jest, ale wyrazam tu swoja opinie i moja opinia to - nuudna ;/
ps. grafika faktycznie zbyt cukierkowa ;/ ladnie to wygladalo nawet w w3 ale w wowie to juz troche lipa.

Magistrus
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Magistrus » 24 lip 2006, o 02:26

Lav pisze :ps. grafika faktycznie zbyt cukierkowa ;/ ladnie to wygladalo nawet w w3 ale w wowie to juz troche lipa.


W3 był RTSem ,wiec mozna było przymknąć oko na grafike ,która swoją drogą doskonale nadawała sie do multi. W wowie zaś ,jest zwyczjnie brzydka ( patrz korony drzew, trawa , rośliny) , no i lewitujace tarcze za plecami bohatera. :down:
Wisdom will lead you to knowladge, and knowladge will give you power...

Myz Lagrange
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Myz Lagrange » 24 lip 2006, o 07:32

Do tego Pana co porownuje tryby pvp miedzy WoW-em a GW.

Podczas ostatniego ESWC ktore odbylo sie w Poznaniu bylo stoisko gdzie grali w WoW-a na globalu. Podchodze do kolesia i prosze go zeby pokazal jakies rozgrywki pvp.

Zanim dobiegl tam korzystajac z jakis kolejek etc.. to minelo jakies 10-15 minut. Potem w koncu wlaczyl co trzeba i...no wlasnie i nic!...pytam sie wtf? a on na to ze trzeba troche poczekac...estimated time 45 mins...po odczekaniu 20 dalismy se spokoj, nie warto bylo czekac.

Dla mnie to wystarczajacy argument aby porownac pvp w obu grach.
The Ancalentari [Anc]
Obrazek Obrazek
Zhai pisze :Mnie rozbawia, że takie siusiaki, jak Beka i Light Raven(...) które w stanie wojennym i PRLu, albo nawet nie byli w wersji beta, albo na kupę mówili papu, osądzają ludzi za działalność z tamtego okresu. Dla Was chłopaki to jest science-fiction! Kartki znacie pewnie z opowiadań rodziców. Tak samo SB - Wy nie wiecie jak się wtedy żyło. (...). Jesteście pokoleniem NINTENDO, a nie kolejek po ocet i kartek na kaszankę.

Moldar
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Moldar » 24 lip 2006, o 09:11

Dla mnie to wystarczajacy argument aby porownac pvp w obu grach.


GW stworzony został dla PvP, WoW do PvE, zresztą, 3 posty temu mówiłem ze dojdzie do połączenia serverów, więc kolejek raczej nie będzie.

Wiec.. WoW tym razem pobil rekord, zapuscilem sobie triala i wytrzymalem.. 6 godzin.. nuuuda!


no tak, 6 godzin :D

prawdę mówiąc, gra w WoWie zaczyna się od levelu 40. Questy robią się dość zakręcone. Ale nie można stworzyć questów jak w GW, tutaj nie ma stref gdzie błąkamy się bez reszty społeczności, takie ograniczenie GW dało lepsze questy, choć ja wolę biegać z innymi a nie sam, zresztą GW to dla mnie only PvP, bo Pve jest po prostu do *zady* :down: Za bardzo nie ma za czym biegać, a WoW ma to co Diablo, od lat gra się w Diablo aby zbierać itemki, tutaj jest the same.

W wowie zaś ,jest zwyczjnie brzydka ( patrz korony drzew, trawa , rośliny) , no i lewitujace tarcze za plecami bohatera.


w WoWie grafika utrzymuje klimat z W3 i tak powinno być, historia Azeroth to baśń i prawdę mówiąc nie wyobrażam tutaj sobie grafiki choćby z GW. WoW ma piękną grafikę inaczej, nie stawiano na liczbe polygonów, ale na efekt który wspaniale wyszedł. Chyba WoW wygrał Imperatora za najlepsza grafikę na wp.pl - musi to o czymś świadczyć :)


http://screenshot.xfire.com/screenshot/lar...e22cb353f54.png

http://screenshot.xfire.com/screenshot/lar...d838daaf22f.png

http://screenshot.xfire.com/screenshot/lar...3e540e27f5c.png

po prostu piękna :)
Ostatnio zmieniony 24 lip 2006, o 09:11 przez Moldar, łącznie zmieniany 1 raz

SebaL
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: SebaL » 24 lip 2006, o 10:09

mard pisze :krwawi rycerze to najbardziej lame-bzdura o jakiej slyszalem : w skrocie different name, same shit.

W skrocie (bo prad mi przed chwila siadl :[ ):
Frakcja: Horde - Alliance
Klasa: Paladyni - Paladyni
Zakon: Blood Knights z Krwawych Elfow - The Silver Hand z Ludzi (potem tez z Krasnoludow)

czyli:
PALADYNI of the Blood Knights - PALADYNI of The Silver Hand

Any other stupid statement? (A wyjasnialem kilka postow wyzej. <_< )

Moldar pisze :Jak wyjdzie patch 1.12 i połączone BG ze wszystkimi serverami

Niestety, nie ze wszystkimi. Serwery z danego regionu beda zgrupowane w listy. Kazda lista bedzie miala wlasne BattleGroundy.

Light Revan
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Light Revan » 24 lip 2006, o 10:25

Moldar pisze :Ale nie można stworzyć questów jak w GW, tutaj nie ma stref gdzie błąkamy się bez reszty społeczności, takie ograniczenie GW dało lepsze questy, choć ja wolę biegać z innymi a nie sam...


W GW zazwyczaj tquesty robi się z teamem. Ja w WoW'ie robiłem questy przez 18 lvl'i sam z wyjątkiem 3.
bo miałem za wysoką sygnaturkę :(

Smutny
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Heroes' Ascent int1
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Smutny » 24 lip 2006, o 10:34

Tak szczerze mówiąc nie chciało mi sie przeszukiwać całego tematu.Mam pytanie.
Czy do WoW trzeba ściągac wszystkie patche?
Obrazek

SebaL
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: SebaL » 24 lip 2006, o 10:53

Wystarczy jeden, najnowszy (zgodny z serwerami), byleby pelny (tzn "version X", a nie "version Y -> X").

Mam nadzieje. ze o to ci chodzilo... :)

mard
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: mard » 24 lip 2006, o 16:19

W skrocie (bo prad mi przed chwila siadl ):
Frakcja: Horde - Alliance
Klasa: Paladyni - Paladyni
Zakon: Blood Knights z Krwawych Elfow - The Silver Hand z Ludzi (potem tez z Krasnoludow)

czyli:
PALADYNI of the Blood Knights - PALADYNI of The Silver Hand

Any other stupid statement? (A wyjasnialem kilka postow wyzej. <_< )



fajnie tylko co z tego skoro wychodzi na to samo ? czy ktos to nazwie blood knightem czy czymkolwiek innym to dalej jest ten sam pala = pojscie po najnizszej linii oporu przez blizza ( balansowanie paladynow i shamanow przez udostepnienie obu stronom tego samego ... a ja myslalem ze horda i alliance sie rozni czyms oprocz wygladu :( )

Love, life and liberty, Hate, death and captivity
Like a stain of starless darkness, across the canvas of space


Mardragg lvl 70 Rogue, Argent Dawn
http://ctprofiles.net/949771

iniside
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: iniside » 24 lip 2006, o 16:24

Twierdzisz , że 2 miesiące to za mało żeby stwierdzić że trybów jes mało ,a składy trudno zebrać.
I musze grać w jakąś gre powiedzmy rok żeby móc powiedzieć że gra mnie nudzi. eu6xc6pk4k9iy99l.gif

PS JAk zrozumiałem do moich odczuć z trybu pve nie masz zastrzeżeń. smile.gif

Akyart PvE dla mnie w WoW do piet niedorasta np. Dungeons & Dragons Online. PvE tutaj to taki doprawdzony już do skrajnosci EverQuest (bleeeee).
BTW. PvP w WoW dla mnie to przedewszystkim było (jest) zaczeniejnie sie na kogos za drzewem i wpakowanie mu fireballa w plecy jak przechodzi obok ^-^.(szkoda ze World PvP, padło smiercia totalna po wprowadzaniu BG, jakis idiota to wymyslil..)
Trduno zberac team. No fakt bez gildi PvP jest trudno..
Do tego Pana co porownuje tryby pvp miedzy WoW-em a GW.

Podczas ostatniego ESWC ktore odbylo sie w Poznaniu bylo stoisko gdzie grali w WoW-a na globalu. Podchodze do kolesia i prosze go zeby pokazal jakies rozgrywki pvp.

Zanim dobiegl tam korzystajac z jakis kolejek etc.. to minelo jakies 10-15 minut. Potem w koncu wlaczyl co trzeba i...no wlasnie i nic!...pytam sie wtf? a on na to ze trzeba troche poczekac...estimated time 45 mins...po odczekaniu 20 dalismy se spokoj, nie warto bylo czekac.

Dla mnie to wystarczajacy argument aby porownac pvp w obu grach.

Roznica jest taka ze WoW to MMO i nie ma tam klikniecia na miasta i teleport. Trzeba sobie doleciec gryfem, przejechac koniem, doleciec Zepelline, albo ublagac jakiegos locka zeby cie summonowal, tudziez zeby mag zrobil portal. To nie jest zaden argument wiec :P . PvP jest jak sie dwoch graczy naparza a nie jak sie czeka na rozgrywke.. IMHO..

BTW. W WoW dokładne źródło magii wszelakiej nie jest podane. Na ten temat mozna sobie prowazić spekulacje wedle uznania..
Ostatnio zmieniony 24 lip 2006, o 16:24 przez iniside, łącznie zmieniany 1 raz

Moldar
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Moldar » 24 lip 2006, o 20:28

Light Revan pisze :W GW zazwyczaj tquesty robi się z teamem. Ja w WoW'ie robiłem questy przez 18 lvl'i sam z wyjątkiem 3.



team zamknięty dla innych, dlatego można stworzyć lepsze questy, nikt nie będzie wam w nich przeszkadzać

Myz Lagrange
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Myz Lagrange » 24 lip 2006, o 21:51

iniside pisze :
Roznica jest taka ze WoW to MMO i nie ma tam klikniecia na miasta i teleport. Trzeba sobie doleciec gryfem, przejechac koniem, doleciec Zepelline, albo ublagac jakiegos locka zeby cie summonowal, tudziez zeby mag zrobil portal. To nie jest zaden argument wiec :P . PvP jest jak sie dwoch graczy naparza a nie jak sie czeka na rozgrywke.. IMHO..


Ok, potrzeba dojscia na wlasnych nogach badz jakas kolejka do konkretnego miejsca jest jeszcze uzasadniona chociazby tym, aby trzymac sie bardziej klimatu gry i trybu rpg, ale czekanie po kilkadziesiat minut na start walki to juz przesada...to nie ma byc jak w hipermarkecie w sobotnie popoludnie.. :/
The Ancalentari [Anc]
Obrazek Obrazek
Zhai pisze :Mnie rozbawia, że takie siusiaki, jak Beka i Light Raven(...) które w stanie wojennym i PRLu, albo nawet nie byli w wersji beta, albo na kupę mówili papu, osądzają ludzi za działalność z tamtego okresu. Dla Was chłopaki to jest science-fiction! Kartki znacie pewnie z opowiadań rodziców. Tak samo SB - Wy nie wiecie jak się wtedy żyło. (...). Jesteście pokoleniem NINTENDO, a nie kolejek po ocet i kartek na kaszankę.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Gry komputerowe



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość