Tak więc podsumujmy

Dyskusje na temat trybu PvE.

Moderatorzy: Moderatorzy PvE, Moderatorzy PvP

Lunar
Awatar użytkownika
.: Cartographer :.
.: Cartographer :.
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Ponyville
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Lunaris Moonwraith

Tak więc podsumujmy

Post autor: Lunar » 8 wrz 2010, o 15:53

Jako, że zapewne są takie osoby, które albo nie ogarniają tego co jest w newsach, albo im się nie chce czytać albo chcą dostać to co najważniejsze podane na tacy. Właśnie dla takich osobników powstał ten topic - podsumowanie tego co wiemy o GW2. Jeżeli nie dopisałem czegoś, po prostu podeślijcie mi to na PW a dodam to. May the fun begin.
GW a GW2 - co nowego?
- GW2 dzieje się 250 lat po wydarzeniach z GW1,
- Głównymi złymi są smoki, które obudziły się ze swojego długiego snu. Było to przyczyną paru kataklizmów i zmian na mapach.
- 5 grywalnych ras: ludzie, charry, nornowie, sylvari i asury,
- 8 klas do wyboru, zrezygnowanie z drugiej klasy;
- Brak hero i henczów (był pomysł z kompanem ale nie wypalił)
- Level limit - 80, ilość expa potrzeba na kolejny poziom będzie niemalże taka sama;
- System eventów, odejście od questów i misji;
- Otwarty świat,
- Możliwość skakania, uników i pływania, brak poruszania się za pomocą myszy a tylko za pomocą WSADu.
- Będzie podział na serwery lecz poruszanie się między nimi będzie proste jak między dystryktami w GW1.
- Muzykę do gry skomponuje Jeremy Soule.
- Cykl (dwugodzinny) dzień-noc - 1:20 dnia, 40 min nocy
Rozgrywka
- Koniec z trójcą MMO - Tankami, DPSami i Healerami;
- 10 umiejętności na pasku, 5 zmieniających się w zależności od tego co trzymamy w dłoniach i 5 do wyboru (1 lecząca, 1 elitarna i 3 użytkowe);
- Edycja umiejętności i traitsów w każdej chwili poza walką,
- Tierowanie skilli - co pewną liczbę poziomów będzie można wykupić kolejny tier skilla, który wzmocni jego osiągi czy doda nowe bonusy;
- Gra ma nagradzać za myślenie taktyczne a nie odpowiedni build,
- Spadek ważności interuptów,
- Kombinacje i uzupełnianie się umiejętności (znane strzały ulegające zapaleniu po przeleceniu przez ścianę ognia elementalisty),
- Stan Downed - kiedy twoje HPki sięgną zera dostajesz nowe umiejętności i albo zabijesz wroga i wrócisz do pełnej sprawności albo czekaj na rezza,
- Każda klasa może wskrzeszać martwych kompanów
Profesje
- 8 profesji: 2 soldiers, 3 adventurers i 3 scholars;
-7 ujawnionych:
  • Elementalista: mag żywiołów potrafiący w każdej chwili zmienić żywioł, którym włada. Ogień podpala pobliskich wrogów, ziemia poprawia obronę, powietrze razi błyskawicami a woda leczy sojuszników.
  • Warrior: ciężki pancerz wraz z mieczami, toporami, buławami i longbowem (tak, będzie można walczyć dwoma mieczami czy toporami). Używa sztandarów i okrzyków w celu poprawienia osiągów drużyny. Jego mechanika to adrenalina - im posiada jej więcej tym lepiej bije oraz dzięki niej ładują mu się ataki i "chainy" (np. Server Artery, Gash, Final Thrust pod 1 klawiszem),
  • Ranger: leśny człowiek nauczył się używania mieczy i toporów. Pułapki, duchy i mistrzostwo w łukach oczywiście pozostały. Tylko on posiada zwierzęcego towarzysza, którego może w pełni kontrolować, wybierać mu umiejętności i podnosić statystyki.
  • Necromancer: scholar władający magią krwi, potrafiący wezwać zmarłych, wyssać życie z przeciwników, postawić Studnie czy Znaki. Posiada ekskluzywną kondycję Fear - Strach. Każda śmierć w jego pobliżu ładuje mu pasek Life Force, dzięki któremu może wejść w Death Shroud - nekromanta opuszcza swoje ciało otrzymując nowe umiejętności. Porusza się w nim szybciej a ciosy zjadają mu Life Force, nie hpki (idealne do sprawdzania kto czai się za rogiem).
  • Guardian : synteza odrobiny prota, smithera i tanka. Potrafi stawiać bariery, wzywać eteryczne bronie, rysować potężne znaki czy przysolić wręcz młotem albo cisnąć piorunem kulistym. Jego Trzy Cnoty(Virtues) - mechanika - dają mu pasywne buffy, które może poświęcić na korzyść sojuszników. Jego umiejętności ofensywne nie są tak duże jak warriora ale nadrabia to defensywą i większymi możliwościami taktycznymi oraz supportem.
  • Thief: płaszcz i szpada, prawie jak u Dumasa. Lubicie sztylety, miecze, cienie, pułapki, shadow stepy i pistolety w stylu Maxa Payna (koniec tego filmiku :D)? To coś dla was. Dodajmy jeszcze możliwość podebrania broni przeciwnikowi co wyłączy go z akcji na pewną chwilę. Drugi adventurer ubrany w średnią zbroję będzie tańczył po polu bitwy i rozdawał ciosy nożami. Jego mechanika to Inicjatywa - specjalne pole energii, które pozwala mi odpalać ataki bez korzystania z energii.
  • Engineer: strzelby, pistolety, miny, działka i gadżety - co wy na to? Mimo ograniczonej liczby broni, inżynier jest w stanie używać wielu różnych narzędzi, które rozszerzają jego możliwości. Używają tylko jednego zestawu broni ale, podobnie do elementalisty, mogą zmieniać zestawy aby dopasować się do danej sytuacji. Mogą wybierać między Weapon Kits (nowa broń), Backpack Kits (granaty i inne) oraz używać Tool Belt aby dodawać różne efekty, jak i wzmacniać, umiejętności.
  • Mesmer: mistrz iluzji i mocy umysłu. Ostatni caster, który posługuje się swoimi kopiami w celu wywołania zamieszania na polu bitwy. Mesmerzy ze skillem będą nie do rozróżnienia od swoich kopii przez co nigdy nie będziesz pewien czy zabiłeś właściwego. Ich moce podzielone są na fantomy (potężniejsze iluzje ze specjalnymi właściwościami), klony (9wyglądające tak jak mesmer), mantry (ładowane umiejętności, które potem można błyskawicznie odpalić, nawet w środku innej umiejętności). Unikalna mechanika mesa to Shattering (rozbicie, roztrzaskanie) - niszczy wszystkie iluzje wywołując jeden z 4 wybranych efektów.
Personalizacja postaci i inne).
- Osobista historia - każda postać będzie mogła wybrać co jest dla niej najważniejsze (i wokół czego będzie się kręcić fabuła), tak jak i pochodzenie i charakter (który będzie ewoluował w czasie rozgrywki),
- System Traitsów - bonusów, które wzmacniają działanie niektórych skilli, dodają nowe właściwości lub wspomagają w inny sposób postać. Będą zdobywane na różne sposoby.
- Własny dom, zmieniający się w miarę gry;
- Możliwość założenia każdej zbroi, która pasuje do twojej profesji (elementalista wszak nie założy płytówki),
- Nowy system barwników, każda zbroja ma kilka miejsc w które można zaaplikować kolor a biorąc pod uwagę różność zestawów to będzie dużo malowania, planowane jest ok.400 czy więcej a każdy kolor będzie miał określoną wariację od materiału na jaki zostanie nałożony;
- Część zbroi będzie setowana np. płaszcz, kamizelka i spodnie. Będzie tak aby 1) nie powstawały jakieś potworne kombinacje, 2) aby nie było problemów z teksturami,
- System Transmutacji - istnieje możliwość przeniesienia statystyk z jednej zbroi na drugą, którą chcemy nosić. Co prawda trzeba będzie za to zapłacić lub zdobyć in-game ale to jeszcze nie do końca postanowione.
- System insygni - a całej zbroi masz 6 slotów, im więcej wypełnisz insygniami danego typu tym więcej będziesz miał kumulujących się bonusów,
- System Achievementów, które będą account based
Dynamiczne eventy
- Odejście od questów i misji,
- W czasie podróży może się zdarzyć, że będziemy świadkiem ataku centaurów na posterunek, tylko od nas będzie zależało czy pomożemy obrońcom (dostając expa, golda i karmę) czy będziemy stać z boku. Jeżeli centaury zniszczą posterunek to nie będziemy mogli z niego korzystać póki ktoś nie połamie tym półkoniom nóg.
- Niektóre eventy będą prowadzić do kolejnych a te do następnych.
- Każdy gracz biorący udział w evencie otrzyma nagrodę proporcjonalną do wysiłków,
- Koniec podpieprzania lootu, każdy gracz otrzyma własną skrzynkę do otwarcia, jak teraz,
- Eventy będą cykliczne lecz przy ich liczbie ok. 1500 to trochę potrwa zanim gracze będą wiedzieli o wszystkich.
Dungeony
- będą spełniały role misji, popychając fabułę do przodu;
- każdy z nich ma 2 fazy - Story Mode i Exploreable Mode.
  • Story to misja. Tam będziemy walczyli ramię w ramię z NPCami i popychali fabułę. Po przejściu otrzymamy jakiś fajny skin broni i odblokowanie trybu Exploreable dla danego lochu.
  • Exploreable to bardziej jak dungeony z GW1. Po ich ukończeniu będą dropiły wybrane przez graczy kawałki zbroi (koniec z losowaniem)
- Przejście Story Mode odblokowuje Exploreable Mode, które ma (najczęściej) 3 różne drogi i cele (więc 1 dunga można przejść na 4 sposoby i więcej i żaden z celów się NIE powtarza),
- Exploreable to reakcja na, i kontynuacja Story Mode,
- Exploreable mają posiadać Dynamic Eventy,
- nie wszystkie Dungeosy są pod ziemią,
- każdy loch na unikalne skini broni i zbroi
PvP
- Automatycznie dostosowanie eq i skilli do walk PvP,
- Wiadomo, że ma być WvW czyli wielkie walki między serwerami,
- W 5v5 na mapkach maja być miejsca do uzupełnienia potionów,
- Inna filozofia Elitów, bardziej taktycznie, gdyż nie służą do zabijania ludzi, bardziej do zmiany reakcji i stylu gry przeciwnika;
- Gra antyspike, spike niemalże traci rację bytu w dobie powszechnego rezza, statusu downed i wielu sposobów na uratowanie skóry;
Crafting
- 8 profesji, z czego gracz będzie mógł używać w danym czasie tylko 2 (będzie można to zmienić u NPCów)
  • Weaponsmith - bronie do walki wręcz,
  • Huntsman - łuki, pistolety jak i pochodnie oraz rogi,
  • Artificer - magiczne bronie - laski z gałkami i różdżki,
  • Armorsmith - ciężkie zbroje,
  • Leatherworker - skóra i ćwieki,
  • Tailor - szaty, pelerynki i fajne wdzianka dla elementalistek,
  • Jewelcrafter - sygnety,kolczyki i kajdany na nek,
  • Cook - jedzonko wzmocnione sterydami
- 3 sposoby na zdobycie surowców - rozbijanie starych rzeczy, dropienie z ciał wrogów i zbieractwo;
- Kolejne poziomy w craftingu zbiera się poprzez tworzenie nowych przedmiotów,
- Część z crafterów będzie mogła ulepszać swój gear,
- Receptury będziemy w olbrzymiej części odkrywać, tylko parę startowych będzie można kupić.
- Koniec walki o surowce, każdy gracz będzie mógł swobodnie wydobywać materiały nie bojąc się, że ktoś go zaraz zabije.
Mounty
- BRAK mountów, będziemy podróżować między punktami orientacyjnymi za drobniaki.
Gildie
- Oprócz należenia do gildii, będzie można należeć do Grup,
- Grupa do paru gracz, którzy lubią grać razem;
- Gracze z Grupy będą mogli należeć do różnych gildii i grup ale 3 kliknięcia wystarczą aby przełączyć grupę,
- Za grę z gildią dostanie się specjalne punkty za które będzie można rozbudowywać gildię
Energia i potiony
- Zrezygnowania z energii do odpalania umiejętności,
- Energia będzie potrzebna tylko do uników
Walka
- w GW1 budujemy build do elity, w GW2 robimy build pod wybraną broń;
- Traitsy sprawiają, że 2 postacie o takich samych buildach mogą się całkowicie różnić,
- Elity to przysłowiowe asy w rękawie, które odpala się kiedy potrzeba MOCY do zmienienia obrazu bitwy,
- Ok. 200 utility skills w całości, po 4-5 healing skilli i 4-8 elitów dla każdego,
- 4 atrybuty: Siła (zwiększa obrażenia), Precyzja (zwiększa szansę na krytyka), Witalność (odpowiada za punkty życia), Odporność (odpowiada za pancerz) - można je edytować,
- na tą chwilę wiadomo, że umiejętności będą kupowane za specjalne punkty zdobywane za pewne eventy czy zadania.
Podwodna walka
- nie trzeba martwić się o tlen,
- stan Drowned zamiast Downed,który działa tak samo jak Downed (sojusznicy mogę cię stawiać na nogi jak na lądzie), jeżeli wypłyniesz na powierzchnie zaczniesz się regenerować;
- bronie tylko do walki pod wodą - spear (zwarcie), trident (magia), harpoon gun (dystans),
- zmiana wszystkich umiejętności na podwodne (brak kuli ognia pod wodą u ele :D)
- pełna walka w 3D,
- aby pływać wystarczy tylko wskoczyć do wody, można też skoczyć z klifu
THX dla Edorasa.
Ostatnio zmieniony 6 lut 2012, o 12:32 przez Lunar, łącznie zmieniany 29 razy
Obrazek

Venth
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

Tak więc podsumujmy

Post autor: Venth » 8 wrz 2010, o 17:23

Dobra robota. Będzie to uzupełniane w razie nowych informacji?
Obrazek

Lunar
Awatar użytkownika
.: Cartographer :.
.: Cartographer :.
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Ponyville
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Lunaris Moonwraith

Tak więc podsumujmy

Post autor: Lunar » 8 wrz 2010, o 17:24

Przecież tak tego nie zostawię, nie?
Obrazek

MarcusFenix
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Płeć: Nie podano

Tak więc podsumujmy

Post autor: MarcusFenix » 8 wrz 2010, o 18:18

Dobra robota. Na pewno się przyda. :ok:

Kijosz
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gandara

Tak więc podsumujmy

Post autor: Kijosz » 8 wrz 2010, o 19:24

W ogóle nie śledzę nowinek gw2, a jednak wiem o wszystkim co zostało tu wymienione :(

Tak więc podsumujmy

Znowu?
Budo napisał : a drugi "idioci i trolle", gdzie będą idioci i trolle z kijoszem na czele.

Niewiernus
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 23
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gandara
Nick w GW2: Niewiernus

Tak więc podsumujmy

Post autor: Niewiernus » 8 wrz 2010, o 19:55

Muzykę do gry skomponuje Jeremy Soule

Najmocniejszy aspekt tej gry(imo) zostanie nienaruszony!

Ps. Swego czasu był nieoficjalny soundtrack na YT, ale został usunięty...
Obrazek

Duraximus Elto
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 28
Lokalizacja: Black Citadel
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Duraximus Elto

Tak więc podsumujmy

Post autor: Duraximus Elto » 8 wrz 2010, o 23:36

Hambert09 pisze :
Muzykę do gry skomponuje Jeremy Soule

Najmocniejszy aspekt tej gry(imo) zostanie nienaruszony!

Ps. Swego czasu był nieoficjalny soundtrack na YT, ale został usunięty...

Kto ściągnął, to ściągnął ^^ jakby ktoś go chciał, to pm do mnie o zobaczymy co da się zrobić ;)
Obrazek

Budo
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 31
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

Tak więc podsumujmy

Post autor: Budo » 9 wrz 2010, o 23:00

Są centaury jest dobrze ;]

ps w RvR tudzież WvW będą walczyć postacie pve tylko, to ważne imo.
Obrazek

Lex
Awatar użytkownika
Charr Shaman
 
Lokalizacja: Włóczni Wściekłości (Obrony) i innym badziewiom tego typu mówię stanowcze nie.
Płeć: Nie podano

Tak więc podsumujmy

Post autor: Lex » 10 wrz 2010, o 08:08

Parę uwag:
Lunar napisał :-5 grywalnych ras: ludzie, Charry, Norni, Sylvari i Asury,

Skoro "ludzie" napisałeś z małej litery, czemu resztę ras z dużych? Język angielski ma manierę zaczynania wyrazów z dużych liter, pisząc po polsku, imho powinniśmy pisać z małych.

Lunar napisał :-Koniec z trójcą MMO - Tankami, DPSami i Healerami;

Nie do końca. Fakt, monków jako takich dokładnie nie bedzie, ale wciąż ma być podział soldier/adventurer/scholar - imho np. adventurer będzie miał większe trudności by stać w pierwszej linii i przyjmować ciosy jak soldier. Poza tym wciąż nie znamy właściwości klasy która ma ponoć w dużym stopniu zastępować monka (aka chanter, paladyn itp).

Lunar napisał :-10 umiejętności na pasku, 5 zależnych od broni jakie używamy i 5 do wyboru. Pierwsze 5 skilli będzie się zmieniało od tego czy podnieśliśmy kamień lub gruby kij czy kufel;

Chyba lepiej napisać "Pierwsze 5 skilli będzie się zmieniało w zależności od tego jaką broń trzymamy."?

Lunar napisał :-Spadek ważności interuptów,

Z oceną ważności interruptów wstrzymałbym się chyba do czasu pokazania profesji "mesopodobnej".

Lunar napisał :-Stan Downed - dostajesz nowe umiejętności i albo zabijesz wroga i wrócisz do pełnej sprawności albo czekaj na rezza,

Może warto napisać, kiedy ten stan się pojawia?
A kuku.

Lunar
Awatar użytkownika
.: Cartographer :.
.: Cartographer :.
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Ponyville
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Lunaris Moonwraith

Tak więc podsumujmy

Post autor: Lunar » 10 wrz 2010, o 09:35

Było napisane w jednym z wywiadów o tym, ze interupty przestaną być takie ważne. W tym samym była też mowa o możliwości np. przechwycenia lecącego na kogoś fireballa.
Obrazek

tazer
Awatar użytkownika
Bone Dragon
 
Wiek: 29
Lokalizacja: jestem na nie.
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

Tak więc podsumujmy

Post autor: tazer » 10 wrz 2010, o 10:34

Lex pisze :Skoro "ludzie" napisałeś z małej litery, czemu resztę ras z dużych? Język angielski ma manierę zaczynania wyrazów z dużych liter, pisząc po polsku, imho powinniśmy pisać z małych.
a Lunar poprawil odwrotnie i ludzi z duzej, lol :P
natomiast wg jednego z artykulow na blogu ANet to nawet po angielsku juz nie beda pisac ras z duzej litery. chociaz pewnie wielu z nas pozostaje jeszcze taki zwyczaj widzac niezliczone liosci Charr Warrior itp. natomiast wszystkie rasy w GW2 maja byc zawsze pisane z malej litery i widac to juz w ksiazce. mysle, ze warto to poprawiac na biezaco, zeby sie przyzwyczaic :p

oraz przy okazji - norni czy nornowie?
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Budo
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 31
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

Tak więc podsumujmy

Post autor: Budo » 10 wrz 2010, o 10:42

charry, nornowie, asury, sylvari ;]
imo tak powinno być, a sylvari się nie odmienia.
Obrazek

Cappi
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

Tak więc podsumujmy

Post autor: Cappi » 11 wrz 2010, o 18:54

Jaka szkoda, że brak mountów ;(.

Samug
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Far Shiverpeaks

Tak więc podsumujmy

Post autor: Samug » 12 wrz 2010, o 10:56

Lunar napisał :Było napisane w jednym z wywiadów o tym, ze interupty przestaną być takie ważne. W tym samym była też mowa o możliwości np. przechwycenia lecącego na kogoś fireballa.

Czyli, że będzie można grać w ognistą piłkę ręczną? :D
[VcY]

Lunar
Awatar użytkownika
.: Cartographer :.
.: Cartographer :.
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Ponyville
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Lunaris Moonwraith

Tak więc podsumujmy

Post autor: Lunar » 1 paź 2010, o 12:27

Dodano o kolorowaniu i loocie. Jak czegoś nie ma a to wyhaczyliście to poproszę PM z informacją i z linkiem.
Obrazek

Dudi Mesmer
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 6
Lokalizacja: Ascalon
Płeć: Mężczyzna

Tak więc podsumujmy

Post autor: Dudi Mesmer » 1 paź 2010, o 20:27

Co to za dziecinne czepianie się (czyt. Lex`a) odnośnie artykułu Lunara?
Co on jest/ma być nadwornym polonistą gw.pl?

Bardzo ładnie opisał sprawę.
Bo mimo śledzenia pojawiających się info, zawsze jednak coś zdąży umknąć.
Ja dowiedziałem się tu paru nowinek, a interpretację materiałów i osobistą dygresję Lunara, odbieram jako redaktorski dodatek do artykułu.
thx Lunarek.

Greth
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Płeć: Mężczyzna

Tak więc podsumujmy

Post autor: Greth » 1 paź 2010, o 20:45

Dudi Mesmer napisał :Co to za dziecinne czepianie się (czyt. Lex`a) odnośnie artykułu Lunara?


Lex pisze :Parę uwag:


Krytyki nigdy za wiele, uwag tym bardziej - a jeśli dla ciebie to jest "dziecinne czepianie się", to już twój problem.
Ostatnio zmieniony 1 paź 2010, o 20:45 przez Greth, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek

Lunar
Awatar użytkownika
.: Cartographer :.
.: Cartographer :.
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Ponyville
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Lunaris Moonwraith

Tak więc podsumujmy

Post autor: Lunar » 1 paź 2010, o 20:50

Mimo, że Lex ma u mnie opinię męczyduszy i narzekacza to jednak miał rację co do tego co wymienił.
Obrazek

Chlop Z Mazur
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

Tak więc podsumujmy

Post autor: Chlop Z Mazur » 15 paź 2010, o 19:11

Witam, może mi ktoś wytłumaczyć jak to będzie z tym podróżowaniem między punktami orientacyjnymi? Bo z tego co widziałem na gameplayach to kolo normalnie otwierał mapkę gdzie chciał i przenosił się gdzie chciał, czy tak będzie? Bo jeżeli tak to trochę lipa.

tazer
Awatar użytkownika
Bone Dragon
 
Wiek: 29
Lokalizacja: jestem na nie.
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

Tak więc podsumujmy

Post autor: tazer » 15 paź 2010, o 19:14

ech, czytanie pierwszego posta podsumujacego trudne jest, c'nie.
Lunar napisał :Mounty
-BRAK mountów, będziemy podróżować między punktami orientacyjnymi za drobniaki.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Następna

Wróć do PvE



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość