Tak więc podsumujmy

Dyskusje na temat trybu PvE.

Moderatorzy: Moderatorzy PvE, Moderatorzy PvP

Chlop Z Mazur
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

Tak więc podsumujmy

Post autor: Chlop Z Mazur » 15 paź 2010, o 19:19

Ehh czytanie ze zrozumieniem widocznie dla Ciebie jest trudne. Chodzi mi o to czy te punkty orientacyjne będą położone gdzieś w miastach czy będziemy mogli się teleportować gdzie chcemy byle gdzie będąc?

Xsior
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 4
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

Tak więc podsumujmy

Post autor: Xsior » 15 paź 2010, o 19:27

Tylkoo do punktów. Dla ciebie pisanie, żeby ktoś zrozumiał jest trudne. Te punkt są dość gęsto w gameplay'u poustawiane.
Obrazek

tazer
Awatar użytkownika
Bone Dragon
 
Wiek: 29
Lokalizacja: jestem na nie.
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

Tak więc podsumujmy

Post autor: tazer » 15 paź 2010, o 19:30

ciekawe jak mialem przeczytac cos, czego wczesniej nie napisales cwaniaku :) czyli u ciebie kuleje jeszcze wyrazanie wlasnych mysli.
w kazdym razie tak, bedzie sie to odbywalo tak jak na demie - do punktow orientacyjnych na mapie, bedac gdziekolwiek. dlaczego? bo jest to prostsze.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Lunar
Awatar użytkownika
.: Cartographer :.
.: Cartographer :.
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Ponyville
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Lunaris Moonwraith

Tak więc podsumujmy

Post autor: Lunar » 1 gru 2010, o 11:12

Dodane info o potionach, energii i elitach.
Obrazek

Budo
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 31
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

Tak więc podsumujmy

Post autor: Budo » 2 gru 2010, o 22:57

Lunar dopracuj może
"-Inna filozofia Elitów, bardziej taktycznie,
-Gra antyspike, spike niemalże traci rację bytu w dobie,"

2 myślnik jest niedokończony, a w pierwszym nie wiadomo o co chodzi (co to znaczy taktycznie), wypadałoby troszkę rozwinąć.
Obrazek

Lunar
Awatar użytkownika
.: Cartographer :.
.: Cartographer :.
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Ponyville
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Lunaris Moonwraith

Tak więc podsumujmy

Post autor: Lunar » 8 mar 2011, o 21:47

Przypominam o tym temacie. Jeżeli w wyszukiwaniu fikołów z zebrami z Bronxu w sieci, natraficie na ciekawe i nowe info o GW2 to piszcie o tym do mnie. Uaktualnię posta a wy będziecie mogli się pochwalić swoim wkładem!

'pochwalić się swoim wkładem' - interesujące określenie... a jak reagują na nie dziewczyny? :ok: - T.
Staaaary... Normalnie branie lepsze od korka od wanny! - L.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2011, o 22:55 przez Lunar, łącznie zmieniany 2 razy
Obrazek

Adams
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 23
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Underworld

Tak więc podsumujmy

Post autor: Adams » 9 mar 2011, o 18:45

tazer napisał :ciekawe jak mialem przeczytac cos, czego wczesniej nie napisales cwaniaku :) czyli u ciebie kuleje jeszcze wyrazanie wlasnych mysli.
w kazdym razie tak, bedzie sie to odbywalo tak jak na demie - do punktow orientacyjnych na mapie, bedac gdziekolwiek. dlaczego? bo jest to prostsze.

Prostsze? może i tak ale popatrz:

w WoWie musisz sam biegać (lub mount/flight path) i to jest fajne moim zdaniem, bo odkrywasz świat, mijasz się z innymi graczami.

a w GW2 co będzie? Będziemy spotykać tylko tych co robią misje w danym miejscu, a potem będą znikać (czytaj teleport), dużo terenów nie będziemy widzieć, bo po co lecieć z A do B jak jest tp?

Według mnie w mmo chodzi o eksplorację świata a nie o teleportowanie się co sprawi że większość graczy będziemy spotykać tylko w miastach
Ostatnio zmieniony 9 mar 2011, o 18:46 przez Adams, łącznie zmieniany 1 raz

Guen
Awatar użytkownika
Ice-cold Witch
Ice-cold Witch
 
Wiek: 37
Płeć: Kobieta

Tak więc podsumujmy

Post autor: Guen » 9 mar 2011, o 18:49

Jak dla mnie system z teleportem jest ok. Po lataniu z buta przez pól mapy w Aionie brak 'map travel' uważam za mało zabawny, nie sądzę, żeby przeszkadzał w spotykaniu innych graczy.

Duraximus Elto
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 28
Lokalizacja: Black Citadel
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Duraximus Elto

Tak więc podsumujmy

Post autor: Duraximus Elto » 9 mar 2011, o 18:50

Adams napisał :
tazer napisał :ciekawe jak mialem przeczytac cos, czego wczesniej nie napisales cwaniaku :) czyli u ciebie kuleje jeszcze wyrazanie wlasnych mysli.
w kazdym razie tak, bedzie sie to odbywalo tak jak na demie - do punktow orientacyjnych na mapie, bedac gdziekolwiek. dlaczego? bo jest to prostsze.

Prostsze? może i tak ale popatrz:

w WoWie musisz sam biegać (lub mount/flight path) i to jest fajne moim zdaniem, bo odkrywasz świat, mijasz się z innymi graczami.

a w GW2 co będzie? Będziemy spotykać tylko tych co robią misje w danym miejscu, a potem będą znikać (czytaj teleport), dużo terenów nie będziemy widzieć, bo po co lecieć z A do B jak jest tp?

Według mnie w mmo chodzi o eksplorację świata a nie o teleportowanie się co sprawi że większość graczy będziemy spotykać tylko w miastach

Ale żeby najpierw móc się telepnąć musisz je odkryć. Zobaczysz jaki w gw2 świat będzie duży, GL w dobiegnięciu z jednego końca mapy na drugi na piechotę bez Mounta (jeśli ich faktycznie nie będzie).
Obrazek

Adams
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 23
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Underworld

Tak więc podsumujmy

Post autor: Adams » 9 mar 2011, o 19:19

Zobaczysz jaki w gw2 świat będzie duży, GL w dobiegnięciu z jednego końca mapy na drugi na piechotę bez Mounta (jeśli ich faktycznie nie będzie).

Porównam znowu do WoW-a - bo w niego grałem najwięcej.
Tam masz tak że mapa jest ogromna, ale jest podzielona na strefy lvl-owe (np. 1-10,10-15) i questy same nas przekierowują do następnej strefy po osiągnięciu największego lvl-a w strefie. I w taki sposób nabijamy maksymalny poziom przy okazji odkrywając mapę.

Oczywiście w czasie expienia w każdej nowej strefie odkrywamy Flight Path, czyli "tanie linie lotnicze na gryfach"
Więc podróżowanie po całej mapie, mimo że ogromnej nie jest ani drogie ani aż tak czasochłonne.
Taki system IMO jest najciekawszy.

Jednak nie znaczy to co napisałem wyżej że szukam w GW2 samych wad, jedynie chwilowo nie pasuje mi transport (który się i tak jeszcze może 100 razy zmienić)

Duraximus Elto
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 28
Lokalizacja: Black Citadel
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Duraximus Elto

Tak więc podsumujmy

Post autor: Duraximus Elto » 9 mar 2011, o 19:24

No i teleporty będą działać na takich samych zasadach jak gryfy w WoWie. Tylko że to będą 'tanie bramy asuriańskie' (chyba że coś się zmieniło o czym nie wiem), jakaś różnicę miedzy tym widzisz? Bo ja nie.
Obrazek

Adams
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 23
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Underworld

Tak więc podsumujmy

Post autor: Adams » 9 mar 2011, o 19:36

Różnica jest taka że w WoWie jest wygląda to bardziej realnie, o ile można tak powiedzieć w takiej grze.
Tzn. Widać jak jakiś gracz leci, lęcąc samemu można zwiedzać widoki itp.
a w GW po prostu znikamy i pojawiamy się w innym miejscu.
I jest jeszcze jedna sprawa: tp będą dostępne tylko dla miejsc odkrytych. Tylko obawiam się że duża część graczy będzie biegła do nowych miejsc najkrótszą drogą, przez co obwodnice będą puste.

w GW1 wystarczył że ktoś nas przerunnował, i nowa miejscowość otwarta, tutaj na szczęście jest otwarty świat i najprawdopodobniej trzeba będzie samemu zagadać do NPC, więc osoby 3cie nie pomogą.

tazer
Awatar użytkownika
Bone Dragon
 
Wiek: 29
Lokalizacja: jestem na nie.
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

Tak więc podsumujmy

Post autor: tazer » 9 mar 2011, o 20:06

Adams napisał :w GW1 wystarczył że ktoś nas przerunnował, i nowa miejscowość otwarta, tutaj na szczęście jest otwarty świat i najprawdopodobniej trzeba będzie samemu zagadać do NPC, więc osoby 3cie nie pomogą.

wiec gdzie to sie gryzie z eksploracja swiata? bo nie widze :P
tak jak nie rozumiem idei zmuszania kogos do lazenia/jezdzenia tam i z powrotem. jak poczuje, ze bede chcial sobie pozwiedzac jakas okolice i porobic dynamiczne eventy, to tak zrobie. jak bede chcial pomoc koledze w jakims dungeonie, to z poszanowania mojego i jego czasu dobrze by bylo, zebym sie tam pojawil za 10 sekund a nie 10 minut.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Adams
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 23
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Underworld

Tak więc podsumujmy

Post autor: Adams » 9 mar 2011, o 21:42

A tak nawiązując do dynamicznych eventów - bardzo mnie ciekawi ta opcja.
Jeżeli nie ma być normalnych questów znanych z GW1 czy innych MMO to jak to będzie wyglądać?
Wiem że jest podany przykład ale na dużo pytań to nie odpowiada, m.in.:
-czy te eventy będą się pojawiać często?
-czy wszędzie?
-jak na tym wbić max lvl skoro będzie mnóstwo graczy, więc jak się 30 rzuci na taki event to może być mało xp

"Odejście od q i misji" - czyli totalny ich brak, czy mniejsza ilość/mniej ważne ?

xMariusz
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 29
Lokalizacja: Górny Śląsk
Płeć: Mężczyzna

Tak więc podsumujmy

Post autor: xMariusz » 9 mar 2011, o 21:56

Adams napisał:A tak nawiązując do dynamicznych eventów - bardzo mnie ciekawi ta opcja.
Jeżeli nie ma być normalnych questów znanych z GW1 czy innych MMO to jak to będzie wyglądać?
Wiem że jest podany przykład ale na dużo pytań to nie odpowiada, m.in.:
-czy te eventy będą się pojawiać często?
-czy wszędzie?
-jak na tym wbić max lvl skoro będzie mnóstwo graczy, więc jak się 30 rzuci na taki event to może być mało xp

"Odejście od q i misji" - czyli totalny ich brak, czy mniejsza ilość/mniej ważne ?


wiesz napewno jakos to rozwiazali... tego sie kiedys dowiemy :p
napewno sporo expa bedzie z dungeon'ow...
No i chyba jakis main quest musi byc? story line czy cus w tym stylu

Trishia
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 28
Lokalizacja: z Zadupia [w-wa]
Płeć: Mężczyzna

Tak więc podsumujmy

Post autor: Trishia » 9 mar 2011, o 22:46

Adams napisał :A tak nawiązując do dynamicznych eventów - bardzo mnie ciekawi ta opcja.
Jeżeli nie ma być normalnych questów znanych z GW1 czy innych MMO to jak to będzie wyglądać?
Wiem że jest podany przykład ale na dużo pytań to nie odpowiada, m.in.:
-czy te eventy będą się pojawiać często?
-czy wszędzie?
-jak na tym wbić max lvl skoro będzie mnóstwo graczy, więc jak się 30 rzuci na taki event to może być mało xp

"Odejście od q i misji" - czyli totalny ich brak, czy mniejsza ilość/mniej ważne ?


-Eventy są cykliczne, są na całym kontynencie, i jest ich 1600+ i wciąż jest możliwość dodawaniach nowych.
-Przypomnę ważną zasadę GW2 która różni się od tego WoW'skiego, w Gw2 gracze będą nagradzani za współudział, a nie jak w WoW kto pierwszy ten lepszy, albo podział XP/loot. W Gw2 XP/loot jest dzielony pomiędzy gracz tak samo, niezależnie czy są w party czy nie.

Q/misji w ogóle nie ma dal czego? grałeś WoWa węic pamiętasz Questy typu zabij wilki aby dostać ich fangi, po drodze wybijać co się rusza, bo wszystko aggrujesz... 30min farmy wracasz... oo ponowny quest.. tym razem zabijaj wilki dla 10 pazurów... i znowu... :frust:
W Gw2 eventy nawiązują do standardowych gier RPG , widzisz i podejmujesz decyzje. Do NPC wracasz tylko po nagrodę, bez konieczności przebijania przez hordy przeciwników. Jak mówi Anet gra ma sprawiać przyjemność, a nie do niej zmuszać

Ps:
Jak by były jakieś wątpliwości co do tego jak działa mechanika eventów, mogę to bardziej opisać, ostatnio musiałem opisać to koledze, więc mogę zrobić powtórkę.
Ostatnio zmieniony 9 mar 2011, o 22:52 przez Trishia, łącznie zmieniany 1 raz

fukacz
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 29
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Płeć: Mężczyzna

Tak więc podsumujmy

Post autor: fukacz » 9 mar 2011, o 23:25

Questy aczkolwiek w pewnym sensie utrzymywały ciągłość gry. Sprawiały, że postać cały czas miała coś do roboty. Co z tego że były to questy takie jak mówisz "go, kill and/or take, return". Porzucenie idei zadań daje większe pole do popisu dla nas samych, aby nasza historia była bardziej "nasza" niż każdej innej osoby, która wybierze tą samą rasę. Poszerza to nasz sandbox, ale Ci co grali w Mount & Blade wiedzą, że z kompletną sielanką równie bywa. Niektórzy wolą być sterowani, bo dzięki temu jest mała szansa, że nasza postać stanie na środku wioski bez pomysłu "co dalej?". Jak na razie muszę przyznać, że Anet realizuje idee "This is MY story" celująco (bo w M&B mi się to bardzo podobało).

I tak jak Trishia pisze: GW2 nagradza za współudział, a nie karze (bodajże, punkty karmy za to będą nawet).

pozdro

@down
Karma. Będzie też do zdobycia poprzez eventy. Do wymiany jedynie u vendora.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2011, o 01:09 przez fukacz, łącznie zmieniany 1 raz

ZIPer
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Blachownia
Płeć: Mężczyzna

Tak więc podsumujmy

Post autor: ZIPer » 10 mar 2011, o 00:49

Punkty karmy? Hmm... w interfejsie nic nie zauważyłem takiego. Myślę że słowo "karma" miało oznaczać jakiś posiłek (konserwy... tfu consety itp.) ale głowy nie dam.
ObrazekObrazek

Winterhaven
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

Tak więc podsumujmy

Post autor: Winterhaven » 10 mar 2011, o 11:01

Z góry przepraszam ale trochę się przyczepię do stylistyki.

-8 klas do wyboru, brak drugiej profesji;

To klasa czy profesja? :)

-Możliwość skakania, ślizgów i pływania, brak poruszania się za pomocą myszy a tylko za pomocą WSADu.

Ślizgów? Nie jestem pewien o co chodzi :P Poza tym końcówkę zamieniłbym na "za pomocą klawiszy WSAD".

-10 umiejętności na pasku, 5 zmieniających się w zależności od tego co trzymamy w dłoniach i 5 do wyboru;

Można by dodać że te 5 do wyboru dzielą się na 1 healing, 1 elite i na 3 utility.

-Atrybuty takie jak Siła, Odporność itp. Możliwość dowolnego ich edytowania.

Power przetłumaczyłbym na potęga albo moc. Siła zazwyczaj określa sprawność fizyczną.

-6 ujawnione:

-6 ujawnionych:

dzięki któremu może wejść w Death Shroud - nekromanta opuszcza swoje ciało otrzymując nowe umiejętności.

to pogrubienie Death Shroud wygląda dziwnie i sprawia że zlewa się z nazwami profesji.

Jego mechanika to Inicjatywa - specjalne pole energii, które pozwala mi odpalać ataki bez korzystania z energii.

Uch... energiczne zdanie :P Może lepiej "Jego mechanika to Inicjatywa która zastępuje występującą u innych klas pulę energii."

że będziemy świadkiem ataku centaurów na posterunek

Znów to pogrubienie, o co chodzi? :P

To tyle jeśli chodzi o moje czepianie. Poza tym to kawał dobrej roboty. Tylko trochę współczuję bo wybrałeś sobie zły moment żeby to zrobić. Z pewnością czeka nas sporo informacji które będzie trzeba dopisać w nadchodzących dniach :P
Ostatnio zmieniony 10 mar 2011, o 11:10 przez Winterhaven, łącznie zmieniany 2 razy

Lunar
Awatar użytkownika
.: Cartographer :.
.: Cartographer :.
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Ponyville
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Lunaris Moonwraith

Tak więc podsumujmy

Post autor: Lunar » 10 mar 2011, o 12:04

Wyedytowano co nieco. Pamiętajcie - znajdziecie coś to wysyłajcie.
Obrazek

PoprzedniaNastępna

Wróć do PvE



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość