Specjalizacja: Necromancer - Reaper

Streszczenie opisu specjalizacji
Czy na pewno wiesz już o wszystkich najnowszych plotkach na temat GW2? Najświeższe informacje na ten temat - i to nie tylko wybierane przez ekipę portalu, ale również przez czytelników, czyli Was!

Moderator: Redaktorzy

Vilenya
Awatar użytkownika
.: Redaktor :.
.: Redaktor :.
 
Wiek: 31
Płeć: Kobieta
Serwer GW2: [EU] Gandara
Nick w GW2: Vilenya

Specjalizacja: Necromancer - Reaper

Post autor: Vilenya » 15 maja 2015, o 16:36

Specjalizacja: Necromancer - Reaper


Obrazek


Witajcie śmiertelnicy! Oto przed wami kolejna odsłona specjalizacji, tym razem dotyczącej Nercromancera – The Reaper. Podobnie jak poprzednie dwie klasy i ta otrzymuje kolejną broń do swojego ekwipunku, której nie mógł wcześniej dzierżyć – a dokładniej, miecz dwuręczny. Dzięki nowym umiejętnościom, ma stać się mrożącym krew w żyłach przeciwnikiem, z którym spotkanie na polu bitwy nie będzie należało do przyjemnych.



Horror

Twórcy nowej specjalizacji opierali się podczas projektowania na tematyce znanej z horrorów – wolny, ale niepowstrzymany potwór. W skrócie, cała idea Reapera polega na stworzeniu postaci, która gdy dotrze do przeciwnika na bliską odległość będzie przerażającą i gwałtowną śmiercią. Idealną bronią dla właśnie takiego typu walki jest miecz dwuręczny – duży i ciężki. Jednak czym byłby żniwiarz bez swojej kosy?

Shroud Knight – tak nazywa się pierwszy trait, który odblokowuje całkowicie nowe umiejętności podczas aktywowania Death Shroud skupiające się głównie na walce melee. Dodatkowo, jeśli zostanie aktywowany Reaper’s Shroud postać otrzymuje kosę utkaną z cienia wraz z unikalnymi efektami, które będą tym samym ostrzeżeniem dla przeciwnika. Skill dostępne podczas Reaper’s Shroud będą posiadać podobne efekty jak te, które otrzymywał gracz przy używaniu Death Shrouda, jednakże większy nacisk zostaje położony na zbliżenie się, pozostanie w bliskiej odległości od przeciwnika.

Death’s Charge – postać zaczyna wirować przy równoczesnym szybkim przesuwaniu się w wybraną stronę, zadając obrażenia przeciwnikom, którzy znajdą się na jego drodze. Na samym końcu natomiast dasha wybucha trującą chmurą.
Death’s Charge zastępuje Dark Path pozyskiwaną przy używaniu Death Shrouda. Chill nakładany przez starą umiejętność będzie kondycją w innym, nowo pozyskanym skillu.

Mrożące krew w żyłach

Kondycja chill była wyjątkowo związana tematycznie z postacią Necromancera, w tym kierunku, ale krok dalej, zostały poczynione zmiany. Większość traitów będzie czerpać korzyści z chilla bądź też w różny sposób go nakładać.

Shivers of Dread – przy nakładaniu feara nakładasz również chilla.
W związku z udostępnieniem możliwości walki w zwarciu, twórcy postanowili nie zniechęcać graczy do używania feara. Dodatkowe spowolnienie pozwoli dogonić przeciwnika i zaatakować go z bliska.

Cold Shoulder – nałożony chill trwa dłużej oraz zmniejsza obrażenia jakie zadaje Tobie zamrożony przeciwnik.

Zwiększenie czasu trwania zmrożenia pozwala Reaperowi pozostać dłużej w bliskiej odległości od przeciwnika, by móc zadać najwięcej obrażeń, a dzięki zmniejszonej sile ataku, wróg nie posiadający odpowiedniego zrzucania kondycji jest skazany na naszą łaskę.

Greatsword

Pierwszą rzeczą jaką będzie można zauważyć podczas gry Reaperem to fakt jego zwolnionych ataków. Jest w tym nie tylko cel, ale także ukryta moc. Twórcy pragnęli odzwierciedlić to, co w większości horrorów możemy uświadczyć – wolny potwór, który gdy już do nas dotrze i złapie w pułapkę, jednym uderzeniem zmiecie z powierzchni ziemi. Zatem choć nowy necromancer nie będzie wymachiwać mieczem tak jak inne profesje, to siła ataków będzie zdecydowanie większa, niż kogokolwiek innego.

Najważniejszą umiejętnością Reapera będzie Gravedigger. Polega on na skumulowaniu energii i uderzenie nią w przeciwników znajdujących się w miejscu wybuchu. Skill ten posiada bardzo duży przelicznik, może zatem być wyjątkowo bolesny. Dodatkowo, jeśli uderzy on we wrogów posiadających poniżej 50% życia, zostanie drastycznie zmniejszony czas na jego odnowy.
Nie wszystkie skille posiadają tak ogromną ilość obrażeń. Pozostałe muszą uderzyć kilkakrotnie bądź też nie będą tak bardzo niszczące, jednakże wszystkie mają za zadanie dać satysfakcję w samym wyczekiwaniu na śmierć przeciwnika.

Krzyk śmierci

By nowy Necromancer mógł współgrać całkowicie z dwuręcznym mieczem otrzyma również i zestaw shoutów. W przeciwieństwie jednak do standardowych, znanych nam z innych profesji shoutów, te będą zadawać obrażenia, których ilość zależna będzie od ilości przeciwników, jakich dotknie. Jest to swego rodzaju nagroda za wbicie się w samo centrum walki, by zaatakować najwięcej wrogów jak się da.

Rise! - jest to jeden z nowych shoutów, którymi będzie posługiwać sie Reaper. Może uderzyć maksymalnie pięcioro przeciwników, zadając im niewielkie obrażenia, ale jednocześnie przywołuje jagged horror za każdego uderzonego wroga. Choć nie jest to wyjątkowo mocna umiejętność w walce przeciw jednemu przeciwnikowi, jest bardzo potężną bronią w większym starciu. Należy również wspomnieć o traitach, które pozwolą zmniejszyć odnowę shoutów w zależności od ilości wrogów, których on uderzy.

Źródło: https://www.guildwars2.com/en/news/meet ... alization/
Tłumaczenie: Vilenya
Jeśli ktoś znajdzie błąd, proszę o PW : )
Ostatnio zmieniony 16 maja 2015, o 06:02 przez Vilenya, łącznie zmieniany 2 razy

nie
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

Specjalizacja: Necromancer - Reaper

Post autor: nie » 15 maja 2015, o 17:42

Pograłem ostatnio necrosem na pve i chyba już nim nigdy nie zagram, jakaś taka lipa, dołująca profesja. W porównaniu do necro z GW1 to ten ssie i to na całej linii. A ta specjalizacja chyba raczej mu nie pomoże na pve.

sorhed
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 31
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Far Shiverpeaks
Nick w GW2: Movie Star

Specjalizacja: Necromancer - Reaper

Post autor: sorhed » 15 maja 2015, o 21:06

Shout-y a la Skowyt Banshee genialne, proste ale genialne! Specjalizacja na pewno będzie bardzo efektowna, jak będzie z efektywnością to się zobaczy.

Onek
Awatar użytkownika
.: Blessed by Fate :.
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

Specjalizacja: Necromancer - Reaper

Post autor: Onek » 16 maja 2015, o 11:07

Odrazu skojarzyło mi się z Derwiszem :3 Na pewno sprawdzę ale póki co czekam na zaprezentowanie Thiefa :)

Crazy23
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Płeć: Nie podano

Specjalizacja: Necromancer - Reaper

Post autor: Crazy23 » 16 maja 2015, o 11:26

Inspirowali się Dervishem , sam dev wczoraj to powiedział na streamie. Dobre jest to, że zmieniaja blood magic trait line, aby necro mógł byc bardziej supportowy.
Na przykład:
- Siphon effects from Blood Magic, specifically the Vampiric traits, will heal you while you are in Death Shroud.
- Life Siphon will be revised to heal you through the Death Shroud.
- Vampiric Aura coming to Blood Magic, a new aura that can be placed on allies that also cause them to siphon health and also increase your own life siphon.
- Transfusion trait (cause Life transfer to heal allies) can now resurrect allies. It is something we are still playing around.

http://pl.reddit.com/r/Guildwars2/comme ... eam_notes/

Onek
Awatar użytkownika
.: Blessed by Fate :.
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

Specjalizacja: Necromancer - Reaper

Post autor: Onek » 16 maja 2015, o 13:36

Rozumiem, że ten fajnie wyglądający tryb kosy cienia będzie miał limit czasowy ? Czy będzie się on aktuwował za każdym razem w walce ?

tazer
Awatar użytkownika
Bone Dragon
 
Wiek: 30
Lokalizacja: jestem na nie.
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

Specjalizacja: Necromancer - Reaper

Post autor: tazer » 16 maja 2015, o 13:40

" fajnie wyglądający tryb kosy cienia" = reaper shroud, F1 zamiast death shrouda. kiedy chcesz, na ile ci life force pozwoli.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Onek
Awatar użytkownika
.: Blessed by Fate :.
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

Specjalizacja: Necromancer - Reaper

Post autor: Onek » 16 maja 2015, o 15:03

^dzięki Panie ;)
Swoją drogą wiadomo co ile Anet będzie przedstawiało kolejnych "zawodników" ?

Lex
Awatar użytkownika
Charr Shaman
 
Lokalizacja: Włóczni Wściekłości (Obrony) i innym badziewiom tego typu mówię stanowcze nie.
Płeć: Nie podano

Specjalizacja: Necromancer - Reaper

Post autor: Lex » 16 maja 2015, o 15:25

Na razie koniec "paczki trzech". Za tydzień ma byc coś innego. Nie powiedzieli kiedy przedstawią kolejna specjalizację.
A kuku.

Onek
Awatar użytkownika
.: Blessed by Fate :.
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

Specjalizacja: Necromancer - Reaper

Post autor: Onek » 16 maja 2015, o 21:48

Macie jakieś swoje domysły ? Ja widzę thiefa z greatswordem.

Lex
Awatar użytkownika
Charr Shaman
 
Lokalizacja: Włóczni Wściekłości (Obrony) i innym badziewiom tego typu mówię stanowcze nie.
Płeć: Nie podano

Specjalizacja: Necromancer - Reaper

Post autor: Lex » 16 maja 2015, o 22:30

Każda klasa miała dostać unikalną broń. GSa już dostał necro. Co do domysłów: viewtopic.php?f=173&t=50256&start=840#p561405
A kuku.

Kil69
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 29
Płeć: Mężczyzna

Specjalizacja: Necromancer - Reaper

Post autor: Kil69 » 16 maja 2015, o 22:33

Ja nie zdziwię sie jak skończy z pożal-się-boże riflem.
Obrazek

kILL
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 103
Płeć: Nie podano

Specjalizacja: Necromancer - Reaper

Post autor: kILL » 17 maja 2015, o 11:29

Kil69 napisał :Ja nie zdziwię sie jak skończy z pożal-się-boże riflem.


Przecież większość dostanie pewnie lamerskie weapony, warrior pewnie z pistolem... :P
Ostatnio zmieniony 17 maja 2015, o 11:29 przez kILL, łącznie zmieniany 1 raz

Kil69
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 29
Płeć: Mężczyzna

Specjalizacja: Necromancer - Reaper

Post autor: Kil69 » 17 maja 2015, o 11:42

Warrior i tak ma niemal wszystko inne.
Obrazek

Rifky Rayn
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 30
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Aurora Glade
Nick w GW2: Rifky Rayn

Specjalizacja: Necromancer - Reaper

Post autor: Rifky Rayn » 17 maja 2015, o 12:58

kILL pisze :
Kil69 napisał :Ja nie zdziwię sie jak skończy z pożal-się-boże riflem.


Przecież większość dostanie pewnie lamerskie weapony, warrior pewnie z pistolem... :P

Które weapony są lamerskie a które nielamerskie?

sorhed
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 31
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Far Shiverpeaks
Nick w GW2: Movie Star

Specjalizacja: Necromancer - Reaper

Post autor: sorhed » 17 maja 2015, o 13:00

Onek napisał :Macie jakieś swoje domysły ? Ja widzę thiefa z greatswordem.


Longbow/Rifle, Axe/Mace od biedy Torch.

Rifky Rayn napisał :Które weapony są lamerskie a które nielamerskie?


To zależy o jakiej klasie mówimy np. moim zdaniem dodanie Warriorowi Daggera było by lamerskie albo Guardianowi Axe.
Ostatnio zmieniony 17 maja 2015, o 13:03 przez sorhed, łącznie zmieniany 1 raz

kILL
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 103
Płeć: Nie podano

Specjalizacja: Necromancer - Reaper

Post autor: kILL » 17 maja 2015, o 13:05

Chodzi mi o range weapony, no może oprócz staffa na elku.

GokuSSJ
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Płeć: Nie podano

Specjalizacja: Necromancer - Reaper

Post autor: GokuSSJ » 17 maja 2015, o 14:10

Gdzieś czytałem, że anet ostatecznie chce doprowadzić w specjalizacjach do sytuacji, że każda profka będzie miała dostęp do wszystkich broni. W ym kontekście dzielenie broni na lamerskie i nielamerskie jest lamerskie.

P.S. dragonhunter jest lamerski
Akasza napisała :ludzie mają wolno wole

MinotauR69 napisał :W sumie to nie ma znaczenia ile. Łączy się party na serwer utworzony dla gw2specs który sczytuje info z czatów graczy i przez czas bicia bossa ranger potrafi być na topie, oczywiście zależy od bossa, ale chodzi przecież o porównanie do tempesta lub innych depsujących klas. Na indywidualnych testach na gildyjnej arenie z heal turretami, każda z testowanych pod raidy klas bije przez ponad minutę-dwie czyli wykonuje po kilkanaście rotacji (+- bo nikt nie liczy tego aż tak dokładnie).

DraQin
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Toruń
Płeć: Nie podano
Serwer GW2: [EU] Blacktide
Nick w GW2: Bonwor Mózgotrzep

Specjalizacja: Necromancer - Reaper

Post autor: DraQin » 17 maja 2015, o 14:28

Czyli co, jakie możemy wysnuć wnioski z obecnej sytuacji w gw2? Najpierw przy premierze mówili że gw1 to antyk i tutaj macie nowe lepsze funkcjonalności ach i w ogóle ta funkcja skoku taka *zaplumplum*, *pietruszka* z buildami tutaj jest skok i wszystko nowe, lepsze i przyjazne, a teraz co - triumfalny powrót w nowym sosie? (są głosy że to jest mix N/D, chociaż biorąc pod uwagę ważność miecza w tej profce stwierdzam że to będzie tak jak mix D/N z jedynki, derwy miały lepszy pancerz :> ).

*bimbom*, jak to się nazywa, Alz Heimer? Schizo Ofremia? Nie prościej było te parę lat temu całkowicie rzucić gw2 w *kartoflulu* i po prostu mocniej rozszerzyć funkcjonalność samej jedynki plus grafikę? Jak tak bardzo im się chce/chciało robić grę dla esportu to nowa wersja na innej mechanice raczej nie była dobrym pomysłem, a wszystkie/większość gier w obecnych turniejach nie różnią się zbytnio mechaniką od ich starszych modeli :/ .

A wystarczyło dalej ciągnąć jedynkę i tylko wydać jakąś większą aktualizację żeby wprowadzić te "nowe&lepsze" mechaniki poruszania się, dużo ludzi i tak ma woodenpc więc nawet ich sklepik miałby więcej klientów, ba, nawet te ich *hruhur* gemy mogliby tam wprowadzić.

Sami się zapędzili w kozi róg i narzekają że nikt nich nie szanuje, no *bimbom*...

edit: wybaczcie, musiałem sobie ulżyć, bo i tak z tego gadania taki *pietruszka* wyjdzie :/ .
Ostatnio zmieniony 17 maja 2015, o 14:30 przez DraQin, łącznie zmieniany 1 raz
Looknij na this car, standing na streecie. :)
Nadgorliwość gorsza od faszyzmu...

Rifky Rayn
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 30
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Aurora Glade
Nick w GW2: Rifky Rayn

Specjalizacja: Necromancer - Reaper

Post autor: Rifky Rayn » 17 maja 2015, o 15:19

ArenaNet nigdy nie twierdzili, że system dwuprofesyjny był zły, tylko trudny do utrzymania balansu przez ogrom możliwości wymyślania buildów. Tu nie będzie tego problemu, bo specjalizacja przywiązana jest do profki.

Następna

Wróć do Newsy



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron