Aktualizacja elementalisty - 05.01.2012

Masz jakieś komentarze lub chcesz wypowiedzieć swoje zdanie na temat nowości ze świata Guild Wars? Tutaj masz szansę to zrobić!

Moderator: Redaktorzy

Anakin
Awatar użytkownika
.: Redaktor :.
.: Redaktor :.
 
Wiek: 21
Lokalizacja: Racibórz
Płeć: Mężczyzna

Aktualizacja elementalisty - 05.01.2012

Post autor: Anakin » 6 sty 2012, o 11:00

Obrazek

Wczoraj w nocy miała miejsce pokaźna aktualizacja umiejętności w Guild Wars. Całość zmian możecie znaleźć tutaj, a jeżeli interesują was motywy twórców, które popchnęły ich do właśnie takich zmian - odsyłam was Developer Update. Wprowadzone zmiany tyczą się głównie profesji elementalisty oraz wprowadzają zapowiadany nerf DwG. Statystyki życia i pancerza mobków w Hard Mode również zostały lekko poprawione i wprowadzona została nowa rotacja map na Automated tournament.

Zmiany:
Hard Mode
  • Zmniejszono poziom pancerza przeciwników.
  • Zwiększono maksymalny poziom życia przeciwników.
Wyczerpanie
  • Wartość wyczerpania jaką powoduje umiejętność jest teraz zaprezentowana w formie numerycznej obok szarej kropki na umiejętności.
Umiejętności:

Elementalista
  • : skrócono czas odnawiania do 20s, dodano funkcję "Masz +1 do Magii Wody". Usunięto "Kończy się kiedy użyjesz Magii Ognia".
  • : dodano funkcję "To zaklęcie ma 25% przebicia pancerza". Jeżeli zaklęcie trafi atakującego przeciwnika, wszyscy w pobliżu również są trafieni i zaklęcie zadaje 50% więcej obrażeń.
  • Celestial Storm: poprawiono opis.
  • : teraz wywołuje wyczerpanie na poziomie 5 punktów, zamiast 10.
  • : skrócono czas odnawiania do 2s.
  • : zwiększono czas rzucania do 1s; zwiększono koszt do 10 energii, wydłużono czas odnawiania do 20s, zmieniono funkcję "Przez 8s, ty i twoi sojusznicy jesteście zaklęci Double Dragon. Pobliscy przeciwnicy otrzymują 5…30 obrażeń od ognia co sekundę. Dodatkowo jeżeli ty lub twój sojusznik używasz umiejętności wymierzonej przeciwko pojedynczemu celowi, cel ten zostaje podpalony na 0…3s."
  • : zmieniono czas trwania na 25…60s, skrócono czas odnawiania do 20s, dodano funkcję: “Otrzymujesz +1…2 do Magii Powietrza, Ognia, Wody i Ziemi.
  • : skrócono czas rzucania do 1.5s.
  • : zmieniono typ umiejętności na zaklęcie, podniesiono czas rzucania do 1s, zwiększono koszt to 10 energii, skrócono odnawianie do 20s, zmieniono funkcję: „Przez 36…60s, Energy Boon podnosi maksymalne zdrowie twoje i twojego sojusznika o 1…3 punkty za każdy punkt energii który posiadasz (maksymalnie). Kiedy zaklęcie się kończy, otrzymujecie 1…12 energii. Dodatkowo dostajesz 1punkt energii na każde 2 punkty Energy Storage, które posiadasz."
  • : wydłużono czas trwania do 8…20s, zmniejszono obrażenia za każdy punkt energii do 2.
  • : skrócono czas rzucania do 1.5s
  • : wydłużono odnawianie do 8s.
  • : dodano funkcję: ”Przez 10s, twój cel i wszyscy przy nim otrzymują 5…25 obrażeń co sekundę. Przeciwnicy używający umiejętności ataku zostają oślepieni na 3s."
  • : wydłużono odnawianie do 25s, teraz działa na twoje pierwsze 1…3 zaklęcia, zmniejszono zaoszczędzoną energię do 10…25 punktów, dodano funkcję: „Twoje umiejętności żywiołów są podniesione o 1…2.”
  • : zmieniono funkcję: “Przez 5…11s, ty I twój sojusznik poruszacie się 33% szybciej. Kiedy rzucasz to zaklęcie wszyscy przeciwnicy przy tobie i twoim celu otrzymują 15…70 obrażeń od zimna. Przeciwnicy rażeni podczas poruszania się zostają przewróceni."
  • : usunięto funkcję: “Efekt kończy się kiedy otrzymasz obrażenia od ognia.”
  • : skrócono czas rzucania do 1.5s.
  • : Teraz zawsze wywołuje 5 punktów wyczerpania
  • : zmniejszono koszt do 10 energii, dodano funkcję „Cel otrzymuje Pękniętą Zbroję na 5…20s. To zaklęcie ma 25% przebijania pancerza."
  • : skrócono odnowę do 10s, zmieniono skalowanie atrybutów do 8…13, usunięto regenerację energii, usunięto funkcję „Zaklęcie kończy się kiedy użyjesz umiejętności nie-elementalisty.” Dodano funkcję „Twoje zaklęcia oparte na żywiołach zwracają 30% swojego kosztu.”
  • : zmieniono funkcję: „Cel i wszyscy w pobliżu otrzymują 15…60 obrażeń od ognia. Jeżeli masz więcej energii niż cel, on i wszyscy w pobliżu otrzymują 15…60 obrażeń od ognia i zostają podpalenia na 1…8s.
  • : zwiększono obrażenia do 10…60, zwiększono dodatkowe obrażenia do 10…60, zmniejszono wyczerpanie do 5, skrócono odnawianie do 5s, skrócono czas trwania umiejętności do 1…5s.
  • (PvP): oddzielono dla PvP, skrócono odnawianie do 5s, skrócono czas trwania do 1…5s
  • : zmniejszono wyczerpanie do 5.
  • (PvP): oddzielono dla PvP.
  • : skrócono czas rzucania do 0.75s, zmniejszono koszt do 10 energii, skrócono odnawianie do 12s, zmieniono funkcję: „ Wszyscy przeciwnicy w pobliżu ciebie i twojego celu otrzymują 15…70 obrażeń od mrozu i poruszają się 66% wolniej przez 2…6s. Jeżeli trafisz przeciwnika pod wpływem klątwy Magii Wody, zaklęcie odnawia się 50% szybciej.
  • : zmniejszono koszt do 5 energii, zmieniono funkcję: „Przez 10…45s, otrzymujesz 33% mniej obrażeń od przeciwników pod wpływem klątwy Magii Wody. Kiedy rzucisz zaklęcie magii żywiołów, wszyscy sojusznicy, nie będący duchami, są uleczeni na 50…250% kosztu tej umiejętności.
  • (PvP): oddzielono dla PvP, zmniejszono koszt do 5 energii, zmieniono funkcję: „Przez 10…45s, otrzymujesz 33% mniej obrażeń od przeciwników pod wpływem klątwy Magii Wody. Kiedy rzucisz zaklęcie magii żywiołów, wszyscy sojusznicy, nie będący duchami, są uleczeni na 50…250% kosztu tej umiejętności. Zaklęcie to nie leczy sojuszników powyżej 80% zdrowia.
  • : zmniejszono wyczerpanie do 5, skrócono czas rzucania do 1s.
  • : zmniejszono wyczerpanie do 5, zmniejszono obrażenia do 10…70, teraz możesz się teleportować zarówno do sojuszników jak i wrogów, dodano funkcję: „Wszyscy pobliscy przeciwnicy są oślepieni na 1…5s
  • (PvP): oddzielono dla PvP; zwiększono koszt do 15 energii, wydłużono odnawianie do 10s; zmniejszono wyczerpanie do 5, zmniejszono obrażenia do 10…70, teraz możesz się teleportować zarówno do sojuszników jak i wrogów, dodano funkcję: „Wszyscy pobliscy przeciwnicy są oślepieni na 1…5s.”
  • : skrócono odnawianie do 25s.
  • : skrócono czas rzucania do 1s, zmniejszono wyczerpanie do 5, zmieniono funkcję: „Otrzymujesz 1 punkt energii i 5 punktów życia za każdy punkt energi pochłonięty przez wyczerpanie. Tracisz wszystkie zaklęcia.”
  • : zmniejszono koszt do 10 energii, zmieniono funkcję: „Cel otrzymuje 25.100 obrażeń od zimna i jest przeklęty Shatterstone przez 3 sekundy. Kiedy Shatterstone się kończy, cel i wszyscy w pobliżu otrzymują 25…100 obrażeń od zimna.”
  • : zmieniono funkcję: „Wszyscy przeciwnicy w obszarze otrzymują 15…60 obrażeń od ziemi i są osłabieni przez 1…10s. Pobliscy przeciwnicy otrzymują również +15…60 obrażeń od ziemi i cierpią na Pękniętą Zbroję przez 1…10s. Przeciwnicy przy tobie otrzymują dodatkowe +15…60 obrażeń od ziemi i zostają oślepieni na 1…10s.”
  • : skrócono odnawianie do 7s, zmieniono funkcję: „Dotknięty cel i wszyscy przeciwnicy w obszarze otrzymują 7…112 obrażeń od ognia i zostają podpaleni na 1…3s. Za każdego trafionego przeciwnika otrzymujesz 2 punkty energii.”
  • : skrócono czas odnawiania do 12s, zmieniono funkcję: „ Przez 5…20s ty i twój sojusznik otrzymujecie +1…35 pancerza i jesteście odporni na trafienia krytyczne. Kiedy rzucasz zaklęcie, wszyscy przeciwnicy w pobliżu ciebie i wybranego sojusznika otrzymują 15...70 obrażeń od ziemi i zostają osłabieni na 5…20s.”
  • : usunięto funkcję: „Efekt kończy się kiedy otrzymasz obrażenia od ognia”
  • : skrócono odnawianie do 8s, zmniejszono obrażenia do 10…50, dodano 25% przebicia pancerza, zmieniono funkcję: „Zadajesz 10…50 obrażeń od błyskawic celowi i wszystkim przeciwnikom przy nim. Akcja trafionych przeciwników zostają przerwane i cierpią oni na Pęknięty Pancerz oraz Osłabienie przez 5…20s. Zaklęcie ma 25% przebicia pancerza.”
  • : skrócono odnawianie do 15s.
  • : zmieniono funkcję: „Przez 5…15s sojusznicy, nie będący duchami, w obszarze otrzymują +1…3 regeneracji zdrowia, +12…24 pancerza oraz dodatkowe +12…24 pancerza przeciwko obrażeniom od ognia. Zaklęcie zostaje wyłączone na 20s”
  • (PvP): oddzielono dla PvP, wydłużono odnawianie do 30s, zmieniono funkcję: „Przez 5…15s sojusznicy, nie będący duchami, w obszarze otrzymują +1…3 regeneracji zdrowia, +12…24 pancerza oraz dodatkowe +12…24 pancerza przeciwko obrażeniom od ognia. Zaklęcie zostaje wyłączone na 30s”
  • : Wyślij szybko poruszający się pocisk, który trafi przeciwnika i maksymalnie dwóch innych w jego pobliżu, zadając 10...90 obrażeń od zimna. Jeżeli trafieni przeciwnicy poruszają się zostaną powaleni.
Mesmer
  • : zmniejszono obrażenia do 10...100.
  • (PvP): zmniejszono obrażenia do 10...75; zmniejszono czas odnawiania do 12 sekund.
Rytualista
  • : obrażenia od elektryczności w tej umiejętności nie ignorują już pancerza.
  • (PvP): zwiększono obrażenia do 1...41; obrażenia od elektryczności w tej umiejętności nie ignorują już pancerza.
  • :zmniejszono obrażenia do 15...85.
  • : zmniejszono obrażenia do 15...85.
  • (PvP): zmniejszono obrażenia do 15...85.
  • : zmniejszono obrażenia ducha do 5...20.
  • : zmniejszono obrażenia do 25...125.
Automatyczne Turnieje
  • Uaktualniono trofeum ATS w Wielkiej Świątyni Baltazara na rok 2012
  • Uaktualniono rotację map w Automatycznych Turniejach.
Ostatnio zmieniony 7 sty 2012, o 10:40 przez Tom Stone, łącznie zmieniany 5 razy

Arthos Xails
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

Aktualizacja elementalisty - 05.01.2012

Post autor: Arthos Xails » 6 sty 2012, o 11:29

op double dragon i star burst:PP

Lunar
Awatar użytkownika
.: Cartographer :.
.: Cartographer :.
 
Wiek: 22
Lokalizacja: Ponyville
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Lunaris Moonwraith

Aktualizacja elementalisty - 05.01.2012

Post autor: Lunar » 6 sty 2012, o 12:09

*ojej* ya ANet, *ojej* you.
Jak zawsze muszą *tralalala* się do SoSa. A Mirror of Ice? Przecież szło nim spoko koksić w PvE. Teraz będzie trza szukać na jakiego hero castnąć skilla... Geez... Jedynie RTL i skille z air oraz cast time są w miarę...
Obrazek

Xsior
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 2
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

Aktualizacja elementalisty - 05.01.2012

Post autor: Xsior » 6 sty 2012, o 12:22

Jaj, mój najzajebistszy elem... kurcze, nie został ani znerfiony, ani nie dostał busta. Dostał za to dużo nowych sensownych kombinacji, szczególnie miłe jest wzmocnienie air i water na pve.
Obrazek

Dżopens
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 26
Płeć: Mężczyzna

Aktualizacja elementalisty - 05.01.2012

Post autor: Dżopens » 6 sty 2012, o 13:16

Lunar napisał :Jak zawsze muszą *tralalala* się do SoSa.

Lunar napisał :ANet, *ojej* you.



I tyle w temacie.
ObrazekObrazek

Maja5252
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 20
Płeć: Mężczyzna

Aktualizacja elementalisty - 05.01.2012

Post autor: Maja5252 » 6 sty 2012, o 13:30

Heh zredukowany recharge :D <Lubię to> :hurra:
ShockWave też bombowe :D
No i przede wszystkim jest napisane ile trwa wyczerpanie :D
Jestem zadowolony z upgrade'a :D :D :D

Tissaia
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 21
Lokalizacja: Tam i Tu
Płeć: Kobieta

Aktualizacja elementalisty - 05.01.2012

Post autor: Tissaia » 6 sty 2012, o 14:15

To teraz niech coś zrobią z askiem bo nudy... ;p derw dostał nerfa -> nowe buildy, ele dostał nerfa -> składania nowych buildów ciąg dalszy... fajnie fajnie szkoda, że nimi nie gram ;/

rysiekw
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

Aktualizacja elementalisty - 05.01.2012

Post autor: rysiekw » 6 sty 2012, o 14:17

akurat derv i ele to dostali buffy a nie nerfy ^^ tylko rit dostał nerfa lekkiego.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Arthos Xails
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

Aktualizacja elementalisty - 05.01.2012

Post autor: Arthos Xails » 6 sty 2012, o 14:26

ele neft? z ktorej strony, wlasnie sobie rozkladam 3,4 gosci na forcie 4 skilami::P

mem
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 20
Płeć: Mężczyzna

Aktualizacja elementalisty - 05.01.2012

Post autor: mem » 6 sty 2012, o 15:14

Dziękuje z update. W pierwszym poście wodny trójząb ma zły opis.

Qbi99
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Lokalizacja: Perła Renesansu
Płeć: Mężczyzna

Aktualizacja elementalisty - 05.01.2012

Post autor: Qbi99 » 6 sty 2012, o 22:35

rysiekw pisze :akurat derv i ele to dostali buffy a nie nerfy ^^ tylko rit dostał nerfa lekkiego.


lekkiego?? -.- SoS i DwG *zepsuju*
"Pomódl się do boga dropu, żeby ci dropnęło ecto."
[b]Chciałbym sprzedać 3 stacki totów!!pilne!![/b]

Virgo
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 21
Płeć: Mężczyzna

Aktualizacja elementalisty - 05.01.2012

Post autor: Virgo » 7 sty 2012, o 12:13

Jestem ciekaw po co nerfili skille rytka z channeling magic skoro i tak w PvP są prawie nieużywane... (co do PvE nie wiem)
Fajnie zrobili z tym określeniem numerycznym exhaustion. Co do tych skilli elka - wszystko wyjdzie w praktyce :)

rysiekw
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

Aktualizacja elementalisty - 05.01.2012

Post autor: rysiekw » 7 sty 2012, o 13:50

na pvp może nie są używane, ale na UWSC są najlepszym spike.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Sasklacz
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 103
Lokalizacja: Chojnice
Płeć: Mężczyzna

Aktualizacja elementalisty - 05.01.2012

Post autor: Sasklacz » 9 sty 2012, o 15:27

ciut za późno ten buff elesa... zresztą dla nikogo nie powinien on być szOkiemm koro informacje na jego temat wypołyneły jakieś 2 miesiące temu i były widoczne na guru jakieś 2 tygodnie , ktoi uważny ten wiedział wcześniej

a że dwg nerfed to raczej nikogo nie powinno ruszać...

szerszeń45
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 25
Płeć: Mężczyzna

Aktualizacja elementalisty - 05.01.2012

Post autor: szerszeń45 » 15 sty 2012, o 15:19

jaki znowu buff? Złóżcie teraz coś elkowi sensownego w pve... Za bardzo przyzwyczaiłem się do invokera, teraz elkiem nie umiem nic złozyć :frust:

PostTen post został usunięty przez Hyper Chan 15 sty 2012, o 15:41.


Wróć do Newsy



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron