Tak więc podsumujmy

Dyskusje na temat trybu PvE.

Moderatorzy: Moderatorzy PvE, Moderatorzy PvP

Lunar
Awatar użytkownika
.: Cartographer :.
.: Cartographer :.
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Ponyville
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Lunaris Moonwraith

Tak więc podsumujmy

Post autor: Lunar » 12 paź 2011, o 18:41

@Kraven
tazer napisał :skoncz *tralalala*
Obrazek

Kraven
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 28
Płeć: Mężczyzna

Tak więc podsumujmy

Post autor: Kraven » 12 paź 2011, o 18:48

tazer napisał :ostatnia profesja jest profesja powracajaca, potwierdzone dwa razy. dziekuje za uwage, skoncz *tralalala*

Czyli może to być Rytualista. Albo Chronomancer lub Summoner z zaniechanego GW: Utopia. I nawet nie będzie miała tej samej nazwy i kij wie jaką mechanikę. Sam skończ *tralalala*.


Lunar napisał :@Kraven
tazer napisał :skoncz *tralalala*
Nie ma to jak solidne argumenty.
Ostatnio zmieniony 12 paź 2011, o 18:54 przez Kraven, łącznie zmieniany 1 raz

tazer
Awatar użytkownika
Bone Dragon
 
Wiek: 29
Lokalizacja: jestem na nie.
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

Tak więc podsumujmy

Post autor: tazer » 12 paź 2011, o 18:57

tak, zdecydowanie to bedzie rytualista albo monk. albo chronomancer, ktorego sami wykluczyli.
chcesz solidnych argumentow? prosze bardzo - support dla twierdzenia, ze to bedzie mesmer: http://www.guildwars2guru.com/forum/sho ... ostcount=1
support dla innej opcji: "bo ja tak mowie". sam powinienes podac solidne argumenty, ale co tam :>

chcesz sie zalozyc?
jesli bedzie to mesmer, nalykasz sie helu i powiesz "jestem rytlock brimmstone"
jesli to nie bedzie mesmer, to zgole brode!
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kraven
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 28
Płeć: Mężczyzna

Tak więc podsumujmy

Post autor: Kraven » 12 paź 2011, o 20:04

Przejrzałem cały topic. Nie ma tam ani GRAMA potwierdzenia, że 8 profką będzie mesmer. Ciężko supportem nazwać domysły i kilka fioletowych animacji z alfy. Dodatkowo utor topicu jako DOWÓD na istnienie Mesmera w GW2 wrzucił link do skilli Necro.:Oo: A słówko "powracająca"... Człowiek widzi to, co chce widzieć. To po pierwsze.
Po drugie nigdzie nie napisałem, że wiem co to będzie za profesja. Napisałem tylko, że aktualna mechanika gry nie pozwala na istnienie Mesmera jakiego znamy. Mam Ci dać linki do wszystkich stron z info o mechanice gry? Błagam, włącz czytanie ze zrozumieniem.

BTW gdzie i kiedy wykluczyli Chronomancera w GW2?

Xsior
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 4
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

Tak więc podsumujmy

Post autor: Xsior » 12 paź 2011, o 20:39

@UP
Zacznę od końca.
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Professions_reveal
"Chronomancers are certain not to be included.[7]"
Zapewne nie uwierzysz i tak, więc klikkliku w źródło nr. 7.
http://www.onlinewelten.com/games/guild ... 6/seite-6/
Tam czytamy
"Onlinewelten: Will we find a lot of Utopia in Guild Wars 2?

Eric Flannum: There are certainly some things that made their way from Utopia into Guild Wars 2 but these elements are very different than they were originally conceived. For example, the event system is a feature that had its beginnings in Utopia. Other things did not make it over; for example the Chronomancer will not be making an appearance in Guild Wars 2.
"
Jeśli nie widzisz potwierdzeń na mesmera w tamtym temacie na guru, to radzę się udać do okulisty.
Cały zacytowany przez tazera post jest pełen argumentów na poparcie tego, że mesmer będzie.
Obrazek

Kraven
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 28
Płeć: Mężczyzna

Tak więc podsumujmy

Post autor: Kraven » 12 paź 2011, o 20:51

Pierwsze info ma 2 lata i sporo się od tego czasu zmieniło, ale załóżmy, że masz rację. Nadal są inne możliwości. I Oboje wiemy, że nazwa "Mesmer" się raczej nie pojawi choćby na zasadzie jak u Thiefa. I nie wiem ile razy mam podkreślać, że mechanika GW2 nie pozwala istnienie Mesa jakiego znamy

Po drugie nie wiem jak Ty, ale ja obrazka z fioletowymi światełkami i namalowanym w paincie "Conjure Phantasm OMFG!! <3" nie traktuję jako dowód! Pokaż mi wypowiedz pracownika Arena Net, że 8 profką będzie Mesmer albo skończ temat.

Xsior
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 4
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

Tak więc podsumujmy

Post autor: Xsior » 12 paź 2011, o 21:00

Kraven napisał :Po drugie nie wiem jak Ty, ale ja obrazka z fioletowymi światełkami i namalowanym w paincie "Conjure Phantasm OMFG!! <3" nie traktuję jako dowód! Pokaż mi wypowiedz pracownika Arena Net, że 8 profką będzie Mesmer albo skończ temat.

Ja też nie. Ale jako mała sugestia w stronę, że mesmer może być. Jeśli tak chcesz to - jakie mamy dowody, że MESMERA NIE BĘDZIE?
Inna sprawa, że co do mechaniki masz w sumie rację. Jednak można zrobić coś w klimatach mesmera i nazwać go mesmer. Bo także z potwierdzonych info (na wiki) mówi, że nie będzie to profesja z 1 pod zmienioną nazwą, a z nazwą taką jak w jedynce.
Obrazek

tazer
Awatar użytkownika
Bone Dragon
 
Wiek: 29
Lokalizacja: jestem na nie.
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

Tak więc podsumujmy

Post autor: tazer » 12 paź 2011, o 21:02

fajnie pominales te wazniejsze dowody :) co i tak nie zmienia faktu, ze zadnych lepszych dowodow na zaprzeczenie mesmera - przedstawienie innej profesji z dowodami NIE MA.
ryta nie bedzie - po pierwsze co chyba umyslnie pominales a jest napisane w w/w poscie, tworcy powiedzieli, ze assassina nie ma wlasnie dlatego, ze w GW2 na poczatku nie uswiadczymy Canthy. dlaczego mieliby byc tak niekonsekwentni i dac ryta na przekor temu wszystkiemu, co swiadczy za mesmerem? po drugie role ryta przejal inzynier, to chyba dosc oczywiste.
wszystko co dalo sie wycisnac z monka przeszlo do guardiana, bo skoro nie ma dedykowanego, targetowanego heala, to zostaje tylko smite i prot. do umiejetnosci protowana guardiana chyba nikt nie ma watpliwosci oraz wiele smitowych skillow z monka tez ma wlasnie guardian, nawet nazwy zostawili te same, na brode Balthazara.
blagam, wlacz calosciowe myslenie.
Kraven napisał : Napisałem tylko, że aktualna mechanika gry nie pozwala na istnienie Mesmera jakiego znamy. Mam Ci dać linki do wszystkich stron z info o mechanice gry?

wszelakie info o mechanice gry znam bardzo dobrze i dokladnie to sledze, wiec linkow raczej nie musisz mi dawac. to, ze mechanika mesmera bedzie inna to nic odkrywczego, ale pytam ponownie: i co z tego?
co z tego, ze nie ma hexow? sa kondycje dzialajece jak hexy.
co z tego, ze nie ma energii? wylaczac postaci mozna teraz w inny sposob, rowniez przez kondycje - pisalem juz o tym gdzie indziej i o ile mnie pamiec nie myli, to nawet PRZY TOBIE. wystarczy glupie chilled, zeby wydluzyc recharge skilli, a jesli przez to skille beda rzucane rzadziej to dziala to identycznie, jakby postac nie miala energii. zadna wielka filozofia.
zeby nie powielac za duzo z necro, mesmer moze byc bardziej ofensywny, zaden problem.
dlatego moze to ty powinienes zebrac mechanike do kupy i zobaczyc, ze mesmer jak najbardziej moze sie pojawic - sporo zmieniony, co swietnie tlumaczy dlaczego tak dlugo zwlekaja z ujawnieniem tej ostatniej profesji, ale jednak. i tak, nazwa zostanie, bo RETURNING PROFESSION =/= SIMILAR PROFESSION. podobna profesja byl thief, powracajace profesje to profesje jak elem, warrek, ranger i necro, chyba nie mozesz temu zaprzeczyc? o dziwo, wszystkie maja taka sama nazwe. to nie mage, soldier, hunter i eee nawet nie wiem co mogloby byc zamiast necro.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Lunar
Awatar użytkownika
.: Cartographer :.
.: Cartographer :.
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Ponyville
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Lunaris Moonwraith

Tak więc podsumujmy

Post autor: Lunar » 12 paź 2011, o 21:13

Za necro mógłby być warlock.
Panowie, oszczędzajcie siły na flame jaki będzie przy ostatniej profce. Coś mi głosy szeptają, że może coś ciekawego na Halloween. W dodatku głosy mi mówią, że nie cierpię na schizofrenię.
Obrazek

Kraven
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 28
Płeć: Mężczyzna

Tak więc podsumujmy

Post autor: Kraven » 12 paź 2011, o 22:32

Może mi się przywidziało, ale ANeta powiedziała że wśród 8 profesji będą 4 stare (Warrior, Ranger, Elem i Necro), 2 nowe (Guardian i Engineer) i 2 "powracające" w zmienionej formie(pierwszą był Thief). Stąd właśnie brak miejsca dla Mesmera.

Co do kondycji typu Chill. No właśnie! To są kondycje które ma większość profek, przez co nie stają się "unikalną mechaniką" jaką był denial i disable. Pokaż mi które kondycje działają jak Diversion, Shame, Stolen Speed, Backfire i 3/4 hexów, które definiowały postać w GW1. Warrior miał adrene, Ranger miał łuk i pety, Elem magie żywiołów, a Necro life drain i miniony. I przenieśli to na mechanikę GW2. Mesmer miał Hexy które same w sobie nie robiły dmg, ale blokowały przeciwników; miał też drain energii. Żadnej z tych rzeczy nie będzie w GW2 z powodu braku Energii jako resource'a ani hexów, bo wywalili Monka. Jak dla mnie sytuacja jest dość klarowna.

Być może jak będziecie głośno i długo krzyczeć, to ANeta zmieni całą swoją grę i zrobi Mesmera, ale patrząc na całe OFICJALNE informacje, nie zanosi się na to. Widać Wy wiecie lepiej niż sami twórcy.


Tyle ode mnie. Pośmieję się z was po ogłoszeniu ostatniej profki. Albo kupię butlę z helem.

Plutonka
Awatar użytkownika
.: Biedna Artystka :.
.: Biedna Artystka :.
 
Wiek: 35
Płeć: Kobieta
Serwer GW2: [EU] Aurora Glade

Tak więc podsumujmy

Post autor: Plutonka » 12 paź 2011, o 23:00

Stawiam, że:
- nie, nie będzie mesmera w takiej postaci, w jakiej znamy go z GW, bo po prostu nie pozwala na to mechanika gry.
- tak, pewnie dostaniemy po prostu klasę, która ma dużo cc i będzie się nazywała 'mesmer'.

A że nie będzie już tak unikalna... no nie będzie. Ale każdy się chyba zgodzi, że mesmer byłby nie do zbalansowania w realiach persistent world. Ja tam jednak wierzę w Arenę... może dostaniemy jakąś ciekawą mechanikę pozwalającą na czerpanie dodatkowych korzyści za każdy nałożony condition.
Albo coś w ten deseń.

Ja tam bym wolała rytualistę, ale jak zostało napisane wcześniej, zamiast niego jest inżynier.

tazer
Awatar użytkownika
Bone Dragon
 
Wiek: 29
Lokalizacja: jestem na nie.
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

Tak więc podsumujmy

Post autor: tazer » 13 paź 2011, o 00:03

@Kraven:
po pierwsze, przewidzialo ci sie. przed ujawnieniem guardiana powiedzieli tak:
http://twitter.com/#!/guildwars2/status/26864709145
similar - jest, thief
new - sa, guardian i engineer
returning - nie ma. to jest twardy fakt.
oraz pozniej, co jest zacytowane w temacie z mesmerem
GameSpy: You've unveiled all but two of the game's eight classes. So far, we have the Elementalist, Necromancer, Ranger, Warrior, Guardian, and Thief. Do you have any hints about the last two? Will we see the return of the Mesmer!?
Eric Flannum: We've given hints out, so I think it's safe for me to say that there is one brand new profession and one returning profession yet to be revealed.

ostatnio, w wywiadzie z CDA powiedzieli, ze nie ma jeszcze postaci, ktora bylaby najblizszym odzwierciedleniem mesmera, a ktora obiecali.
jesli tego nie sledzisz, nie zapisujesz, albo masz zawodna pamiec, to sie nie kloc :P

po drugie, z kondycjami typu chilled wszystko moze sie zmienic nawet przy tak prostej rzeczy jak mozliwa czestotliwosc rzucania. jesli przykladowo mesmer bedzie mogl to rzucac znaczaco czesciej od elema albo necro, to juz duzo znaczy. poza tym trzeba sobie powiedziec jasno - mozemy nie znac jeszcze CALEJ mechaniki gry. moze znamy i z 90% ale wystarczy, ze mesmer bedzie mial cos nowego i psikus - moze pasowac. pozniej mozna zwrocic uwage, ze malo jest skilli typu channelled - necro ma swoj Life Siphon, guardian jakies lancuchy i to chyba mniej wiecej tyle. mozliwosci zagospodarowania tego typu skilli sa ogromne - przykladowo dzialanie typu Backfire w zamian za demobilizacje castera jest bardziej zbalansowane niz tab-hex, wiec bardzo duzo jest jeszcze mozliwe.
w koncu ANet niejasno zapowiedziala jeszcze cos, co ma w pewnym sensie zastapic energie i byc takim long-time resource. nie wiadomo co to, ale jesli mesmer bedzie mogl na to wplynac... :P

pomyslow na mesmera jest duzo, ludzie na guru napisali juz ponad 400 stron i chociaz pewnie 90% z tego sie nie sprawdzi, to powtorze - mozliwosci sa jeszcze duze.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Chmurka
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

Tak więc podsumujmy

Post autor: Chmurka » 13 paź 2011, o 09:41

Najlepiej by było gdyby były wszystkie wcześniejsze klasy, to był by duży w tedy wybór i na pewno więcej gracz bo dla każdego coś by się znalazło.
- Koniec z trójcą MMO - Tankami, DPSami i Healerami;

No i tu się zawiodłem, mnie się wydaje że było by lepiej gdyby została ''Trójca MMO''

Lunar
Awatar użytkownika
.: Cartographer :.
.: Cartographer :.
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Ponyville
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Lunaris Moonwraith

Tak więc podsumujmy

Post autor: Lunar » 13 paź 2011, o 12:29

Chmurka napisał :No i tu się zawiodłem, mnie się wydaje że było by lepiej gdyby została ''Trójca MMO''

U mad bro?
Obrazek

Bonzayyy
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

Tak więc podsumujmy

Post autor: Bonzayyy » 1 lis 2011, o 18:44

Czy będzie gra offline / własna pusta mapa ? :shock:
Nie chcę się znowu męczyć jak z innymi mmo o spoty :D

Greth
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Płeć: Mężczyzna

Tak więc podsumujmy

Post autor: Greth » 1 lis 2011, o 19:57

Bonzayyy pisze :Nie chcę się znowu męczyć jak z innymi mmo o spoty :D


Uwierz mi na słowo, o to nie musisz się martwić. ^^
Obrazek

Bonzayyy
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

Tak więc podsumujmy

Post autor: Bonzayyy » 1 lis 2011, o 19:59

DLaczego ? :thumbup: Sorrka ale tydzień temu poznałem GW i jestem zafascynowany nim :]
Ale o Gw 2 niewiele wiem.
Ostatnio zmieniony 1 lis 2011, o 20:00 przez Bonzayyy, łącznie zmieniany 1 raz
Główna postać :
X Bonzayyy X ( sin)
Gildia : [Chi]

Rvik
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Wiek: 27
Lokalizacja: Kraków :)
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gandara

Tak więc podsumujmy

Post autor: Rvik » 1 lis 2011, o 22:41

Po odejściu od systemu questów nikt nie będzie musiał się martwić o spoty, bo dynamiczne wydarzenia, które je zastąpią będą automatycznie dostosowywały swoja trudność i ilość mobów do ilości graczy biorących w nich udział :P
Poczytaj sobie artykuły o GW2 na stronie głównej. Szczególnie zwróć uwagę na artykuły na temat mechaniki.
Ostatnio zmieniony 1 lis 2011, o 22:43 przez Rvik, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek
Obrazek

Kraven
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 28
Płeć: Mężczyzna

Tak więc podsumujmy

Post autor: Kraven » 1 lis 2011, o 23:17

Nawet jeśli ktoś będzie szukał ludzi do teamu, to w przeciwieństwie do WoW'a, tutaj nikt nie będzie patrzył czy już ma taką czy inna profkę w teamie. Nie ma dedykowanych tanków i healerów, za to jest cała masa mozliwych opcji, kombinacji i synergii w każdej klasie i pomiędzy nimi. Nie ma postaci niezastąpionych, więc na dungeony wystarczy 5(?) dobrych, ogarniętych ludzi bez względu na profesję. No chyba, że znajdzie się jakiś jełop, który nie kmini, że GW2 =\= WoW.

Greth
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Płeć: Mężczyzna

Tak więc podsumujmy

Post autor: Greth » 2 lis 2011, o 12:13

Rvik napisał :Po odejściu od systemu questów nikt nie będzie musiał się martwić o spoty, bo dynamiczne wydarzenia, które je zastąpią będą automatycznie dostosowywały swoja trudność i ilość mobów do ilości graczy biorących w nich udział :P
Poczytaj sobie artykuły o GW2 na stronie głównej. Szczególnie zwróć uwagę na artykuły na temat mechaniki.


Jeszcze dodam od siebie to:

Postacie mogą zbierać wszystkie możliwe materiały, natomiast miejsca ich wydobycia nie wyczerpują się gdy dany gracz z nich skorzysta. Jeśli mieliście możliwość gry w inne MMO, mogliście poczuć frustrację podczas wydobywania niektórych materiałów; bieganie po rożnych miejscach w poszukiwaniu odpowiedniego miejsca jedynie po to, aby natrafić na nie zaraz po tym, jak wykorzystał je inny gracz, lub co gorsza, wykradł materiały gdy wy byliście zajęci walką z pobliskimi potworami. W Guild Wars 2, każde takie miejsce może zostać wykorzystane przez dowolną ilość graczy, dlatego też gdy w oddali pojawia się źródło rzadkiego surowca nie trzeba gnać do niego na złamanie karku aby zdążyć przed innymi graczami.

Zdecydowaliśmy się umożliwić wszystkim graczom korzystanie ze źródeł zasobów z kilku ważnych powodów. Po pierwsze, chcieliśmy, aby miejsca, z których gromadzi się zasoby były poszukiwane przez wszystkich grających, tak, aby podczas gry z drużyną nikt nie czuł się winny tego, że reszta musi na niego czekać, aż skończy swoje wydobycie napotkanej na skraju drogi rudy. Po drugie, profesje tworzące przedmioty są często wykorzystywane w celach ekonomicznych, poprzez sprzedaż materiałów innym graczom, a my nie chcieliśmy, aby twórcy przedmiotów zmuszeni zostali do poświęcania własnych zasobów pieniężnych do tworzenia sprzętu dla siebie czy swoich znajomych.
Obrazek

PoprzedniaNastępna

Wróć do PvE



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron