Blood and Madness - Październikowy Patch.

Czy na pewno wiesz już o wszystkich najnowszych plotkach na temat GW2? Najświeższe informacje na ten temat - i to nie tylko wybierane przez ekipę portalu, ale również przez czytelników, czyli Was!

Moderator: Redaktorzy

KrzysheK
Awatar użytkownika
.: Your Nightmare :.
.: Your Nightmare :.
 
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gunnar’s Hold

Blood and Madness - Październikowy Patch.

Post autor: KrzysheK » 22 paź 2014, o 21:17

ArenaNet po dłuższej przerwie wypuszcza kolejny patch. Właśnie, po dłuższej przerwie. I w tym miejscu w imieniu całej ekipy vortalu guildwars2.pl chciałbym Was wszystkich przeprosić za to, że i my przystanęliśmy, nawet nieco dłużej niż ArenaNet. Nie powinno to mieć miejsca, ale cóż, stało się.

Ale wracając do meritum, poniżej przedstawiam opis nowego patcha.

BLOOD AND MADNESS

Jak można się łatwo domyślić, jest to patch związany z Halloween. Mad King przechadza się po Lion's Arc opowiadając dowcipy i grając w "Mad king says". Żarciki, duchy, kawały mniej lub bardziej zjadliwe, to wszystko jak zawsze nawiedzi Lion's Arc. Ale żeby nie było za różowo, bo w końcu to Halloween, okazuje się, że nie tylko prawowity król umie łamać bariery między wymiarami. Ktoś najwidoczniej wdał się w tatusia. Bądźcie gotowi na pojawienie sięsyna Oswalda Thorna, Krwawego Księcia Edricka! Oczywiście by nie odmówić zabawy mieszkańcom Tyrii, znów powrócą Straszne Drzwi, którymi można będzie się dostać do wymiaru, którym włada Mad King. Jeśli pamiętacie Clocktower czy też Labirynt, wiecie o co chodzi. Jeśli nie... cóż. Sami się przekonajcie! Oczywiście przy takim patchu nie mogło się obejść bez znajdziek, przedmiotów kolekcjonerskich, minisów i outfitów. Wszystko czeka, aż wyląduje w Waszych rękach. Dodatkowo, jako bonus, pojawiły się nowe outfity dla tych, którzy chcą poczuć się nieco bardziej dystyngowanie. A jeśli nadal mało Wam mrocznego klimatu Halloween, możecie zakupić Grave Finisher i bronie, któe można było zdobyć w ubiegłe Halloween.

Mrocznej zabawy!


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

DraQin
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Toruń
Płeć: Nie podano
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Bonwor Mózgotrzep

Blood and Madness - Październikowy Patch.

Post autor: DraQin » 23 paź 2014, o 10:07

Kurde, zamiast tej mapy księcia strachu dodaliby underworld żeby można było skopać *zadskokoko* kosiarzowi jak w jedynce... ah, to było *zaplumplum*.. Aczkolwiek fakt że FoW mimo trochę gorszej fabuły samej w sobie, był fajny "klimatycznie". Do tego dochodzą pierwsze dungi w gw1 czyli deep i urgoz (nie lubie urgoza, ale ja to za luksończykami jestem :) ). Na doa to ja póki co nawet nie liczę bo za daleko z łopatami trzeba by iść, chyba że przez kryształową pustynię byłby dung wprost na doa, ale to najpierw kralkatorika trzeba by zabić. No i pozostaje nam główny boss jakim by był palawa joko :) .
Ciekawe kiedy uw dodadzą i czy w ogóle dodadzą :) .
Looknij na this car, standing na streecie. :)
Nadgorliwość gorsza od faszyzmu...

drabek345
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

Blood and Madness - Październikowy Patch.

Post autor: drabek345 » 23 paź 2014, o 10:51

DraQin pisze :Kurde, zamiast tej mapy księcia strachu dodaliby underworld żeby można było skopać *zadskokoko* kosiarzowi jak w jedynce... ah, to było *zaplumplum*.. Aczkolwiek fakt że FoW mimo trochę gorszej fabuły samej w sobie, był fajny "klimatycznie". Do tego dochodzą pierwsze dungi w gw1 czyli deep i urgoz (nie lubie urgoza, ale ja to za luksończykami jestem :) ). Na doa to ja póki co nawet nie liczę bo za daleko z łopatami trzeba by iść, chyba że przez kryształową pustynię byłby dung wprost na doa, ale to najpierw kralkatorika trzeba by zabić. No i pozostaje nam główny boss jakim by był palawa joko :) .
Ciekawe kiedy uw dodadzą i czy w ogóle dodadzą :) .


co?

Pie
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 22
Lokalizacja: Boat
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Far Shiverpeaks

Blood and Madness - Październikowy Patch.

Post autor: Pie » 23 paź 2014, o 22:43

@DraQin

analogicznie teraz powinien byc faction, wiec MOZE dostaniemy stronnictwo gildyjne, MOZE dostaniemy wojny miedzy Gildiami (w Guild Warsie), moze dostaniemy GH i w ogole moze ta gra bedzie spoko. moze.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2014, o 23:21 przez Pie, łącznie zmieniany 1 raz

DawYd
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 21
Płeć: Mężczyzna

Blood and Madness - Październikowy Patch.

Post autor: DawYd » 24 paź 2014, o 08:07

Zrozumcie, GW1 oddzielone jest już gruba krechą od GW2... No może oprócz wykorzystywania kultowych skinów gw1 do robienia floty :wave: .
God Walking Amongst Mere Mortals

Kil69
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 29
Płeć: Mężczyzna

Blood and Madness - Październikowy Patch.

Post autor: Kil69 » 24 paź 2014, o 15:18

Jeżeli ktoś po przeszło 2 latach tego nie zrozumiał to znaczy, że nie zrozumie. Jego problem niech żyle dalej w mrzonkach.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2014, o 15:18 przez Kil69, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek

Xar
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 27
Płeć: Mężczyzna

Blood and Madness - Październikowy Patch.

Post autor: Xar » 24 paź 2014, o 15:39

Przecież gdyby chcieli tworzyć dalej GW1, to po prostu wydaliby jakąś aktualizację - dodatek, nie? W takowej nawet mogliby dopracować silnik graficzny itp, czemu nie. No ale kiedy zapowiadany jest nowy tytuł, to głupio trochę oczekiwać tego samego, co było w poprzednim... Jaki byłby wtedy sens w produkowaniu nowej gry.
Czego można się przyczepić to na pewno tego, iż twórcy twierdzili, że gra raczej spodoba się osobom, które grały w GW1 - tzn tworzą ją dla swoich dawnych fanów, jak i tych, którzy mają się dopiero w grze pojawić. No ale to tylko takie gdybanie - myśleli, że się spodoba - mylili się, bo najwyraźniej gracze GW1 nie są wcale zainteresowani GW2. Wyszło na to, że produkt trafił do innych.
Wiadomo, że jedynym podobieństwem na dobrą sprawę jest po prostu uniwersum. To trochę tak jak np. z Warcraftem 2/3, a potem World of Warcraft - fakt, że te pierwsze gry nie były MMORPG, a WoW już nim był, no ale mniej-więcej na tym to polega. Anet jako twórca, który zajmuje się jedynie MMORPG (o ile GW1 można było takim w ogóle nazwać) to skupia się na tym i rozwija swoje uniwersum. Czymś głupim jest oczekiwać, że druga wydana przez nich gra będzie kopią pierwszej... No albo się idzie do przodu, albo stoi w miejscu... Oczywiście można powiedzieć, że wiele rozwiązań w tym tytule jest gorszych, ale IMO lepiej kombinować, niż spocząć na laurach i nic nie robić. A czy prędzej, czy później trafią w gusta ludzi i odniosą większy sukces, to czas pokaże... ;)
Jedno jest jednak pewne: pogubili się trochę w tym wszystkim i widać, że wydali grę, która potrzebowała (i nadal potrzebuje) dopracować wiele rzeczy. Już nie mówiąc o tym, że muszą mieć konkretny team do każdego z trybow: pvp,pve,wvw, by go porządnie rozwijać i wspierać, no a jak np misje gildyjne od czasu wydania nie były ruszone to cóż...
Ostatnio zmieniony 24 paź 2014, o 15:43 przez Xar, łącznie zmieniany 3 razy

GokuSSJ
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Płeć: Nie podano

Blood and Madness - Październikowy Patch.

Post autor: GokuSSJ » 24 paź 2014, o 15:58

Twoje opowiadanie miałby sens, gdyby GW2 nie było sequelem. A tenże zakłada kontynuację, nie tylko w treści, ale i w formie.
Z twoimi postami, to jest jak z GW2. Dużo pitolenia, mało sensu. Pisz krótko, do rzeczy, marketing zostaw Arenie.
Akasza napisała :ludzie mają wolno wole

MinotauR69 napisał :W sumie to nie ma znaczenia ile. Łączy się party na serwer utworzony dla gw2specs który sczytuje info z czatów graczy i przez czas bicia bossa ranger potrafi być na topie, oczywiście zależy od bossa, ale chodzi przecież o porównanie do tempesta lub innych depsujących klas. Na indywidualnych testach na gildyjnej arenie z heal turretami, każda z testowanych pod raidy klas bije przez ponad minutę-dwie czyli wykonuje po kilkanaście rotacji (+- bo nikt nie liczy tego aż tak dokładnie).

Xar
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 27
Płeć: Mężczyzna

Blood and Madness - Październikowy Patch.

Post autor: Xar » 24 paź 2014, o 17:05

Pitolenie nie pitolenie, każdy wie jak z Guild Warsem było,
więcej przerw i wracania "od święta" niż grania.
A i farmienia bezmyślnego nie brakowało,
które już dzisiaj żadnego z weteranów nie jara.

Spoiler: pokaż
Nie moja wina, że dłuższy tekst odstrasza większość osób, a jak już, to widzą w nim to, co chcą widzieć - zamiast przeczytać (i zrozumieć) cały.
I nie, sequel bynajmiej nie oznacza, że gra ma polegać na tym samym. Ważne, żeby uniwersum było jedno.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2014, o 17:14 przez Xar, łącznie zmieniany 5 razy

GokuSSJ
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Płeć: Nie podano

Blood and Madness - Październikowy Patch.

Post autor: GokuSSJ » 24 paź 2014, o 17:15

Xar napisał :Pitolenie nie pitolenie, każdy wie jak z Guild Warsem było,
więcej przerw i wracania "od święta" niż grania.
A i farmienia bezmyślnego nie brakowało,
które już dzisiaj żadnego z weteranów nie jara


jeśli do tego sprowadzało się gw1, to faktycznie mamy sequel
Akasza napisała :ludzie mają wolno wole

MinotauR69 napisał :W sumie to nie ma znaczenia ile. Łączy się party na serwer utworzony dla gw2specs który sczytuje info z czatów graczy i przez czas bicia bossa ranger potrafi być na topie, oczywiście zależy od bossa, ale chodzi przecież o porównanie do tempesta lub innych depsujących klas. Na indywidualnych testach na gildyjnej arenie z heal turretami, każda z testowanych pod raidy klas bije przez ponad minutę-dwie czyli wykonuje po kilkanaście rotacji (+- bo nikt nie liczy tego aż tak dokładnie).

Xar
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 27
Płeć: Mężczyzna

Blood and Madness - Październikowy Patch.

Post autor: Xar » 24 paź 2014, o 17:17

To ocenimy po latach.
Osobiście się jeszcze w swoim community z tym nie spotkałem, ale kto wie - oceni się to w przyszłości, teraz jest zdecydowanie za wcześnie żeby wyciągać takie wnioski.

Nie zapominajmy też o tym, że najpewniej większość graczy GW1 zwyczajnie wyrosła z gier MMORPG i co by się nie pojawiło, to zwyczajnie już takiej osoby nie zainteresuje.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2014, o 17:20 przez Xar, łącznie zmieniany 4 razy

Kil69
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 29
Płeć: Mężczyzna

Blood and Madness - Październikowy Patch.

Post autor: Kil69 » 24 paź 2014, o 18:07

GokuSSJ pisze :jeśli do tego sprowadzało się gw1, to faktycznie mamy sequel


Nie, nie do tego sprowadzało się GW1 aczkolwiek owszem farmienie bylo istotne. Tyle, ze po 1) farmienie w GW1 nie było bezmyślne, bezmyślne jest w GW2 - bieganie za zergiem i markowanie wszystkiego jak popadnie. A po 2) nagradzanie w GW1 miało sens tu(w GW2) tego sensu nie ma i nie zanosi się by miało.
Obrazek

GokuSSJ
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Płeć: Nie podano

Blood and Madness - Październikowy Patch.

Post autor: GokuSSJ » 24 paź 2014, o 18:23

Kil69 napisał :
GokuSSJ pisze :jeśli do tego sprowadzało się gw1, to faktycznie mamy sequel


Nie, nie do tego sprowadzało się GW1 aczkolwiek owszem farmienie bylo istotne. Tyle, ze po 1) farmienie w GW1 nie było bezmyślne, bezmyślne jest w GW2 - bieganie za zergiem i markowanie wszystkiego jak popadnie. A po 2) nagradzanie w GW1 miało sens tu(w GW2) tego sensu nie ma i nie zanosi się by miało.


tak też podejrzewałem
Akasza napisała :ludzie mają wolno wole

MinotauR69 napisał :W sumie to nie ma znaczenia ile. Łączy się party na serwer utworzony dla gw2specs który sczytuje info z czatów graczy i przez czas bicia bossa ranger potrafi być na topie, oczywiście zależy od bossa, ale chodzi przecież o porównanie do tempesta lub innych depsujących klas. Na indywidualnych testach na gildyjnej arenie z heal turretami, każda z testowanych pod raidy klas bije przez ponad minutę-dwie czyli wykonuje po kilkanaście rotacji (+- bo nikt nie liczy tego aż tak dokładnie).

Xar
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 27
Płeć: Mężczyzna

Blood and Madness - Październikowy Patch.

Post autor: Xar » 24 paź 2014, o 18:38

Kil69 napisał :Nie, nie do tego sprowadzało się GW1 aczkolwiek owszem farmienie bylo istotne. Tyle, ze po 1) farmienie w GW1 nie było bezmyślne, bezmyślne jest w GW2 - bieganie za zergiem i markowanie wszystkiego jak popadnie. A po 2) nagradzanie w GW1 miało sens tu(w GW2) tego sensu nie ma i nie zanosi się by miało.


No dobra, ale czy farmienie np. fraktali, dungów, misji gildyjnych, pvp, wvw (z gildia) to faktycznie takie bieganie za zergiem? ;)
I nie patrzcie na GW1 przez pryzmat czasu, kiedy byliście w nim aktywni, a weźcie pod uwagę wszystkie lata od premiery do końca i zadajcie sobie podstawowe pytanie: jak długo wtedy faktycznie byliście aktywni w tym uniwersum. U większości odpowiedź będzie prosta: pojawiali się raz na kupę czasu, by pograć miesiąc - i tyle się ich widziało ... - z czego naturalnie mają świetne wspomnienia, bo jakby inaczej.
W GW2 się tego mimo wszystko nie widzi - można się oczywiście kłócić o to, że GW1 przecież nie było wcale pełnoprawnym MMORPG, no ale ... Nie widać ego - przynajmniej ja jeszcze nie zauważam - ale tak jak pisałem, czas pokaże. Zdaje się, że jak na gatunek MMORPG, to jest jeszcze dużo za wcześnie żeby oceniać cały tytuł i tę grę podsumowywać w ten sposób ;) Zdaje się, że sami twórcy nawet nie mają jeszcze pojęcia w jakim kierunku to pójdzie ...
Ostatnio zmieniony 24 paź 2014, o 18:48 przez Xar, łącznie zmieniany 5 razy

Kil69
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 29
Płeć: Mężczyzna

Blood and Madness - Październikowy Patch.

Post autor: Kil69 » 24 paź 2014, o 19:02

Xar napisał :No dobra, ale czy farmienie np. fraktali, dungów, misji gildyjnych, pvp, wvw (z gildia) to faktycznie takie bieganie za zergiem? ;)
I nie patrzcie na GW1 przez pryzmat czasu, kiedy byliście w nim aktywni, a weźcie pod uwagę wszystkie lata od premiery do końca i zadajcie sobie podstawowe pytanie: jak długo wtedy faktycznie byliście aktywni w tym uniwersum. U większości odpowiedź będzie prosta: pojawiali się raz na kupę czasu, by pograć miesiąc - i tyle się ich widziało ...


Ok. Fractale do dziś uważam za najlepszy patch w GW2 ever. Żaden inny nie oferował tak dużej powtarzalności contentu i dośc wysokiego poziomu trudności. Problem z fractalami jest ten sam co z resztą gry - reward system. Po jakimś czasie oferowane nagrody przestają mieć sens, a rzucanie w graczy ringami zaczyna tylko irytować. PvP dla mnie jako kogos kto grał PvP w GW jest co najwyżej nieśmiesznym żartem. I na tym zakończe temat PvP. WvW lubie i uważam że jest to jedyny tryb, który ma tak naprawdę sens w tym *hruhur* szczególnie biorąc pod uwagę PvP combat system. Zreszta chyba nie tylko ja jestem tego zdania biorąc pod uwagę, że jest to jedyny aktywnie omawiany tryb na tym forum i nie tylko zresztą. Co do pozostałego tj. dungeonów i misji gildyjnych nie mają nic wspólnego z farmieniem. Misje gildyjne robi sie raz w tygodniu wiec nie jest to w stanie zaangażować gracza na dłuzej. Z dungeonami jest dośc podobnie tyle, ze nie raz na tydzień, a raz dzienni przez spieprzony DR, którego notabene nie ma ...

Pod pojęciem farmu miałem na myśli przede wszystkim open world content, który farmi sie (można w teorii robić to godzinami) on sprowadza sie do biegania za tagiem i markowaniu celów.

GW przestałem grać ze trzy lata temu może trochę wiecej. Czyli w 2011. Zacząłem na premierze Factions tak wiec zas stematyczne granie zabrałem sie w 2006. Jest wiec bez mała 5 lat codziennego wchodzenia do GW nie przez wzgląd na to, że jak przestanę grać to przestaną lecieć AP za daily i zlecę z leadera. Same aktywności świateczne w tym przede wszystkim costume brawl, którego nedzna imitację możesz podziwiać w GW2 oraz śnieżki AT ofarowaly z 5 razy wiecej zabawy jak całe GW2.

edit. Jeszcze słowo o farmieniu. Z tego co widzę po redditach to jest możliwosc zamieniania ambientów w candy corn elementale. Podobno niezły pomysł na ToTy. Chciałem sprawdzić. Oczywiście nie mogłem ponieważ ambienty w "nowym dungeonie" są dostępne tylko za pierwszym razem. Takimi metodami GW2 *bimbom* graczy.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2014, o 19:08 przez Kil69, łącznie zmieniany 2 razy
Obrazek

GokuSSJ
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Płeć: Nie podano

Blood and Madness - Październikowy Patch.

Post autor: GokuSSJ » 24 paź 2014, o 19:16

W jednej misji vigilów jest nieskończona fala ambientów.
Akasza napisała :ludzie mają wolno wole

MinotauR69 napisał :W sumie to nie ma znaczenia ile. Łączy się party na serwer utworzony dla gw2specs który sczytuje info z czatów graczy i przez czas bicia bossa ranger potrafi być na topie, oczywiście zależy od bossa, ale chodzi przecież o porównanie do tempesta lub innych depsujących klas. Na indywidualnych testach na gildyjnej arenie z heal turretami, każda z testowanych pod raidy klas bije przez ponad minutę-dwie czyli wykonuje po kilkanaście rotacji (+- bo nikt nie liczy tego aż tak dokładnie).

Rifky Rayn
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 30
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Aurora Glade
Nick w GW2: Rifky Rayn

Blood and Madness - Październikowy Patch.

Post autor: Rifky Rayn » 25 paź 2014, o 00:40

GokuSSJ pisze :W jednej misji vigilów jest nieskończona fala ambientów.

Zawsze można w takiej sytuacji obawiać się potencjalnego masowego bana za "exploit" ;)

Kil69
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 29
Płeć: Mężczyzna

Blood and Madness - Październikowy Patch.

Post autor: Kil69 » 25 paź 2014, o 01:13

Co śmieszne ktoś potwierdził z AN, ze to nie jest exploit. Tym bardziej irytujący jest fakt, że ktoś kto juz ukończył nie może wrócić i sprawdzić.
Ostatnio zmieniony 25 paź 2014, o 01:13 przez Kil69, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek

DawYd
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 21
Płeć: Mężczyzna

Blood and Madness - Październikowy Patch.

Post autor: DawYd » 25 paź 2014, o 08:32

Co to za misja? Gadać szybko, bo nie pamiętam :)
God Walking Amongst Mere Mortals

GokuSSJ
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Płeć: Nie podano

Blood and Madness - Październikowy Patch.

Post autor: GokuSSJ » 25 paź 2014, o 08:59

Ta, w której w kanałach LA szukamy scouta risenów. To chyba ostania misja przed Claw Island. z kanałów wybiegają masy szczurów, bez końca. Do tej pory farmiło się tam weapon mastera.
Akasza napisała :ludzie mają wolno wole

MinotauR69 napisał :W sumie to nie ma znaczenia ile. Łączy się party na serwer utworzony dla gw2specs który sczytuje info z czatów graczy i przez czas bicia bossa ranger potrafi być na topie, oczywiście zależy od bossa, ale chodzi przecież o porównanie do tempesta lub innych depsujących klas. Na indywidualnych testach na gildyjnej arenie z heal turretami, każda z testowanych pod raidy klas bije przez ponad minutę-dwie czyli wykonuje po kilkanaście rotacji (+- bo nikt nie liczy tego aż tak dokładnie).

Następna

Wróć do Newsy



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości