World of Warcraft

Jeśli chcesz pogadać o różnych grach, a może nie wiesz co zrobić w jednej z nich, to tutaj masz do tego święte prawo.

Moderator: Moderatorzy OT

GloriaVictis
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 29
Lokalizacja: NOWY JORK
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: GloriaVictis » 11 sie 2006, o 21:14

heh, tyle sie zbieralem no i w koncu kupuje wowa, zobaczymy czy mi sie spodoba, na privach nie gralem mam nadzieje ze sie nie zawiode :)
Ostatnio zmieniony 11 sie 2006, o 21:15 przez GloriaVictis, łącznie zmieniany 1 raz
Gnomeregan- Human Warlock lv 70
link do mojego profilu
GloriaVictis

xboxlive: maciekroman



zapraszam do wspolnej gry w gears of war, call of duty 4

bambus
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Gromnik City
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: bambus » 11 sie 2006, o 22:54

ja w sprawie dodatku , dla mnie bez sensem jest dodawanie do blood elfow paladynow , (dranei ze maja shammego sie jeszcze mozna zgodzic) ale czy wyobrazacie sobie paladyna walczacego ramie w ramie z nieumarlym ?? :/ przeciez to swiety zakon ktory ma ich Tepic !!!! dla mnie jest to bezsensem i tyle :/ szkoda ze nie maja pomyslow na inne klasy :/
za duża sygna

SebaL
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: SebaL » 11 sie 2006, o 23:34

Juz o tym mowilem...
Paladyn nie jest czlonkiem "Zakonu Paladynow".
Paladyn to wojownik wykorzystujacy moc magii nazywanej Swiatlem do realizacji swoich celow. To, ze Swiatlo jest cnotliwe ;) etc., zostalo przedstawione wczesniej. Jakims cudem BE zdolali znalesc sposob na pobieranie tej magii (nazywanej niegdys "świętą") z przedstawiciela Naaru.

Paladyni Zakonu Srebrnej Reki - takich Paladyncow znano do tej pory. Rycerze wywodzacy sie z niego mieli ochraniac slabszych, bronic osiedli ludzkich przed Orkami, a zwlaszcza przed wskrzeszanymi przez nich nieumarlymi.

Scarlet Crusade tez maja Paladynow - nie sluza oni dobru, sa fanatykami pewnej ideologii. O "swietych wojownikach" nie ma mowy.

BE zalozyli zupelnie inny zakon - Zakon Krwawych Rycerzy. Raczej nie interesuje ich obrona slabszych, za to jak najbardziej interesuje ich obrona interesu wlasnego i zapewne rowniez wlasnej rasy. Rowniez nie sa "swietymi wojownikami".

"Paladyn = swiety wojownik" to po prostu stereotyp, na podobnej zasadzie, jak - powiedzmy - "Polak = zlodziej" w oczach kogos, kto nigdy nie spotkal Polaka, ktory nie bylby jednoczesnie zlodziejem. :)

sinned
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 11
Lokalizacja: The Big Szczecin Postów: 8631
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: sinned » 13 sie 2006, o 03:31

bambus pisze :ja w sprawie dodatku , dla mnie bez sensem jest dodawanie do blood elfow paladynow , (dranei ze maja shammego sie jeszcze mozna zgodzic) ale czy wyobrazacie sobie paladyna walczacego ramie w ramie z nieumarlym ?? :/ przeciez to swiety zakon ktory ma ich Tepic !!!! dla mnie jest to bezsensem i tyle :/ szkoda ze nie maja pomyslow na inne klasy :/

Kierując się Twoim tokiem myślenia: jak to możliwe, żeby neumarli mogli grać holy priestami!!!!!!111 albo czcigodni ludzie przywoływać demony!!!111111


Btw, z gnoma przeszedłem na undeada, i'm a switcher ~.^.

totems, totems, TOTEMS, frooost shooock

(jeżeli ne czaicie powyższego, http://www.youtube.com/watch?v=16QSYYbidFY http://www.youtube.com/watch?v=2I-0badO8rc )

iniside
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: iniside » 13 sie 2006, o 11:10

@up

Shadow priest FTW.

@up up
Najprawdopobniej Paladyn elfów bedzie sie nazywał Krwawy Rycerz, I podstawy zostaną te same, ale zostanie klasa nieco przebudowana. Podobnie z szamanem bedzie.

SebaL
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: SebaL » 13 sie 2006, o 14:02

Nie no ja [nie solę, a ... ].

Skad te glupie plotki typu "paladyn BE bedzie sie nazywac Krwawy Rycerz", "skille zostana lekko zmodyfikowane", "nic nie zostanie zmodyfikowane tylko nazwa sie zmieni - jaki kit!", "zostanie dodana nowa klasa!", "nowa klasa to to samo co stara - jaki kit!", tudziez wariacje powyzszych? ---_---'
Rozumiem, jesli bylo to gdzies napisane, w jakims wywiadze ze staffem Blizza nie_tak_dawno_temu, na jakies oficjalnej stronie - ale w takim razie ktos moglby wreszcie podac to zrodlo.

Jak dotad jedyne co zauwazylem, to to, ze Draenei beda mieli (m.in.) Paladynow i Szamanow, a Krwawe Elfy - (m.in.) Paladynow.
Nigdzie nawet najmniejszej wzmianki o tym, ze jakakolwiek klasa ma sie nazywac inaczej, albo miec nieco zmienione umiejetnosci (oprocz mdyfikacji wynikajacych z patchy/balansu, itp), etc.

Jedyne planowane zmiany w umiejetnosciach, o jakich czytalem, to (oprocz oczywistych zmian wynikajacych z dodatkowych lvli, czyli nowe rank'i istniejacych i - byc moze - calkowicie nowe umiejetnosci) dodanie klasowych umiejetnosci zaleznych od rasy, tak, jak teraz maja Kaplani (ktorzy, zaleznie od rasy, maja: dodatkowy self-heal - Ludzie, Devouring Plague - Forsaken, jakis Hex i/czy_tam Shadow Guard - Trolle, itd).
Ostatnio zmieniony 13 sie 2006, o 14:03 przez SebaL, łącznie zmieniany 1 raz

iniside
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: iniside » 13 sie 2006, o 15:02

Z wywiadu z devsami :P

Tak samo jak level cap nowych instancji 25 :P

SebaL
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: SebaL » 13 sie 2006, o 15:18

iniside pisze :Z wywiadu z devsami :P
Moge prosic o linka? :| (Chyba ze... --> )
iniside pisze :Tak samo jak level cap nowych instancji 25 :P
To zart, czy chodzi o cap jakichs nowych instance na Azerotch'cie (innych niz Wieza Medivh'a i Jaskinie Czasu), porownywalnych z Ragefire Chasm {o ile nie pomylilem sie w nazwie; chodzi mi o jaskinie pod Orgrimmar'em}, albo tez o player cap niektorych instancji? :> ;)

mard
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: mard » 13 sie 2006, o 15:24

nie level cap tylko wszystkie instance w exp secie maja byc robione w 25 osob max.

http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3152830
Ostatnio zmieniony 13 sie 2006, o 15:25 przez mard, łącznie zmieniany 1 raz

Love, life and liberty, Hate, death and captivity
Like a stain of starless darkness, across the canvas of space


Mardragg lvl 70 Rogue, Argent Dawn
http://ctprofiles.net/949771

SebaL
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: SebaL » 13 sie 2006, o 15:38

Dzieki za linka, mard. :)

inside, w tekscie nie ma nic o tym, jakoby Paladyni BE mieli byc w grze nazywani Blood Knights'ami. Nie ma tez mowy o tym, by byli jakkolwek inni od Paladynow dotychczasowych; tak samo z Szamanami Draenei (w technice oczywiscie, lore to co innego :] ).
Mowa tam jedynie o zmianach, jakie zostana zrobione w tych klasach jako KLASACH, a nie KLASACH/RASACH (w koncu Bloodlust dla Szamanow :] WSZYSTKICH Szamanow btw, nie ma nigdzie notki o uzaleznieniu posiadania tej umiejetnosci w zaleznosci od rasy :] ).

Moldar
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Moldar » 13 sie 2006, o 15:46

Ograniczenie do 25 osób jest w miare dobrym pomysłem, zawsze mniej czekania na przedmiot :P a i instancje cięższe. Wielu narzeka że będą kłotnie w gildiach itp. że była stała grupa 40 ludzi i 15 trzeba będzie wywalić, cóż ich problem że są aż tak uzależnieni :D
I can assure you that Black Citadel -- the raid dungeon that players can enter in the Burning Crusade to combat Illidan, will still be the most difficult and epic raid dungeon that World of Warcraft players have ever seen.


Zapowiada się nieźle :)
Ostatnio zmieniony 13 sie 2006, o 15:54 przez Moldar, łącznie zmieniany 1 raz

mard
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: mard » 13 sie 2006, o 16:12

a co ma z tym wspolnego uzaleznienie ? faktem jest ze do tej pory zeby cos osiagnac w end game trzeba bylo miec w gildii 45-50 aktywnych osob i nagle okazuje sie ze 15 dluzej nie bedzie potrzebnych.
no i bedzie guild drama bo trzeba bedzie zdecydowac kogo zostawic a komu podziekowac, albo podzielic gildie na 2 raid grupy - tylko nie daj boze jednej bedzie szlo lepiej niz drugiej bo to znowu prowadzi do klotni pt. czemu nie moge byc w tej "lepszej" polowie ? chyba nigdy gildii nie prowadziles jesli nie widzisz problemu :P
Ostatnio zmieniony 13 sie 2006, o 16:12 przez mard, łącznie zmieniany 1 raz

Love, life and liberty, Hate, death and captivity
Like a stain of starless darkness, across the canvas of space


Mardragg lvl 70 Rogue, Argent Dawn
http://ctprofiles.net/949771

iniside
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: iniside » 13 sie 2006, o 18:34

Fakt szybko pisałem i npisałem level zamiast instancje :P

Są jeszcze artykuły na gamespy, i gamespot na 2 innych serwisach których nazw nie pamietam :P

Pozatym patrzac na chłopski rozum, to taka zmiana nazwy jest bardzo logiczna i miła w kontekscie gry. Nie ma żadnych powodów aby tego nie zrobili.

No własnie Illidan do zabicia. Porąbało ich ;/. Naprawde nic bym do tego nie miał gdyby nie fakt, że krwawe elfy z Azeroth mają sie zamiar do niego przyłączyć. Tak pisali na poczatku a teraz nagle go mają lać. Czyli co może Kael'Thas bedzie jednym z bossów w tej instancji. No genialne by to już było..

Kordy
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

World of Warcraft

Post autor: Kordy » 13 sie 2006, o 18:42

WoW jest fajny tylko strasznie można przy nim zmaniaczyć oops Wkońcu płacimy za niego i nie będziemy grać sobie raz na 3 dni bo to kompletna strata kasy.

Moldar
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Moldar » 13 sie 2006, o 18:54

mard pisze :a co ma z tym wspolnego uzaleznienie ? faktem jest ze do tej pory zeby cos osiagnac w end game trzeba bylo miec w gildii 45-50 aktywnych osob i nagle okazuje sie ze 15 dluzej nie bedzie potrzebnych.
no i bedzie guild drama bo trzeba bedzie zdecydowac kogo zostawic a komu podziekowac, albo podzielic gildie na 2 raid grupy - tylko nie daj boze jednej bedzie szlo lepiej niz drugiej bo to znowu prowadzi do klotni pt. czemu nie moge byc w tej "lepszej" polowie ? chyba nigdy gildii nie prowadziles jesli nie widzisz problemu :P


no własnie i tutaj jest uzależnienie od WoWa, ja potrafię powiedzieć " spoko nie ma sprawy " jeżeli nie zostałem wybrany do instancji. Ludzie po prostu przesadzają, płaczą, jęczą na forach że nie mogą być w grupie do instancji, jak są, płaczą bo nie dostają epica... I powiedz że to nie jest uzależnienie :)

Rozumiem są gildie bardzo zgrane, stały team, ludzie się dobrze juz znają, ale jeżeli sądzą że są dobrą gildią to każdy powienien decyzje przyjąć, a nie płakać, kłócić, to jest zwyczajne uzależnienie od gry, nie mów że inaczej :)

ale to dyskusja drażliwa, więc olejmy ją ;)
Ostatnio zmieniony 13 sie 2006, o 18:59 przez Moldar, łącznie zmieniany 1 raz

SebaL
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: SebaL » 14 sie 2006, o 11:42

iniside pisze :Są jeszcze artykuły na gamespy, i gamespot na 2 innych serwisach których nazw nie pamietam :P
Meh, musze poszukac. ;p

iniside pisze :Pozatym patrzac na chłopski rozum, to taka zmiana nazwy jest bardzo logiczna i miła w kontekscie gry. Nie ma żadnych powodów aby tego nie zrobili.
Sa. Przeciez to zwyczajna glupota zeby to samo mialo nazywac sie inaczej. Tym bardziej, ze nawet w samej lore nie ma niczego, co mialoby to uzasadniac.
Nie ma zadnych powodow zeby to robili. :)

iniside pisze :No własnie Illidan do zabicia. Porąbało ich ;/.
Ta. :/ Niektorzy (np. ja) jeszcze sie łudza/maja_nadzieje, ze spotkanie i walka otrzasnie go z szalenstwa (o ktorym wspominal Malfurion), a nie - doprowadzi go do smierci. Ale widzac, co dzieje sie z lore (Kel'Thuzad zabity przez 40 zwyklych maluczkich smiertelniczkow?! WTF?!), mysle, ze jednak zostanie zabity. -_-'

iniside pisze :Naprawde nic bym do tego nie miał gdyby nie fakt, że krwawe elfy z Azeroth mają sie zamiar do niego przyłączyć. Tak pisali na poczatku a teraz nagle go mają lać.
Chodzi o to, ze Kael'thas "lekko" oszalal (vide napasc na Tempest Keep). Illidan - znacznie bardziej. Po ponownym otwarciu Mrocznego Portalu, w koncu zapewne okaze sie, ze BE w Outland'zie nie sa wcale tak wspaniali w swoich poczynaniach jak mysli o nich (spora) czesc BE w Azeroth'cie, i poleje sie krew.

iniside pisze :Czyli co może Kael'Thas bedzie jednym z bossów w tej instancji. No genialne by to już było..
Eee... przeciez tak wlasnie, podobno, bedzie. :P Zdaje sie, ze glownym (a przynajmniej waznym i wrecz epickim jesli chodzi o fabule) questem jest odzyskanie czaszki jego przodka (ojca?), aby Niebieskie Smoki mogly odtworzyc Studnie Slonca / Sloneczna Studnie (Sunwell).

EDIT: Taka moja refleksja - BE z Azeroth'u zapewne beda chcialy odzyskac Studnie Slonca, a BE z Outland'u zapewne nie beda chcialy sie na to zgodzic. Czy to za sprawa zwyklego szalenstwa, czy tez z racji tego, ze teraz czuja sie silniejsze (i nie beda ccialy powrocic ani pozwolic na powrocenie do powrotu do "sciezki slabosci"), czy zechca stworzyc ja na Outland'zie, czy tez Kael zwyczajnie nie bedzie chcial oddac czaszki (jako reliktu rodzinnego czy z szalenstwa, bo posadzi o kradziez artefaktow magicznych :) ).
Ostatnio zmieniony 14 sie 2006, o 11:48 przez SebaL, łącznie zmieniany 1 raz

iniside
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: iniside » 14 sie 2006, o 13:08

EDIT: Taka moja refleksja - BE z Azeroth'u zapewne beda chcialy odzyskac Studnie Slonca, a BE z Outland'u zapewne nie beda chcialy sie na to zgodzic. Czy to za sprawa zwyklego szalenstwa, czy tez z racji tego, ze teraz czuja sie silniejsze (i nie beda ccialy powrocic ani pozwolic na powrocenie do powrotu do "sciezki slabosci"), czy zechca stworzyc ja na Outland'zie, czy tez Kael zwyczajnie nie bedzie chcial oddac czaszki (jako reliktu rodzinnego czy z szalenstwa, bo posadzi o kradziez artefaktow magicznych smile.gif ).

Wszystko fajnie. Poza jednym . Studnia słońca już nie istnieje. Jest tylko jej avatar w postaci jakiejś tam dziewczynki. Co w gruncie rzeczy ma mikre znaczenie, ponieważ BE wykorzystują demony do czerpania mocy magicznych. Wiec jak juz to na odwórt powinny być. Te z outland chcą ukraść avatar tym z Azeroth.

Tempest Keep - Siedziba Naaru. No cóz. Biorąc pod uwage wszystkie fakty, Krwawe Elfy z Azeroth praktycznie niczym sie nie różnią od tych z Outlands. Tak samo używają światła do swoich celów.

Różnice miedzy jednymi a drugimi są doprawdy marginalne. Myślą podobnie (zabijać, palić, gwałcić byleby tylko mieć dostęp do magi, tudzież zaprzedać sie demonom), nie mają większych zachamowań przed zmienianiem sojuszników jak rękawiczek. Mhm i dlatego lubie te rase :P

SebaL
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: SebaL » 14 sie 2006, o 13:57

iniside pisze :Wszystko fajnie. Poza jednym . Studnia słońca już nie istnieje. Jest tylko jej avatar w postaci jakiejś tam dziewczynki. Co w gruncie rzeczy ma mikre znaczenie, ponieważ BE wykorzystują demony do czerpania mocy magicznych. Wiec jak juz to na odwórt powinny być. Te z outland chcą ukraść avatar tym z Azeroth.
SebaL pisze :Zdaje sie, ze glownym (a przynajmniej waznym i wrecz epickim jesli chodzi o fabule) questem jest odzyskanie czaszki jego przodka (ojca?), aby Niebieskie Smoki mogly odtworzyc Studnie Slonca / Sloneczna Studnie (Sunwell).
;) ODtworzyc. Wlasnie po to jest potrzebna, jak gdzies kiedys czytalem (podkreslam jeszcze raz, ze to byc moze plotka x) ), m.in. czaszka ojca/innego_przodka Kael'thas-a. O avatarze nie wspominalem, bo Azeroth'owi BE juz ja u siebie maja. :]
A mikrego znaczenia to nie ma. Studnia Slonca to potezne zrodlo magii, gdyby udalo im sie je odzyskac, nie tylko (jak mysle) mieliby szanse na odzyskanie swoich zwyczajowych mocy, nie tylko daloby im to dodatkowa moc, ale tez - byc moze - przywrociloby oszalalych do zmyslow, lub przynajmniej nie dopusciloby do dalszego rozprzestrzeniania sie tego szalenstwa (spowodowanego odcieciem od pierwotnej Studni Slonca).
Pomysl kradziezy avatara (Anveena'y) przez tych z Outland'a jest imho chybiony. Przeciez Kael'thas jest przywodca WSZYSTKICH BE. (I nadal chce dla nich ratunku - magii. Przeciez przyslal tym z Azeroth'u Naaru...) Zapewne jednak jego szalenstwo/ niechec_ do_odzyskania_ Studni/ cokolwiek_innego doprowadzi do buntu BE z Azerth'u przeciw jego wladzy. Ale watpie, zeby Kael zasluzyl sobie na to jakims otwartym czynem (np. wypowiedzenie wojny Orkom czy Trollom z Hordy), raczej - brakiem czynu (np. brakiem zgody na odtworzenie Studni, etc.). Ale to i tak tylko moje gdybanie. :)

iniside pisze :Tak samo używają światła do swoich celów.
To nie jest powiedziane, chociaz zapewne tak bedzie.
Jak dotad wiadomo tylko o tym, ze jedna istota Naaru zostala sprowadzona na Azeroth, i dzieki niej, tamtejsze Krwawe Elfy korzystaja ze Swiatla.

iniside pisze :Tempest Keep - Siedziba Naaru. No cóz. Biorąc pod uwage wszystkie fakty, Krwawe Elfy z Azeroth praktycznie niczym sie nie różnią od tych z Outlands.
Istnieja rozne frakcje Ludzi, Grimhoof czy tam Grimtotem jest wrogie wobec reszty Taurenow, Istnieje wiele plemion=rodzajow Trolli, nawet Orkowie maja swoja druga ("Mroczna"?) Horde. Roznice w swiatopogladzie (pozwolicie, ze tak to nazwe ^^ ) tez sie licza. ;)

iniside pisze :Różnice miedzy jednymi a drugimi są doprawdy marginalne. Myślą podobnie (zabijać, palić, gwałcić byleby tylko mieć dostęp do magi, tudzież zaprzedać sie demonom), nie mają większych zachamowań przed zmienianiem sojuszników jak rękawiczek.
Z tymi sojusznikami to zapewne prawda, ale w lore nic o tym nie ma. ;p (Wielki?) Marszalek Garithos, krotkoterminowy :P przywodca Sojuszu, wtracil BE do wiezien ze wzgledu na wlasna ksenofobie, a nie jakakolwiek popelniona przez nich zdrade. Odejscie z takiego Sojuszu bylo naturalnym i jak najbardziej prawidlowym wyjsciem z sytuacji, a gdyby jeszcze urzadzili masakre Ludziom ktorzy na to zasluzyli (a przynajmniej zarzneli Garithosa jak swinie :] ), bylaby to sprawiedliwosc. :]

Moldar
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Moldar » 15 sie 2006, o 09:30

Ta. kwasny.gif Niektorzy (np. ja) jeszcze sie łudza/maja_nadzieje, ze spotkanie i walka otrzasnie go z szalenstwa (o ktorym wspominal Malfurion), a nie - doprowadzi go do smierci. Ale widzac, co dzieje sie z lore (Kel'Thuzad zabity przez 40 zwyklych maluczkich smiertelniczkow?! WTF?!), mysle, ze jednak zostanie zabity. -_-'


no właśnie, z jednej strony, fajnie, będzie można zmierzyć się z Illidanem, ale z drugiej, to przecież bardzo ważna postać w świecie Warcrafta i tj. mówisz, zabije go 25 bohaterów, z początku będzie trudno, ale potem będzie masowo. Jeszcze dojdzie do tego że będzie można zabić Arthasa, choć Blizzard zapewniał że nie będzie to możliwe, ehh ja już chce drugi dodatek wraz z Northrend :) Bo wciąż nie mogęim wybaczyć że pomimo upływu lat, w WoWie wciąż nie ma najważniejszej postaci Azeroth, która myśli i knuje przeciwko innym ;)

Thorin Steelshield
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Nie podano

World of Warcraft

Post autor: Thorin Steelshield » 15 sie 2006, o 09:48

Gdyby Arthas zdechł jedna rasa z hordy poszła by razem z nim do piachu...
Obrazek

PoprzedniaNastępna

Wróć do Gry komputerowe



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość